Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
4Wheel Drive: Χρονιά 4WD





Χρονιά 4WD

Καθήμενοι στην εκδήλωση της απονομής των βραβείων του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2008 όπου τα αδελφά περιοδικά του ομίλου μας, Autocar και Drive ψήφιζαν, είχαμε την ευκαιρία να ξεφυλλίσουμε το ενημερωτικό βιβλίο που τυπώθηκε από την οργανωτική επιτροπή του θεσμού, που μας ενημέρωνε για τη διαδικασία και τα κριτήρια της επιλογής.

Το μάτι μας έπεσε στη σελίδα όπου παραθέτονταν τα υποψήφια μοντέλα. Η διαπίστωση ήταν προφανής.

Από τις τριάντα οκτώ υποψηφιότητες, τα δεκατέσσερα ήταν μοντέλα  4x4 και SUV και μάλιστα ήταν όλες νέες ελεύσεις κι όχι ανανεωμένες εκδόσεις με κοσμητικά στοιχεία ή νέους κινητήρες.

Δηλαδή η συγκεκριμένη κατηγορία τη χρονιά που πέρασε είχε μακράν τις περισσότερες νέες ελεύσεις από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία και ίσως η λίστα των δέκα φιναλίστ να κρύβει το συνταρακτικό γεγονός ότι ένα στα οκτώ αυτοκίνητα που αγόρασε ο Έλληνας πέρσι ήταν «τζιπάκι».

Θα πείτε ότι τρελαθήκαμε εντελώς. Ποιος θα μας πιστέψει ότι η οικονομία μας περνά κρίση όταν βλέπει τα δελτία από το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αυτοκινήτου.

Πέρα λοιπόν από το πλήθος των νέων τετρακίνητων που παρουσιάστηκαν μέσα στο 2007, άλλοι 6.100 συμπολίτες μας προστέθηκαν σε αυτούς που είχαν αποκτήσει ένα 4x4 την προηγούμενη χρονιά. Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία της τελευταίας οκταετίας.

Οι ταξινομήσεις των 4x4 και SUV υπερδιπλασιάστηκαν, ενώ ταυτόχρονα το σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου μειώθηκε κατά 10.000 μονάδες. Πιο συγκεκριμένα από 15.811 μονάδες που άθροιζε η κατηγορία το 2000, το 2007 ταξινομήθηκαν ούτε λίγο, ούτε πολύ, 35.061 νέα τετρακίνητα.

Την ίδια γραμμική αύξηση που σημειώνουν οι πωλήσεις της εν λόγω κατηγορίας, ακολουθεί και το ποσοστό επί του συνόλου της αγοράς, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το συγκεκριμένο segment κερδίζει σταθερά έδαφος έναντι των άλλων κατηγοριών.

Αν τώρα μιλήσουμε για τζίρους, ποιός δεν θα ήθελε να έχει στη γκάμα του ένα SUV των 30.000 ευρώ που να πουλά 1.000 αυτοκίνητα το χρόνο; Κι αυτό δεν αφορά μόνον τον εισαγωγέα αλλά και όλη την αλυσίδα των επαγγελματιών που σχετίζονται με τη χρήση και τη συντήρηση των αυτοκινήτων.

Για κάποιες εταιρείες το 2007 ήταν χρονιά εξαιρετικών επιδόσεων. Η Chrysler σημείωσε αύξηση των πωλήσεών της κατά 42%, η Suzuki άγγιξε για πρώτη φορά στα χρονικά τις 15.000 μονάδες και η Daihatsu με 4.500 πουλημένα Terios μπορεί να υπερηφανεύεται για το +56%.

Επίτευγμα είναι και τα 562 νέα Land Rover εκ των οποίων 200 ήταν Range Rover, που ταξινομήθηκαν για τη δεδομένη γκάμα της εταιρείας.

Για εμάς στο 4 Wheel Drive όλα αυτά δεν αποτελούν έκπληξη. Η αρχική αίσθηση ότι τα τετρακίνητα ήταν μια μόδα που κάποτε θα ξεφούσκωνε, διαψεύστηκε και μάλιστα από τους ίδιους τους Ευρωπαίους οι οποίοι χωρίς καν να έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν στο τερέν που τους αρμόζει, αγοράζουν αυξητικά όλο και περισσότερα SUV.

Το παρήγορο της υπόθεσης είναι ότι τα λερωμένα τετρακίνητα στην Ελλάδα πληθαίνουν, ο κόσμος δείχνει να αναζητά την κουλτούρα της δράσης που είναι συνυφασμένη με την ουσία ενός 4x4, νέες λέσχες ιδρύονται και πολλές παρέες βρίσκονται με κοινό παρανομαστή το αυτοκίνητο.

Υποψηφιότητες για Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2007
1.    AUDI A5/ S5
2.    BMW X5
3.    CHEVROLET EPICA
4.    DAIHATSU CUORE
5.    DODGE NITRO
6.    FIAT 500
7.    FIAT BRAVO
8.    FORD MONDEO
9.    HONDA CR-V
10.    HYUNDAI i30
11.    JEEP PATRIOT/ COMPASS
12.    JEEP WRANGLER
13.    KIA CEE'D
14.    KIA CARENS
15.    LAND ROVER FREELANDER 2
16.    LEXUS LS460/ 600h
17.    MAZDA 2
18.    MAZDA CX-7
19.    MERCEDES C-CLASS
20.    MINI
21.    MITSUBISHI OUTLANDER
22.    MITSUBISHI PAJERO
23.    NISSAN QASHQAI
24.    NISSAN X-TRAIL
25.    NISSAN TIIDA
26.    OPEL ANTARA
27.    OPEL GT
28.    PEUGEOT 308
29.    RENAULT TWINGO
30.    SSANGYONG ACTYON
31.    SKODA ROOMSTER
32.    SKODA FABIA
33.    SMART FORTWO
34.    SUBARU IMPREZA
35.    TOYOTA AURIS/ COROLLA
36.    VOLVO C30
37.    VOLVO S80
38.    VOLVO V70/ XC70


Χωρίς εκπτώσεις
Οι φίλοι μας που ασχολούνται με το αγαπημένο τους χόμπι, ξοδεύοντας χρόνο και πολύ χρήμα ας μην δείξουν καμία φειδώ στα μέσα που θα διαφυλάξουν τη δική τους ασφάλεια.

Πέρα από κανονισμούς και διατυπώσεις που ίσως δημιουργούν προστριβές μεταξύ των προσώπων, σας καλούμε να μην κάνετε καμία έκπτωση στα μέτρα ασφάλειας.

Ο καθένας ατομικά, προσαρμόζοντας το αυτοκίνητό του στις απαιτήσεις αλλά και τους κινδύνους που κρύβει ο αγώνας στον οποίο συμμετέχει και κατόπιν να απαιτήσει και από τον οργανωτή και συναθλητή του να κάνει το ίδιο.

Βασίλης Παπαδόπουλος



Diff Lock

Τη σφαίρα την ακούς όταν περνάει κοντά σου. Εμείς οι «τζιπάδες» νιώσαμε και τον αέρα της.

Μιλάω για την πρόταση νόμου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το διοξείδιο του άνθρακα (CO2): Αν είχαν εισακουστεί, όχι οι οικολόγοι, αλλά οι εκπρόσωποι της Γαλλίας και της Ιταλίας, τότε πιθανότατα θα λέγαμε αντίο σε όλα τα 4x4 από το 2012.

Τι υποστήριζαν αυτοί;
Την επιβολή του ορίου των 130 g/km για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία ξεχωριστά.

Γιατί;
Γιατί οι Γάλλοι και οι Ιταλοί δεν κατασκευάζουν παρά ελάχιστα μεγάλα αυτοκίνητα και 4x4, οπότε θα τους ήταν πολύ πιο εύκολο να πιάσουν το όριο απ’ ό,τι π.χ. οι Γερμανοί.

Για σκεφτείτε όμως: Σήμερα, το πιο οικονομικό/οικολογικό 4x4 της αγοράς είναι το FIAT Panda 4x4 turbodiesel με 141 gCO2/km, ενώ το βενζινοκίνητο Suzuki Jimny εκπέμπει 174 g/km…

Τελικά, βοηθούντος και του Γερμανού Επιτρόπου Βιομηχανίας, Guenter Verheugen, εισακούστηκαν τα αιτήματα της Γερμανίας και το όριο εκπομπής CO2 δεν θα εφαρμόζεται ενιαία αλλά κλιμακούμενα, ανάλογα με το βάρος του αυτοκινήτου.

Με απλά λόγια, όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην ευρωπαϊκή αγορά θα πρέπει συνολικά να μην εκπέμπουν πάνω από 130 g/km κατά μέσο όρο, αλλά το καθένα μοντέλο ξεχωριστά θα έχει το δικό του επιτρεπόμενο όριο, που μπορεί να είναι και αρκετά παραπάνω αν το αυτοκίνητο είναι βαρύ – αλλά θα είναι και χαμηλότερο αν το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ.

Όλα τα μοντέλα θα πρέπει να εκπέμπουν λιγότερο CO2, με τη διαφορά όμως ότι τα μεγάλα και βαριά θα πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές τους ποσοστιαία πολύ περισσότερο απ’ ό,τι τα μικρά κι ελαφριά.

Η ΕΕ θα καταρτίσει μια καμπύλη εκπομπών, ανάλογα με το βάρος, και κάθε μοντέλο θα πρέπει ιδανικά να βρίσκεται κάτω από αυτήν. Στην πράξη, θα επιτρέπεται σε κάποια μοντέλα να υπερβαίνουν το όριο, αρκεί να υπάρχουν άλλα του ίδιου κατασκευαστή που να «ρεφάρουν» με χαμηλές εκπομπές (γι’ αυτό η Mercedes θα κρατήσει τη Smart, έστω και ζημιογόνα).

Κι επιπλέον, διαφορετικοί κατασκευαστές θα μπορούν να συνασπιστούν, ώστε να αντιμετωπίσουν τα όρια από κοινού, συνολικά – δηλαδή οι «πλούσιοι» θα μπορούν να «αγοράσουν» περιθώρια εκπομπής.

Τελικά, μπορεί από οικολογική άποψη οι προτάσεις της ΕΕ να μην ικανοποιούν, περισώζουν όμως την ποικιλότητα των κατασκευαστών και των μοντέλων και επιτρέπουν την ύπαρξη 4x4 και στο μέλλον – αρκεί αυτά να γίνουν μικρότερα, ελαφρύτερα και τεχνολογικά πιο προηγμένα.

Αυτό όμως δεν θέλουμε κι εμείς όλοι που τα χρησιμοποιούμε και τα χαιρόμαστε – και δεν τα έχουμε μόνο για «μόστρα»;

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΕ ΠΕΡΙΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΩΝ

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης



Συνάδελφοι LANDROVERάδες γειά σας και Καλή Χρονιά.
Εύχομαι το 2008 να σας φέρει υγεία, χαρά και ευδαιμονία, και όπως έγραψε σε γνωστό φόρουμ και άλλος συνάδελφος, να σας φέρει επίσης τουλάχιστον ένα από τα αγαπημένα σας Landies.

Οι πολυμασημένες «τσίχλες» II

Συνεχίζουμε με δύο ακόμη από τις «τσίχλες» που είχαμε αφήσει τον προηγούμενο μήνα.

Οι σχάρες οροφής: Θα έχετε παρατηρήσει ότι τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερα Landies αποκτούν «βεράντα» με κάγκελα στην οροφή τους.

Σαφώς και δίνουν οι σχάρες αυτές μια εικόνα περιπέτειας και τονίζουν τον «εκδρομικό» και «εξερευνητικό» χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Τελικά όμως, κάθε πότε γεμίζουν με πράγματα για να δικαιολογούν τη συνεχή παρουσία τους επάνω στο αυτοκίνητο;

Δικαιολογούνται από πλευράς συχνής και πραγματικής χρήσης τα μειονεκτήματα που συνεπάγεται η τοποθέτησή τους; Και αναφέρομαι επιλεκτικά και ενδεικτικά στην αύξηση της κατανάλωσης (δεν είναι λίγη, καθώς πλησιάζει σε πολλές περιπτώσεις το +10% σε ταχύτητες από τα 100 km/h και επάνω), στην προς το χειρότερο μεταβολή του κέντρου βάρους με αποτέλεσμα το χειρότερο κράτημα, τη μεγαλύτερη ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους, την αστάθεια στο προσπέρασμα φορτηγών, τις μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές και –γιατί όχι; – και την αύξηση του επιπέδου θορύβου μέσα στην καμπίνα των επιβατών.

Τα bullbars: Αλλη μια μόδα, αλλά αυτή τη φορά μας έρχεται από την Αυστραλία. Εκεί βεβαίως οι φορτηγατζήδες ή οι τετρακίνητοι που ταξιδεύουν στις απέραντες εκτάσεις το βράδυ, πραγματικά τα χρειάζονται για τα καγκουρό (αλήθεια, το κρέας τους είναι πεντανόστιμο, αν χτυπήσετε κανένα φυλάξτε την ουρά για ψήσιμο) και τα διάφορα άλλα ζώα που τριγυρνούν ελεύθερα. Ίσως να είναι χρήσιμα για μερικές περιπτώσεις και στην ελεύθερη ύπαιθρο, ακόμη και στη χώρα μας.

Όμως συνάδελφοι, σε αυτοκίνητα πόλης που βλέπουν χώμα κάθε Σαββατοκύριακο στην καλύτερη περίπτωση, τι θέση έχει ένα bullbar?

Συμφωνώ ότι είναι αρκετά «πειστικό» (ίσως και «πιεστικό», για να κάνουμε ένα λογοπαίγνιο με αναγραμματισμό) «επιχείρημα» για να διεκδικήσει κανείς την προτεραιότητά του στο δρόμο, όταν αυτή δεν δίνεται παρά τα προβλεπόμενα από τον Κ.Ο.Κ. – και ας προσπαθήσουμε να ξεχάσουμε την τάση για κατάχρηση που πολλές φορές έχουμε δει να γίνεται από διαφόρους οδηγούς που υιοθετούν «ετσι-θελική» μέθοδο οδήγησης, καταπατώντας τα δικαιώματα προτεραιότητας των άλλων οδηγών λόγω του bullbar.

Υπάρχει η εντύπωση ότι το bullbar προστατεύει σε περίπτωση σύγκρουσης, τόσο τους επιβάτες όσο και το αμάξωμα του οχήματος.

Και αυτό συμβαίνει γιατί τα πραγματικά bullbars συνδέονται στο σασί αλλά και εκτείνονται σε όλο το μήκος της όψης του οχήματος. Σε περίπτωση όμως σύγκρουσης, το bullbar λειτουργεί μοχλικά και στραβώνει τα «ράμφη» του σασί. Το στραβωμένο σασί διπλώνει πολύ πιο εύκολα και το αμάξωμα βρίσκει πιο εύκολα, αλλά και πιο ψηλά, το δρόμο του προς το στέρνο και τα κεφάλια των επιβατών σε σφοδρές συγκρούσεις.

Όμως, και σε μικρής σφοδρότητας συγκρούσεις, το bullbar τελικά επεκτείνει μια ζημιά που, χωρίς αυτό, θα ήταν περιορισμένη σε ένα μόνο σημείο. Και την επεκτείνει συνήθως τόσο σε πλάτος όσο και ύψος, καθώς τις πιο πολλές φορές η σιδηροκατασκευή αυτή πιέζεται σε όλο το μήκος και ύψος της προς τα πίσω και επάνω.

Έτσι λοιπόν, μια ζημιά που ίσως να περιοριζόταν σε ένα φλας και ένα φανάρι, καταλήγει τελικά σε ζημιά που αφορά και το καπό, τον προφυλακτήρα, τη μάσκα κλπ.

Χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι μπορεί εύκολα να μετατρέψει μιαν απλή «επαφή» του προφυλακτήρα σε ζημιά που θα στραβώσει ένα ή και τα δύο «ράμφη» του σασί.

Να σημειώσουμε τέλος ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ΚΑΘΕ τέτοιο εξάρτημα που δεν φέρει εμφανή σφραγίδα έγκρισης τύπου και δεν έχει γίνει αποδεκτό και από τον κατασκευαστή του οχήματος, είναι πολύ απλά παράνομο.

Και αυτό έχει ισχύ όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς αφορά διατάξεις Κοινοτικής Οδηγίας, άρα υπερισχύει ακόμη και του ελληνικού Νόμου.

Τον επόμενο μήνα τελικά θα μιλήσουμε για το τι είναι καλύτερο να κάνουμε πριν καταφύγουμε στις «τσίχλες».

Τέλος, να μοιραστώ μαζί σας και τα θλιβερά νέα του θανάτου του ανθρώπου που συνέβαλε εξαιρετικά στο να γίνουν τα Camel Trophy Discovery ο θρύλος που έχουν γίνει και γενικότερα βοήθησε το CT όσο λίγοι άλλοι μέσα στη Land Rover.

Ο Gwil Berry δούλεψε στη Land Rover για πολλά χρόνια και θα μείνει τόσο στη μνήμη των ανθρώπων που είχαμε την τύχη να τον γνωρίσουμε, όσο και στη λίστα των ονομάτων των ανθρώπων που σφράγισαν με τη συμβολή τους και το έργο τους την εικόνα που τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα έχουν.

Αν και εργάστηκε για την LR από το 1976, η συμμετοχή του στο Camel Trophy άρχισε το 1988. Το 1989 ξεκίνησε τη δουλειά της προετοιμασίας του Discovery για τη διοργάνωση του 1990, που ήταν και η πρώτη χρονιά της χρήσης του μοντέλου αυτού και που κράτησε για τα επόμενα 7 χρόνια.

Δικές του ιδέες ήταν η τοποθέτηση της ποδιάς προστασίας για το τεπόζιτο, τα σύρματα προστασίας του καπό, η στηριγμένη στο rollcage σχάρα οροφής έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να ρυμουλκηθεί και από τη σχάρα, το φως ανάγνωσης χάρτη στο εσωτερικό, η στήριξη όλων των προμηθειών με ιμάντες, η τοποθέτηση του rollcage και του διαχωριστικού, ο τρόπος ενσωμάτωσης της βάσης του εργάτη, το bullbar, αλλά ακόμη και η χρήση των τώρα γνωστών σε όλους μας πλαστικών αδιάβροχων βαλιτσών της Pelican.

Eκτός όμως από τα τoυ Camel Trophy, ο Gwil ήταν υπεύθυνος και του τμήματος ειδικών διοργανώσεων όπως π.χ. οι επιδείξεις κυνηγιού με γεράκια που υποστήριζε η LR, η εκπαίδευση των μελών της Βασιλικής Γεωγραφικής υπηρεσίας, οι διοργανώσεις ιππικών αγώνων με χορηγό και αρωγό την LR, η διοργάνωση εκδρομών σε Αφρικανικές και άλλες χώρες για ιδιοκτήτες κλπ.

Το 2005, μετά από ένα σύντομο διάστημα οικειοθελούς πρόωρης συνταξιοδότησης, ο Gwil επέστρεψε στην εταιρεία σαν μέλος της ομάδας που χειριζόταν τις υποθέσεις του Land Rover Experience, δηλαδή της εργοστασιακής σχολής εκπαίδευσης σε οδήγηση των οχημάτων της αγαπημένης μας εταιρείας.

Μαζί του είχα την τύχη να έρθω σε επαφή, όταν ζήτησα από το τμήμα ειδικών αυτοκινήτων (SVO) πληροφορίες για ένα από τα αυτοκίνητά μου, το 1995. Από τότε ο Gwil πάντοτε βοηθούσε τόσο τον υπογράφοντα όσο και τα άλλα μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών αυτοκινήτων Camel Trophy, τον οποίο συστήσαμε, και έτσι είχαμε μια αραιή αλλά τακτική επαφή.

Gwil, είμαι σίγουρος ότι κάπου αυτή τη στιγμή «παρκάρεις τεχνικά» ένα 110 σε κάποιο φαράγγι, όπως τότε στην διοργάνωση των Ιμαλαϊων, και σίγουρα θα έχεις πάντα το γλυκό χαμόγελο και το έξυπνο χιούμορ για το οποίο όλοι θα σε θυμόμαστε.


Παντελής Γιαμαρέλος



Ας ξεκινήσουμε!

Με το Dakar ξεκινούσαμε κάθε αγωνιστική χρονιά. Τα βράδια των πρώτων 15 ημερών του Ιανουαρίου ήταν κλεισμένα για να παρακολουθήσουμε τον μεγαλύτερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Φέτος η χρονιά δεν ξεκίνησε όπως περιμέναμε...

Οι οργανωτές ζορίστηκαν και υπό το φόβο επίθεσης της Αλ Κάιντα ματαίωσαν τον αγώνα λίγες μόνο ώρες πριν την εκκίνηση. «Σκέψου γκρίνια που έχει να πέσει, εδώ η Ροδόπη ακυρώθηκε και έγινε ο χαμός», είπε κάποιος φίλος.

Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος, λεει η παροιμία...

Αν κάτι σημαντικό γίνει πριν ή κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, το πρώτο που κάνεις είναι να σταματήσεις τον αγώνα. Και εδώ έγινε κάτι σημαντικό. Πριν τον αγώνα.

Φαντάζεστε οι οργανωτές να το ξεκινάγανε, για να μην υποστούν οικονομική καταστροφή, ή ακόμα χειρότερα για να μην υποστούν δημόσια καταστροφή εικόνας (έχω δει πολλούς οργανωτές να κάνουν αυτό το λάθος) και τελικά να γινόταν κάτι στραβό ενώ το γνωρίζανε από πριν;

Στο Dakar;

Αυτές οι αποφάσεις είναι που κάνουν τους οργανωτές. Ναι, πολλά θα ειπωθούν, πιθανόν εκ του ασφαλούς και ακόμα περισσότερο από τους μη εμπλεκόμενους.


Εκτός από ποδόσφαιρο;

Μα καλά, δεν υπάρχει τίποτε άλλο εκτός από το ποδόσφαιρο;

Οι κυριακάτικες βραδινές εκπομπές ξεκινούν με σποτάκια που δείχνουν αθλητές στίβου, κολυμβητές, μαραθωνοδρόμους, σκιέρ, F1, WRC, μοτοσυκλέτες, σερφ, ξιφασκία, διάφορα άλλα αθλήματα ΚΑΙ ποδόσφαιρο. Μετά ξεκινούν και για την υπόλοιπη ώρα το μόνο με το οποίο ασχολούνται είναι η μετακίνηση της μπάλας μέσα στα χαριτωμένα μπουτάκια των... «αθλητών».

Στο εκδρομικό που κάναμε στο Καρπενήσι, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με ανθρώπους από τον τοπικό σύλλογο χιονοδρομίας.

Όχι, δεν μιλήσαμε μόνο για σκι. Μοιραστήκαμε απόψεις για τη χιονοδρομία, την ορειβασία, το ράφτινγκ, τη μοτοσυκλέτα, το τετρακίνητο, το περπάτημα και τα ταξίδια. Σε κάποιο σημείο της συζήτησης αναφερθήκαμε και στο ποδόσφαιρο και στο μονοπώλιο που έχει στη ζωή της ελληνικής οικογένειας.

Η ζωή δεν είναι μόνο μπάλα και ταβέρνα. Αν έχετε μπει σε αυτό το λούκι, δύσκολα θα βγείτε.

Προσπαθήστε τουλάχιστον να σπρώξετε τα παιδιά σας προς τον πραγματικό αθλητισμό. Βοηθήστε τα να γνωρίζουν το βουνό, τη θάλασσα ή –γιατί όχι;– το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα.
Αντισταθείτε – βγείτε έξω!

Σπύρος Κατσιμαλής






Περιεχόμενα

Νέα & Αγορά
  • Νέα μοντέλα και επικαιρότητα: Οι τελευταίες ειδήσεις από το χώρο του 4x4
  • Land Corner: Μια γωνιά για τους φίλους της Land Rover
  • Οδηγός αγοράς αλυσίδες χιονιού: Ποιες αλυσίδες είναι η καλύτερη πρόληψη ενάντια στο χιόνι
  • Νέα αγοράς: Οι ταξινομήσεις και οι νέες προσφορές
  • Οδηγός αγοράς: Πίνακες τιμών και τεχνικών για επιβατικά, επαγγελματικά και μεταχειρισμένα 4x4
  • Φωτοαγγελίες: 120 επιλεγμένα μεταχειρισμένα 4x4

  • Ρεπορτάζ - Crash Test EuroNCAP: Ποια είναι τα καλύτερα τετρακίνητα σε παθητική ασφάλεια
  • Παρουσιάζουμε -Νέα Mercedes GLK: Στα χνάρια της μεγάλης ML, η GLK βάζει τη Mercedes στο παιχνίδι των μεσαίων SUV κύρους
  • Supertest - Μercedes ML 350: To πολυτελές τετρακίνητο αποδεικνύει τις πραγματικές του ικανότητες
  • Δοκιμάζουμε το SH CEO: Οι επίθεση των Κινέζων στην Ευρωπαϊκή αγορά
  • Συγκριτική Δοκιμή - Mitsubishi Outlander vs Suzuki Grand Vitara vs Toyota Rav4 vs VW Tiguan: Προσπαθούμε να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο στην ομίχλη στα μεσαία SUV
  • Long-term - Fiat Sedici 1.6: Εμπειρίες από τη ζωή μας με το Sedici

  • Travel στη Μάνη με  Audi Q7 3.6 Fsi: Διασχίζοντας τη Μάνη με ένα πολυτελές SUV
  • Cross Country: Στo Κρίκελλο - Βελούχι με SsangYong Actyon 2.0 Xdi 
Περιπέτειες στα χιόνια σε ένα πανέμορφο προορισμό

  • Tech - Διαφορικά για Land Rover: Τα πάντα για τα Landies και τα μπλοκέ διαφορικά
  • Tuning - Suzuki Jimny: Μικρό αγρίμι για όλες τις ορέξεις


Αγώνες


  • Νέα αγώνων: Η τετρακίνητη αγωνιστική επικαιρότητα
  • Rally Dakar 2008: Παραλειπόμενα από τη ματαίωση του ιστορικού αγώνα
  • 27ο Trial 4x4 Λέσχη Εκάλης: Ο τελευταίος αγώνας για το έπαθλο κεντρικής Ελλάδος
  • Είδη αγώνων 4Χ4: Περιγραφή των διάφορων ειδών αγώνων 4x4

Θα το βρείτε στα περίπτερα από τις 21 Ιανουαρίου

More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040669 seconds. ]