Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Range Rover

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Range Rover

Δημοσίευσηαπό alp » 18 Φεβ 2005, 10:52

καλημέρα,
υπάρχει κανείς ιδιοκτήτης Range Rover Classic εδώ γύρω ???

θέλω να ρωτήσω 1-2 πραματάκια σχετικά με ανάρτηση - ελαστικά.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 18 Φεβ 2005, 12:20

Με 'γειά το εργαλείο.

Βάλε και καμμιά φωτό να το δούμε.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό koukos » 18 Φεβ 2005, 15:48

Εγω εχω ενα του "90 αλλα δεν ξερω αν μπορω να βοηθησω
γιατι ειναι και για μενα νεο αποκτημα :roll:
HAKUNA MATATA

Stratego Adventure team
Άβαταρ μέλους
koukos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 27 Σεπ 2004, 11:03
Τοποθεσία: Ν ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Φεβ 2005, 21:12

Φίλε alp καλορίζικο,

"ρωτώντας πας στην Πόλη" λέμε στο Ελλαδιστάν
"seek and thu shall find" λένε και οι Cupo'teaδες που φτιάχνουν τα RaRo.

πες μας τί θέλεις και κάτι μπορεί να γίνει.

Για εργοστασιακές διαστάσεις, πιέσεις για διάφορες συνθήκες, υπολογισμούς πιέσεων, αναλογίες διαστάσεων κλπ πάρε τηλέφωνο αν βαριέσαι να πληκτρολογείς (22950 37637 μόνο καθώς το κινητό το άφησα στο σπίτι συναδέλφου LandRoverά και δεν θα το έχω το Σ.Κ.)

Χαιρετώ
pantg
 

Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό Rangeroverakias » 19 Φεβ 2005, 23:02

Εχω εχω ενα Range rover 2 porto του 1990 με 2`` lift της OLD Man Emu me lastixa 215/85/r16 . ΅Εργατη μπροστα , και ιδιοκατασκευη μπροστινου προφυλακτηρα για καλυτερη γωνια μπροστα .κ.τλ.
Με την αναρτηση αυτην μπορεις να βαλεις και 235/85/Ρ16 αλλα θα πρεπει να κοψεις τα φτερα 4-5 εκατοστα για να μην βρισκουν οταν στριβεις .
Μπορεις επισης να το σηκωσεις 3'' με την ιδια εταιρια μπροστα 764
πισω 781 και ενα τακο στο πισω μερος ( τα νουμερα ειναι κωδικοι απο τα ελατηρια) για 2 " 751 και 762 πισω Heavy Duty

Εγω παντως τα προτιμω σε σχεση με τα σουπα ελατηρια της Land Rover . Kαι στο δρομο η συμπεριφορα ειναι παρα πολυ καλη και στο χωμα και δεν σε φοβιζει στις στροφες .

Βεβαια κοστιζουν κατι παραπανω .

Εγω τωρα το σκεφτομαι για 235/85/R16 αλλα με φοβισει το τι γινεται στις πλευρικες κλισεις για οff road.?

Ξερει κανεις για μεταχειρισμενες αλουμινιου 7χ16 που να βρουμε?
Άβαταρ μέλους
Rangeroverakias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 16:51
Τοποθεσία: Xanthi

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Φεβ 2005, 23:26

Φίλε rangeroverakias,

το ζητούμενό σου ποιό είναι?

1. Να ψηλώσεις το αυτοκίνητο?
2. Να ενισχύσεις την ανάρτηση λόγω του προσθέτου βάρους εμπρός?
3. Να κάνεις το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται καλύτερα στην άσφαλτο ή στο χώμα?
4. Να βάλεις πλατύτερα ή ψηλότερα λάστιχα?

Αν θέλεις απάντησε μου τί ακριβώς από τα πιό πάνω (ίσως και όλα?) σε ενδιαφέρει για να δούμε τί μπορεί να γίνει.

Πάντως έχε υπόψη σου ότι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αύξηση ύψους της αναρτήσεως πάνω από οριακά 2 ίντσες ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ αλλαγές σε σωληνάκια (μαρκούτσια) φρένων, ράβδους στήριξης εμπρός άξονα (για να επαναφέρεις την γεωμετρία του άξονα καθώς και τη γωνία προβολής του διαφορικού), ράβδους στήριξης πίσω άξονα (για να αξιοποιήσεις την παραπάνω διαδρομή μόνο καθώς η στήριξη του πίσω άξονα και ο σχεδιασμός της γωνίας προβολής του πίσω διαφορικού επιτρέπουν την μη αλλαγή των στοιχείων της γεωμετρίας τους)
και φυσικά την αλλαγή τουλάχιστον του εμπρός κεντρικού άξονα (του άξονα που μεταφέρει την κίνηση από το κεντρικό στο εμπρός διαφορικό).
Για αύξηση ύψους από 3 ίντσες και πάνω επιβάλλεται και η αλλαγή του πίσω κεντρικού.
Ο λόγος για τον οποίο καλό είναι να αλλαχθεί τουλάχιστον ο εμπρός κεντρικός άξονας είναι ότι ο εργοστασιακός αναγκάζεται με την αύξηση του ύψους της ανάρτησης να δουλεύει σε αυξημένη γωνία περιστροφής καθώς και το ότι όταν η ανάρτηση "κρεμάει" το πολύσφηνο πλησιάζει κοντά το όριο της διαδρομής του. Το ίδιο ισχύει και για τον πίσω κεντρικό όταν αυξάνεται το ύψος της αναρτήσεως πέραν των 3 ιντσών για τα αυτοκίνητα με σασσί με μεταξόνιο από 100 ίντσες και πάνω.

Περιμένω να ακούσω από εσένα για να επεκταθούμε σε περαιτέρω ανάλυση.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Φεβ 2005, 00:24

Rangeroverakias έγραψε:Εχω εχω ενα Range rover 2 porto του 1990 με 2`` lift της OLD Man Emu me lastixa 215/85/r16 .?


Τα λάστιχα σου είναι mud ? Και αν ναι τι μάρκα και που τα πήρες ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 20 Φεβ 2005, 11:52

Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Φεβ 2005, 19:06

strofimios1 έγραψε:Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.


Ρώτησα και δυστυχώς το Partner αντί για 77.5 cm που πρέπει να είναι σαν 215/85/16, είναι 82 cm !!! Το οποίο δεν μου χωράει ούτε με σφαίρες.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Φεβ 2005, 11:04

εχω μπερδευτεί πολύ με το ύψος του αυτοκινήτου :

Το αγόρασα ως εξής :

φοράει ελαστικά bridgestone dueler Α/Τ 255/65/16 τα οποία όπως όλοι ξέρουμε αντιστοιχούν σε 205/80/16 σε θέμα ύψους (29,14 έναντι 29,00 διάμετρο).
Επίσης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του προηγούμενου ιδιοκτήτη η ανάρτηση δεν έχει πειραχθεί.

Το αυτοκίνητο όμως είναι πολύ χαμηλό. Βρίσκει κάτω ο κοτσαδόρος με το παραμικρό.

Θεώρησα πως έχουν "πέσει" τα ελατήρια και είπα να τα αλλάξω
(εκτέθηκα κιόλας, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...)

Μετράω το ύψος από το κέντρο του θόλου (στο φρύδι) με το κέντρο του τροχού και μου είπαν πως αυτό είναι το ύψος του αυτοκινήτου και πως δεν έχουν πέσει τα ελατήρια". (42 πόντοι)

Επειδή καταρχήν τα ελαστικά είναι πολύ φαρδιά για τα γούστα μου και σχετικά χαμηλά, θα ήθελα να μου πει κάποιος που γνωρίζει αν μπορώ να βάλω 215/85 ή 235/85 με τα μαμίσια ελατήρια.

Ή ακόμη καλύτερα αν έχει μετρήσει κανείς την απόσταση κέντρου άξονα - κέντρου φρυδιού για να δω εάν ισχύει αυτό που μου είπαν και τελικά εάν από εκεί προέρχεται όλη μου η σύγχυση....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Φεβ 2005, 11:08

blackchris έγραψε:
strofimios1 έγραψε:Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.


Ρώτησα και δυστυχώς το Partner αντί για 77.5 cm που πρέπει να είναι σαν 215/85/16, είναι 82 cm !!! Το οποίο δεν μου χωράει ούτε με σφαίρες.


φίλε blackcrhis,

σε τι αυτοκίνητο δε θα σου χωράει ?
διότι εάν είναι λίγο πιο μεγάλο από 215 και σίγουρα μικρότερο από 235,τότε ίσως να είναι το ιδανικό για RaRo...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Φεβ 2005, 11:21

Rangeroverakias έγραψε:Εχω εχω ενα Range rover 2 porto του 1990 με 2`` lift της OLD Man Emu me lastixa 215/85/r16 . ΅Εργατη μπροστα , και ιδιοκατασκευη μπροστινου προφυλακτηρα για καλυτερη γωνια μπροστα .κ.τλ.
Με την αναρτηση αυτην μπορεις να βαλεις και 235/85/Ρ16 αλλα θα πρεπει να κοψεις τα φτερα 4-5 εκατοστα για να μην βρισκουν οταν στριβεις .
Μπορεις επισης να το σηκωσεις 3'' με την ιδια εταιρια μπροστα 764
πισω 781 και ενα τακο στο πισω μερος ( τα νουμερα ειναι κωδικοι απο τα ελατηρια) για 2 " 751 και 762 πισω Heavy Duty

Εγω παντως τα προτιμω σε σχεση με τα σουπα ελατηρια της Land Rover . Kαι στο δρομο η συμπεριφορα ειναι παρα πολυ καλη και στο χωμα και δεν σε φοβιζει στις στροφες .

Βεβαια κοστιζουν κατι παραπανω .

Εγω τωρα το σκεφτομαι για 235/85/R16 αλλα με φοβισει το τι γινεται στις πλευρικες κλισεις για οff road.?

Ξερει κανεις για μεταχειρισμενες αλουμινιου 7χ16 που να βρουμε?


Φίλε rangeroverakia,

έχεις ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, έτσι ??? :o

Λες πως η συμπεριφορά στο δρόμο είναι πολύ καλή.
Τι εννοείς ? Με πόσα ταξιδεύεις στην Εθνική ?
Δεν παίρνει κλίσεις ?
Είναι πιο σκληρά από τα σούπα της LandRover. Πόσο πιο σκληρά ?
Χάνεις αυτή την αίσθηση μαγικού χαλιού στο χώμα ?
Επίσης αν δεν απατώμαι, στο χώμα χρειάζονται μαλακά ελατήρια ή κάνω λάθος ?

Τι εργάτη φοράς ? πόσες λίμπρες ? πόσο βάρος έχει? πως τον στήριξες ?

Τι ελαστικά φοράς ? (mud φαντάζομαι ?)

ευχαριστώ...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Φεβ 2005, 11:27

pantg έγραψε:Φίλε alp καλορίζικο,

"ρωτώντας πας στην Πόλη" λέμε στο Ελλαδιστάν
"seek and thu shall find" λένε και οι Cupo'teaδες που φτιάχνουν τα RaRo.

πες μας τί θέλεις και κάτι μπορεί να γίνει.

Για εργοστασιακές διαστάσεις, πιέσεις για διάφορες συνθήκες, υπολογισμούς πιέσεων, αναλογίες διαστάσεων κλπ πάρε τηλέφωνο αν βαριέσαι να πληκτρολογείς (22950 37637 μόνο καθώς το κινητό το άφησα στο σπίτι συναδέλφου LandRoverά και δεν θα το έχω το Σ.Κ.)

Χαιρετώ


Φίλε pantg καλημέρα,

Θα φέρεις κανένα κιτ αδιαβροχοποίησης ακόμη ?
Θέλουμε 2 για V8...

Επίσης κάτι θυμάμαι για γρύλλο - σάκο σε καλή τιμή.
Θέλουμε επίσης 2.

Και αν μπορείς να περιγράψεις λίγο τα quaife...

(αυτά λόγω κόστους ακόμη συζητιούνται... αλλά που θα πάει...)

Ξέρεις οι εργάτες snap-on μέχρι τι λίμπρες παράγονται?
Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου και θα πουλήσω τον ramsey να πάρω φορητό...

ΥΓ. Με πίεση 25 τα Α/Τ πήγαν αναπάντεχα καλά στη λάσπη παρότι θεόφαρδια... δεν κόλλησαν πουθενά...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Range rover 2'' lift

Δημοσίευσηαπό Rangeroverakias » 21 Φεβ 2005, 17:41

Παντελη εγω το εγω φτιαξει το δικο μου Range rover 90 2doors (σε ειχα παρει και τηλ απο Ξανθη ειμαι ) εδινα καποιες απαντησεις στον Alp .

Alp: Εργατη εχω βαλει Come up 9000i (4300kg ) καλα τραβαει δεν εχω κανενα προβλημα βεβαια εχει και ποιο ακριβους αλλα αυτα για ποιο μετα μιας και θα βαλω και πισω εναν . εγω βαλει και δυναμο 120 Αμπερ. Για μεγαλυτερη σιγουρια και 85 μπαταρια .

Τωρα οσο για την αναρτηση . Η παλια αναρτηση που ειχε ναι μεν πολυ μαλακη στο χωμα μεχρι που χτυπυσαν τα stop στον αξονα αλλα στην ασφαλτο με φοβιζε υπερβολικα περνουσε φορτηγο και με πηγαινε οπου ηθελε. Αφου την πρωτη μερα που το ειχα παρει το οδηγησα στην γειτονια μου και ετρεμα οταν κατεβηκα . Καλα το πισω μερος του αυτοκινητου ειχε κατσει πολυ αγρια .Βεβαια το αμαξι δεν εχει αντιστρεπτικες . Μετα απο πολυ ψαξιμο για μαλακα και σκληρα ελατηρια αποφασισα για ΟLD Emu kai εδωσα και 1000 ευρω περιπου Heavy duty πισω και και λιγο ποιο μαλακα μπροστα mazi me καστερ κιτ και αμορτισερ μπροστα τιμονιου. και εγω φοβομουμα μπας και ψηλωσει το Range πολυ και με τρομαζει στις στροφες αλλα εγινε το αντιθετο . Στην αρχη στο χωμα θα τα νιωθεις πολυ σκληρα για καμια 200 -300Km alla μετα ειναι παρα πολυ καλα και στην ασφαλτο .

Το αμαξι το εξοπλιζω για off road( Adventure και για εκδομες με αλλα 4χ4 κυριως αλλα και να πηγαινω αξιοπρεπωs με 120-130 χαλαρα και το χρησιμοποιω καθημερινα)

H αναρτηση αυτη ειναι η ποιο ποιοτικη και κραταει περισσοτερο σε σχεση με τις αλλες αλλα κοστιζει περισσοτερο.

Λαστιχα εχω βαλει Fedima partner 215/85/R16 πολυ kalo lastixo kai ψηλωνει 3-4 εκατοστα απο κατω το αμαξι.Ομως θελει να εχεις σε καλη κατασταση τα σινεμπλοκ μπροστα πισω . Χωρις να μου μειωσει καθολου την ακτινα στροφης. Και κατα περιεργο τροπο δεν κανουν καθολου θορυβο ουτε δονησεις μεσα στο αμαξωμα.
Επισης εχω βαλει ηχομονωτικα παντου απο Noise killer που τα εχω φερει απο Αγγλια μιας και σπουδαζα εκει μεχρι περσυ μου βγηκε η ψυχη να τα κουβαλησω με το αεροπλανο .
Ο λογος που τα εβαλα ειναι κυριως γιατι κατω απο τα κυρια πατακια τα μαυρα εχει ενα μονωτικο σαν σφουγγαρι και κρατουσε τα νερα απο το τρυπιο καλοριφερ και αρχιζε να σκουριαζει το πατωμα πολυ λιγο βεβαια αλλα δεν αντεχα να το βλεπω . Για κοιταξτε αυτο που σας λεω με το καλοριφερ (πρεπει και να μυριζει λιγο παραφλου μεσα)
Το εφτιαξα βεβαια αλλα εβγαλα το μισο ταμπλο εξω

Βεβαια μπορω να βαλω και 245/75/R16 kai 235/85/R16 με κοψιμο λιγο στα φτερα αλλα εκει μπαινουμε σε αλλα χωραφια . Θελει να αλλαχτουν transfer case me to L230 και κορωνοπηνια 4.11. κατι το οποιο το σκεφτομαι.

Me tην μανισια αναρτηση εχω διαβασει οτι ειναι η μονη διασταση215/85/R16 που σου αυξανει 3-4 εκατοστα απο κατω χωρις καμια μετατροπη αλλα θελει να εχεις σε καλη κατασταση τα ελατηρια της land rover και .


Αυτα που ξερω
Ειναι το καλυτερο 4χ4 αλλο πατημα Σε εκπομπη που εχω δει στο discovery channel σαν καλυτερα 4χ4 στο κοσμο ηταν:
1 Range rover 1970
2 Willis
3 Hummer
4 LAmborgini περιπου ιδιο με το hummer einai
5 to suv της πορσε

Βεβαια κοστιζει εχω δωσει πανω απο 15000Ευρω για επισκευες μηχανικες και για αξεσουαρ για Οff road
Μελλοντικα
scorpion racing evolυtion kai
locker πισω

Πολλα δεν εγραψα ?

Αντε τα λεμε

Ανδρεας

Μια αλλη φορα θα σας γραψω τι προβληματα βγαζουν τα σκασμενα .
Άβαταρ μέλους
Rangeroverakias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 20 Οκτ 2004, 16:51
Τοποθεσία: Xanthi

Re: Range rover 2 porto

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Φεβ 2005, 18:07

alp έγραψε:
blackchris έγραψε:
strofimios1 έγραψε:Υπαρχει το PARTNER της FEDIMA σε αυτη τη διασταση.


Ρώτησα και δυστυχώς το Partner αντί για 77.5 cm που πρέπει να είναι σαν 215/85/16, είναι 82 cm !!! Το οποίο δεν μου χωράει ούτε με σφαίρες.


φίλε blackcrhis,

σε τι αυτοκίνητο δε θα σου χωράει ?
διότι εάν είναι λίγο πιο μεγάλο από 215 και σίγουρα μικρότερο από 235,τότε ίσως να είναι το ιδανικό για RaRo...


Αγαπητέ alp καμία σχέση με RaRo για Vitara 2.0L ψάχνομαι με Old mun και αποστάτες. Το 215/80/16 το φοράω σε street χωρίς πρόβλημα αλλά αυτός ο έξτρα πόντος του 215/85/16 (σε mud) μου φωνάζει καιρό και πρέπει να τον αποκτήσω :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron