Στα 26.000χλμ είχαμε τη πρώτη σημαντική μηχανική βλάβη...
Ξαφνικά, άνευ λόγου και αιτίας άρχισε να ακούγεται σημαντικός θόρυβος κάπου στη μετάδοση. Δε μπορούσα να καταλάβω εάν ήταν από τον ιμάντα ή το κιβώτιο. Ο θόρυβος εμφανιζόταν μόνο όταν άφηνα το γκάζι από τα 30χλμ περίπου και πάνω και κυλούσε μόνο του. Έκανε σχεδόν σαν τα παλιά Datsun Cherry του '80 ( τα θυμόσαστε; )όταν έκαναν όπισθεν...
Η υποψία μου ήταν ότι κάπου, κάποιο ρουλεμάν "την άκουσε".
Στο συνεργείο αποδείχτηκε ότι εν μέρει ήμουν σωστός αφού όντως ένα ρουλεμάν του άξονα μετάδοσης (αμέσως μετά το κιβώτιο) ήθελε αλλαγή, αλλά πιο σημαντικό, είχαμε αστοχία στο κεντρικό παξιμάδι πάνω στον άξονα που τον κρατά στη θέση του (πάλι αμέσως μετά το κιβώτιο) με αποτέλεσμα, όταν δεχόταν την ροπή ανάποδα με το άφημα του γκαζιού ο άξονας να μετακινείται και να κάνει αυτό το βουητό.
Το ρουλεμάν αλλάχτηκε με SKF και το παξιμάδι από τη Kymco. Ελπίζω να ήταν μεμονωμένο συμβάν.
Τώρα το σύστημα μετάδοσης έγινε πάλι αθόρυβο, ή μάλλον κάνει πάλι τόσο θόρυβο όσο "πρέπει". Επί τη ευκαιρία κολλήθηκε και το καζανάκι της εξάτμισης και το MXU κάνει σημαντικά λιγότερο θόρυβο. Τόσο, που τώρα ακούγεται ελαφρά το διαφορικό.
Να πω την αμαρτία μου, επειδή το κινώ μονίμως άσφαλτο και επειδή το "διαφορικό"... δεν είναι πραγματικό διαφορικό (εμπλοκή 100%) είχα και έχω πάντα την ανασφάλεια ότι σε κάποια στροφή θα πεταχτούν τα γρανάζια από μέσα του!!!
Θα το παρακολουθήσω να δω μήπως χρειαστεί και αυτό περιποίηση...