|
|
|
Συντονιστής: SUVord
maverick4wd έγραψε:Τι ακριβώς κάνει ο car center για να βγάλει τα 140? Με την εργοστασιακή εγγύηση τι γίνεται? Ξέρεις κανέναν που έκανε την μετατροπή? Εντυπώσεις?
Maverick4wd
Αν ισως θυσιαστει κανενας απο την παρεα μας για...δοκιμη,θα τον κανουμε και επιτιμο προεδρο Εχει η γυναικα μου ενα focus 1,6 σκεφτομαι να κανω δοκιμη σε αυτο,να δουμε αν κανει τιποταjuan έγραψε:maverick4wd έγραψε:Τι ακριβώς κάνει ο car center για να βγάλει τα 140? Με την εργοστασιακή εγγύηση τι γίνεται? Ξέρεις κανέναν που έκανε την μετατροπή? Εντυπώσεις?
Maverick4wd
Βάζει παράλληλα ένα τσιπάκι που ανα πάσα στιγμή το αφερείς . Είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ (Car Center ) και μου είπε πως δε υπάρχει πρόβλημα διότι δεν ανιχνέυεται ?
Τον ρώτησα εαν μπορώ να μιλήσω με κάποιον που το έχει κάνει και δεν μου έδωσε στοιχεία . Παρ΄όλα αυτά μου ανέφερε ότι το έχει κάνει σε καμιά 20αριά Maverackia
Αργότερα γνώρισα κάποιον που δούλευε στο Car Center για πολλά χρόνια και μου είπε ότι πολύ καλά και αξιόπιστα αφού εδω και πολλά χρόνια κάνει upgrade στα Focus.
Εγω όμως δεν έχω ακόμα αποκτήση εμπιστοσίνη και δεν θα προχωρήσω σε κάποια αλλαγή
maverick4wd έγραψε:Διάφορα κτι για Νίτρο, τσιπάκια και τούρμπο έχουν βγει στο εξωτερικό για το Escape. Στo Internet όλο και κάτι θα βρεις.
Για την Ελλάδα, δες στο
"CAR CENTER"
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ FORD.
ΠΕΝΤΕΛΗΣ 46 - ΑΜΦΙΘΕΑ
Τηλέφωνο: 210-9409996 FAX: 210-9409996
Αυτοί τουρμπίσανε ένα Mav. 2.0L με μία 25άρα Garett, 180 PS με κόστος 4.000 με 5.000 ευρώ. Περιμένουν νέο βελτιωμένο κιτ από το εξωτερικό. Πολλά τα € και δεν ξέρω ανα αξίζει. Σίγουρα πάντως θα χρειαστεί ενισχυμένο δίσκο για να βγάλει την δύναμη
Να χαιρετησουμε τον νεο φιλο,μου αρεσει που σε βρισκω ενημερωμενο στα ....γρηγορα.Παντως πριν λιγο καιρο πουλιοταν Αθηνα ενα Maverick turbo με....180 αλογα,οποτε προτιμω τα 124 αλογατακια μου,ακολουθω την λογικη του juan,καλιο πεντε και στο χερι παρα......
Maverick4wd
Να χαιρετησουμε τον νεο φιλο,μου αρεσει που σε βρισκω ενημερωμενο στα....γρηγορα.Παντως πριν λιγο καιρο πουλιοταν Αθηνα ενα Maverick turbo με....180 αλογα,οποτε προτιμω τα 124 αλογατακια μου,ακολουθω την λογικη του juan,καλιο 5 και στο χερι παρα.....maverick4wd έγραψε:Διάφορα κτι για Νίτρο, τσιπάκια και τούρμπο έχουν βγει στο εξωτερικό για το Escape. Στo Internet όλο και κάτι θα βρεις.
Για την Ελλάδα, δες στο
"CAR CENTER"
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ FORD.
ΠΕΝΤΕΛΗΣ 46 - ΑΜΦΙΘΕΑ
Τηλέφωνο: 210-9409996 FAX: 210-9409996
Αυτοί τουρμπίσανε ένα Mav. 2.0L με μία 25άρα Garett, 180 PS με κόστος 4.000 με 5.000 ευρώ. Περιμένουν νέο βελτιωμένο κιτ από το εξωτερικό. Πολλά τα € και δεν ξέρω ανα αξίζει. Σίγουρα πάντως θα χρειαστεί ενισχυμένο δίσκο για να βγάλει την δύναμη
Maverick4wd
MAVERICKios έγραψε:Να χαιρετησουμε τον νεο φιλο,μου αρεσει που σε βρισκω ενημερωμενο στα....γρηγορα.Παντως πριν λιγο καιρο πουλιοταν Αθηνα ενα Maverick turbo με....180 αλογα,οποτε προτιμω τα 124 αλογατακια μου,ακολουθω την λογικη του juan,καλιο 5 και στο χερι παρα.....maverick4wd έγραψε:Διάφορα κτι για Νίτρο, τσιπάκια και τούρμπο έχουν βγει στο εξωτερικό για το Escape. Στo Internet όλο και κάτι θα βρεις.
Για την Ελλάδα, δες στο
"CAR CENTER"
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ FORD.
ΠΕΝΤΕΛΗΣ 46 - ΑΜΦΙΘΕΑ
Τηλέφωνο: 210-9409996 FAX: 210-9409996
Αυτοί τουρμπίσανε ένα Mav. 2.0L με μία 25άρα Garett, 180 PS με κόστος 4.000 με 5.000 ευρώ. Περιμένουν νέο βελτιωμένο κιτ από το εξωτερικό. Πολλά τα € και δεν ξέρω ανα αξίζει. Σίγουρα πάντως θα χρειαστεί ενισχυμένο δίσκο για να βγάλει την δύναμη
Maverick4wd
Σωστα,εγω το λεω παντα αυτο αλλα χθες το απογευμα "εμεινα"για μια ακομη φορα λιγο πριν το τελος μιας δυσβατης ανηφορας και αναγκαστικα σε ...ατακτη υποχωρηση.Δυστυχως,παιδια,η ελλειψη ροπης ειναι καταφανεστατη!!KONSTANTINOS έγραψε:Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει όπως λέει και ένας φίλος εδώ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης