από Athos » 16 Νοέμ 2005, 11:00
Παίδες καλημέρα, έχω μπεί σε διαδικασία αναζήτησης Jimny, μάλλον μεταχειρισμένο αλλά μπορεί και καινούργιο, θα δείξει..
Πέρασα από Σφακιανάκη και Autoprofit και παρατήρησα τα εξής:
Τιμές Σφακιανάκη : 16500 + 400 το μεταλλικό = 16900
Στο ποσό βάζει και άτοκες δόσεις με έξοδα τράπεζας 150 ευρά και υποχρεωτική τη δική του ασφάλεια για τους πρώτους 6 μήνες
Τιμές Autoprofit : 15090 + 400 το μεταλλικό = 15490
Στις δόσεις (έξοδα τράπεζας 150 ευρά) μπαίνει επιτόκιο που δε μου είπαν αλλά το τελικό ποσό προσεγγίζει την τιμή του Σφα.
Υποτίθεται ότι τα παραπάνω αναφέρονται σε μοντέλα ενταλώς ίδια. ( έκδοση με ραδιοσιντί, στην Autoprofit είναι στάνταρ, στον Σφα αν το πάρεις χωρίς είναι 16500-300=16200)
Καταλαβαίνω λοιπόν ότι στο μετρητοίς η διαφορά Σφακιανάκη και Autoprofit είναι σημαντική, άμα μπούν δόσεις έρχεται μία η άλλη.
Από εγγυήσεις κλπ μούπαν τα ίδια, αν και δεν κατάλαβα, στην Autoprofit ποιος δίνει την εγγύηση, μούπαν η Σουζούκι (!), δηλαδή έχει η Autoprofit δικά της συνεργεία και ανταλλακτικά ή μπορώ να πάω και στα εξουσιοδοτημένα του Σφακιανάκη ;
Αυτά πού εισάγει η Autoprofit από ποια χώρα κατασκευής είναι ; (ο Σφα ισχυρίζεται ότι τα δικά του είναι made in Japan)
Είναι εντελώς ίδια με του Σφα ή διαφέρουν σε προδιαγραφές και άλλες λεπτομέρειες;
Παράδειγμα : στο Σφα μου είπαν ότι το νέο Jimny εκτός από τη μηχανή (85 hp) έχει και κοντύτερη μετάδοση απ το παλιό, και έτσι γίνεται πολύ δυνατότερο..
Στην Autoprofit μου είπαν ότι οι σχέσεις είναι ακριβώς οι ίδιες..
Στο προσπέκτους του Σφα γράφει τελική σχέση μετάδοσης: 3,416
Σχέση γρήγορου: 1,320
Σχέση αργού: 2,643
Οπότε συνολικά έχουμε 3,416 χ 1,320 = 4,509
Ενώ στο προσπέκτους του Autoprofit (στα γερμανικά) γράφει
Τελική σχέση μετάδοσης: 4,300
Σχέση γρήγορου: 1,000
Σχέση αργού: 2,002
Άρα συνολικά 4,300 χ 1,000 = 4,300 δηλαδή πράγματι το μοντέλο του Σφα είναι κοντύτερο κατά 5% περίπου..
Ξέρετε εσείς τίποτα, έχετε καμμιά ιδέα ;