Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN TERRANO II

Δημοσίευσηαπό Bandit » 27 Απρ 2004, 15:17

Όταν το διαφορικό είναι άνω των 25% ΄σφιχτό΄ τότε δημιουργεί πρόβλημα κατά τη ΄καθημερινή του χρήση. 'Κουρδίζει' δυσκολεύει σε κλειστές στροφές, σε γλίτσα τείνει να υπερστρέφει περισσότερο από ότι αν το διαφορικό ήταν ελεύθερο...

Τα θετικά ενός Limited Slip Differentila (Περιορισμένης ολίσθησης) έιναι μόνο στο χιόνι-λάσπη. Το αυτοκίνητο δύναται να κινηθεί με περισσότερη ευκολία και ευθυγραμίζεται ευκολότερα.

Οι Αμερικάνοι έχουν βγάλει πάλι ένα σύστημα που είναι LSD και 100% μπλοκέ. Ακόμη δεν έχουν παράξει για NISSAN . Έχουν όμως για TOYOTA , SUZUKI αν δε κάνω λάθος. Η εταιρεία είναι www.e-trac.com

To διαφορικό είναι LSD και με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιείτε ένας ηλεκτρομαγνήτης και εμπλέκει 100% το διαφορικό...

Τώρα το TERRANO όπως και NAVARA έχουν LSD αλλά δεν είναι τόσο ευαίσθητα. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι 25% και όχι 75% ( Η αλήθεια των αριθμών. Οι marketing managers της NISSAN κάναν αντιστροφή)
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό sef » 28 Απρ 2004, 10:34

Γεια σου φιλε Bandit
Τωρα οσον αφορα τις ραβδους στρεψεις.Το Terrano II εχει 100% αλλα και το D22 εχει γιατι τις δινουν ως αξεσουαρ διαφορες εταιριες.
Οσο αφορα το μπλοκε η οπως αλλιως το λενε... ουτε απο την αντιπροσωποια ειναι 100% για το ποσοστο εμπλοκης, τωρα ενας φιλος που αγορασε απο την Nissan ανταλακτικα και το εκανε δυνατοτερο και παλι δεν ηξεραν να του πουν το ποσοστο εμπλοκης, απλα απο την χρηση καταλαβαινε πωσ ηταν ισχυροτερο.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 28 Απρ 2004, 10:52

TERRANO II 3.0TDi θα ειναι η επομενη επιλογη μου οταν φτασει η στιγμη
για αγορα νεου οχηματος.
Πετρελαιο οποτε δεν μενεται εντος Ν. Αττικης?
Τι λεει στο ΟΝ road ειναι καλο, σβελτο?
Απο καταναλωση ποσα λιτρα τα 100χλμ?
Αν το πουλησει ποτε, να μας ενημερωσεις δεν ξερεις ...
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Bandit » 28 Απρ 2004, 18:19

Είναι πολύ σβέλτο και μερικές φορές σε τρομάζει με τη ροπή και δύναμή του. Για τα χρήματά του 38000 καινούριο, είναι φανταστικό off road οι δυνατότητές του απεριόριστες και πιστεύω καλή αγορά.

Κατανάλωση 30δρχ/100 με 33δρχ/100

Αλλά αν δε το πιέζεις πέφτει και 27δρχ/100...

Να το πουλήσει δε ξέρω, γιατί είναι καινούριο 12000Km μόνο και αν το πουλήσει θα το πάρω εγώ...ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Bandit » 28 Απρ 2004, 18:23

Στο NAVARA μου έχω ένα ARB REAR LOCKER το οποίο κλειδώνει 100%. Είναι πολύ καλλίτερο από πριν με το ψευτο LSD στα ΄κρεμάσματα', αλλά πολύ χειρότερο σε λάσπη και πάγο με το 100% μπλοκέ ή κάρο αν θες.

Το LSD είναι εντέλει πολύ καλλίτερο για λάσπη και πάγο..... :roll:
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 24 Νοέμ 2004, 12:56

Bandit έγραψε:Είναι πολύ σβέλτο και μερικές φορές σε τρομάζει με τη ροπή και δύναμή του. Για τα χρήματά του 38000 καινούριο, είναι φανταστικό off road οι δυνατότητές του απεριόριστες και πιστεύω καλή αγορά.

Κατανάλωση 30δρχ/100 με 33δρχ/100

Αλλά αν δε το πιέζεις πέφτει και 27δρχ/100...

Να το πουλήσει δε ξέρω, γιατί είναι καινούριο 12000Km μόνο και αν το πουλήσει θα το πάρω εγώ...ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ...

Καλημέρα σας .
Είμαι νέο μέλος του forum αλλά παλιά ''ψώρα'' με τα τετρακίνητα.
Για την ώρα έχω ένα Sportage '95 και εποφθαλμιώ ένα Terrano 3d Td , άν και εφόσον έχω κάποια στιγμή το αναγκαίο ποσό. Από όλες τις γνώμες και απόψεις που έχω ακούσει και από προσωπική μπειρία σχημάτισα τη γνώμη ότι είναι ένα πολύ καλό all around 4κίνητο : χώροι , ευελιξία , δύναμη , αξιοπιστία , και όχι υπερβολική τιμή .
Ξέρει ομως κάποιος για πόσο ακόμα θα παράγεται ή θα εισάγεται έστω , γιατί έχω μάθει ότι τερματίζεται η παραγωγή του ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό sef » 25 Νοέμ 2004, 13:12

Jugulator έγραψε:
Bandit έγραψε:Είναι πολύ σβέλτο και μερικές φορές σε τρομάζει με τη ροπή και δύναμή του. Για τα χρήματά του 38000 καινούριο, είναι φανταστικό off road οι δυνατότητές του απεριόριστες και πιστεύω καλή αγορά.

Κατανάλωση 30δρχ/100 με 33δρχ/100

Αλλά αν δε το πιέζεις πέφτει και 27δρχ/100...

Να το πουλήσει δε ξέρω, γιατί είναι καινούριο 12000Km μόνο και αν το πουλήσει θα το πάρω εγώ...ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ...

Καλημέρα σας .
Είμαι νέο μέλος του forum αλλά παλιά ''ψώρα'' με τα τετρακίνητα.
Για την ώρα έχω ένα Sportage '95 και εποφθαλμιώ ένα Terrano 3d Td , άν και εφόσον έχω κάποια στιγμή το αναγκαίο ποσό. Από όλες τις γνώμες και απόψεις που έχω ακούσει και από προσωπική μπειρία σχημάτισα τη γνώμη ότι είναι ένα πολύ καλό all around 4κίνητο :
χώροι , ευελιξία , δύναμη , αξιοπιστία , και όχι υπερβολική τιμή .
Ξέρει ομως κάποιος για πόσο ακόμα θα παράγεται ή θα εισάγεται έστω , γιατί έχω μάθει ότι τερματίζεται η παραγωγή του ;


Eδω και δυο χρονια παραγεται μονο σε πετρελαιο σε 2,7 και 3.0 κυβικα.
Αλλα αν εχεις υπομονη βρισκεις μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 26 Νοέμ 2004, 09:53

Μεταχειρισμένο TDiesel 3.0 ( γιατί το 2.7 δεν λέει και τόσο ) και 3Θ αρκετά δύσκολο να βρεθεί .
Άλλη ερώτηση τώρα : με το πετρέλαιο σαν καύσιμο τι γίνεται , όσον αφορά την ποιότητά του ; ακούστηκαν νοθείες , προβλήματα στους ντηζελοκινητήρες , κ.λ.π. Κάποιος που έχει ντηζελοκίνητο ( σύγχρονης τεχνολογίας ) και έχει άποψη άς μας πει.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό sef » 29 Νοέμ 2004, 13:13

[quote="Jugulator"]Μεταχειρισμένο TDiesel 3.0 ( γιατί το 2.7 δεν λέει και τόσο ) και 3Θ αρκετά δύσκολο να βρεθεί .
Άλλη ερώτηση τώρα : με το πετρέλαιο σαν καύσιμο τι γίνεται , όσον αφορά την ποιότητά του ; ακούστηκαν νοθείες , προβλήματα στους ντηζελοκινητήρες , κ.λ.π. Κάποιος που έχει ντηζελοκίνητο ( σύγχρονης τεχνολογίας ) και έχει άποψη άς μας πεΙ.

Παντος λενε πωσ παθαινει πιο ευκολα ζημια απο νοθευμενο πετρελαιο παρα απο βενζινη, και φυσικα η σημεια ειναι πιο ακριβη στο πετρελαιο.
Αλλα σκεψου οτι με 80 λιτρα ρεζερβουαρ στο πενταπορτο Τερρανο και καταναλωση απο 9 λιτρα τα 100 χλμ. δεν θα ειναι απαραιτητο να βαζεις
συχνα σε μη γνωστα σου πρατηρια βενζινη.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό giwrgos » 25 Φεβ 2010, 16:01

Την καλησπέρα μου στην πιο μαχιμη παρεα......

Ειμαι καινουριος εδω αλλα ειμαι 5 χρονια κατοχος ενος TERRANO II 2.7 TD 3θ (κυπαρισσι χρωμα)το ειχα παρει καινουριο..... εχω μεινει εκπληκτος με τις δυνατοτητες του κ το λεω αυτο γιατι εχω βαλει τα γυαλια στο βουνο πολλες φορες σε πολλα ψεφτοτζιπ.(Πριν ειχα ενα daihatsu rocky)..... του φοραω ΟΜΕ αναρτηση και εχω μεινει παρα πολυ ικανοποιημενος και λαστιχα BF GOODRICH MUD TERAIN KM2 σε διασταση 225/75/16 τα οποια ειναι φανταστικα.....
Φιλος μου εχει ακριβος το ιδιο σε μαυρο, φοραει ιδια αναρτηση, τα cooper stt αλλα δεν εχει μεινει ικανοποιημενος απο αυτα τα λαστιχα κ επιπλεον φοραει εργατη για τον οποιο καπου ειδα σχολιο οτι ειχε καλη κατασκευη ( οποιος επιθυμει πληροφοριες μπορει να τις εχει).
Επισης ενας αλλος γνωστος μου εχει το ιδιο με το δικο μου αλλα το 3.0 td 3Θ κ καπου ειδα εδω μεσα ειχε γραψει για ενα θεματακι που ειχε με το ΑΒS.

ειμαι απο λαμια κ στην περιοχη μου τιμαμε ιδιαιτερα τα terrano....υπαρχουν 5 τριπορτα ενω τα 5πορτα ειναι συχνο φαινομενο..... :P

οποιος εχει facebook μπορει να με κανει add κ αν υπαρχει καποιο club πολυ ευχαριστως να το τιμησουμε με την παρουσία μας ενω θα χαρω ιδιαιτερα να κανουμε κ καμποιο meeting σε καποιο βουνο......
Άβαταρ μέλους
giwrgos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Φεβ 2010, 15:00
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό themis » 25 Φεβ 2010, 21:21

giwrgos έγραψε:Την καλησπέρα μου στην πιο μαχιμη παρεα......

Ειμαι καινουριος εδω αλλα ειμαι 5 χρονια κατοχος ενος TERRANO II 2.7 TD 3θ (κυπαρισσι χρωμα)το ειχα παρει καινουριο..... εχω μεινει εκπληκτος με τις δυνατοτητες του κ το λεω αυτο γιατι εχω βαλει τα γυαλια στο βουνο πολλες φορες σε πολλα ψεφτοτζιπ.(Πριν ειχα ενα daihatsu rocky)..... του φοραω ΟΜΕ αναρτηση και εχω μεινει παρα πολυ ικανοποιημενος και λαστιχα BF GOODRICH MUD TERAIN KM2 σε διασταση 225/75/16 τα οποια ειναι φανταστικα.....
Φιλος μου εχει ακριβος το ιδιο σε μαυρο, φοραει ιδια αναρτηση, τα cooper stt αλλα δεν εχει μεινει ικανοποιημενος απο αυτα τα λαστιχα κ επιπλεον φοραει εργατη για τον οποιο καπου ειδα σχολιο οτι ειχε καλη κατασκευη ( οποιος επιθυμει πληροφοριες μπορει να τις εχει).
Επισης ενας αλλος γνωστος μου εχει το ιδιο με το δικο μου αλλα το 3.0 td 3Θ κ καπου ειδα εδω μεσα ειχε γραψει για ενα θεματακι που ειχε με το ΑΒS. Σχετικα με τα λαστιχα δεν εχει δικιο ο φιλος σου,φοραω τα stt 2 χρονια και τα θεωρω ισαξια και λιγο καλητερα απο τα bf....

ειμαι απο λαμια κ στην περιοχη μου τιμαμε ιδιαιτερα τα terrano....υπαρχουν 5 τριπορτα ενω τα 5πορτα ειναι συχνο φαινομενο..... :P

οποιος εχει facebook μπορει να με κανει add κ αν υπαρχει καποιο club πολυ ευχαριστως να το τιμησουμε με την παρουσία μας ενω θα χαρω ιδιαιτερα να κανουμε κ καμποιο meeting σε καποιο βουνο......
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό themis » 25 Φεβ 2010, 21:23

Σχετικα με τα λαστιχα δεν εχει δικιο ο φιλος σου,φοραω τα stt 2 χρονια και τα θεωρω ισαξια και λιγο καλητερα απο τα bf....
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό giwrgos » 26 Φεβ 2010, 14:47

δεν ειπα οτι δεν ειναι καλα......απλα υστερουν λιγο στον αυτοκαθαρισμο εξαιτιας του σχηματος κ της γεωμετριας των τακουνιων καθως κ του πλατους των αυλακωσεων,επισης αν προσεξεις τα τακουνια εχουν μικρες γωνιες για καλυτερη προσφυση στε στεγνο εδαφος, πραγμα ομως που δεν βοηθαει στην λασπη κ στο λεγομενο λαποχιονο..... τα KM2 υπερτερουν λιγο περισοτερο στον αυτοκαθαρισμο εξαιτιας καλυτερης κατανομης κ σχεδιασης τακουνιων καθως κ πλατυτερων αυλακωσεων.......ο καθενας επιλεγει τα ελαστικα με βαση τα κρητηρια που βαζει...εμενα μου εκαναν τα ΚΜ2....εσενα τα stt...... Ππαντως σε LC μοντελο 89-90 που τα φορουσε ενας μου ειπε οτι δεν εμεινε ικανοποιημενος....τελος παντων φυγαμε απο το κυριως θεμα ομως κ δεν ειναι καλο.......
Άβαταρ μέλους
giwrgos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Φεβ 2010, 15:00
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό terrano » 28 Σεπ 2010, 21:36

Καλησπερα!νεος μελος TERRRANO!
terrano
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Σεπ 2010, 21:31
Τοποθεσία: Λαρισα

Δημοσίευσηαπό aggas » 29 Σεπ 2010, 19:10

Καλησπέρα και από εμένα!!! Είχα πάρα πολύ καιρό να παρακολουθήσω το φόρουμ και δεν είχα πάρει χαμπάρι την ενότητα. Λοιπόν κάτοχος και εγώ ενός τρίλιτρου πεντάπορτου του 2002!!!
TERRANO II ZD30Ti
Άβαταρ μέλους
aggas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 09 Μάιος 2007, 03:07
Τοποθεσία: NEA MAKRI

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron