|
|
|
thRAVer έγραψε:Μήπως ξερετε πως λειτουργούν οι θερμαινόμενοι καθρέφτες στο executive rav4 2006 ?
Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.meco έγραψε:manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise
πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε
Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.
Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?
Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.
που το βρήκε το διαφορικό torsen μπρος - πισω το νεο ραβ βρε παιδιά?????manosRAV έγραψε:Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.meco έγραψε:manosRAV έγραψε:Καλησπέρα , καλημέρα , θα ΄θελα να πω πώς ναι το SUBARU FORESTER 2.0 είναι
γρηγορότερο και μάλλον καλύτερο στα εκτός και με πολύ καλή ανάρτηση που όσο και να το φορτώσεις διατηρεί την ίδια απόσταση από το έδαφος ΑΛΛΑ
- είναι σαν Στεισον δηλ. για ποιο συντηρητικά άτομα
- η ποιότητα των υλικών μακράν πίσω
- τεχνολογία υποδεέστερη
- χώροι πολύ μικροί
- ακριβά servise
πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη και φυσικά με τα δικά μου κριτήρια .
θέλω να πώ και κατι τελευταίο πολύ βασικό για όσους έχουν σκάφος
το SUBARU FORESTER 2.5 έχει κολλήσει σε χαλίκι με φουσκωτό γύρο στον τόνο
ενώ το RAV το έβγαλε μετά δυσκολίας αλλά το έβγαλε
Μάνο από αυτά που γράφεις, μόνο αυτό για το σχήμα και για τους χώρους, ισχύουν. Για τα service παίζει, αλλά εκεί που είναι καλύτερο το Toyota είναι στην αντιπροσωπία και στο after sales.
Μέχρι εκεί. Προσωπικά εγώ επέλεξα RAV4 MK2 αντί για forester για τους παραπάνω λόγους.
Από εκεί και μετά:
Το forester έχει εξίσου καλύτερα υλικά καμπίνας αν όχι καλύτερα.
Σε σχέση με το δικό μου RAV4 ΜΚ2 έχει καλύτερα πάντως
Η τεχνολογία του πλαισίου (δεν έχει καν πλαίσια στις πόρτες) και της 4κίνησης είναι μακράν καλύτερη στο forester. Σε σχέση με το δικό μου πάλι το forester υπερτερεί μόνο στις κοντές (πραγματική 4κινηση με 3 διαφορικά και με lsd στον πίσω άξονα έχω και εγώ). Σε σχέση με το RAV4 ΜΚ3 h 4κινηση του forester είναι πολύ μπροστά. Πραγματικά καμμία σχέση. Ο συμπλέκτης ότι και να είναι όσο εξελιγμένος και να είναι παραμένει συμπλέκτης. Πρώτα θα σπινιάρεις και μετά θα δόσει δύναμη πίσω.
Για το συμβάν που περιγράφεις είναι καθαρά τυχαίο το γεγονός και μάλλον περισσότερο τεχνίτης ο οδηγός του RAV4 σε σχέση με αυτόν του forester. Aλήθεια τι RAV4 ήταν? ΜΚ2 ΜΚ3?
Και έχω και άλλο ένα αντίστοιχο παράδειγμα που κολλήσαμε ένα gv νέο στην βούλα.
manosRAV έγραψε:Και πάλι θα πώ ότι όποιος θέλει σπαρτιάτη lada όλα τα άλλα οδοντόκρεμες ή δεν πάνε βήμα ή έχουν μια περιουσία ή δεν κάθονται στο δρόμο
καλημεραPajerinho έγραψε:manosRAV έγραψε:Και πάλι θα πώ ότι όποιος θέλει σπαρτιάτη lada όλα τα άλλα οδοντόκρεμες ή δεν πάνε βήμα ή έχουν μια περιουσία ή δεν κάθονται στο δρόμο
Δηλαδή μπορώ με το Pinin να πλένω τα δόντια μου?
Φοβάμαι μη τα χαλάσω όμως......
Βλέπεις το Pinin ούτε αργό είναι, ούτε μια περιουσία κοστίζει και κάθεται και μια χαρά στον δρόμο.
Α... και μη ξεχνιόμαστε, πάει και πολύ μακριά off road
PS. Δεν πιστεύω να παρεξηγείσαι? Πλάκα κάνουμε
manosRAV έγραψε:]Πρόσεξε το νέο rav έχει το κουμπί που μπορείς να ξεκινήσεις με τετρακινηση καθώς επίσης και tursen διαφορικό εμπρός πίσω . Το SUBARU 2,5 δεν έχει αργά ένα, δεύτερον όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα όταν σπινάρει ο ένας τροχός χάνει τον έναν άξονα και αν σπινάρει και κάποιος άλλος τροχός από τον άλλο άξονα μένει με 0 υποδηναμη άρα κολαει. To RAV μου mk3 μπορεί να βρόμισε αλλά δεν σπινάρισε.
Και έχω και άλλο ένα αντίστοιχο παράδειγμα που κολλήσαμε ένα gv νέο στην βούλα.
Λοιπόν έχεις απόλυτο δίκιο για το torsen διαφορικό. Τι έχει ? έχει απλό μπροστά και f13s πίσω, το κεντρικό διαφορικό είναι κανονικό σε δεν είναι συνεκτικό δηλ.?typod έγραψε:που το βρήκε το διαφορικό torsen μπρος - πισω το νεο ραβ βρε παιδιά?????
Να σου υπενθυμίσω ότι στο συγκριτικό των 4τροχών το vitara "κερδίζει" το rav σε ποιότητα κύλισης τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και είναι 1db πιο ήσυχο σε ταχύτητες -140 χλμ.Επίσης ότι διαθέτη μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει και φυσικά αργό.Επίσης να επισημάνω ότι τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα σε αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι ότι καλύτερο και ότι το vitara "ταξιδεύει άνετα" με 160. Φιλικά ΜάνοςmanosRAV έγραψε:Καλημέρα,typod έγραψε:Ναι,ναι ναι να τα πουλήσετε και να πάρετε vitara μήπως και δείτε καμιά άσπρη μέρα.
Καλό το gv αλλά και αυτό πάνω από 150 δεν πάει και αν τα πάει θα είσαι με το πόδι στο πάτωμα, πολύ βασικό ακόμα είναι το ότι δεν έχει μπλοκέ, η εγγύηση λίγη, θόρυβος απίστευτος και τεχνολογία πολύ πίσω κράτημα στην άσφαλτο άστο .
Τώρα αν θέλει κανείς ένα όχημα για να καβαλάει βράχια κλπ είναι αμαρτία να δώσει
35000 € ενώ μπορεί να την κάνει με 5-10000€ με το lada ή το jimny.
Ταπεινά ΜΑΝΟΣ
manosRAV έγραψε:καλημερα
ναι το pinin δεν ειναι το top ουτε στο δρομο ουτε στην ασφαλτο ενω το rav ειναι το top στο οn και το lada the best στο off
προς θεού το pinin ειναι πολύ καλό αλλά ουτε rav ουτε lada είναι
Προσωπικη πάντα εκτίμηση.
Πρέπει πάντα να ξέρεις τι αγοράζεις, αν κάνεις λανθασμένη εκτίμηση μπορεί να σου στοιχίσει πολύ ακριβά
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες