ΕΙΧΑ KAI EΓΩ CRD 2.8 MOD 2005 ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΙΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ (ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ Η ΒΕΛΟΝΑ ΟΤΑΝ ΕΞΩ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 28 ΒΑΘΜΟΥΣ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΨΥΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΝΑ ΤΟΥ. ΣΤΙΣ 40.000 ΧΛΜ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η JEEP EKANE ΣΕΡΒΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ TSB) KAI ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗ ΡΟΠΗ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΨΥΓΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΚΟΥΛΟΥΘΟΥΣΕ.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΒΑΖΑΝ ΧΩΡΙΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΥΛΙΚΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 2008 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΕΣΗ ΧΩΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΛΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΟΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ).
ΠΑΝΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ FORUM TOY SITE
www.lostkjs.com