leipsippos έγραψε:Κινα ε? Ειναι μεγαλο ταξιδι αν το κανεις ολο οδικως και απο οτι ξερω υπαρχουν προβληματα στην εισοδο των οχηματων στην συγκεκριμενη χωρα.
Παρολαυτα υπαρχει δρομος που σε βγαζει εκει, ασφαλτος (Κarakoram Highway λεγεται αν θυμαμαι καλα) , αν και ο χωματοδρομος δεν θα ειναι απιαστο ονειρο αν θες να ακολουθησεις ενναλακτικους προορισμους. Θα εισαι πολυ βαρυς παντως στο συνολο (μηχανη+αναβατης + εξοπλισμος) για κατι τετιοι οποτε θες αρκετη προπονηση και εξοικειωση με το μηχανακι.
Απο μηχανολογικα πως τα πας? Εχεις ξανακανει μεγαλο ταξιδι με μηχανη εκτος Ευρωπης?
Στον Superspy, οταν αγορασε την Africa, του δωσαν μαζι CD με ΟΛΕΣ τις φωτογραφιες που θα μπορουσε να θελει ποτε ο κατοχος μιας τετοιας μηχανης, απο τις περιπετειες και τα ραλλυ που εχει παρει μερος!!!
Γεια σου αδελφέ, όντως έχω διαβάσει για προβλήματα στα σύνορα με τη μηχανή, αλλά κάποιοι πέρασαν πολύ άνετα από το 2004 και μετά, γιατί λεν ότι τότε τα άνοιξαν τα σύνορα. Εγώ θα πάω το συντομότερο σε 1 - 1,5 χρόνο (κι αν όλα παν καλά...
) και εν όψη των Ολυμπιακών που έχουν εκεί, ελπίζω να βελτιωθούν κι άλλο τα πράγματα.
Τον χωματόδρομο τον προτιμώ πάντα, οπότε σίγουρα θα τον βρίσκω συχνά μπροστά μου (ε, να μη δω και λίγο Ιμαλάια...). Θα είναι το πρώτο μου ταξίδι όχι μόνο εκτός Ευρώπης, αλλά και εκτός Ελλάδας με την μηχανή!!! Ξέρω δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσω, αλλά Ευρώπη δεν έχω καμιά όρεξη να πάω τώρα.
Το μόνο θετικό είναι ότι τακτοποίησα κάπως τις μηχανολογικές μου γνώσεις. Πήγα σε ένα συνεργείο για να παρακολουθώ και να μου μάθουν 5 πράγματα. Μέχρι τώρα η Africa δεν έχει πάει σε άλλον μάστορα και της έχω κάνει γενικό service μόνος μου, δηλαδή εκτός απ' τα συνηθισμένα, ρύθμισα και βαλβίδες, άλλαξα τα ρουλεμάν τιμονιού κ.α.
Φυσικά, προπόνηση χρειάζομαι πάρα πολύ και εκεί έχω ρίξει όλες μου τις προσπάθειες.
Εσύ πήγες και τους ξέρεις τόσο καλά τους δρόμους στην Κίνα;;;