To θέμα της επιλογής κινητήρα είναι δύσκολο.
Αν θές να κάνεις 100% άψογη δουλειά θα πρέπει να δείς την καμπύλη ισχύος του κάθε υποψήφιου κινητήρα σε συνδυασμό με το κατάλληλο γρανάζωμα τι τελική ώση σου δίνει στις ταχύτητες που θες περίπου να κινείσαι. Μια ιδέα περίπου πως γίνεται η ανάλυση αυτή μπορείς να δείς
εδώ (δυστήχώς το συγκεκριμένο τόπικ μαστίζεται απο ηλίθια ποστ).
Στην πράξη τώρα είναι λίγο δύσκολο να το κάνεις αυτό γιατι ακόμα και αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις την ανάλυση αυτή ίσως σου λείπουν πολλά στοιχεία (πχ καμπύλες ισχύος) για να συγκρίνεις κινητήρες και να επιλέξεις γρανάζωμα.
Οπότε αυτό που μένει είναι να κάνεις μια μικρή έρευνα αγοράς και να καταλήξεις σε 3-4 μοτέρ απο τα οποία θα επιλέξεις ψιλοεμπειρικά αυτό που πιστευεις πως είναι το καταλληλότερο. Ευτηχώς μπορείς να πειραματιστείς με διαφόρων μεγεθών γρανάζια για την τελική σχέση μετάδοσης και να το φέρεις στα μέτρα σου.
Για να σε βοηθήσει πιθανώς κάποιος που ξέρει κάτι παραπάνω αν θες μπορείς να βάλεις εδώ ότι στοιχεία έχεις απο μοτέρ που βρίσκεις (ισχύε, ροπή σχέσεις μετάδοσης κλπ).
Μάλλον θα βολεύει κινητήρας απο κάτι παρόμοιο όπως λέει και ο prop αλλα δεν είναι και απαραίτητο , πιθανώς να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με κινητηρα απο κουρευτική μηχανή γκαζόν πχ.