| |
Διπλός θρίαμβος για τη Citroen, τον
Loeb και τον Sordo
Το τέλος του τρίτου σκέλους του πρώτου Ράλι Ιρλανδίας βρήκε τη Citroen
Sport να κατακτά δύο θέσεις στο βάθρο, με τους Sebastien Loeb/Daniel
Elena να οδηγούν το C4 WRC στην κορυφή, ένα σκαλί μπροστά από τους Dani
Sordo και Marc Marti.
Στην αρχή της ημέρας οι οδηγοί και συνοδηγοί της ομάδας κατέληξαν ότι
τα σημερινά σκέλη του αγώνα κρύβουν πολλές παγίδες και πρέπει να είναι
ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Οι οδηγοί και συνοδηγοί της Citroen Sport ήταν όντως προσεκτικοί και
έκαναν έναν γρήγορο αγώνα δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε όλη τη διάρκεια
του αγώνα. «Βρίσκομαι στους εφτά ουρανούς με αυτόν τον διπλό θρίαμβο»
δήλωσε ο Guy Frequelin. «Κατά την προετοιμασία μας συνειδητοποιήσαμε
ότι θα ήταν ένας πολύ σκληρός αγώνας.
Κανείς δεν ήξερε πως θα ήταν τα σκέλη στην Ιρλανδία αλλά καταφέραμε να
προσαρμοστούμε και να βρούμε τις απαραίτητες λύσεις για να
ανταπεξέλθουμε στις στενές, γρήγορες και ανώμαλες διαδρομές. Ακόμα και
αν οι διαδρομές αυτές καθαυτές δεν ήταν πολύ απαιτητικές, ο βροχερός
καιρός, η λάσπη και η ομίχλη δυσκόλεψαν την κατάσταση.
Η πρόκληση ήταν μεγάλη και όλοι στην Citroen Sport κατάφεραν να σταθούν
στο ύψος των περιστάσεων».
Ο αρχηγός της Citroen Sport συνέχισε λέγοντας ότι «οι νίκες του
Sebastien και του Daniel τους δίνουν ένα ευνοϊκό προβάδισμα. Για να
εξασφαλίσουν τον τίτλο, ο Sebastien και ο Daniel χρειάζονται τέσσερις
μόνο βαθμούς σε περίπτωση που νικήσει ο Gronholm στην Ουαλία, γεγονός
που ισοδυναμεί με την πέμπτη θέση. Θέλω επίσης να συγχαρώ τον Dani και
τον Marc για τις εκπληκτικές επιδόσεις τους όλο το Σαββατοκύριακο. Ο
τρίτος διπλός μας θρίαμβος στην άσφαλτο δηλώνει πολλά για τις
δυνατότητες του C4 WRC.»
Ο Sebastien και ο Daniel ήταν εξίσου ευχαριστημένοι που κατάφεραν να
σημειώσουν την όγδοη συνεχή νίκη τους και την 36η γενικά. «Φοβηθήκαμε
από νωρίς στην δεύτερη ειδική διαδρομή ξεκινώντας έτσι τον αγώνα
αγχωμένοι. Ωστόσο βρεθήκαμε από νωρίς σε πλεονεκτική θέση, γεγονός που
μας έδωσε την ώθηση να παλέψουμε για την κατάκτηση του τίτλου στο
Πρωτάθλημα Οδηγών. Ήταν μια ευκαιρία που δεν έπρεπε να την αφήσουμε
ανεκμετάλλευτη. Η μεγαλύτερη πρόκληση κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν
να βρούμε τον ρυθμό που θα μας επέτρεπε να διατηρήσουμε τον έλεγχο του
αγώνα. Δεν ήταν εύκολο και είμαι πολύ χαρούμενος που νικήσαμε» δήλωσε ο
Sebastien Loeb.
Το ίδιο ευχαριστημένοι ήταν και ο Dani Sordo και ο Marc Marti μετά την
κατάκτηση της δεύτερης θέσης: «Ήταν περισσότερο ένα Ράλι σε λάσπη παρά
σε άσφαλτο. Υπήρχαν πολλές πιθανές παγίδες και δεν ήταν καθόλου απλό.
Το αυτοκίνητό μας τα πήγε πολύ καλά υπό αυτές τις συνθήκες και μας
έδωσε τη δυνατότητα να διασφαλίσουμε τον τέταρτο συνεχή τερματισμό στο
βάθρο».
Τα στατιστικά του Ράλι
Νίκες στις ειδικές διαδρομές
Σκέλος 1 : ES1 : Marcus Gronholm (Ford Focus) – ES2 : Sebastien Loeb
(Citroen C4) – ES3 & ES4 : Dani Sordo (Citroen C4) – ES5 & ES6
: Sebastien Loeb (Citroen C4) - ES7 : D. Sordo - ES8 : S. Loeb -
ES9 : D. Sordo - ES10 : S. Loeb
Σκέλος 2 : ES11, ES12 & ES13 : S. Loeb - ES14 : Chris Atkinson
(Subaru Impreza) - ES 15 : S. Loeb - ES16 : Jari-Matti Latvala (Ford
Focus)
Σκέλος 3 : ES17 & 18 : Mikko Hirvonen – ES19 : JM. Latvala – ES20 :
Peter Solberg (Subaru Impreza)
Καλύτερες επιδόσεις
S. Loeb 9 νίκες, D.Sordo 4 νίκες, M. Hirvonen και JM Latvala 2
νίκες, M. Gronholm, C. Atkinson και P. Solberg 1 νίκη.
Τελική κατάταξη 1ου Ράλι Ιρλανδίας
1. S. Loeb/D. Elena (Citroen C4)
2. D. Sordo/M. Marti (Citroen C4)
3. JM. Latvala/M. Antilla (Ford Focus)
4. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Subaru Impreza)
5. P. Solberg/P. Mills (Subaru Impreza)
6. G. Wilks/P. Pugh (Subaru Impreza)
7. M. Wilson/M. Orr (Ford Focus)
8. G. McHale/A. Harryman (Ford Focus)
9. A. Mikkelsen/O. Floene (Ford Focus)
10. N. McShea/M. Clarke (Subaru Impreza)
Τελική κατάταξη FIA "Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Ράλι Κατασκευαστών" (γύρος 15/16)*
1. Ford, 194 βαθμοί
2. Citroen Total, 173 βαθμοί
3. Stobart, 80 βαθμοί
4. Subaru, 79 βαθμοί
5. OMV Kronos Citroen, 43 βαθμοί
6. Munchis, 14 βαθμοί.
Τελική κατάταξη FIA "Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Ράλι Οδηγών» (γύρος 15/16) *
1. S. Loeb, 110 βαθμοί
2. M. Gronholm, 104 βαθμοί
3. M. Hirvonen, 89 βαθμοί
4. D. Sordo, 61 βαθμοί
5. P. Solberg, 42 βαθμοί
6. H. Solberg, 34 βαθμοί
7. JM. Latvala, 30 βαθμοί
8. C. Atkinson, 29 βαθμοί
9. M. Stohl, 12 βαθμοί
10. F. Duval, 12 βαθμοί
11. T. Gardemeister, 10 βαθμοί
12. J. Kopecky, 10 βαθμοί
13. D. Carlsson, 9 βαθμοί
14. M. Wilson, 8 βαθμοί
15. G. Galli, 5 βαθμοί
* Υπόκεινται σε έγκριση από την FIA
[Πηγή: Citroen
Sport]
More articles
|
|
| |
|