Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
4Wheel Drive: Δεκέμβριος 2007 - Όλα είναι Δρόμος





Ψάχνοντας τον ορισμό της λέξης «δρόμος», οι έννοιες που προκύπτουν είναι τελικά πολύ περισσότερες από αυτές που έχουμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε σε κάθε μας αναφορά.

Το 4 Wheel Drive «άνοιξε» το δρόμο του και είμαστε περήφανοι για την ανταπόκριση που είχε από το αναγνωστικό κοινό.

Ξέρετε, όλοι μας βάζουμε γενικώς διάφορα κριτήρια αξιολόγησης του Ειδικού Τύπου και της ποιότητας της ύλης του ειδικότερα, ωστόσο η απόλυτη κρίση έρχεται στο περίπτερο, εκεί που τελικά ανακαλύπτεις την ουσιαστική δύναμη ενός εντύπου. Σε εμάς λοιπόν πηγή δύναμης είναι οι αναγνώστες και σε αυτούς θα επενδύσουμε.

Αυτοί θέτουν τον πήχη, αυτοί αποτελούν τη μόνη παρακίνηση για να κάνουμε πράγματα και αυτοί κρίνουν έχοντας μάλιστα το προνόμιο της επιλογής.

Ο δρόμος που επιλέξαμε, και πιστεύω ότι δικαιωθήκαμε, είναι αυτός της ποιότητας, που παρόλο που απαιτεί περισσότερο κόπο και προσπάθεια, στο φινάλε έχει μέλλον. Στο πρώτο μας τεύχος απλά βάλαμε τις βάσεις από πλευράς ύλης, για το τι θα περιμένετε να διαβάσετε στο 4 Wheel Drive.

Οι αναλυτικές δοκιμές είναι υποχρέωσή μας και το Super Test αποτελεί σημείο αναφοράς για την αξιολόγηση των τετρακίνητων. Στο δεύτερο τεύχος, η μεγάλη δοκιμή του Mitsubishi Outlander καλύπτει κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και το Jeep Wrangler επί της πίστας Terradura σημείωσε εξαιρετική επίδοση.

Η θεματολογία μας όμως δεν περιλαμβάνει μόνο την επικαιρότητα και τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων της αγοράς, αλλά επιμένουμε αφιερώνοντας μεγάλο μέρος της ύλης μας στη χρήση των 4x4.

Αναδεικνύουμε την ελευθερία δράσης των τετρακίνητων, με ταξιδιωτικά άρθρα σε προορισμούς που έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ώστε να σας παρακινήσουμε να μας ακολουθήσετε.

Επειδή λοιπόν ο δρόμος ταυτίζεται με τον προορισμό, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας έχουμε δύο χορταστικές αποδράσεις, μία στη Μακεδονία με Toyota Land Cruiser και μία στα Χάσια και τα Αντιχάσια με Subaru Forester.

Από τον καταιγισμό των χρωμάτων στα παρθένα δάση της Δυτικής Ροδόπης μέχρι τις λασπωμένες πλαγιές των ορεινών όγκων της κεντρικής Ελλάδας, οι εικόνες που δημοσιεύουμε αποτελούν την καλύτερη αιτία για μια εκδρομή που θέλουμε να σας γίνει ευχάριστη συνήθεια. Θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας τη χαρά και την εμπειρία, της συμβίωσης με ένα 4x4.
Να είστε σίγουροι ότι αξίζει τον κόπο.

Βουνό και Θάλασσα
Αυτό το μήνα κυκλοφορούμε μαζί με το περιοδικό της Mototech που σχετίζεται με τη θάλασσα. Τo 30 Knots είναι ένα περιοδικό αφιερωμένο στο φουσκωτό σκάφος και κυρίως στη χρήση του. Πιστεύουμε ότι ταιριάζει με το κοινό μας. Άλλωστε, το περιπετειώδες lifestyle δεν ξεχωρίζει τις δραστηριότητες ελευθέρου χρόνου.
Το πακέτο που σας προσφέρουμε είναι μια καλή αφορμή για να γνωρίσετε τα μυστικά των σκαφών, γραμμένα με απλή γλώσσα και, γιατί όχι, να είναι αφορμή να ασχοληθείτε με ένα ακόμη χόμπι.

Ο δικός μας Γιάννης
Με το Γιάννη Μουράτογλου γνωριστήκαμε καλεσμένοι από την Jaguar σε μια αποστολή στο σαλόνι του Birmingham, σε έναν ιδιαίτερα προσφιλή για τον ίδιο προορισμό.

Λάτρης του βρετανικού χιούμορ, γρήγορα έγινε το επίκεντρο του ενδιαφέροντος όλων ημών των νεότερων δημοσιογράφων που θέλαμε να μάθουμε γενικώς, κι ο Γιάννης ευδιάθετος, χαιρόταν να λέει ιστορίες που έμπλεκαν το μηχανολογιλίκι με το σύγχρονο management, τις ωραίες γυναίκες με τα αυτοκίνητα.

Ο λόγος του διανθισμένος με αγγλικούς όρους, όπου τα νοήματα ήταν πιο περιεκτικά χωρίς περιττές σάλτσες, απλός και ευθύς ώστε να κερδίζει στο πρώτο λεπτό αυτόν που είχε απέναντι του. Η δεύτερη συνάντηση έγινε πιο επίσημα στο γραφείο του για να συζητήσουμε για το 4Wheel Drive, αυτή τη φορά σαν συνεργάτες με ένα κοινό όραμα: να φτιάξουμε το καλύτερο περιοδικό του χώρου, χωρίς να νοθεύσουμε την πρώτη και απόλυτη αξία που είναι ο αναγνώστης.

Μεγάλο του προσόν η δυνατότητα να ακούει και να εμπνέει το συνομιλητή του, να φωτίζει την ομήγυρη με ιδέες, να διεκδικεί από όλους τον καλύτερό τους εαυτό, να παίρνει αποφάσεις βγαίνοντας μπροστά, αναλαμβάνοντας ευθύνες.

Το πρώτο μας τεύχος βγήκε όταν ο Γιάννης έδινε τη πιο δύσκολη μάχη. Οι σκέψεις μας μένουν στα οικεία του πρόσωπα και στις καλές αναμνήσεις που μας άφησε, όταν ξεκινώντας την κουβέντα «Για πες μου my friend…», έστριβε ένα Golden Virginia.

Βασίλης Παπαδόπουλος




Diff Lock

Ακούμε για παγκοσμιοποίηση και οι περισσότεροι από εμάς την αντιμετωπίζουμε ως μια έννοια μάλλον θεωρητική, που δεν έχει και πολύ να κάνει με τον μικρόκοσμο και τη ζωή του καθενός μας.

Λάθος, βέβαια. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις τροπικές καταιγίδες του Κόλπου του Μεξικού ή τις βουλές του Γιασάρ Μπουγιούκανι σχετικά με τους Κούρδους του Ιράκ, που επηρεάζουν την τιμή της αμόλυβδης στο πρατήριο της γειτονιάς μας, Ηλιού και Φραντζή γωνία.

Μιλάω για το τι αυτοκίνητα –εν προκειμένω 4x4– οδηγούμε σήμερα και θα οδηγούμε αύριο, ακόμα και για το πού θα τα οδηγούμε.

Πάρτε για παράδειγμα το Mitsubishi Outlander, θέμα εξωφύλλου στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας. Αυτό κι αν είναι παιδί της παγκοσμιοποίησης!

Κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, έχει diesel κινητήρα από τη Γερμανία, θα αποκτήσει δεύτερο πετρελαιοκινητήρα από τη Γαλλία, ο βενζινοκινητήρας του είναι προϊόν συνεργασίας μεταξύ ενός ιαπωνικού, ενός κορεατικού και ενός (τέως) γερμανοαμερικανικού ομίλου, ενώ το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, με άλλα σήματα, άλλα ονόματα και μικρές αισθητικές αλλαγές, κυκλοφορεί και ως μοντέλο δύο Γάλλων κατασκευαστών!

Εντάξει, τα Citroen C-Crosser και Peugeot 4007 δεν εισάγονται ακόμα στην Ελλάδα. Όμως κλωνοποιημένα μοντέλα, αποτέλεσμα των παγκόσμιων συνεργασιών, υπάρχουν ήδη στην ελληνική αγορά.

Μην πάτε μακριά, πάρτε το Fiat Sedici που δοκιμάζουμε σε άλλες σελίδες. Όλοι ξέρουμε ότι είναι ουσιαστικά πανομοιότυπο με το «ιαπωνικό» Suzuki SX4 (ακόμα και στην 3ετή εγγύηση που δίνουν οι δύο ελληνικές αντιπροσωπείες!), αμφότερα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο στην... Ουγγαρία και, όπως μαθαίνουμε σήμερα, σύντομα θα αρχίσουν να διατίθενται και με diesel κινητήρα 1,6 λίτρων από τη Γαλλία!

Στη δύσκολη οικονομικά και πολύ ανταγωνιστική εποχή που ζούμε, οι τέτοιου είδους παγκόσμιες συνεργασίες είναι σχεδόν μονόδρομος για την επιβίωση των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Τέτοια λοιπόν «πολυεθνικά» μοντέλα 4x4 θα οδηγούμε αύριο, αφού τους κατασκευαστές δεν θα τους παίρνει πλέον να κλείνονται στα σύνορά τους. Αλλά, κατά τα φαινόμενα, ούτε κι εμείς θα κλεινόμαστε στα δικά μας.

Καθώς όλο και περισσότεροι ελληνικοί ορεινοί δρόμοι ασφαλτοστρώνονται, μοιραία θα στρέψουμε τις «εξερευνητικές» μας δραστηριότητες προς τις γειτονικές μας βαλκανικές χώρες.

Με τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία πλέον μέλη της ΕΕ, τα πράγματα είναι απλά, ενώ ακούω ότι έχει απλουστευτεί στον ίδιο βαθμό και η είσοδος στη FYROM. Όσο για την Αλβανία, πήγα ο ίδιος το καλοκαίρι και μπορώ να σας βεβαιώσω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης



Οι Εγγλέζες κάνουν Lifting

Υπάρχει η φήμη ότι σχεδόν το 75% των Land Rovers που έχουν κατασκευασθεί βρίσκεται ακόμη στο δρόμο, είτε σε μορφή πλήρους οχήματος είτε σαν εξαρτήματα που ανακυκλώνονται με την διάλυση του αυτοκινήτου δότη και την χρησιμοποίησή τους για να κρατηθούν σε κίνηση άλλα Landies.

Παρόμοιο υψηλό ποσοστό για το ίδιο θέμα έχει να επιδείξει μόνο μία άλλη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων και αυτή είναι η Rolls Royce.  Όμως γιατί να μην συμβαίνει αυτό? 

Και οι δύο είναι αγγλικές, φτιάχνουν ιδιαίτερα αυτοκίνητα (ή τουλάχιστον ήταν ιδιαίτερα φτιαγμένα πιο παλιά) και κυρίως υπάρχουν σχέσης συγγένειας μεταξύ τους καθώς υπήρξαν Landies που είχαν εφοδιασθεί με κινητήρες της Rolls Royce.

Επίσης και οι δύο εταιρείες παρέχουν υποστήριξη στα ανταλλακτικά των παλαιών τους μοντέλων αλλά υπάρχουν και πολλές ανεξάρτητες πηγές για τα σπάνια εξαρτήματα.

Πίσω στο θέμα μας όμως και στην κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας.

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των Landies που κυκλοφορούν επί ελληνικού εδάφους έχει ηλικία άνω της 15ετίας με 20ετίας.  Αυτό οφείλεται κυρίως στην απελευθέρωση, στην αγορά των απλών πολιτών, των αυτοκινήτων προελεύσεως Ελληνικής Αστυνομίας μέσω του ΟΔΔΥ αλλά και φυσικά στο γεγονός ότι ένα Landy είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να αντέχει και να επισκευάζεται εύκολα και αποτελεσματικά.

Έτσι έχουμε την δυνατότητα ένα αυτοκίνητο που έχει ηλικία κατάλληλη για… να ψηφίζει, να μπορεί όχι μόνο να κυκλοφορεί αλλά σε πολλές περιπτώσεις να γίνεται καλύτερο, οικονομικότερο, ταχύτερο, ασφαλέστερο και ικανότερο εντός και εκτός δρόμου, από ότι ήταν όταν πρωτοκατασκευάσθηκε.

Η ανακατασκευή και βελτίωση των Landies είναι κάτι που θα μας απασχολήσει στους επόμενους μήνες και θα χαρούμε να έχουμε τις ιστορίες και τις φωτογραφίες σας, για παρουσίαση στο περιοδικό που αφιερώνει χώρο στους φίλους της αγαπημένης μας μάρκας.

Σαν πρώτο παράδειγμα φωτογραφίες πριν και μετά από ένα αυτοκίνητο του 1989. Είναι προελεύσεως ΟΔΔΥ, από κατάσχεση λαθρεμπορίας ναρκωτικών, το οποίο έγινε αυτόματο και απέκτησε σύστημα ψεκασμού στον αυθεντικό κινητήρα 3.500 κυβικών μαζί με αεριζόμενα τρυπημένα εμπρός και απλά τρυπημένα δισκόφρενα πίσω.

Οι  Εγγλέζες τελικά όχι μόνο κάνουν lifting αλλά βάζουν τα γυαλιά και στα μικρότερα «μωρά»!

Παντελής Γιαμαρέλος



Βγες έξω!

Πόσες φορές έχετε αφήσει πίσω το τετρακίνητο σας και συνεχίσατε με τα πόδια στη φύση;
Να πάρετε μονοπατάκια που δεν ξέρετε που οδηγούν, με μοναδικό εφόδιό σας τη θέληση για εξερεύνηση;

Θυμάστε το συναίσθημα που είχαμε όταν ήμασταν παιδιά και ανακαλύπταμε καινούργια δρομάκια για πρώτη φορά;
Τότε που η μόνη μας έγνοια ήταν να πάμε ακόμα πιο μακριά, να δούμε και να νιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα νέα πράγματα;
Να λασπωθούμε, να βραχούμε να... ματώσουμε; Μια νέα περιπέτεια!
Τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει, μπορείτε ακόμα να νιώσετε αυτό το συναίσθημα. Αρκεί να ... βγείτε από το αυτοκίνητο σας.

Σε μια πρόσφατη οργανωμένη επίσκεψή μας στο Πάντα Βρέχει, αφήσαμε τα τετρακίνητα πίσω και καλύψαμε με τα πόδια τις λίγες εκατοντάδες μέτρα μέχρι τους καταρράκτες.
Έκανε κρύο, τα βράχια ήταν γλιστερά, κολυμπήσαμε αναγκαστικά σε δύο σημεία για να φτάσουμε στον πολυπόθητο στόχο, να δούμε τους καταρράκτες.

Όμως η ανταμοιβή μας ήταν μεγάλη. Όχι μόνο από την ομορφιά του σημείου, αλλά και από το ότι ξαναγίναμε παιδιά, τσαλαβουτώντας με τα ρούχα και τα παπούτσια μέσα στα νερά.
Αυτό που στην αρχή φάνταζε ταλαιπωρία και αφύσικο, το να μπούμε με τα ρούχα στο ποτάμι, Οκτώβριο μήνα με ψιλόβροχο, εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια της εκδρομής.
Βοηθήσαμε ο ένας τον άλλο στα «δύσκολα» σημεία, παίξαμε με το νερό όπως αυτό έπεφτε από ψηλά, βγήκαμε έξω βρε παιδί μου!

Στην επιστροφή μας συναντήσαμε ακόμα μια παρέα τετρακίνητων. Όμως δεν βγήκαν καν από τα αυτοκίνητα τους.

Χρησιμοποιήστε το αυτοκίνητο για να σας μεταφέρει σβέλτα σε έναν προορισμό και μετά συνεχίστε με τα πόδια.

Τα βουνά μας είναι γεμάτα από μονοπάτια, ιδανικά για εξερευνήσεις κάθε είδους. Δεν έχει σημασία τι απόσταση θα καλύψετε, απλά αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας και περπατήστε στη φύση. Είναι σίγουρο ότι το βράδυ θα έχετε πολλά να πείτε γύρω από το τραπέζι.

Σπύρος Κατσιμαλής



Περιεχόμενα

Δοκιμάζουμε
Mitsubishi Outlander 2.4: Η δεύτερη γενιά εισβάλει στα SUV

Νέα & Αγορά
Νέα μοντέλα και επικαιρότητα
Οι τελευταίες ειδήσεις από το χώρο του 4Χ4

Έκθεση 4x4 και SUV
Η έκθεση με τα περισσότερα τετρακίνητα της αγοράς

Ονοματολογία 4Χ4
Λύνουμε το γρίφο των ακρωνύμιων των σύγχρονων 4Χ4

Οδηγός αγοράς ελαστικών
Ελαστικά Α/T, Μ/Τ και Winter σε δημοφιλείς διαστάσεις

Land Corner
Μια γωνιά για τους φίλους της Land Rover

Νέα αγοράς
Οι ταξινομήσεις και οι νέες προσφορές

Οδηγός αγοράς
Πίνακες τιμών και τεχνικών για επιβατικά, επαγγελματικά και μεταχειρισμένα 4Χ4

Φωτοαγγελίες
120 επιλεγμένα μεταχειρισμένα 4Χ4

Supertest
Jeep Wrangler 3.8 V6: Το τελευταίο σκληροτράχηλο 4Χ4 στην πληρέστερη δοκιμή

Δοκιμάζουμε
Mitsubishi Outlander 2.4: Το βροντερό παρόν στα μεσαία SUV

Skoda Octavia5 Scout 2.0 FSI
Η combi εκδοχή των soft-SUV

Mazda CX-7
Επιδόσεις, design και χαρακτήρας

Kia Sorento 3.3
Το deal της χρονιάς

Can-Am Renegade
Κινείται σαν Quad και σκαρφαλώνει σαν ATV

Συγκριτική Δοκιμή
Fiat Sedici – Daihatsu Terios: Τα entry level στα SUV

Πρόσωπα
Άκης Τεμπερίδης – Βούλα  Νέτου: Ταξίδι ζωής με ένα Land Rover Discovery

Cross Country
Στη Ροδόπη με Toyota Land Cruiser: Εξερευνήστε ένα μαγευτικό προορισμό

Travel
Χάσια και Αντιχάσια με Subaru Forester: Ένας χάρτης, ένας δασικός δρόμος και αλπικά ελατοδάση

Tech
Mercedes 4MATIC: Αναλύουμε ένα από τα κορυφαία συστήματα τετρακίνησης

Tips: Οδήγηση στη λάσπη
Χρήσιμες οδηγίες για να αποφύγετε τα δυσάρεστα

Tuning
Land Rover Discovery: Γνωρίστε το Big Foot από τις Σέρρες

Αγώνες
Νέα αγώνων
Η τετρακίνητη αγωνιστική επικαιρότητα

UAE Dessert Challenge 2007: Το παγκόσμιο πρωτάθλημα cross country στα εμιράτα

3ο Θεσσαλονίκη Αdventure Τrophy: Βροχή και αρκετές συμμετοχές για τον τριήμερο αγώνα




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.017815 seconds. ]