|
|
|
rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?
Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?
fbs έγραψε:Συμφωνώ με τον ThRAVer για το χτύπημα και κάτω από τα 90 χλμ. Εγώ περνάω από ένα συγκεκριμένο σημείο κάθε μέρα για να πάω στην δουλεία μου με περίπου 40χλμ και χτυπάει. Επίσης έχω να πω ότι το Αυτοκίνητο το πήγα και σε άλλο Dealer και το κάναμε βόλτα με τον αρχιμηχανικό. Όταν έπεσε σε λακκούβα και ακούστηκε ο θόρυβος από πίσω έπαθε πλάκα. Όπως χαρακτηριστικά είπε είναι απαράδεκτο αυτό για τέτοιο αυτοκίνητο. Το ανεβάσαμε στην μπάρα και αρχίσαν να το τσεκάρουν 4 μαζί. Σφίξαν τα πάντα ξανά. Δεν μπόρεσαν να βρουν από που ακούγεται ο θόρυβος. Τους είχα πει βέβαια ότι στα κεντρικά το ξέρουν το πρόβλημα. Οπότε η μόνη λύση είναι να βομβαρδίσουμε την Toyota Hellas με επιστολές και τηλέφωνα. Αν νομίζεται ότι πρέπει να κάνουμε κάτι ομαδικά μαζί σας.
rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?
Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?
jk έγραψε:Τα topmounts είναι τα λεγόμενα σινεμπλοκ τα οποία βρίσκονται στο σημείο που ενώνει το αμορτισέρ με το θόλο. Αν δεν υπήρχαν σινεμπλόκ και το αμορτισέρ πατούσε κατευθείαν πάνω στο θόλο, μέταλο με μέταλο δηλαδή, μπορείτε να φανταστείτε τι θορύβους θα ακούγατε, όχι μόνο στις λακούβες αλλά και τη στιγμή που στρίβει το αυτοκίνητο.
Τα σινεμπλόκ είναι φτιαγμένο από ένα πεπιεσμένο υλικό σαν καοτσουκ και ανάλογα με το πόσο πιο σκληρό είναι το υλικό επιρεάζεται και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσο πιο μαλακό τόσο πιο άνετο είναι το αυτοκίνητο αλλά στερείτε ακαμψίας στις στροφές ενώ όσο πιο σκληρό είναι τόσο περισσότεροι κραδασμοί μεταφέρονται στο θόλο και εν συνεχεία στο σασί αλλά δεν αφήνει το αμορτισέρ να πέρνει μεγαλύτερες κλίσεις το οποίο συνεπάγεται καλύτερο κράτημα και πιο σπορτιφ συμπεριφορά.
Η πιθανή λύση που θα δώσει η toyota είναι να αντιακαταστήσει τα υπάρχον ελατήρια με πιο σκληρά μιας και αυτή τη στιγμή ο συνδυασμός, σκληρό αμορτισερ-μαλακό ελατήριο έχει το αποτέλεσμα αυτού του ενοχλητικού ήχου. Αν όμως τοποθετηθεί σκληρότερο ελατήριο τότε το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί η ακαμψία τις πίσω ανάρτησης πράγμα που σημαίνει οτι το αμορτισέρ μπορεί να μην τερματίζει τόσο εύκολα αλλά το πίσω μέρος του αυοκινήτου θα πηδάει περισσότερο όταν θα περνάει ένα εγκάρσιο σαμάρι φαινόμενο που παρατηρείται στα πιο off-road οχήματα (όπως το jimmy, πιο μεγάλη διαδρομή ανάρτησης αλλά πιο ξερή συμπεριφορά στις ανωμαλίες) μιας και έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό οι αναρτήσεις τους.
AlienRav έγραψε:rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?
Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?
Καλημερα σε ολους και παλι,
Θα πρεπει να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με τα λεγομενα
top mounts ετσι ωστε να ειναι κατανοητο σε ολους τι πραγματικα ειναι.
Κατ αρχας, το νεο rav4, δεν εχει πισω top mounts οπως λανθασμενα
πιστευε καποιος Τεχνικος Συμβουλος ενος αντιπροσωπου της Toyota
ο οποιος το συνειδητοποιησε μετα απο ελεγχο που καναμε μαζι ( οπτικο )
αλλα και ρωτωντας στα ανταλλακτικα ετσι ωστε να του δειξουν ποιο ειναι
το top mount πισω .......!!!!!!!!! ( το οποιο φυσικα και δεν υπηρχε ... )
Τα top mounts ειναι τμημα μιας αναρτησης τυπου MCPHERSON τα οποια
βρισκονται στο 99% των αυτοκινητων, παντα στην μπροστινη αναρτηση
και ουσιαστικα ειναι δυο ελαστικα παρεμβισματα τα οποια στη μεση εχουν
ενα ρουλεμαν. Δηλαδη το κατω τμημα ειναι βιδωμενο στην κορυφη του
εμπρος αμορτισερ , στη μεση ειναι το ρουλεμαν και απο πανω ειναι το
δευτερο τμημα το οποιο ακουμπα στον θολο του αυτοκινητου απο την
εσωτερικη πλευρα βεβαιως.
Top Mounts λοιπον ( με αυτη την ορολογια ) υπαρχουν μονο σε αναρτησεις
με γονατα MCPHERSON και οχι σε αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων ή
με ημιακαμπτο αξονα που ειναι παντα πισω .....!!!!!!!!!!
Οταν λοιπον γινεται αναφορα για top mounts πισω και μαλιστα για το
rav4 ειναι εντελως λαθος !!!!!!!!!!
Αυτο που προφανως εννοει ο εκαστοτε τεχνικος/μηχανικος ειναι το
πανω ή κατω σινεμπλοκ του ιδιου του αμορτισερ μεσω του οποιου στηριζεται
το αμορτισερ στο αμαξωμα.
Για να επανελθουμε στο θεμα μας τωρα, προσωπικα πιστευω πως το
χτυπημα που ακουγεται πισω ειναι ο τερματισμος του εμβολου του ιδιου
του αμορτισερ το οποιο ειναι ΛΑΔΙΟΥ απο οτι εμαθα.
Αρα τα αμορτισερ ειναι μαλλον ελαττωματικα και τερματιζουν ευκολα
διοτι αυτο, οπως εχω γραψει παρατηρειται κυριως οταν το αυτοκινητο
εχει να κινηθει για πανω απο 3 - 4 ημερες !!!!!
Οταν κινειται καθε μερα το φαινομενο του χτυπηματος ειναι πολυ πιο
περιορισμενο χωρις να κανει εκεινο τον ιδιαιτερα εντονο θορυβο/χτυπημα.
Περιμενω την αλλαγη των αμορτισερ ετσι ωστε να δουμε τι θα συμβει
στην συνεχεια και ποια θα ειναι η συμπεριφορα της αναρτησης.
Εαν και παλι χτυπαει, τοτε το επομενο που θα πρεπει να δουν οι
υπευθυνοι μηχανικοι ειναι ο τροπος στηριξης των πισω ελατηριων
με το αμαξωμα !!!
Φιλικα,
Δημητρης Μ.
thRAVer έγραψε:AlienRav έγραψε:rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?
Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?
Καλημερα σε ολους και παλι,
Θα πρεπει να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με τα λεγομενα
top mounts ετσι ωστε να ειναι κατανοητο σε ολους τι πραγματικα ειναι.
Κατ αρχας, το νεο rav4, δεν εχει πισω top mounts οπως λανθασμενα
πιστευε καποιος Τεχνικος Συμβουλος ενος αντιπροσωπου της Toyota
ο οποιος το συνειδητοποιησε μετα απο ελεγχο που καναμε μαζι ( οπτικο )
αλλα και ρωτωντας στα ανταλλακτικα ετσι ωστε να του δειξουν ποιο ειναι
το top mount πισω .......!!!!!!!!! ( το οποιο φυσικα και δεν υπηρχε ... )
Τα top mounts ειναι τμημα μιας αναρτησης τυπου MCPHERSON τα οποια
βρισκονται στο 99% των αυτοκινητων, παντα στην μπροστινη αναρτηση
και ουσιαστικα ειναι δυο ελαστικα παρεμβισματα τα οποια στη μεση εχουν
ενα ρουλεμαν. Δηλαδη το κατω τμημα ειναι βιδωμενο στην κορυφη του
εμπρος αμορτισερ , στη μεση ειναι το ρουλεμαν και απο πανω ειναι το
δευτερο τμημα το οποιο ακουμπα στον θολο του αυτοκινητου απο την
εσωτερικη πλευρα βεβαιως.
Top Mounts λοιπον ( με αυτη την ορολογια ) υπαρχουν μονο σε αναρτησεις
με γονατα MCPHERSON και οχι σε αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων ή
με ημιακαμπτο αξονα που ειναι παντα πισω .....!!!!!!!!!!
Οταν λοιπον γινεται αναφορα για top mounts πισω και μαλιστα για το
rav4 ειναι εντελως λαθος !!!!!!!!!!
Αυτο που προφανως εννοει ο εκαστοτε τεχνικος/μηχανικος ειναι το
πανω ή κατω σινεμπλοκ του ιδιου του αμορτισερ μεσω του οποιου στηριζεται
το αμορτισερ στο αμαξωμα.
Για να επανελθουμε στο θεμα μας τωρα, προσωπικα πιστευω πως το
χτυπημα που ακουγεται πισω ειναι ο τερματισμος του εμβολου του ιδιου
του αμορτισερ το οποιο ειναι ΛΑΔΙΟΥ απο οτι εμαθα.
Αρα τα αμορτισερ ειναι μαλλον ελαττωματικα και τερματιζουν ευκολα
διοτι αυτο, οπως εχω γραψει παρατηρειται κυριως οταν το αυτοκινητο
εχει να κινηθει για πανω απο 3 - 4 ημερες !!!!!
Οταν κινειται καθε μερα το φαινομενο του χτυπηματος ειναι πολυ πιο
περιορισμενο χωρις να κανει εκεινο τον ιδιαιτερα εντονο θορυβο/χτυπημα.
Περιμενω την αλλαγη των αμορτισερ ετσι ωστε να δουμε τι θα συμβει
στην συνεχεια και ποια θα ειναι η συμπεριφορα της αναρτησης.
Εαν και παλι χτυπαει, τοτε το επομενο που θα πρεπει να δουν οι
υπευθυνοι μηχανικοι ειναι ο τροπος στηριξης των πισω ελατηριων
με το αμαξωμα !!!
Φιλικα,
Δημητρης Μ.
και καλά όλα τα αμορτισέρ βγήκαν προβληματικά ? το φαινόμενο είναι κάθε μέρα απλώς όταν έχουμε να το κινήσουμε το αυτοκίνητο 3-4 μέρες το ξεσυνηθίζουμε το χτύπημα και μας φαίνεται περισσότερο !!!!
απλά αν το ακούμε συνέχεια το συνηθίζουμε !!! όταν το πήρα το αυτοκίνητο και έπεσα στην 1η λακούβα έπαθα πλάκα, μετά το συνήθισα , όταν έπεσα σε μεγαλύτερη λακούβα στο χωριό έβγαλε και ένα μεταλλικό θόρυβο και τότε τρομοκρατήθηκα, τώρα σε όποια λακούβα και να πέσω δεν μου φαίνεται η διαφορά !!! αρκεί να μην μείνω μέσα στην λακούβα , εκεί θα έχω πρόβλημα !!!
εγώ πιστεύω ότι θέλει άλλα ελατήρια και αμορτισέρ !!!
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες