γεια σας κυριοι. ειμαι νεο μελος και θα ηθελα να ρωτησω το εξης. εχουμε ενα επιβατηγο 2105, 1200 κυβικων, και μας παρουσιαζει το εξης προβλημα.
πολλες φορες οταν παμε να το βαλουμε μπροστα, και γυριζουμε την μιζα, ακουγετε ενα πολυ δυνατο ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-ΚΛΑΝΚ-κρακ-κρακ απο την κινητηρα. η μηχανη περνει μπροστα ευκολα. τις περισοτερες φορες μολις ξεκινησει η μηχανη, σταματα και ο δυνατος θορυβος, και λειτουργει κανονικα. μερικες φορες παλι το κλανκ-κλανκ-κρακ συνεχιζετε και κατα την λειτουργια του κινητηρα αλλα ακουγετε πολυ γρηγοροτερα και η μηχανη κανει σαν να ρεταρει κανει ενα ντουφ- ντουφ-ντουφ.
αλλες φορες η μιζα γυριζει προθυμα τον κινητηρα αλλα αλλες φορες κανει λες και κατι την εμποδιζει και τον γυριζει αργα και με δυσκολια. η μπαταρια ειναι κενουργια και φορτησμενη.
στην δευτερη περιπτωση σβηνω τον κινητηρα δοκιμαζω 1-2 φορες ακομα και το προβλημα ξεπερνιετε.
οταν η μηχανη δουλευει ακουγετε ενα πολυ ελαφρο ταπ-ταπ-ταπ.
ειχα ρωτησει εναν μηχανικο αυτοκινητων και μου ειχε πει οτι μαλλον η αντλια λαδιου δεν προλαβαινει να φερει λαδι επανω στην καδένα (ιμάντα)και γι'αυτο ακουγετε αυτος ο δυνατος θορυβος. αλλος μου ειχε πει οτι η καδενα εχει προβλημα.
ακομα παρουσιαζει προβλημα υπερθερμανσης αλλα δεν ξερω εαν αυτο εχει σχεση μιας και θελει καθαρισμα το ψυγειο, κενουργια κολλαρα κτλ κτλ.
υπαρχει περιπτωση να σπασει η καδένα? (εαν τελεικα φταιει αυτη για το προβλημα)
μια φορα ειχαμε βγαλει το καπακι αλλα δεν ειδαμε τιποτε το περιεργο(σημαδια,μαυριλες, φαγωματα)
οι αλλαγες λαδιων εχουν γινει στην ώρα τους, με λαδι ρευστοτητας που προτινει ο κατασκευαστης. το αυτοκινητο δεν ειναι σε χρηση εδω και λιγα χρονια. μαλλον θα ξαναμπει σε κινηση συντομα.