Καλησπέρα.
1.
Απαραίτητα
3 Ιμαντες (περιπου 12 μέτρα συνολικά)(για να ξεκολήσεις το Yaris) απο τους οποιους ο ενας θα παιξει ως ρυμούλκα (για να ρυμουλκήσεις αυτοκίνητο με βλάβη) οταν παρουσιαστεί η ανάγκη.4 Ναυτικά κλειδιά τουλάχιστον του 1tn,Φακό,κινητό με γεμάτη μπαταρία,χάρτη περιοχής,αλυσίδες (λόγω εποχής)
Προαιρετικά
Φτυαράκι (οταν κολλησεις μόνος σου) ,Αδιάβροχο (ωστε οταν κολήσεις και ψάχνεις ανθρωπο στην βροχή ή περιμένεις την Οδική Βοήθεια,να μην πάθεις καμμιά πνευμονία).
2.Στις στροφές οχι απότομα γκάζια για να μην δεις ξαφνικά μπροστά σου τον δρόμο απο τον οποίο ερχόσουν....Γενικά μαλακά -μαλακά να το πας...
3.Χρησιμοποιείς τον ιμάντα (1 ιμάντα -περιπου 4 μέτρα) ,ενώνεις τη θέση ρυμούλκησης του Yaris (μπροστα ή πίσω -ανάλογα) με την δικιά σου (παλι μπροστά ή πίσω - ανάλογα) με τα ναυτικά κλειδιά.
Ρυμούλκηση -----------
Απλώς οδηγείς εχοντας υπόψη οτι τραβάς ενα αυτοκίνητο με ανθρώπους.....
και φροντίζεις το δυνατόν ο ιμάντας να ειναι παντα τεντωμένος στη διαδρομή (ωστε οι επιβάτες του ρυμουλκούμενου να πάθουν καμμιά θλάση αυχένα....).Εαν ειναι κατηφόρα και ο δρόμος εχει πάγο ...προσεύχεσαι να μην κολήσει το Yaris πάνω σου (γιαυτό καλύτερα και το Yaris να εχει αλυσίδες)
Ξεκόλημα------------
Βάζεις 4L στο βοηθητικό κιβώτιο ,προχωράς λιγο να τεντώσει ο ιμάντας....και με πρώτη κοντή δίνεις γκάζι.Εαν (πραγμα δύσκολο λόγω του Yaris) δεν ξεκολλάει το Yaris (ενοείται μονο ο οδηγός του μένει μέσα,οι υπόλοιποι τιμωρία εξω στο κρύο),κανεις τα ιδια οπως και πριν με τη διαφορά οτι τώρα δεν προχωράς ωστε να τεντώσει ο ιμάντας αλλά τον αφήνεις τόσο λάσκα ωστε ολος ο ιμάντας να ειναι στο δρόμο.Δίνεις γκάζι πολύ με πρώτη κοντή (φόρα) και ελπίζεις να το ξεκολήσεις στο τέντωμα.Εαν ακούσεις κανα "τάνκ" ειτε στο αμάξι σου ειτε γενικά ,το πιθανότερο ειναι η βάση ρυμούλκησης του Yaris να βρίσκεται καπου τριγύρω΄,πιθανότατα κοντά στο δικό σου....
4. ...........