Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΟΜΕ ΣΕ VITARA

ΟΜΕ ΣΕ VITARA

Δημοσίευσηαπό 9mm » 25 Νοέμ 2005, 23:40

Καλησπέρα στους Suzoukakides..Αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ στο Vitara 3d 2000mond. Επειδή θα διαθέσω 1000€ σκέφτηκα οτι τα ΟΜΕ είναι μια αξιόλογη λύση.Λόγω ελκτικών δραστηριοτήτων δεν θα ήθελα να ξεφύγω από τους 3πόντους,τα έχει δοκιμάσει κάποιος ή μπορεί να μας προτείνει κάποιος κάποια παρόμοια λύση?Με κάποιους εμπόρους που μίλησα είπαν οτι τα ΟΜΕ θα "κάτσουν" ή οτι δεν σηκώνεται 3 πόντους αλλά λιγότερο.
9mm
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2004, 21:28

ΟΜΕ ΣΕ VITARA

Δημοσίευσηαπό vasilis » 26 Νοέμ 2005, 08:46

Γεια σου 9mm,
Πέραν τον ελκτικών δραστηριοτήτων που έχεις, στο βουνό το βγάζεις συχνά?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό 9mm » 28 Νοέμ 2005, 20:16

Παω βουνο αλλα οχι πολυ σκληρα πραματα.Αυτη τη στιγμη εχω το προβλημα οτι βρισκει κατω το αυτοκινητο πολυ συχνα.Μου ειπαν για τα calmini οτι ειναι πολυ σκληρα στην ασφαλτο :? :? θελω ασφαλεια λογο το οτι ελκω φουσκοτο-2 τρειλερ-τροχοσπιτο πολυ συχνα ολο το χρονο.Ηθελα μερικες γνωμες απο καποιους που τα δοκιμασαν ισως, (σκεφτομαι να συμετασχω και σε καποια ride αργοτερα)Καμια γνωμη????
9mm
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2004, 21:28

Δημοσίευσηαπό vasilis » 28 Νοέμ 2005, 21:30

Γεια σου 9mm,

Παρόλο που δεν έτυχε να δοκιμάσω την ΟΜΕ σου λέω με σιγουριά οτι η calmini θα ειναι σίγουρα σκληρότερη σε όλα τα τεραίν!
Απο όσα γράφεις πιστέυω οτι η ΟΜΕ θα σου έρθει μια χαρά και πιστέυω περισσότερο απο οτι μια calmini.
Kαι το ύψος θα πάρεις και πιο άνετα θα είσαι.... και θα κάνεις και τις δουλειές σου μια χαρά χωρίς να κοπανιέσαι σκληρά, ειδικά όταν σέρνεις διάφορα!
Υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα που φοράνε ήδη ΟΜΕ και μπορεί να βρείς σχετικά έυκολα βοήθεια επ' αυτού!

Αυτά απο μένα για την ώρα!

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Νοέμ 2005, 09:09

Μια χαρά είναι τα ΟΜΕ σαν κιτ, και όντως το επιπλέον ύψος δεν έχει τίποτα το τρομερό. Δε νομίζω όμως ότι αντέχουν πάνω από 2 χρόνια, οπότε η σχέση κόστους/απόδοσης είναι καλύτερη για τα Monroe Adventure. Εσύ όμως θα έπρεπε να πάρεις ενισχυμένα πισινά λόγω ρυμούλκησης, ίσως να σε βόλευαν τα ρυθμιζόμενα Rancho 9000.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 29 Νοέμ 2005, 21:33

Τα ΟΜΕ τα φοράω ήδη 45000 km και δεν μπορώ να πω ότι έχουν καλοπεράσει. Τώρα αρχίζουν να δείχνουν σημάδια κόπωσης αλλά ακόμα 10000 km πιστεύω ότι τα έχω. Δεν πιστεύω ότι η calmini έχει καλύτερα αμορτισέρ απο την ΟΜΕ
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό mytilini » 02 Δεκ 2005, 07:08

Μια που φόρεσα πρόσφατα πλήρες σετ Calmini και έχοντας σαν μέτρο σύγκρισης τα Monroe Adventure έχω να πώ το εξής: η Calmini είναι ιδανική για σκληρή χρήση.Το σύνολο (ελατήρια-αμορτισέρ) είναι όντως "γαϊδουρινών" προδιαγραφών και δουλεύουν καλά με βαρυφορτωμένο όχημα (εργάτες-προφυλακτήρες κλπ,κλπ).Στον δρόμο κρατάει θαυμάσια και στο χώμα ακόμα καλύτερα.Ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν ψαλίδια-ελατήρια Calmini και αμορτισέρ ΟΜΕ αλλά το κόστος θ'ανέβαινε σε ύψη δυσθεώρητα..Τα Rancho είναι στην ουσία υπερβελτιωμένα Monroe και θα μπορούσαν άριστα να συνεργαστούν με ελατήρια Calmini.Για απολύτως φυσιολογική χρήση τα ΟΜΕ είναι άριστα.Οταν τα αμορτισέρ της Calmini "τελειώσουν" θα σκεφτώ ή για τα νέα ΚΟΝΙ ή για Rancho.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Δεκ 2005, 16:39

Γεια και χαρά,

Θα το "βγαλω" λιγο off topic για μια ερωτηση μου, εκτος και αν επιθυμητε μεταφορά του σε καινούργιο άρθρο......

mytilini έγραψε:.....Ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν ψαλίδια-ελατήρια Calmini και αμορτισέρ ΟΜΕ αλλά το κόστος θ'ανέβαινε σε ύψη δυσθεώρητα..Τα Rancho είναι στην ουσία υπερβελτιωμένα Monroe και θα μπορούσαν άριστα να συνεργαστούν με ελατήρια Calmini..Οταν τα αμορτισέρ της Calmini "τελειώσουν" θα σκεφτώ ή για τα νέα ΚΟΝΙ ή για Rancho.


Καταρχήν καλοτάξιδη η ανάρτησή σου!
Θέλω να ρωτήσω το εξής φίλε mytilini:

Οταν με το καλο "τελειωσουν" τα calmini, γιατι θα σκεφτείς τα Rancho πχ, και οχι τα ΟΜE, αφού απο οτι λέγεται είναι ίσως και ο καλύτερος συνδιασμός με calmini?
Ρωτάω γιατί βλέπω οτι και εσύ (όπως και εγώ) αποδέχεσαι σε πρώτη φάση τον συνδυασμό ΟΜΕ-Calmini.
Επίσης και απο άποψη κόστους, είτε ΚΟΝΙ (τα καινούργια), είτε Rancho (9000 πχ), είτε ΟΜΕ στα ίδια χρήματα δεν είναι περίπου??
Μου ξεφέυγει κάτι μέχρι τώρα που πρέπει να μάθω..???? :roll: :roll:


Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό METALMULISHA » 20 Δεκ 2005, 13:41

katarxin signomi gia tous xaraktires alla iparxi problima, den einai polis keros pou exo kani egrafi sto site, perasa tixea k kolisa me to gv tou vasili psaxnontas plirofories apo kapoion sthn ellada pou exei kani thn metatropi gia na matho ti ginete (iper k kata),
katarxin thelo na po kales boltes ston vasili gia to gv pou eftiakse (bravo) ! meta apo thn leptomeri perigrafi pou ekane kata thn diarkia tis metatropis tou k ton eyxaristo therma pou mou anikse ta matia, giati se osa magazia k an piga kanenas den mou eipe oute gia klisi sto diaforiko oute tipota, ola mou ta elegan telia!
kateliksa sto simio na anatheoriso ligo tis apopsis mou gia thn calmini oso kai gia tis apetisis pou to thelo!
eftasa sto simperasma na thelo na balo sto gv mou ta parakato,(to gv mou einai montelo 2005 1,6 16v ekdosi freestyle.) Eime apo tous tixerous pou exo ayto to amaksi k oxi to kenourgio!! osoi exete to palio,
MHN TO P O U L I S E T E!!

kateliksa lipon sta eksis:

lastixa: BF GOODRICH ALL TERRAIN 225/70/16
podia: ASFIR koumponi kateythian sto amaksoma k sou exei mexri thn teleytea Bida!
amortiser: OME 1,25''
filtro aeros: k&n

ti lete?
Άβαταρ μέλους
METALMULISHA
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 20 Δεκ 2005, 11:38
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό METALMULISHA » 20 Δεκ 2005, 13:48

Vasili kala kanis k eise psiras, ego mazi sou!! ta idia imaste!!

iparxoun alla arnitika oso pernaei o keros, sou ebgale alla problimata?

Filika
METALMULISHA
GIANNIS
Άβαταρ μέλους
METALMULISHA
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 20 Δεκ 2005, 11:38
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Δεκ 2005, 16:47

Γειά σου METALMULISHA,

η απάντηση σε αυτά που ρωτάς θα βρίσκεται εδώ
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 8950#48950
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες