Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander, προσοχή στα μοτέρ σας.

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Freelander, προσοχή στα μοτέρ σας.

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Απρ 2005, 17:27

Φίλοι Freelanderάδες,

προσοχή στα μοτέρ και τις κυλίνδροκεφαλές σας καθώς η Land Rover μετά το εξαιρετικά πιθανό οριστικό κλείσιμο της Rover ανακοίνωσε ήδη στο δίκτυο των dealers στην Αγγλία ότι θα μπορεί να τους προμηθεύει ΜΟΝΟ με ένα μπλόκ και μία κυλινδροκεφαλή τον μήνα ανά dealer.
Aν υπάρχει περίσσευμα μόνο τότε αυτό θα δίνεται στο γενικό δίκτυο ανταλλακτικών για εξωτερικά συνεργεία. Αν λοιπόν αναλογισθεί κανείς ότι οι μεγάλοι dealers χρειάζονταν έως και πέντε μπλόκ ή κυλινδροκεφαλές τον μήνα ανά dealer καταλαβαίνετε ότι μάλλον θα αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα στο άμεσο μέλλον.

Προσοχή λοιπόν να μην σας βγάλει ζημιά γιατί βλέπω να κάνετε το Freelander κοτέτσι εκτός και αν μπορεί να τοποθετηθεί κάποιος άλλος κινητήρας. Ιδού ιδέα για ανάπτυξη και ψάξιμο......

Χαιρετώ
pantg
 

Freelander, προσοχή στα μοτέρ σας.

Δημοσίευσηαπό okapi » 24 Απρ 2005, 13:01

να τα να τα..τα πρωτα προβληματα. Η Land rover μολις εβγαλε το Discovery, τι θα γινει τελικά με αυτά τα αυτοκινητα;
Άβαταρ μέλους
okapi
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 31 Μαρ 2005, 16:30

Freelander, προσοχή στα μοτέρ σας.

Δημοσίευσηαπό IKE » 24 Απρ 2005, 13:26

Η Lotus Elise που είχε τον ίδιο κινητήρα της Rover βγαίνει πλέον με κινητήρα Toyota VVT-Li και υπήρχε και μια εταιρία που έκανε μετατροπή σε Elise πρώτης γενιάς βάζοντας κινητήρα Honda 1.8 Vtec.

Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει το ίδιο και σε Freelander αλλα αν γίνεται να χρησιμοποιηθεί η υποδομή απο τη Lotus για βάσεις κινητήρα πχ θα είναι ενδιαφέρουσα μετατροπή!
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 761
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό cliff » 24 Απρ 2005, 13:51

Καλησπέρα σας. Από τη στιγμή που η Land Rover ανήκει στο Φόρντ (και όχι στη χρεοκοπημένη Ρόβερ) δεν θα έπρεπε το εργοστάσιο να καλύπτει τους πελάτες από ανταλλακτικά;
cliff
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό Freelander » 24 Απρ 2005, 15:09

Και το κοτέτσι πάντως δεν είναι άσχημη ιδέα.
Ειδικά στο 4θυρο, αν αφήσεις την χαλασμένη ηλιοροφή και το τζάμι της 5ης πόρτας ανοιχτά, (όπως πρέπει δηλαδή), οι κότες θα κάνουν πάρτυ.

P.S.
Ο θεός μαζί μας αδέλφια,
Πιαστείτε χέρι χέρι και πάμε άλλη μια φορά:
"Με λένε Γιώργο και έχω κοτέτσι"
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 627
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Απρ 2005, 11:07

καλό κουράγιο παίδες
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό free?lander » 28 Απρ 2005, 23:17

Αν και θεωρω κινδυνολογια τα λεγομενα του κ. pantg, θεωρω οτι οντως αποτελει προβλημα το επικειμενο λουκετο της εταιριας ροβερ μιας και οι κινητηρες των φριλαντερ προερχονται απο αυτη κι ας γραφουν επανω landrover κι οχι ροβερ ,τα μοτερ μετα τον 10ο/2000 ,στην τοτε ανανεωση λογω αναγκαιας ιασης του προβληματος φλαντζων κλπ...Βεβαια ειναι γνωστο οτι η μαμα τωρα εταιρια ford, τηρει σιγη ιχθυος για τα λαντροβερ και τα προβληματα τους ενω δε φαινεται εφικτο στο αμεσο μελλον να τοποθετηθουν ως λυση τα μοτερ της ford στα μελλοντικα λαντροβερ...
Παντως ανεξαρτητα του ποσο ευκολες θαναι οι μετατροπες που ηδη εχουν αναφερθει σε caterham ,lotus κλπ βεβαιο ειναι ,οτι σε εμφανισεις των γνωστων προβληματων του κινητηρα στο μελλον θα αρχισουν οι πατεντολυσεις μιας και θα'ναι δυσκολο να βρε8ουν ανταλλακτικα λαντ-ροβερ...Ομως αυτο μπορει να'ναι καλυτερο αν σκεφτει κανεις την αναξιοπιστια των ροβερ υλικων.Τελος αν και θεωρω τα περι κοτετσιων υπερβολικα ,σιγουρα η λυση που θα δινεται ειδικα στην ελλαδα θα μετατρεψει πολλα φριλαντερ σε χιμαιρες!
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Απρ 2005, 08:35

Αγαπητέ φίλε free?lander,

Aν θεωρείς τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ενδοεταιρικές ανακοινώσεις της ίδιας της Αγγλικής Land Rover ως κινδυνολογίες τότε μπορείς κάλλιστα να θεωρείς το ίδιο και για το προηγούμενο posting μου.
Τα όσα ανέφερα για περιορισμό της προμήθειας νέων κορμών και κυλινδροκεφαλών κινητήρων σειράς Κ (δηλαδή αυτών που χρησιμοποιούν τα Freelander 1.8) έχουν ΗΔΗ αρχίσει να εφαρμόζονται στο δίκτυο επισήμων dealers της Land Rover την Αγγλία.

Μήπως θα έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις και η χθεσινή ανακοίνωση της επίσημης αντιπροσωπείας της MG/Rover στην Ελλάδα για επάρκεια ανταλλακτικών και δυνατότητας κάλυψης των ήδη υπαρχόντων στην Ελλάδα αυτοκινήτων καθώς και ο ΣΑΦΗΣ διαχωρισμός της Land Rover από την MG/Rover στην ίδια αυτή καταχώρηση στον ημερήσιο τύπο????
Η ΜG/Rover σαφώς και έχει επάρκεια ανταλλακτικών στην Ελλάδα και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό καθώς η εταιρεία που την εκπροσωπεί δεν είναι τυχαία και έχει μακρά ιστορία στην αυτοκίνηση της χώρας μας.
Το ίδιο ισχύει και για την αντιπροσωπεία της Land Rover.
To θέμα μας όμως είναι το τί γίνεται σε επίπεδο προμηθευτών του μητρικού εργοστασίου και όχι σε επίπεδο dealers και εισαγωγέων.

----------

H Ford έχει ΗΔΗ ξεκαθαρίσει ότι στο μέλλον ΟΛΟΙ οι κινητήρες των οχημάτων με το σήμα της LAND ROVER θα προέρχονται από την FORD ή από εταιρείες της PAG, δηλαδή από Volvo, Aston Martin, Jaguar ή θα είναι αποτελέσματα συνεργασιών των πιό πάνω εταιρειών ελέγχου της Ford και διαφόρων τρίτων, όπως για παράδειγμα το TDV6 ο οποίος προέρχεται από συνεργασία της Jaguar/Ford με την γαλλική Peugeot.
H ίδια ακριβώς στρατηγική εφαρμόζεται HΔΗ και για τους άξονες και τα διαφορικά όπου η FORD αποφάσισε για λόγους οικονομίας κλίμακος και αξιοπιστίας να εγκαταλείψει τα αγγλικού σχεδιασμού και κατασκευής εξαρτήματα και προμηθευτές και να τα αντικαταστήσει με αντίστοιχα της αμερικανικής εταιρείας DANA. Aπτά παραδείγματα ο πίσω άξονας των Defenderς από το 2003 και μετά ο οποίος αντικατέστησε τον γνωστό Salisbury (αν και αυτός ακόμη ήταν στην ουσία παλαιός τύπος αξονα DANA) καθώς και τα διαφορικά του νέου Range Rover, Range Rover Sport και φυσικά του Discovery LR3.

To νεό Freelander είναι σχεδόν σίγουρο ότι ήδη φοράει κινητήρες Ford ή PAG.

Για τα τωρινά Freelanders σίγουρα θα υπάρξει λύση και ήταν σαφέστατα κατανοητό από τα γραφόμενά μου αλλά και τις απαντήσεις των φίλων του forum ότι η λύση "κοτέτσι" αναφέρθηκε σαν αστείο και μόνον.

Οσον αφορά δε την αλλαγή του ονόματος πάνω στον κινητήρα των τωρινών Freelander από ROVER σε LAND ROVER αυτό ΣΙΓΟΥΡΑ δεν βελτίωσε τα προβλήματα με τις καμμένες φλάντζες και τα ραγισμένα καπάκια. Η αλλαγή σε σχέση με τον αισθητήρα θερμοκρασίας και τον θερμοστάτη ελάχιστα βοήθησε αλλά και πάλι και αυτή εφαρμόσθηκε σε όλους τους κινητήρες σειράς Κ και όχι μόνο σε αυτούς των Freelander.
H αλλαγή στο όνομα επάνω στον κινητήρα των Freelander είχε να κάνει αποκλειστικά και μόνο με θέματα ταυτότητας προϊόντος και φυσικά ακόμη περισσότερο με τον ουσιαστικό αλλά και τυπικό διαχωρισμό της Rover από την Land Rover μετά την πώληση της δεύτερης στην Ford από την προηγούμενη ιδιοκτήτριά της την BMW και τις διάφορες περιπέτειες που κρατούν ακόμη και τώρα για την πρώτη (Rover)

----

Σε αυτό που συμφωνούμε αναμφισβήτητα και κάθετα είναι ότι λίαν συντόμως θα δούμε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες μετατροπές σε Freelanders.
To πρόβλημα είναι όμως κατά πόσον αυτές θα γίνουν δεκτές από τα ΚΤΕΟ στο Ελλαδιστάν καθόσον δεν ξέρω αν θα βρεθεί μηχανολόγος με τέτοια κότσια ώστε να βεβαιώσει την ασφάλεια μιάς τέτοιας μετατροπής και τις όσες ευθύνες μία τέτοια βεβαίωση φέρει μαζί της.
Πάντως σαφώς και γίνεται μιά και το Freelander έχει αρκετό χώρο για να χωρέσουν διάφοροι κινητήρες και δεν νομίζω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να ταιριάξουν και πάνω στο γκρούπ κιβωτίου και εμπρός διαφορικού/IRD.

----

Θά επιθυμούσα όμως να είσαι λίγο πιό προσεκτικός στην επιλογή των χαρακτηρισμών σου για τα γραφόμενά μου. Ο'τι αναφέρω προέρχεται ΠΑΝΤΑ από ενδοεταιρικές επαφές, πηγές και ανακοινώσεις και ΠΟΤΕ δεν γράφω κάτι το οποίο δεν είναι ηλεγμένο. Αν κάτι αποτελεί προσωπική μου εκτίμηση αυτό ΠΑΝΤΑ αναφέρεται ρητά.

Οι επαφές με το εργοστάσιο εδώ και 12 χρόνια, οι σχέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο με τους άλλους συλλόγους Land Rover, οι επαφές με τα τμήματα εξέλιξης και ειδικών αυτοκινήτων αλλά και τους μεγαλύτερους βελτιωτές ευτυχώς έχουν δώσει την δυνατότητα αυτή και όποτε δίνεται η ευκαιρία και είναι σκόπιμο και σωστό όλες οι σχετικές πληροφορίες ανακοινώνται τόσο στους φίλους ιδιοκτήτες των οχημάτων της Land Rover όσο και στην επίσημη αντιπροσωπεία.

Οπότε ΦΥΣΙΚΑ δεν δέχομαι και απορρίπτω τον χαρακτηρισμό σου για "κινδυνολογία" και θα ήμουν ευτυχής και απόλυτα ικανοποιημένος αν τον απέσυρες δημοσίως όπως και δημόσια τον έθεσες στο forum αυτό.
Να σημειώσω τέλος ότι τέτοιους χαρακτηρισμούς καλό θα ήταν να τους απευθύνεις επωνύμως και υπογεγραμμένους και όχι καλυμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο και ανυπογράφως.

Χαιρετώ και Καλό Πάσχα
pantg
 

Δημοσίευσηαπό free?lander » 29 Απρ 2005, 23:39

Α, ενταξει τωρα...το συννεφακι διαλυθηκε και η παρεξηγηση λυθηκε...
Θα κοιμαμαι ησυχος μιας και η εδω αντιπροσωπεια -ΚΕΔΟ,Μανιατοπουλου- οπως ειδα κι αναφερετε κι εσεις pantg ,θα καλυψει τα οποια προβληματα συμβουν σε φριλαντερ στο μελλον, ανεξαρτητα απο το τι η ροβερ κανει -απο οτι φαινεται θα εξαγοραστει απο ιρανικη εταιρεια...
Παντως ειναι σιγουρα φοβερο να καμαρωνει κανεις (βλ. jim-free!)που στα 5 ετη συμβιωσης και με 40000 κμ και μονο στο οδομετρο δεν εχει απαντησει πολλα προβληματα στο φριλαντερ του και μαλλον δικιο εχουν οι σχιστοματηδες που ειρωνευονται -βλ.τασος κλπ-μιας και με τετοια χρηση λογικο ειναι ακομα και το ευαισθητο φριλαντερ να μην παθαινει και πολλα!
Τελος ας ελπισουμε οτι η ελληνικη πατεντολογια θα ακμασει και παλι τοσον οσον αφορα τις λυσεις που θα δοθουν σε αλλων εταιριων κινητηρες οσον και σχετικα με τα του ΚΤΕΟ...
(κ.Γιαμαρελλο τα στοιχεια μου αναφερονται κανονικα στο προφιλ μου και ποτε δε θα ελεγα οσα ειπα και λεω με το προσχημα και το μανδυα της ανωνυμιας...αλλωστε σιγουρο μου φαινεται οτι με το ρυθμο που χαλουν τα freebies στο αμεσο μαλλον μελλον ισως σας χρειαστω λογω των αποδεδειγμενα υψηλης σταθμης γνωσεων κι εμπειριας που εχετε περι τα LR...απλα μου φανηκε οτι το παρακανατε,ισως γιναμε ευθικτοι με ολα τουτα...)
Τα λεμε λοιπον.
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό free?lander » 29 Απρ 2005, 23:42

Α, και Καλο Πασχα σε ολους!
Άβαταρ μέλους
free?lander
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 22:39
Τοποθεσία: Lamia

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Μάιος 2005, 09:23

Μηπως φιλε pantg να ξεκαθαριζε καποιος ( και εσυ με τισ γνωσεις σου ) ΠΟΙΑ αυτοκινητα με ποιες χρονολογιεσ και τι θα επειρεαστει απο την πτωχευση της rover?
εμενα με ενδιαφερει σαν γενικη ενημερωση, αλλους ομως?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2005, 10:12

Φίλε fokion,

το κλείσιμο της MG/Rover δεν είναι απολύτως σίγουρο καθώς ακόμη γίνονται επαφές και συναντήσεις με διαφόρους ενδιαφερομένους. Ακούγεται μεταξύ άλλων και το ενδεχόμενο αγοράς/συμμετοχής της εταιρείας που κατασκευάζει Land Rover με άλλο όνομα στο Iράν (τα Pazhan)

To πιθανότερο μάλλον είναι να αλλάξει δραστικά το όνομα και το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας αλλά εκείνη να συνεχίσει να παράγει αυτοκίνητο ή τουλάχιστον να διατηρήσει τμήμα της παραγωγής.
Αλλωστε με τις Αγγλικές εκλογές προ των πυλών (στις 5 του μήνα αν θυμάμαι καλά?) η τωρινή κυβέρνηση σίγουρα δεν θα επιθυμεί να κλείσει η MG/Rover οριστικά και επίσης σίγουρα η επομένη κυβέρνηση να κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να σώσει τις θέσεις εργασίας και να καρπωθεί το κέρδος της "σωτηρίας" αυτής.

Τώρα όσον αφορά το ποιά εξαρτήματα προελεύσεων MG/Rover χρησιμοποιεί η LR αυτά νομίζω ότι στα εμφανή εξαρτήματα περιορίζονται στον κινητήρα 1.8 βενζίνης, σε τμήματα του κιβωτίου ταχυτήτων και σε τμήματα του συστήματων φρένων του Freelander.
To πρόβλημα όμως μεγαλώνει αν σκεφθεί κανείς ότι με το πιθανό κλείσιμο της MG/Rover θα δημιουργηθεί ίσως πρόβλημα και σε προμηθευτές της εταιρείας αυτής οι οποίοι όμως είναι και προμηθευτές της Land Rover αλλά και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών ή και δικτύων πώλησης ανταλλακτικών. Ετσι λοιπον δημιουργείται μία αλυσιδωτή αντίδραση η οποία μπορεί να έχει έντονες επιπτώσεις στο κύκλωμα γενικότερα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Αγγλία. (αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα πολύ "μαύρα")

Πάντως το νέο Freelander είναι προ των πυλών με την παρουσίασή του να γίνεται μέσα στο 2006. Περισσότερες πληροφορίες στην ξεχωριστή καταχώρηση που θα αναρτήσω σε λίγο.

Χαιρετώ και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Μάιος 2005, 09:17

Κανοντας καταχρηση των γνωσεων σου, κατα την εκτιμηση σου θα εχουν προβλημα και τα επιβατικα rover & mg?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Μάιος 2005, 10:04

Φίλε fokion καλημέρα,

σε παρακαλώ μην επιμένεις για το θέμα των "γνώσεών" μου.
Ο'τι έχω κατορθώσει να γνωρίζω είναι αποκλειστικά και μόνο θέμα διαβάσματος και ενημέρωσης, κάτι που όλοι μας προσπαθούμε να κάνουμε, καθώς και συνδρομής φίλων και γνωστών σε όποιες απορείες τυχαίνει να προκύπτουν, κάτι που είναι και ένας από τους βασικούς λόγους ύπαρξης των fora όπως το Off-Road Portal. Ολοι μας βρισκόμαστε εδώ για να ανταλλάσουμε γνώμες, εμπειρίες και γνώσεις. Την μιά φορά θα βοηθήσεις εσύ εμένα και την επόμενη το αντίθετο. Θεωρώ είναι είναι χαρά όλων μας αυτό το "αλισβερίσι" γνώσης.

Τώρα όσον αφορά το θέμα της υποστήριξης των MG/Rover θέλω να πιστεύω ότι μία εταιρεία με το κύρος και τα χρόνια ζωής της SPORTSCAR δεν θα έβγαινε δημοσίως να επιβεβαιώσει την επάρκεια ανταλλακτικών και την συνέχιση της υποστήριξης στα αυτοκίνητα MG/Rover αν αυτό δεν ίσχυε.
Αλλωστε σύμφωνα με την Κοινοτική Νομοθεσία υπάρχουν σαφείς οδηγίες και υποχρεώσεις όσον αφορά την επάρκεια και κάλυψη ανταλλακτικών για τις επίσημες αντιπροσωπείες αλλά κυρίως τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Το θέμα που θεωρώ ότι ίσως προκύψει τόσο για τα Freelander όσο και για τα MG/Rover ΙΣΩΣ (και το λέω για δεύτερη φορά για να τονίσω την πιθανότητα και όχι την βεβαιότητα) να έχει να κάνει περισσότερη με την προμήθεια ανταλλακτικών σε επίπεδο μη εξουσιοδοτημένων συνεργείων και καταστημάτων ανταλλακτικών για τις μάρκες και τους τύπους αυτοκινήτων που αναφέρονται πιό πάνω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 05 Μάιος 2005, 12:34

Οκ, Προεδρε :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Exabot [Bot] και 0 επισκέπτες