Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορες Niva 1600 απο 1700?

Διαφορες Niva 1600 απο 1700?

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 08 Δεκ 2004, 13:04

Χαιρετω την παρεα ειναι πρωτη φορα που γραφω εδω και ο λογος που πηρα το θαρρος να γραψω, ειναι γιατι βλεπω πολλους ψαγμενους εως τρελαμενους Nivaκιδες!
Εχω μια ερωτηση ρε παιδια: το Niva 1600 τι διαφορες εχει απο το 1700 και το 1700 injection?και σε τεχνικα χαρακτηριστικα οσο και απο θεμα αξιοπιστιας?
Ενδιαφερομαι εγω και ενα φιλαρακι να αγορασουμε καθαρα για την απολαυση της χωματινης οδηγησης και νομιζουμε το καλυτερο ειναι να κοιταξουμε σε Niva, αλλά πιο?
Τι καταναλωση εχει το κάθε ένα?
Τωρα εχω λιγα λεφτα με παιρνει μονο για 1600 αλλα μηπως αξιζει να περιμενω για 1700?
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό teroulas » 08 Δεκ 2004, 14:18

Εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα το 1700 και αν δεν είχα λεφτά θα έκανα υπομονή.

Οι νιβάκιδες του forum ας μας πουν :)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1282
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 08 Δεκ 2004, 15:03

χαιρετώ το νέο μέλος (και καλές διαδρομές).
Χωρίς να είμαι από τους γνώστες (που σίγουρα θα σου απαντήσουν πολύ πιο σαφώς), απ' ό,τι έχω καταλάβει εγώ μέχρι στιγμής (έχω το 1700i μονού ψεκασμού) έχουν διαφορά στο βήμα των διαφορικών (το παλιό είναι πιό "άγριο', το νέο πιό "αυτοκίνητο") και σίγουρα στην κατανάλωση (με λίγο ψάξιμο θα βρείς πολλά στοιχεία για κατανάλωση, λάστιχα κτλ σε άλλες συζητήσεις).
Δεν επεκτείνομαι, γιατί θα πω και καμμιά βλακεία - (άλλωστε μόνο μια βδομάδα οδήγησα ένα 1600) - καλυτερα να απαντήσει κα κανένας πιό παλιός.
Καλά χώματα (γιατί όπως πάει, από λάσπες .... :( )
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 08 Δεκ 2004, 15:50

Φίλε kotsidakias, καλώς όρισες στην παρέα μας και ελπίζω να γίνεις σύντομα σύντροφος κι εσύ :lol: :lol: :lol:
Όσο αφορά το βήμα του διαφορικού που αναφέρει ο mato, το παλιό 1600 είχε 4,3:1 ενώ το καινούργιο 1600 και όλα τα 1700 έχουν 3,9:1. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα παλιά διαφορικά ήταν πιο γερά, τα καινούργια σπάνε πιο εύκολα (μιλάω πάντα για πολύ σκληρή χρήση).
Επίσης το 1700 έχει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου (ο ψεκασμός είναι καλύτερος από το καρμπυρατέρ) και πιο καλή απόκριση στο γκάζι.
Κατά τ' άλλα, είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Κοίτα τα οικονομικά σου και αποφάσισε (τα 1600 είναι αρκετά πιο φτηνά από τα 1700), απλά ότι και να πάρεις, να κοιτάξεις για σκουριές και τρακαρίσματα.
Καλό βόλι... :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pavlox » 08 Δεκ 2004, 16:17

Καλώς όρισες, φίλε κοτσιδάκια.
Με ένα 1600 θα κάνεις όλα τα κέφια σου, και μετά περνάς στο 1700.
Ως κάτοχος 1600 (με ένα 2πλό weber)μέχρι τώρα δέν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ! :wink:
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 08 Δεκ 2004, 23:17

Προσοχή τις αγριάδες πάντως γιατί καταλήγεις κάπως έτσι..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Εικόνα
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 08 Δεκ 2004, 23:23

Μήν ανησυχείς πάντως, είναι βολικό στις επισκευές........ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Εικόνα
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Δεκ 2004, 00:12

Metalaxe έγραψε:Φίλε kotsidakias, καλώς όρισες στην παρέα μας και ελπίζω να γίνεις σύντομα σύντροφος κι εσύ :lol: :lol: :lol:
Όσο αφορά το βήμα του διαφορικού που αναφέρει ο mato, το παλιό 1600 είχε 4,3:1 ενώ το καινούργιο 1600 και όλα τα 1700 έχουν 3,9:1. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα παλιά διαφορικά ήταν πιο γερά, τα καινούργια σπάνε πιο εύκολα (μιλάω πάντα για πολύ σκληρή χρήση).
Επίσης το 1700 έχει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου (ο ψεκασμός είναι καλύτερος από το καρμπυρατέρ) και πιο καλή απόκριση στο γκάζι.
Κατά τ' άλλα, είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Κοίτα τα οικονομικά σου και αποφάσισε (τα 1600 είναι αρκετά πιο φτηνά από τα 1700), απλά ότι και να πάρεις, να κοιτάξεις για σκουριές και τρακαρίσματα.
Καλό βόλι... :D :D :D :D :D


Επίσης υπάρχει και μεγάλη διαφορά στην δύναμη, ειδικά με το 1700 mpi.

Εδώ να σου πω, φίλε kotsidakias, ότι το niva κυκλοφορεί στην Ελλάδα με στις εξής εκδόσεις:

1. 1600 cabrio καρμπιρατέρ
2. 1600 κλειστό καρμπιρατέρ (πίσω πόρτα μισή, σαν αυτό της φωτογραφίας)
3. 1600 κλειστό καρμπιρατέρ ελεγχόμενο από εγκέφαλο (πίσω πόρτα μεγάλη σαν τα 1700.
4. 1700 κλειστό injection μονού ψεκασμού
5. 1700 κλειστό injection πολλαπλού ψεκασμού.

Εκεί που είναι οι τιμές σήμερα, θα πρότεινα να πας σε 1700 και μάλιστα πολλαπλού ψεκασμού. Εάν πάλι, θέλεις να νιώσεις την διαφορά ξεκίνα με ένα 1600 και προχώρα σιγά σιγά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2263
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 09 Δεκ 2004, 00:18

1700. Πολλαπλού ψεκασμού. Μην ψαχνεις τσαμπα και ξοδευεσαι κιολας... :)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 09 Δεκ 2004, 17:48

Παιδιά ειλικρινά ευχαριστώ για την αμεσότητα των απαντήσεων, αλλά και για το φως που ρίξατε στο θέμα αυτό.
Μάλλον με βλέπω με 1600 για αρχή, γιατί θέλω να δώσω λίγα χρήματα για αρχή και άμα μετά με παίρνει βλέπουμε.
Από τον καινούριο χρόνο θα κοιτάξω να βρω κανένα μέχρι '93-'95 που τα βλέπω φτήνια!
Θα ήθελα να θίξω και ένα θέμα ακόμα, αλλά δεν ξέρω μην είναι βλακεία στο ίδιο θέμα.Έχει να κάνει με την πατέντα που έχω ακούσει για το Niva που το κανουν και 2wd με επιλογή του λεβιέ για το κεντρικό διαφορικό στη θέση νεκρό για μηχανικό εργάτη , για οικονομία βενζίνης.Γίνεται αυτό ξέρετε ή μπούρδες?
Αυτά ευχαριστώ και πάλι.
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 09 Δεκ 2004, 22:26

γινεταi.... δεν εχει νοημα μετα να εχεις niva. παρε ενα suzuki. :)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 09 Δεκ 2004, 23:58

Φίλε ταξιδευτή ευχαριστώ για την πληροφορία,ήθελα να σιγουρευτώ.
Έχεις δίκιο για αυτό που λες, απλά ξέρεις τι νομίζω;το Νίβα για μένα αντικειμενικά έχει δύο ελλατώματα, την ιπποδύναμη και την κατανάλωση απο αυτά που ακούω δηλαδή.Για την ιπποδύναμη πιθανόν μικρό το κακό, γιατί έχει ροπή και αυτο χρειάζεται για να πας παντού.Αν όντως ισχύει ότι μειώνεται η κατανάλωση αρκετα όταν το κάνεις πισωκίνητο, όταν φυσικά δεν χρειάζεται το 4wd νομίζω ότι αξίζει.Πχ. θέλω να πάω Πίνδο στην εθνική δε θα έχω αρκετή οικονομία μέχρι να μπω στα χώματα?
Metalaxe +tazmania ευχαριστώ είσαστε αναλυτικότατοι.
Φίλε tasos953 ενδιαφέρουσα η συμβουλή σου, αλλά ελπίζω να μην χρειαστεί να την ακολουθήσω!
pavlox από ότι βλέπω θα παίξω σε κάτι σαν το δικό σου.
Είναι ένας κοντά μου που έχει ένα 1700i με χωμάτινα λάστιχα κάθε μέρα περνάω για να το χαζέψω,που θα πάει?θα πάρω καψούρα είναι αυτή :( .Αυτά παιδιά θα τα πούμε, μου αρέσει η παρέα σας. :D :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 10 Δεκ 2004, 12:48

kotsidakias έγραψε:...Αν όντως ισχύει ότι μειώνεται η κατανάλωση αρκετα όταν το κάνεις πισωκίνητο, όταν φυσικά δεν χρειάζεται το 4wd νομίζω ότι αξίζει...
Δε νομίζω να έχεις σπουδαία μείωση της κατανάλωσης :roll:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1480
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 16 Δεκ 2004, 17:48

Καλησπερα και γιατι οχι χρονια πολλα :D :D . Ακουσα οτι καποια νιβα συναρμολογόντουσταν στην Ελλάδα και οτι ειναι μαπα ειναι αληθεια?ξέρει κανείς τίποτα? :?
καρπυρατερ με εγκεφαλο πια χρονια εβγαινε? :rockout3: :smilecolros: :angel4:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό xristost » 16 Δεκ 2004, 21:21

Τα νιβα που συναρμολογουνταν σην Ελλαδα και στο εργοστασιο της θηβας,ειναι της χρονολογιας 1985-88΄,89΄ . Τα πρωτα ηταν καλα. Υστερα τα σ#*@σ@ν.τα περισοτερα προβληματα ταειχαν στην συναρμολογηση.Χαμηλης ποιοτας χρωματα εως και αβαφτες εσωτερικες επιφανειες!!!!!!!!!!!!! Εχουμαι ενα απο αυτα στην παρεα μας :o Τωρα το καρπυλατερ βγηκε για πρωτη φορα το΄89-93 με καταλητη οξυδηκο ωμος.Ηταν αυτα που κεγαναι και αμωληβδη.Με 5αρη σασμαν. :)
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες