NIBAKIOC έγραψε:Αλήθεια, τί θα λέγατε σύντροφοι για διαφορές μεταξύ των 1700 μονου και πολλαπλού ψεκασμού;
Εννοώ σε
1) ίππους-ροπή
2) τελική
3) θόρυβο (κατι λενε για καλύτερη ηχομόνωση)
4) κατανάλωση
Υπάρχει σημαντική διαφορά ή ψιλοπράματα;
Χαιρετίζω την επικείμενη Συνάντηση του Ανωτάτου Σοβιέτ.
Νομίζω πως η σημαντική διαφορά έχει να κάνει με τον θόρυβο και αυτό που είπα πιο πριν για την ρύθμιση της καδένας. Σε τελική, ίππους και ροπή νομίζω πως η διαφορά είναι ανεπαίσθητη. Επίσης η κατανάλωση πρέπει να έχει βελτιωθεί αλλά ελαφρώς. Τέλος σημαντική διαφορά υπάρχει στον εγκέφαλο. Το multipoint χρησιμοποιεί περίπου διπλάσιο αριθμό αισθητήρων.
Καλό από την μία λόγω ομαλότερης και ακριβέστερης λειτουργίας του αυτοκινήτου, χειρότερο από την άλλη αφού διπλασιάζονται τα προβλήματα με τους αισθητήρες και το check engine μας χαμογελά πιό συχνά. Βέβαια κάτι έχω ακούσει και το θεωρώ πολύ σημαντικό. Οι αισθητήρες του NIVA αν εξαιρέσουμε 2 με 3 είναι κατά κανόνα ρώσικοι, αντιγραφή των αντίστοιχων της BOSCH. Αλλάζοντας λοιπόν τους αισθητήρες που τα φτήνουν με τους αντίστοιχους της BOSCH το check engine πέφτει σε χειμερία νάρκη και σταματά να μας σπάει τα νεύρα. Ειδικότερα ξέρω από το site της BOSCH ότι υπάρχουν συνεργεία (ηλεκτρολογεία φαντάζομαι) αυτοκινήτων που αφορούν αυτοκίνητα που φοράνε BOSCH συστήματα. Εκεί προφανώς θα μπορέσουμε να βρούμε τους αισθητήρες που λέω. Ένα τέτοιο πρέπει να υπάρχει και κοντά στην περιοχή μου στο Νέο Ηράκλειο. Προσωπικά θα πάω να το τσεκάρω.
Ξέρει κανείς τίποτα για το συγκεκριμένο θέμα???
GEORGE