Landfista έγραψε:Έτσι όπως τα λέτε πάντως, μάλλον με οδηγείτε να ψάξω για V8 παρά για Mpi. Τελικά κατανάλωση έχει μετρήσει κανένας σε αστικό και μη αστικό κύκλο ?
pantg, Discovery V8 3,5 ή 3,8lt θα βρώ στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένο με manual κιβώτιο ή έβγαινε μόνο με αυτόματο ? (...δεν τα πάω τα αυτόματα με τίποτα).
Άσχετο 3:Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία θα φέρει το Defender μήπως έχει να κάνει με την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα - Θεσ\νίκη ? Άντε να δούμε τι θα γίνει μετά τις εκλογές....
Άσχετο 4 : Χαίρομαι πολύ που με αφορμή το θέμα που έθεσα στο Forum των Land Rover, η θεματική ενότητα πήρε ζωή. 311 αναγνώσεις και 24 απαντήσεις σε λιγότερο απο 8 μέρες σημαίνει ότι η κοινότητα των Land φίλων είναι μεγάλη και αν μη τι άλλο υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που θέλουν να βοηθήσουν εμάς τους νεώτερους στον χώρο.
Φιλικά,
Landfista.
Ενδεικτικά, αναφέρω:
V8 Κύκλος πόλης: 22,4lit/100χλμ
MPi Κύκλος πόλης: 16,2 lit/100χλμ
V8 Εθνική max 90χλμ/Ω: 15,2 lit/100χλμ
MPi Εθνική max 90χλμ/Ω: 10,2 lit/100 χλμ
V8 Εθνική 120χλμ/Ω: 17lit/100 χλμ
MPi Εθνική 120χλμ/Ω: 13,1 lit/100χλμ
V8 Εθνική "Σπασμένο" 120-150+χλμ/Ω: 24λιτ/100χλμ
MPi Εθνική "Σπασμένο" 120-150χλμ/Ω: 14,8 λιτ/100χλμ
V8 χώμα μόνο κοντά: 23,7 lit /100χλμ
MPi χώμα μόνο κοντά: 16lit/100χλμ
Οι ανωτέρω καταναλώσεις είναι οι πραγματικές και όχι κατα EΕC... μετρημένες σε ίδιες διαδρομές με μπροστά να πηγαίνει το MPi και πίσω το V8.
Ο κινητήρας του MPi είναι σχεδιαστικά 25 χρόνια μπροστά απο τον κινητήρα του V8.
Σημαντική για χρήση χώματος είναι η επιλογή του MPi 93-95 με την ροπή στις 2500 αντι για τις 3600 του επόμενου μοντέλου.
Σε όλες τις περιπτώσεις φυσιολογικής χρήσης το MPi κινείται, καλύτερα από την πλειονότητα των άλλων τετρακίνητων κατασκευών, ενώ στο χώμα οι μοναδικοί του αντίπαλοι είναι …. οι ομόσταυλοί του.
Η παραπάνω κατανάλωση του V8 είναι αρκετή ώστε να σε αποτρέψει να κάνεις μεγάλες αποστάσεις, (εκτός και αν η οικονομική σου κατάσταση σου επιτρέπει να ξοδεύεις μια περιουσία σε καύσιμο) και θα έχεις μικρό ποσοστό κέρδους μόνο σε εξαιρετικά πολύ δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου (ο «φίλος» μου με το V8 ακόμα προσπαθεί να βρει σημείο που να μου αποδείξει ότι άξιζαν τα παραπάνω χρήματα βενζίνης μια και «έβγαλε» ένα κομμάτι πιο εύκολα από εμένα!)
Φυσικά αν θες να κάνεις κόντρα με ασφάλτινα αυτοκίνητα τότε…. μόνο το V8 σου μένει (φρόντισε να αγοράσεις μετοχές στην EKO πάντως)
Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση το MPi κινείται καλύτερα στο δρόμο από τα «άλλα» τετρακούνητα, στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!