BLLAND έγραψε:Καλή χρονιά παιδιά.
1. Μου έκαναν δώρο ένα ΙQ 3600 GARMIN (μεταχειρισμένο 2 χρονών σε παρα πολύ άριστη κατάσταση) με ηχείο-μικρόφωνο στον αναπτήρα, εξωτερική κεραία κτλ. Το θέμα είναι επειδή είμαι εντελώς άσχετος και το ψάχνω συνεχώς το μάνουαλ, ότι κρατάει λίγο η μπαταρία όταν το έχεις εκτός μπρίζας με αποτέλεσμα μόλις σβήσει να χάνει όλους τους χάρτες και φτού από την αρχή εγκατάσταση κλπ. Πήρα την εταιρεία και είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπεί καινούργια μπαταρία! (πρόβλημα της GARMIN λένε!κουφό ε?)
2. Σκέφτομαι να κάνω αναβάθμιση ελληνικού χάρτη (αλλά και παγκόσμιου) με την νέα έκδοση του HELLAS NAV (για Ελλάδα) της GARMIN.Υπάρχει κάτι καλύτερο για Ελλάδα και που μπορώ να τους βρώ? (πολιτικοί και off-road χάρτες εννοείται)
3. Όταν κοιτάς στο GPS από ποιό ύψος είναι καλύτερα για να βλέπεις την πορεία σου? (πολλές φορές το βελάκι με δείχνει παράλληλα με τον δρόμο και όχι μέσα!)
4. Κατέβασα από το κινητό ένα αρχείο με υπέρυθρες και το έχω χάσει!!! Που μπορεί να είναι? (φοβάμαι ότι καταλαμβάνει μεγάλο χώρο και θέλω να το σβήσω)
Γνωρίζει κανείς κάτι για τα 4 παραπάνω?
Διαβάζοντας σε αυτό το πόστ σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα προκειμένου να θίξω τα «περί» υποστήριξης. Σας παραθέτω την μετάφραση επιστολής που έστειλα στην GARMIN _UK και την απάντηση τους για να συνεχίσω τις σκέψεις μου.
Στις 5/4/2004 αγόρασα από τo κατάστημα του κυρίου ΧΧΧΧ “ το IQUE3600” με serial number “XXXXXXXXX”. Την πρώτη μέρα λειτουργίας της 5/4/2004 δεν κατάφερε να εντοπίσει καν δορυφόρους και ύστερα από συνεννόηση με το κατάστημα πώλησης μου δόθηκε μια καινούργια με serial number “xxxxxxxxxxxx”.
Η συσκευή λειτουργούσε κανονικά έως τις 25/02/2005 όπου παρουσίασε ξανά πρόβλημα δηλαδή σταμάτησε πλεον να βρίσκει δορυφόρους. Αυτή την φορά το κατάστημα που αγόρασα την συσκευή με παρέπεμψε στην αντιπροσωπεία της GARMIN στην Ελλάδα (GARMIN ATHENS) στην οποία απέστειλα την συσκευή στις 3/3/2005. Στις 8/3/2004 με ενημέρωσαν ότι θα αντικατασταθεί η συσκευή στα πλαίσια τις εγγύησης αφήνοντας με να υποθέσω ότι η ζημία είναι μη επισκευάσιμη.
Σε αυτό εδώ το σημείο και αναφορικά με την εγγύηση που παρέχεται για την αντικατάσταση της συσκευής μου απάντησαν ότι χρόνος εγγύησης θεωρείται μόνο ο απομείνων από τον ένα χρόνο αγοράς της συσκευής (της πρώτης ) ήτοι λιγότερο του ενός μηνός πράγμα απαράδεκτο καθώς εάν υποθέσουμε ότι ακόμη και την τελευταία ημέρα ισχύος της εγγύησης μου επισκευάζατε κάποια ζημιά φαντάζομαι ότι κάποια επιπλέον εγγύηση αντιπροσωπείας θα έπαιρνα για την επισκευή αυτή.
Αναφορικά λοιπόν με την αντικατάσταση του προϊόντος η αντιπροσωπεία σας με ενημέρωσε πως δεν υπάρχει διαθέσιμο για να μου το αντικαταστήσουν εδώ και 25 ημέρες τώρα από τις 3/3/2005 μιας και βρίσκεται σε «back order status» πολύ καιρό πριν τους την στείλω όπως επίσης ότι δεν υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το πότε θα υπάρξουν νέες παραλαβές .
Με αυτά τα γεγονότα ισχύοντα και ότι το GPS αποτελεί για μένα εργαλείο που στερούμαι την χρήση του και τις υπηρεσίες του, από κάποια βλάβη και όχι δική μου υπαιτιότητα αντιπρότεινα στην αντιπροσωπεία σας και μου δηλώσαν πως αυτό είναι αδύνατο, την αλλαγή με κάποια παρόμοια συσκευή (σε μέγεθος οθόνης και δυνατοτήτων) π.χ. GARMIN 276C φυσικά με την διάθεση από μέρους μου να καλυφθεί η διαφορά στην αξία της συσκευής, κάτι που το προτιμώ από την αντικατάσταση με ίδιο μοντέλο για τους παρακάτω λογούς:
Πρώτον καθυστερούμε πολύ όσον αφορά την αντικατάσταση της και δεύτερον μου έχει παρουσιάσει δυο φορές πρόβλημα παρότι για την χρήση της έχω αγοράσει γνησία και μόνο βάση αυτοκινήτου, φορτιστή ,εξωτερική κεραία και ανταλλακτικές πένες. Αυτό το δεύτερο σε συνδυασμό με την μη δυνατότητα ανανέωσης της εγγύησης με βάζει σε σκέψεις και δικαιωματικά με αναγκάζει να επιλέξω μια κατά την γνώμη μου ποιο ασφαλή λύση για την πλοήγησή μου.
Με σεβασμό και εκτίμηση προς την εταιρία σας παρακαλώ να βρεθεί από μέρους σας κάποια λύση προκειμένου να ξεπεραστεί το πρόβλημα που προέκυψε και που είμαι πεπεισμένος πως οφείλετε σε κάποια ατυχή συγκυρία
Η επιστολή στάλθηκε στις 13/4/2005 μεσολάβησε το Πάσχα και η απάντηση έφτασε στις
Sent: Tuesday, May 03, 2005 12:57 PM
Subject: Your iQue 3600 problem
Dear Mr maverickman
I have just received your fax detailing the problem with your iQue.
Firstly, I apologise for the lateness of reply: I see the date on your
letter is 13th of April.
Secondly, I can assure you that
a replacement unit (either from us direct
or from a Garmin dealer)
comes with a replacement 12 month warranty.
Where is your faulty unit at the moment? Is it with ΧΧΧΧΧΧΧ?
I know we have stock of the iQue 3600, so there should not be a problem obtaining a replacement unit.
If possible, please return your unit to us in the UK and we will help you
directly.
Best regards,
δηλαδη
και ισχυει το γεγονος οτι υπαρχει εγγυηση οταν υπαρχει αλλαγη και υπαρχει αποθεμα
"backorder status..."
.... κλαιν μαιν φροιλαιν.
Τελικα στις 5/5/05 το IQ (καινουργιο οχι απο επιδιορθωση) εφτασε στα χερια μου.Βεβαια απο αποστολη ηταν απο Αθηνα αλλα δυσκολευομαι να πιστεψω ξαφνικα βρηκαν την συσκευη στην αποθηκη τους.
Σε φόρουμ του εξωτερικού διαβάζω ότι εταιρίες μεγέθους της GARMIN εξυπηρετούν- υποστηρίζουν τους πελάτες στους στο 3ήμερο!
Προσωπικά πιστεύω ότι το λάθος είναι καθαρά δικό μου μιας και κανονικά από την αρχή έπρεπε να πάω στο κατάστημα που το αγόρασα και να του απαιτήσω υποστήριξη και όχι να με κοροϊδεύουν περίπου 5 μήνες. Πάνω από όλα όμως θα έπρεπε να υπάρχει ένα πιο ξεκάθαρο πλάνο σε αυτά τα πράγματα και όχι να πρέπει κάθε φορά να αγοράζουμε κάτι με την βοήθεια δικηγόρου…
Κανένα “προηγούμενο” με την συμπαθή “τάξη” των δικηγόρων
τα ονοματα ειναι στην διαθεση οποιου θελει αλλα δεν αναφερθηκαν για ευνοητους λογους.
Ευχαριστω για τον χρονο σας.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...