από Jugulator » 15 Μαρ 2012, 22:39
Βρε κοπέλι , μάλλον σε λάθος βάση το βάζεις το ζήτημα .
Το ότι τα επαγγελματικά και τα αγροτικά δεν υφίστανται την άγρια και εντελώς άδικη φορολογία των επιβατικών , δεν είναι θέμα προδιαγραφών ασφαλείας . Τα επαγγελματικά προφανώς έχουν τις δικές τους προδιαγραφές . Το ότι η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων δεν πληρώνει τέλη (ή λίγα) και έχει μειωμένη φορολογία , οφείλεται στην εύννοια που δείχνει το κράτος στον επαγγελματία , που με το αυτοκίνητο θα δουλέψει , θα παράγει , θα κάνει κύκλο εργασιών κ.λ.π. Σωστά κατά τη γνώμη μου . Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το κράτος πρέπει να βγάλει όλα τα σπασμένα πάνω στη ράχη των ΙΧ . Έτσι γίνομαι και εγώ υπ. οικονομικών .
Το έχει "πολλά" cc (για την νεοελληνική πραγματικότητα) ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι σώνει και καλά είναι πολυτελές . Και αυτό ισχυει για όλα , ΙΧ , επαγγελματικά , 4Χ4 τετράποτρα κ.λ.π.