γειά σας παιδάκια
Γειά σου Σπύρο.
έχω το ADV 640 τού 2001, προκειμένου να το νοιώσω πιό στενό για κανενα μονοπατάκι έχω πάρει το κουστουμάκι του LC4 με το 12λιτρο ντεπόζιτο.
Αυτο για το οποίο σας ζητάω τη συμβουλή σας είναι η μασκούλα...
και ιδιαίτερα πια πατέντα να ακολουθήσω για να μην συναντήσω προβλήματα με τα ηλεκτρικά μετά απο εκτεταμμένη χρήση.
έβγαλα το φέρινγκ και το πλαστικό με τα όργανα, είχα μια άτυχη στιγμή , τράκαρα και το σκελετό του φέρινκ έχει στραβώσει σε ορισμένα σημεία!
σκέφτηκα το λοιπόν αντί να κάνω απόπειρα να το συνεφέρω, να το αφήσω πάνω και να προσαρμόσω ή
ενα αυτοσχέδιο φερινγκάκι, με ενα υποτυπώδες φανάρι (στην αναγκη τον έναν απο τους δύο προβολείς)
ή
να προσαρμόσω μια μασκούλα απο το LC4 και να προσθήσω να νοικοκυρέψω τα καλώδια και τον συναφερμό απο πίσω (φοβάμαι πώς δεν θα χωρέσουν)
οι δύο παραπάνω λύσεις έχουν σαν βάση να αφήσω στη θέση του το σκελετό του μαμά φέρινγκ προκειμένου να μένει σταθερά δεμένο το παχύ καλώδιο (πλεξούδα), και γενικότερα όλη η καλωδίωση να μη επηρεάζεται απο το στρίψιμο του τιμονιού!
ή άλλη λύση είναι να φτιάξω αποστάτες στη μασκούλα ή ένα υποτυπώδες σκελετάκο που θα πιάνει στα καλάμια, για να καθήσει η μασκούλα του LC4
και να αφήσω κάπως λάσκα το καλώδιο που πλέον θα τσακίζει σε κάθε χειρισμό του τιμονιού.
βεβαίως λαμβάνω υπόψιν και την λύση του Σπύρου με τον διπλό προβολέα ενός ΒΑJA και ένα φερινγκάκι για προστασία απο τα νερά και τις λάσπες στα ηλεκτρικά. σε αυτή την περιπτωση όμως πάλι το καλώδιο της πλεξούδας θα τσακίζει...
αλήθεια πόσο ευαίσθητο είναι και πόσο εύκολα μπορεί να κοπεί κάποιο καλωδιακι απο αυτά που περιλαμβάνει και να προκαλέσει διακοπή ;
επίσης , πόσο σημαντικό είναι το δυνατό φώς στα rides ;
μου φαίνεται κάπως υπερβολή τα δύο θηρία του ΒΑJA, (μου θυμίζουν αγώνες νυχτερινής οδήγησης)
θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω απο κοντά, έχω σκοπό να τρέξω φέτος σε κάποιους απο τους αγώνες.
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γεια χαρά ΟΡΘΙΟΙ ΟΛΟΙ
Σταύρος