Οι Τ-Series κινητήρες βενζίνης, ( 620-220-disco κλπ) και οι L-Series κινητήρες (Rover/Perkins Prima - SD, SD1, Freelander, Rover 200 Mk3, Rover 400 Mk2, Rover 600 και ευρωπαϊκα Honda Accord - Honda Civic), έχουν τον ίδιο πρόγονο τους O-Series.
Το καβούκι για το diesel TD4 είναι σίγουρα διαφορετικό από το καβούκι του 1.8 βενζίνης, πιθανών να γίνεται ταιριάζει το td4 σασμαν στο T-series μπλοκ αλλά ο άξονας μετάδοσης του T-Series που προοριζόταν για δικίνητα και πάλι πρέπει να είναι μικρότερος από αυτόν του L-Series για τετρακίνητα αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω..
Πάντως αν είναι να έμπλεκα τόσο πολύ θα το έκανα απευθείας V6 αυτόματο