Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή ανάρτησης για Grand Vitara 5D

Αλλαγή ανάρτησης για Grand Vitara 5D

Δημοσίευσηαπό ktse2.5v6 » 06 Οκτ 2007, 10:41

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ GRAND VITARA V6 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΟ ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΠΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ 50 50 Η MUD.ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΑ COOPER ATR ΣΕ 225/70/16 Η ΧΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΒΟΥΝΟ ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ..... ΜΕ ΕΤΙΜΗΣΗ ΚΥΡΙΑΚΟΣ.
Άβαταρ μέλους
ktse2.5v6
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 16:09

ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΓΙΑ GRAND VITARA 5D

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Οκτ 2007, 15:27

κυριακο για αναρτηση και ελατηρια εχω γραψει για τα ΟΜΕ-MAD.τωρα αν θες κατι απο calmini μερια εχει σχετικο αρθρο ο Βσιλης.τα ελαστικα ειναι ολοκληρη συζητηση.που μενεις,πουπηγαινες εξορμησεις?πχ εγω εχω α/τ 50/50 τα 694 και αλλη μια τετραδα ζαντες προτωγενη bf goodrich mud terain.τα α/τ τα φοραω ολη το καλοκαιρι και απο νοεμβριο και μετα μεχρι απριλιο τα mud.επισης καλη λυση ειναι και τα ολικης αναγωμωσης.παντος τα παντα ειναι σχετικα με το τι θελεις ΕΣΥ και οχι με το τι κανουν οι αλλοι.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ktse2.5v6 » 08 Οκτ 2007, 14:48

ΦΙΛΕ KON.GV1.6 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ.ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΦΘΩΡΕΣ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ Α ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΑ MUD ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΝ ΚΑΤΣΕΙ ΔΗΣΚΟΛΕΙΑ ΤΟΤΕ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΚΑΙ ΣΕ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 225/75/16 ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ;
Άβαταρ μέλους
ktse2.5v6
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 16:09

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Οκτ 2007, 14:59

215/70/16 αν μιλας για αναγωμωση για tagom(mud terain) ελαστικα η για fedima 195/16(partner).εγω εχω το 1,6.για το δικο σου δεν γνωριζω ποια ειναι η μαμα διασταση(αληθεια ποια ειναι?).παντως αν βαλεις αναγωμωση μην ξεπερασεις τη μαμα διαμετρο κατα πολυ.το mud πελμα ανεβαζει λιγο την καταναλωση οποτε αν βαλεις και μεγαλυτερη διαμετρο τοτε σιγουρα θα καταλαβεις τη διαφορα στην καταναλωση.
πολυ καλη λυση και μεχρι στιγμης δνε εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα τοσο σε ασφαλτο οσο και σε χωμα.εχω σχετικες φωτο στη θ. ενοτητα της ομε.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

...

Δημοσίευσηαπό mobile » 08 Οκτ 2007, 16:31

Φιλε βαλε ΟΜΕ και θα μας θυμασαι συχνα στο μελλον και εγω φοραω την ιδια με το φιλο μου ΚΟΝ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Τωρα οσον αφορα τα λαστιχα εδω μπερδευεται η δουλεια αν θελεις να βαλεις mud καλυτερα να πας σε 15αρα ζαντα οπως ο ΚΟΝ αν θελεις all terrain βαλε τα bfgoodrich ειναι πολυ καλα στις εκτος δρομου διαδρομες στην ασφαλτο κανουν λιγο θορυβο αλλα θα παραμεινεις στη 16αρα ζαντα και θα τα φορας χειμωνα καλοκαιρι αλλιως θελεις οπωσδηποτε δυο ζευγαρια ζαντες γιατι με τα mud ολο το καλοκαιρι ειναι λιγο πικρα.
mobile
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 18 Οκτ 2006, 08:40
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό ktse2.5v6 » 08 Οκτ 2007, 16:41

Η ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ 235/60/16 ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΩ 225/70/16 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Η ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΩΛΟΥΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ.ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΑ BF GOODRICH MUD H COOPER STT ΤΑ ΟΠΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ.ΡΩΤΗΣΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ 225/75/16 ΑΝ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΑΦΟΥ ΜΠΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΕΣΥ ΛΟΓΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ MUD ΠΑΝΩ.
ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΣΕ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΓΩ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ?
Άβαταρ μέλους
ktse2.5v6
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 16:09

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Οκτ 2007, 18:12

ελα ρε Αγγελε που εισαι?ολα καλα?ο Κυριακος δεν μπορει να βαλει 15"ζαντα δυστυχως.μονο το 1,6 παιρνει.απο 2λιτρα και πανω δεν γινεται λογω μεγαλυτερου εμπρος δισκοφρενου.
φιλε Κυριακο σε βροχη και στεγνο δεν θα εχεις προβλημα οποως και σε χιονι φρεσκο η μαζι με λασπη.τωρα στον παγο οτι και να βαλεις γλιστραει.στον παγο θελεις καρφακια τουλαχιστον εμπρος.
ακομη δεν εχω τοποθετησει τα mud στο τζιπ.θα το κανω με τις πρωτες σοβαρες βροχες.εγω εχω το bf goodrich mud terain.πολυ καλο ελαστικο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 08 Οκτ 2007, 20:01

ktse2.5v6 έγραψε:Η ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ 235/60/16 ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΩ 225/70/16 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Η ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΩΛΟΥΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ.ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΑ BF GOODRICH MUD H COOPER STT ΤΑ ΟΠΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ.ΡΩΤΗΣΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ 225/75/16 ΑΝ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΑΦΟΥ ΜΠΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΕΣΥ ΛΟΓΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ MUD ΠΑΝΩ.
ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΣΕ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΓΩ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ?
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ 2,0L ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ 205/16 73.4CM ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΤΑ 20% ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΧΕ ΠΑΙΘΑΝΕΙ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΤΑ ΓΕΡΑ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΓΜΑΤΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΘΟΛΟ ΚΑΙ ΦΟΡΑΩ CALMINI 2.5"
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό ktse2.5v6 » 09 Οκτ 2007, 16:55

ΦΙΛΕ KON KAI MOBILE ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΜΕ ΞΕΛΑΣΠΟΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΩΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ axelwnas ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΦΩΡΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ MUD Η 50 50;ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΩΡΑΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ COOPER ATR ΣΕ 225/70/16 ΜΕ ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΓΕΡΑ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΙΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Άβαταρ μέλους
ktse2.5v6
50cc
50cc
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 16:09

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Οκτ 2007, 19:36

φιλαρα ktse2.5v6 o axelwnas δεν εννοει το αν τα ελαστικα σου βρισκουν.απλα σου λεει και εχει και απολυτο δικιο οτι σε περιπτωση που βαλεις ελαστικα mud terain τοτε θα ανεβει η καταναλωση λογω της τραχυτητας(αγριαδας)του πελματος.μπορει με τα Α/Τ που φορας τορα να μην εχει ανεβει η καταναλωση αλλα με mud ελαστικο σιγουρα θα δεις διαφορα στην καταναλωση.γιαυτο οταν αποφασισεις να αγορασεις λαστιχα για λασπη φροντισε να εχουν διαμετρο ιση η λιγο μεγαλυτερη απο τη μαμα.ακομη καλυτερο να τα εχεις μαζι με δευτερη τετραδα ζαντες για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο.

επισης θα πρεπει να σκεφτεις τη χρηση που θα κανεις εκτος δρομου με το τζιπ σου.αν το χωνεις καλα σε λασπες τοτε θελεις αγριο ελαστικο οπως το caiman malatesta.αν τωρα το τζιπ το εχεις εκδρομικο τοτε ενα goodrich η ενα stt cooper ειναι υπεραρκετο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 10 Οκτ 2007, 23:00

KON.GV1,6 έγραψε:ελα ρε Αγγελε που εισαι?ολα καλα?ο Κυριακος δεν μπορει να βαλει 15"ζαντα δυστυχως.μονο το 1,6 παιρνει.απο 2λιτρα και πανω δεν γινεται λογω μεγαλυτερου εμπρος δισκοφρενου.
φιλε Κυριακο σε βροχη και στεγνο δεν θα εχεις προβλημα οποως και σε χιονι φρεσκο η μαζι με λασπη.τωρα στον παγο οτι και να βαλεις γλιστραει.στον παγο θελεις καρφακια τουλαχιστον εμπρος.
ακομη δεν εχω τοποθετησει τα mud στο τζιπ.θα το κανω με τις πρωτες σοβαρες βροχες.εγω εχω το bf goodrich mud terain.πολυ καλο ελαστικο.


Αγαπητε μου φιλε στην Μακεδονια οι βροχες ξεκινησαν,εκει που εισαι κανε καμια λιτανεια να βρεξει για να μην πανε τα λεφτα για τα BF χαμενα :lol:
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc
125cc
 
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 11 Οκτ 2007, 09:50

Μη μασας.για ολους εχει ο ΘΕΟΣ.και καλυτερα που δεν βρεχει απο τωρα να μας μενει κακα φραγκο να τα χωνουμε αλλοι σε προφυλακτηρες και εργατες :wink: και αλλοι σε τουβλα και σοφαδες και τσιμεντολιθους :twisted: ,αντι σε βενζινες για εξορμησεις.ας παμε λιγοτερες. :wink:
ακομη κατι που χαιρομαι που δενβρεχει ειναι η απολαυση της βολτας με τη μηχανη.οτι και να κανουμε νοεμβριο μηνα θα εχει και κρυο και λασπη. :band:
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 11 Οκτ 2007, 22:38

Ο.Μ.Ε. ΣΕΤ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ BF 225 70 16 ΣΕ GV 2,5 V6 ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΑ ΕΧΩ 20000 ΧΛΜ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΛΕΠΤΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ. ΒΕΒΑΙΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΛΑΦΡΩΣ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΜΠΕΡ ΤΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΤΡΟΧΩΝ (ΛΟΓΩ ΜΑΚΡΥΤΕΡΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΣΕ ΑΛΛΟ V6 2,5 ΦΙΛΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ 215 70 16 ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.
ΑΠΛΩΣ ΤΕΛΕΙΑ.
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc
80cc
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Οκτ 2007, 17:23

οτι πληρωνεις παιρνεις.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες