Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Νέο περιοδικό για την εκτός δρόμου κίνηση: 4 Wheel Drive - Εισιτήριο Απόδρασης






Θα το βρείτε στα περίπτερα την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου!

Τι αναζητά αυτός που το βράδυ της Παρασκευής αισθάνεται την κούραση της εβδομάδας να τον καθηλώνει στον καναπέ;

Τι θέλει αυτός που αντιμετωπίζει ως εξερευνητής κάθε τεχνικό ζήτημα, που δεν αρκείται στην απλή ανάγνωση των οδηγιών της συσκευασίας και δεν ακολουθεί απλά και μόνο την τάση της μόδας;

Τι επιθυμεί από ένα «ψηλό» αυτοκίνητο, πέρα από το να καβαλά εύκολα τα πεζοδρόμια ή να κοιτά αφ’ υψηλού τη στοιβαγμένη αυτοκινητική μάζα με μια ιδιότυπη αίσθηση ασφάλειας;

Όλες αυτές οι προσδοκίες δεν βρίσκουν εύκολα απαντήσεις. Πώς μπορείς να υποδείξεις σε κάποιον το λόγο να ξεκολλήσει από το συνηθισμένο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου, μια αιτία να καταπιαστεί με πράγματα όχι από την εύκολή τους μεριά, την αφορμή να στρέψει το βλέμμα του αναγνωρίζοντας κι άλλες εναλλακτικές διαδρομές;

Το τετρακίνητο είναι απλά το μέσο. Άλλοτε σύγχρονο, με κίνηση σε όλους τους τροχούς, με χώρους για όλη τη συντροφιά, ψηλό, με αεραναρτήσεις και κάθε λογής τεχνολογικό gadget, άλλοτε παρωχημένο, σκληρό, άβολο, λιτό, με εργάτη, air locker και ποδιές, όμως διαθέτει πλήρωμα κάτι συνειδητοποιημένους τύπους γεμάτους κέφι.

Είναι όλοι αυτοί που απάντησαν στο δίλημμα τι αυτοκίνητο να διαλέξω, ξεψαχνίζοντας κάθε λογής δημοσιευμένο άρθρο, και τελικά επέλεξαν ένα αυτοκίνητο με δυνατότητες κίνησης που δεν περιορίζονται στους ασφαλτόδρομους της επικράτειας. Θα τους αναγνωρίσεις γιατί ακόμα κι όταν επιλέξουν το χωματόδρομο θα χαμηλώσουν την ταχύτητά τους, ανοίγοντας το παράθυρό του αυτοκινήτου για να νιώσουν την αύρα στις φυλλωσιές, θα επιλέξουν να δουν την αυγή από το βουνό όταν θα ανέβουν και θα κρατήσουν το σούρουπο για κουβεντούλα με την παρέα στον τελικό προορισμό.

Θα δώσουν το παρών στην πρώτη βροχή, ανοίγοντας δρόμο στο λασπωμένο τερέν, για να διαπιστώσουν πώς δουλεύει η ανάρτηση και πώς συνεργάζονται η μετάδοση με τα ελαστικά. Η χιονόπτωση δεν θα αποτελεί γι’ αυτούς ένα πρόσθετο εμπόδιο στη μετακίνηση, αλλά μια επιπλέον αιτία για απόδραση.

Το 4 Wheel Drive είναι ο συνοδηγός αυτής της κοινότητας ανθρώπων, που αντιμετωπίζει το SUV και το 4x4 ως τα ιδανικά εργαλεία, όχι για τις αστικές μετακινήσεις, αλλά για κάθε ευκαιρία απόδρασης.

Στην κοινότητα αυτή επικρατεί μια διαφορετική αντίληψη στο τι μπορώ να κάνω και πού μπορώ να πάω με το αυτοκίνητό μου, και αυτό αφορά όλα τα τετρακίνητα ανεξαρτήτως τιμής, δυνατοτήτων κλπ. Ο συνειδητοποιημένος θα βρει τη χρήση και τη διαδρομή που του ταιριάζει.

Σκοπός μας δεν είναι μόνο να σας ενημερώσουμε για ό,τι νέο πρόκειται να κυκλοφορήσει και να σας καθοδηγήσουμε κατά την αγορά με δοκιμές και συγκριτικά. Μεγάλη επιθυμία μας είναι να σας κάνουμε να «ξεψαρώσετε» με το αυτοκίνητό σας, να δείτε ποιες είναι οι πραγματικές του δυνατότητες, να αναζητήσετε περισσότερη γνώση πάνω σε θέματα τεχνικής οδήγησης, τεχνολογίας και γενικότερα να σας μυήσουμε στον κόσμο του 4x4, ο οποίος δεν είναι κατ’ ανάγκη λασπωμένος μέχρι τους καθρέφτες ούτε είναι ψηλωμένος σαν σε αγώνα trial.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η χώρα μας είναι μια από τις ελάχιστες στις οποίες ακόμη (ευτυχώς) επιτρέπεται η κίνηση στους δασικούς δρόμους και, λόγω του ιδιαίτερου ανάγλυφου της, υπάρχουν χιλιάδες χιλιόμετρα χωματόδρομων που οδηγούν στις απάτητες ομορφιές της. Αυτό που λείπει είναι ένα ανοιχτό εισιτήριο απόδρασης και το 4 Wheel Drive θα σας το παρέχει κάθε μήνα.

Βασίλης Παπαδόπουλος





Drean Team στο 4Wheel Drive

Βασίλης Παπαδόπουλος
Διευθυντής Σύνταξης

Με σπουδές µηχανολόγου µηχανικού και µετεκπαίδευση στη µηχανολογία αυτοκινήτου στην Αγγλία, εργάστηκε για ένα σύντοµο χρονικό διάστηµα στην Jaguar Hellas ωστόσο γρήγορα πέρασε στο χώρο της δηµοσιογραφίας.

Ξεκίνησε τη σταδιοδροµία του στους 4Τροχούς, αργότερα µετακινήθηκε στο  Car and Driver ως Αρχισυντάκτης, για να αναλάβει καθήκοντα Διευθυντή Σύνταξης των περιοδικών Sport Auto, Furious Tuning και 4x4 Magazine.

Φύσει και θέσει ανήσυχο πνεύµα, ασχολείται µε ό,τι κινείται, από άρµα µάχης τύπου Leopard, φορτηγό, τρένο µέχρι και... αερόπλοιο, οπότε ήταν φυσικό επακόλουθο να χρεωθεί το νέο project της Mototech.



Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Σύµβουλος έκδοσης

Την άνοιξη έκλεισε 25ετία στο χώρο της δηµοσιογραφίας αυτοκινήτου, οπότε έχει παρακολουθήσει από κοντά τη γέννηση και εξέλιξη της αγοράς 4x4 στην Ελλάδα. Εµπνευστής προ δεκαετίας του DRIVE Trophy, της µεγάλης συγκριτικής δοκιµής 4x4 που διοργανώνει κάθε χρόνο το «αδελφό» περιοδικό στα βουνά, έχει συµµετάσχει και στα 9 που έχουν γίνει µέχρι σήµερα – και όχι µόνο.

(Συν)ιδιοκτήτης βετεράνου Land Rover Series II ήδη το 1985, έχει τώρα ένα ελαφρώς λιγότερο παλαίµαχο, «φτιαγµένο» Feroza.
Είναι πολύτιµος για τις γνώσεις του, αλλά κυρίως για τη διάθεσή του να βοηθήσει κάθε νέο συνεργάτη.



Βασίλης Καραχάλιος
Διευθυντής Σύνταξης περιοδικού ΜΟΤΟ
Σύµβουλος Έκδοσης

Είκοσι χρόνια στα περιοδικά ειδικού Τύπου, µια ζωή στα χώµατα. Με τα πόδια, µε ποδήλατο, µε µοτοσυκλέτα, µε αυτοκίνητο, µε τετρακίνητο, το βουνό είναι η µεγάλη του αγάπη.

Από το 1987 στη ΜΟΤΟΤΕCH, έβρισκε πάντα την αφορµή για να παίρνει τα βουνά, µε πρόσχηµα την οργάνωση πολυήµερων διασχίσεων σε όλη την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Τουρκία.

Απολαµβάνει ιδιαίτερα την εξερεύνηση ξεχασµένων δρόµων και µονοπατιών, κι όσο καλύτερες οι συνθήκες (λάσπη, κρύο, χιόνι, φουσκωµένα ποτάµια), τόσο δεν ξεκολλάει απ’ το τιµόνι του αγαπηµένου του G-Wagen.



Γιώργος Γαβάνας
Συντάκτης

Η σχέση του µε το χώρο του αυτοκινήτου ξεκίνησε σε νεαρή ηλικία µέσω της ενασχόλησης µε το καρτ, οπότε ήταν φυσική εξέλιξη η επιλογή των σπουδών.
Πήρε πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Πολυτεχνείο της Πάτρας γεγονός που ενίσχυσε την κλίση του προς το µηχανοκίνητο αθλητισµό και  στοιχειοθέτησε ένα δυνατό θεωρητικό υπόβαθρο, πέρα από την όρεξη και το κέφι.

Το επαγγελµατικό του ξεκίνηµα τον έφερε στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου, όπου ήταν µέλος της συντακτικής οµάδας του 4x4 Magazine µέχρι και το φετινό καλοκαίρι.



Δηµήτρης Παππάς
Συντάκτης

Τρέφει µεγάλη αγάπη για ό,τι κινείται, κυρίως σε τέσσερις αλλά ενίοτε και σε δύο τροχούς, γι’ αυτό και προσπαθεί διακαώς να βρίσκεται όσο πιο κοντά γίνεται στα αυτοκινούµενα δρώµενα.

Έχει διαµείνει αρκετό διάστηµα στη Γερµανία, µε αποτέλεσµα να γνωρίζει την γερµανική γλώσσα αλλά και κουλτούρα.
Είναι τελειόφοιτος Μηχανολόγος στο ΕΜΠ και βρίσκεται ένα κλικ πριν το πτυχίο (αν παραδώσει εγκαίρως τη διπλωµατική του …), ενώ παράλληλα µε τις σπουδές ασχολήθηκε µε τη δηµοσιογραφία στο 4x4 magazine, από το οποίο και µετακινήθηκε για να ενταχθεί στην οµάδα του 4 Wheel Drive.



Γιώργος Λάσδας
Τεχνικός σύµβουλος

Εργάστηκε στο συνεργείο BMW του Μίµη Σπανού από ηλικίας µόλις14 ετών, σπουδάζοντας παράλληλα σε νυχτερινό σχολείο. Με το πτυχίο του εργοδηγού-µηχανολόγου, ανέλαβε υπεύθυνος συνεργείου της BMW Τζίβελος, χωρίς όµως να πάψει να ασχολείται µε την προετοιµασία αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Εργάστηκε για µια µικρή περίοδο στην Ολυµπιακή Αεροπορία, όµως σύντοµα επέστρεψε στο χώρο των συνεργείων κι από το 1990 είναι επίσηµος συνεργάτης της Daihatsu.

Το 1999 φτιάχνει τη χωµάτινη πίστα Terradura για χωµάτινους αγώνες και εκπαίδευση παιδιών. Εδώ και πολλά χρόνια εξελίσσει και συντηρεί αυτοκίνητα 4x4 και είναι µέλος ενός πυρήνα ανθρώπων παθιασµένων µε τους αγώνες τετρακίνητων και τις εκδροµές.



Αλέκος Αποστολίδης
Πρώην πρόεδρος Λέσχης 4x4 Εκάλη
Συνεργάτης

Κόλλησε το µικρόβιο παρακολουθώντας τον πατέρα του να συµµετέχει σε αγώνες αυτοκινήτου τη χρυσή εποχή των ’60s. Σαν µέλος της Α.Λ.Α έλαβε ενεργό ρόλο στην οργάνωση αγώνων, όµως γρήγορα τον κέρδισε το 4x4 και χωρίς κανένα ενδοιασµό ενεπλάκη σε όλες τις εκδηλώσεις off road ανά την επικράτεια και όχι µόνο.

Είναι µέλος από ιδρύσεως της Λέσχης 4x4 Εκάλη. Από το 1987 µέχρι σήµερα έχει οργανώσει µε µεγάλη επιτυχία και συµµετέχει σε όλες τις αγωνιστικές εκδηλώσεις και εκδροµές της Λέσχης, αφού είναι άριστος γνώστης της ορεινής Ελλάδας.  



Σπύρος Κατσιμαλής
Off-Road.gr
Συνεργάτης

Άνθρωπος της δράσης. Ξεκίνησε με το μηχανοκίνητο αθλητισμό στα ασφάλτινα ράλι αλλά σύντομα η αγάπη του για την  περιπέτεια και τα ταξίδια τον οδήγησε να ασχοληθεί σε βάθος με το Off-Road.

Τετρακίνητος, αναβάτης, ποδηλάτης και πεζοπόρος γνωρίζει κάθε πέτρα και ραχούλα, όχι μόνο της πατρίδας μας αλλά αρκετών ακόμα χωρών. Δε χάνει ευκαιρία να εμπλουτίζει το palmares του με νέους προορισμούς και περιπέτειες.



Nora Agapi
Συνεργάτης

Καταξιωμένη φωτογράφος και εικονολήπτης, με πληθώρα συνεργασιών και ιδιαίτερα ταλαντούχα. Συνεργάζεται με τα National Geographic, FHM, Elle, Cosmopolitan κ.α. και είναι μέλος του Corbis Agency Paris

Έχει γυρίσει αρκετά ντοκιμαντέρ, ενώ έχει παρουσιάσει δουλειά της σε προσωπικές εκθέσεις, σε Ρουμανία, Ιρλανδία και Γαλλία.

Το πάθος της για την Αφρική την έχει οδηγήσει μέχρι το Μάλι, τη Μαυριτανία και τη Σενεγάλη.

Το αγωνιστικό palmares της, σαν συνοδηγός είναι πλούσιο και ιδιαίτερα σε αγώνες Trophy 4X4.


Diff Lock

Οι δρόμοι στα βουνά στρώνονται με ταχύ ρυθμό, οι οικολόγοι συνεχίζουν να βάλλουν ομαδόν κατά των 4x4, ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ετοιμάζει την ντιρεκτίβα της για τη δραστική μείωση της εκπομπής διοξειδίου του άνθρακος.

Μέσα σ’ αυτό το αρνητικό κλίμα, θα περίμενε κανείς οι πωλήσεις των 4x4 να έχουν πάρει τον κατήφορο. Και όμως, από 200.000 συνολικά που ήταν το 2002 στην Ευρώπη, θα φτάσουν φέτος τις 600.000. Δηλαδή, αδιαφορούν οι καταναλωτές και οι εταιρείες για τις εξελίξεις και το περιβάλλον;

Όχι ακριβώς, γιατί τα σημερινά 4x4 διαφέρουν πολύ από τα αντίστοιχα παλιότερα μοντέλα. Δείτε το VW Tiguan που παρουσιάζουμε σ’ αυτό το τεύχος. Στην άσφαλτο συμπεριφέρεται σαν Golf και, αντί για κινητήρα 2.000 κυβικών και πάνω, που θα είχε αν παρουσιαζόταν πριν πέντε χρόνια, η βασική του έκδοση έχει έναν τετρακύλινδρο μόλις 1.400 κυβικών.

Ο 1400άρης αυτός όμως αποδίδει 150 ίππους και 24,5 kgm – την ισχύ δηλαδή ενός καλού συμβατικού δίλιτρου και τη ροπή ενός 2.5, χωρίς όμως την κατανάλωση και τους ρύπους των μεγαλύτερων κινητήρων.

Θέλετε και νούμερα; Ένα Ford Maverick 2.3 –SUV της παλιότερης σχολής– απέδιδε επίσης 150 ίππους, αλλά με μόνο 20,4 kgm ροπής (στις 4.000 μάλιστα, αντί στις 1.750 rpm) και με μέση κατανάλωση βενζίνης 10,4 l/100km, έναντι μόνον 8,4 του Tiguan 1.4 TSI. Έχουμε δηλαδή εδώ μια βελτίωση της τάξης του 20% στην κατανάλωση – άρα και στις εκπομπές CO2, αφού τα δύο μεγέθη είναι αλληλένδετα.

Δεν εξακολουθούν όμως τα 4x4 να καίνε και να ρυπαίνουν περισσότερο από τα αντίστοιχα συμβατικά επιβατικά; Όχι. Η ίδια η Volkswagen υπολογίζει ότι ο αγοραστής του Tiguan θα είναι αυτός που θα έπαιρνε ένα μεγαλομεσαίο οικογενειακό ή στέισον-βάγκον, όπως το Passat Variant 2.0 FSI, που έχει και αυτό κινητήρα 150 ίππων. Πόση είναι η μέση κατανάλωση του Passat; 8,4 l/100km, δηλαδή όση ακριβώς και του Tiguan – και με ανάλογες εκπομπές διοξειδίου.

Τα σύγχρονα 4x4, λοιπόν, δεν έχουν σχέση με τα ανοικονόμητα και ρυπογόνα θηρία του παρελθόντος. Υπάρχουν βέβαια ακόμα θηριώδη «τζιπ» στην αγορά, αλλά οι μέρες τους είναι πλέον μετρημένες – ήδη φημολογείται ότι η Toyota θα σταματήσει να εξάγει το Land Cruiser στην Ευρώπη, για να μην ανεβάζει το μέσο όρο εκπομπής CO2 της γκάμας της...

«Τα σύγχρονα 4x4 δεν έχουν σχέση με τα ανοικονόμητα και ρυπογόνα θηρία του παρελθόντος»

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης



Διαφορετικές σκέψεις για συνηθισμένα θέματα

Τελικά, φίλοι τετρακίνητοι, γιατί ο περισσότερος κόσμος έχει ταυτίσει το καλοκαίρι με τη θάλασσα, την παραλία, την αλμύρα και την ταβέρνα δίπλα στο κύμα ή το ξέφρενο γλέντι στις ντίσκο ή τα μπαρ;

Φέτος, μετά από πολλά χρόνια, ήρθαν έτσι τα πράγματα ώστε με τη σύζυγο και τον μικρό να περάσουμε τις ημέρες των διακοπών στο βουνό. Και ήταν μια αποκάλυψη. Τα μέρη που είχα ζήσει στο παρελθόν με χειμωνιάτικό ή ανοιξιάτικο καιρό, ήταν το ίδιο όμορφα ίσως και ομορφότερα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ο κόσμος στο βουνό δεν είχε την κούραση που συναντά ο επισκέπτης του νησιού ή του παραθαλάσσιου προορισμού. Οι δρόμοι ήταν άδειοι, τα σπίτια ανοικτά, οι ταβέρνες και τα καταστήματα έτοιμα να εξυπηρετήσουν. Τα ξενοδοχεία και οι ξενώνες φιλόξενοι.

Τα αξιοθέατα προσβάσιμα και χωρίς κόσμο. Και η ελληνική φύση να οργιάζει, με τα ζουζούνια της να βουϊζουν, τα φύλλα να θροϊζουν στο καλοκαιρινό αγέρι, το νερό στα ρυάκια και τα ποτάμια να ρέει δροσερό. Και οι δρόμοι άδειοι, τα περάσματα πιο εύκολα, τόσο για τον οδηγό και τους επιβάτες όσο και για τα αυτοκίνητα.

Μήπως πρέπει να επανεκτιμήσουμε πάλι την άποψη ότι στη χώρα μας η περίοδος των εκτός δρόμου δραστηριοτήτων παύει το καλοκαίρι;

Φυσικά και η σκόνη είναι αυξημένη. Όμως τα σύγχρονα αυτοκίνητα, με τα δυνατά τους κλιματιστικά και τα αποτελεσματικά συστήματα φιλτραρίσματος και ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα των επιβατών, κάνουν σίγουρα τα πράγματα πολύ πιο εύκολα, σε σύγκριση με την ταλαιπωρία που εμείς οι πιο παλιοί περνούσαμε όταν το air condition και η ανακύκλωση του αέρα ήταν προνόμιο μόνο των πολύ ακριβών τετρακίνητων.

Το μπάνιο, που όλοι έχουμε συνδέσει με το καλοκαίρι, είναι το ίδιο και ίσως ακόμη πιο ευχάριστο σε μια καθαρή λίμνη, σε ένα ποτάμι με γάργαρο νερό ή ακόμη και σε μια πισίνα, όπου σίγουρα δεν θα βρει ο λουόμενος τοξικά απόβλητα, κολοβακτηρίδια, πετρέλαιο και άλλα καλοκαιρινά στολίδια της θάλασσας.

Ομολογώ ότι η θάλασσα είναι κάτι αδιάφορο για τον υπογράφοντα, αλλά για σκεφτείτε το κι εσείς. Μήπως η απλή συνήθεια μάς εμποδίζει από το να αποφύγουμε την πεπατημένη;
Εμείς άλλωστε οι τετρακίνητοι υποτίθεται ότι αρεσκόμαστε στο να ανοίγουμε καινούργιους δρόμους και να ξεκινάμε για ασυνήθιστους προορισμούς...

Παντελής Γιαμαρέλλος



Δεύτερη ματιά: Κεντρική Εύβοια – Δίρφυς


Από το θαύμα της μηχανικής, τη μετέωρη από τις μεταλλικές αρτάνες γέφυρα που έχει υποσκελίσει τη γραφικότητα της παλιάς γέφυρας, μέχρι τον όρμο του Μετοχίου που περιβάλλεται από Ροβινσωνικές παραλίες, δεσπόζει ο Κύριος Όγκος της Δίρφυς.

Ανηφορίζοντας μέσα από τα πεύκα προς την ημιορεινή Στενή, ο μεγάλος ορεινός όγκος με συμμετρική μορφή και κολουροκωνικό σχήμα ξεπροβάλλει εμπρός μας. Λίγο πριν, αξίζει μια μικρή επίσκεψη στην Υπαπαντή του Σωτήρα, στη θέση Έρια κοντά στους Καθενούς. Όπου εκτός των άλλων ανακαλύπτουμε και τις πηγές του ρωμαϊκού υδραγωγείου της Χαλκίδας.

Πλησιάζουμε τη Στενή, ορμητήριο για τις εκτός δρόμου δραστηριότητες, πρέπει να έχουμε πάντα στον νου μας τις καιρικές συνθήκες της περιοχής. Κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου δεν θα συναντήσετε ιδιαίτερα προβλήματα και οι βόρειες πλαγιές του Ξεροβουνίου είναι καταπράσινες και δροσερές αφού δέχονται όλη τη δροσιά των μελτεμιών του Αιγαίου.

Το ήρεμο αυτό τοπίο γίνεται ιδιαίτερα απαιτητικό και επικίνδυνο τους χειμερινούς μήνες, απαιτώντας ιδιαίτερες ικανότητες, γνώση και εμπειρία. Μόνο εξελιγμένα και άρτια εξοπλισμένα τετρακίνητα, πάντα σε ομάδες και εφόσον γνωρίζουν την περιοχή, πρέπει να βγαίνουν για χειμωνιάτικες βόλτες.

Ο ορεινός αυτός όγκος είναι το φυσικό τείχος ύψους 1.743 μέτρων που δέχεται πρώτο τα σφοδρά καιρικά φαινόμενα που έρχονται από το Βορρά, και για τον λόγο αυτό οι μεταβολές είναι απότομές και ραγδαίες. Μόλις εντοπίσετε μια τέτοια μεταβολή, σας συνιστούμε άμεσα να  επιστρέψετε σε ασφαλείς περιοχές: Στενή, Στρόπωνες, Λάμαρη κλπ.

Πρέπει όμως να λάβετε υπόψη σας ότι το διάσελο μεταξύ Στενής και Χιλιαδούς κλείνει συχνά και η επιστροφή σας μπορεί να γίνει μόνο μέσω Κύμης.

Αλέκος Αποστολίδης



Είναι να μην κολλήσεις...


Στην αρχή είναι η ανάγκη για την επαφή με τη φύση. Νιώθεις φυλακισμένος στις ασφυκτικά γεμάτες πόλεις, δουλεύοντας σε εξοντωτικά ωράρια χωρίς ανάσα, αναζητάς την απόδραση.
Ζώντας σε μια χώρα γεμάτη χωματόδρομους, τι καλύτερο από το να επιλέξεις ένα τετρακίνητο;

Μια και δυο, ξεχύνεσαι στα βουνά. Εκδρομούλες στα ξεχασμένα χωριά μας και αναζήτηση των δικών σου ιδανικών διαδρομών. Μέχρι που κάποια Κυριακή θα συναντήσεις ένα εγκαταλελειμμένο δρόμο και θα αποφασίσεις να δοκιμάσεις να μπεις μέσα.

Το πιθανότερο είναι ότι λίγο αργότερα αρχίζει το «κόλλημα». Όχι του αυτοκινήτου, αλλά του μυαλού σου!
Δε σου φτάνει να πατάς πλέον στους χωματόδρομους, θέλεις το κάτι τι παραπάνω. Κάνεις το βήμα πιο κει και αρχίζεις να ανακαλύπτεις τα δικά σου όρια. Να και η αδρεναλίνη. Μπαίνεις και στο τρυπάκι των βελτιώσεων. Να και οι αναρτήσεις, τα ελαστικά και τα κάθε λογής καλούδια.

Σίγα – σιγά μεταμορφώνεις το αυτοκίνητο σου από προβατάκι σε λύκο.

Είναι και πάλι Κυριακή. Έχεις ξεκινήσει για να πάς μια βόλτα στα γνωστά σου δρομάκια. Σε μια διασταύρωση βλέπεις ένα τετρακίνητο να περνά. Έχει νούμερα στις πόρτες. Είναι μάλλον πιο κολλημένος από σένα...
 
Τον ακολουθείς μέχρι την εκκίνηση και αυτό ήταν! Θέλεις και εσύ να παίξεις αυτό το παιχνίδι...

Σπύρος Κατσιμαλής







Στο πρώτο τεύχος μας

Οδηγούμε VW Tiguan
Ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης αποτελεί πολύτιμη μονάδα για το 4WD και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει η πρώτη δική του ανάλυση για ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι το νέο SUV της VW.

Τravel Χαλκίδα-Σέτα-Ερέτρια
Ο Αχιλλέας Φακατσέλης αρθρογραφεί για την Ελευθεροτυπία και θα συνεισφέρει με το δικό του προσωπικό ύφος γραφής στα ταξιδιωτικά θέματα του περιοδικού.

Transilvania Adventure Trophy 2007
Το Transilvania Adventure Trophy (TAT) προσελκύει κάθε χρόνο λάτρεις του είδους, που μαζεύονται από όλη την Ευρώπη -και όχι μόνο - για να συμμετάσχουν σε αυτό το μοναδικό αγώνα! Ο βασικότερος λόγος; Η απίστευτη φύση, μέσα στην οποία διεξάγεται!

Χάρτες TopoNavigator
Οι χάρτες που σας προσφέρουμε σε συνεργασία με την Ανάβαση είναι το καλύτερο κίνητρο για να γνωρίσετε και να ανακαλύψετε καινούργια μέρη σε οικείους προορισμούς. Πιστέψτε μας, θα περάσετε ώρες στο PC σας σχεδιάζοντας διαδρομές, περιμένοντας ένα ολιγοήμερο κενό ή το πρώτο Σαββατοκύριακο. Μπορείτε ακόμη, αν θέλετε, να ακολουθήσετε τη διαδρομή που σας προτείνουμε σε κάθε τεύχος, απλά εκτυπώνοντας το τμήμα χάρτη που αντιστοιχεί στο μέρος. Καλές διαδρομές.



Περιεχόμενα
Νέα & Αγορά
Νέα μοντέλα και επικαιρότητα    
Οι τελευταίες ειδήσεις από το χώρο του 4x4
Οδηγός αγοράς GPS
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη δορυφορική πλοήγηση
Land Corner: Μια γωνιά για τους φίλους της Land Rover
Οι ταξινομήσεις και οι πιο πρόσφατες προσφορές
Οδηγός Αγοράς: Πίνακες τιμών και τεχνικών για επιβατικά, επαγγελματικά και μεταχειρισμένα 4x4
Φωτοαγγελίες: 120 επιλεγμένα μεταχειρισμένα 4x4

Οδηγούμε
VW Tiguan: Ανάλυση και πρώτες εντυπώσεις από το νέο 4x4 της VW
Seat Altea Freetrack: Η παρθενική εμφάνιση των Ισπανών στο χώρο
Mazda CX-7: Μεσαίο SUV ή σπορ αυτοκίνητο;

Supertest
Mitsubishi Pajero 3.8 V6    : Το νέο Pajero στην πιο εξαντλητική δοκιμή

Δοκιμάζουμε
Volvo XC70
Ο πρωτοπόρος των crossover επιστρέφει
Jeep Patriot: Η τελευταία δόση lifestyle από την Jeep
Kymco MXU 500: Προσιτό ATV «επαγγελματικής» χρήσης

Συγκριτική Δοκιμή
Nissan X-Trail vs Toyota Rav4 : Ιαπωνικός εμφύλιος στα μεσαία SUV

Πρόσωπα
Τριαντάφυλλος Αδαμακόπουλος: Ο ιδρυτής της «Ανάβασης» μιλάει για τη χαρτογραφία

Cross Country
Στον Όλυμπο με Land Rover Freelander: Ακολουθήστε τα βήματά μας μέχρι την κορυφή

Travel
Χαλκίδα – Χιλιαδού – Σέτα με Hyundai Santa Fe: Εξόρμηση στον ορεινό όγκο της Δίρφης

Tech
Οι μετρήσεις του 4WD: Με ποιον τρόπο γίνεται η αξιολόγηση του Supertest
Tips: Επιλέγοντας ελαστικά - Ποια ελαστικά για ποια χρήση

Tuning
Jeep Renegade: Το βελτιωμένο CJ-7 που μας έκλεψε την καρδιά
Ανάρτηση και μπλοκέ για Suzuki Jimny
Βελτιώστε το Jimny απλά και οικονομικά

Αγώνες
Νέα αγώνων
Η «τετρακίνητη» αγωνιστική επικαιρότητα
Transilvania Adventure Trophy 2007: Μια εβδομάδα στα ρουμανικά βουνά
25o Trial Λέσχη 4x4 Εκάλη: Αγώνας για γερά νεύρα
20ο ΚΕΔΟ Land Rover Endurο: Γύρω από τις λίμνες


Θα το βρείτε στα περίπτερα την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου!




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.036556 seconds. ]