saxovts έγραψε:τωρα καταλαβα σωστα.η μονη διαφορα ειναι στην γλιτσα η χιονη,πανω στις στροφες το Ι200 δεν σε βγαζει απο την στροφη.ενω το ναβαρα εχει προβλημα.δηλαδη, το Ι200 οταν επιλεξεις 4Η χωρις κλειδωμα στα χιονια,γλιτσα ακομα και στο στεγνο συμπεριφερεται παρομια με το rav4,santafe,kia,κ.τ.λ.
Όχι. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις είναι μπροστοκίνητα και μόνο όταν χαθεί η πρόσφυση δίνουν και πίσω (μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη, δεν έχουν διαφορικό).
Τα παλιά RAV4 είχαν κεντρικό διαφορικό και μόνιμη 4κίνηση και συμπεριφορά ίδια με των Mitsubishi στο 4Η.
Τα Terios επίσης (παλιά και νέα), όπως και το Niva.
Η διαφορά του Super Select με όλα όσα έχουν 4κίνηση σαν του Navara, κατά την άποψή μου, είναι θεμελιώδης.
Κανονικά δεν μπορείς, δεν πρέπει, να βάζεις 4κίνηση που αναγκάζει τους 2 άξονες να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα σε τεραίν με καλή πρόσφυση (άσφαλτος, σκληρό χώμα, πέτρες). Μερικοί το κάνουν αλλά δεν είναι καλό ούτε για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ούτε για τα μηχανικά του μέρη (διαφορικά, άξονες, ημιαξόνια). Επίσης όπως λες και εσύ σε πολύ ολισθηρά οδοστρώματα στρίβεις πολύ καλύτερα με το 4Η χωρίς γλιστρήματα κλπ.
@Pajerov6: To Pajero 2ης γενιάς έχεις? Αυτό που βλέπω και στην photo? Έχει Super Select αυτό? Μπλοκέ πίσω?