Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
4 Wheel Drive - Μάρτιος 2008: Ενημέρωση για τον Αναγνώστη





Η παρουσίαση του νέου Cherokee στο Πήλιο ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα του γραφείου.

Όταν καταφέρνεις να συνδυάσεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου, δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα.

Το νέο Cherokee ΚΚ είναι πολύ σημαντικό γεγονός από μόνο του για το χώρο των 4x4 και αποτελεί ίσως τη μόνη σημαντική είδηση για το 2008 που μας επιφυλάσσει η Jeep για αυτοκίνητο παραγωγής.

Πέρα όμως από την προϊοντική –συγχωρήστε μου τη λέξη, αλλά έτσι την ξέρουν οι άνθρωποι των εταιρειών– παρουσίαση στη συνέντευξη Τύπου, όπου είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για τα σημεία που επιθυμεί να τονίσει η εταιρεία για το αυτοκίνητο, στο Πήλιο η Jeep είχε και μια δεύτερη παρουσίαση, ακόμη πιο σημαντική κατά την άποψή μου, για το νέο Cherokee.

Είναι ευκαιρία για κάθε συντάκτη αυτοκινήτου να παρακολουθήσει μια εξειδικευμένη διάλεξη όπως αυτή του Γιώργου Τοπάλογλου, τεχνικού διευθυντή της Jeep, ο οποίος, χρησιμοποιώντας ως εποπτικό μέσο ένα κιβώτιο transfer, μας ανέλυσε τον τρόπο εμπλοκής της τετρακίνησης.

Κερασάκι στην τούρτα, ο διάδρομος με ράουλα σε κάθε τροχό, που κατασκεύασε ειδικά για την εκδήλωση αυτή η εταιρεία.

Η ράμπα αυτή προσομοιώνει την απώλεια πρόσφυσης και δείχνει πώς συνεργάζεται η τετρακίνηση με τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Κατόπιν, η δοκιμή στους χωματόδρομους του Πηλίου ήλθε ως επιβεβαίωση όσων ακούσαμε και είδαμε.

Είναι εξαιρετική βοήθεια για τη δουλειά μας η ενημέρωση σε τέτοιο επίπεδο από τις εταιρείες αυτοκινήτου, και φυσικά εμείς από το 4 Wheel Drive δεν χάνουμε την ευκαιρία να αντλούμε, από ανθρώπους με βαθιά γνώση του αντικειμένου, πληροφορίες τις οποίες προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε μέσα από τις σελίδες του περιοδικού.

Όσο καλύτερη ενημέρωση έχουμε, τόσο καλύτερα ενημερωμένοι είστε κι εσείς οι αναγνώστες.

Βασίλης Παπαδόπουλος




Στο περιθώριο της παρουσίασης, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τον πρόεδρο της Chrysler Jeep Hellas κ. Πολυχρόνη Συγγελίδη, αλλά και το γενικό διευθυντή της κ. Ανδρέα Σουλουτζιδάκη, για τα πεπραγμένα της προηγούμενης χρονιάς η οποία ήταν εξαιρετική για την εταιρεία



Περί απόσυρσης
Το Υπ. Μεταφορών ανακοίνωσε την εκπόνηση μελέτης για την απόσυρση των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας.

Συζητήσαμε το θέμα αυτό με τον κ. Ανδρέα Ανδρικόπουλο, πρόεδρο του ΣΕΑΑ, το πλέον κατάλληλο πρόσωπο κατά τη γνώμη μας, για να μας ενημερώσει όχι μόνο για την αποτελεσματικότητα του μέτρου, αλλά και γενικότερα για την εξέλιξη της αγοράς αυτοκινήτου.  


Αυτοκίνητο και περιβάλλον
Από αυτό το τεύχος, ξεκινάμε μία ακόμη νέα συνεργασία με τον Παναγιώτη Πολυμενέα, ένα νέο επιστήμονα, ο οποίος κάνει το διδακτορικό του στο πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Αριστούχος του τμήματος περιβάλλοντος, έκανε ήδη το μεταπτυχιακό του στην Περιβαλλοντική και Οικολογική Μηχανική και θα μας δίνει σε τακτική βάση τα «φώτα» του πάνω σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και τη χρήση του αυτοκινήτου.

Τα άρθρα δεν θα αφορούν το «εύκολο» θέμα με τους εκπεμπόμενους ρύπους των 4x4, αλλά πιο ειδικά θέματα, όπως για παράδειγμα η ρύπανση στους κλειστούς χώρους στάθμευσης ή στο εσωτερικό των αυτοκινήτων σε μποτιλιάρισμα. Πιστεύουμε ότι θα ενημερωθείτε για πράγματα που άπτονται της καθημερινότητας, αλλά ποτέ δεν τους δίνατε σημασία.






Diff Lock
 «ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΟΥ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ; ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ SAMURAI»

Ποια είναι η μεγαλύτερη τροχοπέδη εκτός δρόμου;
Θα μου πείτε τα ασφάλτινα λάστιχα – και θα έχετε δίκιο. Δεν είναι όμως και η μόνη, καθώς υπάρχουν άλλες δύο, που έχουν άμεση σχέση με το αυτοκίνητο και ίσως δεν τις υπολογίζετε: το μέγεθος και η τιμή του.

Πιστεύετε πως, αν αγοράσετε το super-duper μεγάλο «τζιπ», με τα δεκάδες κιλά ροπής και τα ηλεκτρονικά μπλοκέ, όλοι οι ορεινοί δρόμοι της Ελλάδας θα ανοιχτούν διάπλατα μπροστά σας;

Πλάνη οικτρά...
Αν ο δρόμος είναι στενός ή φαγωμένος από τα νερά, πού θα χωρέσει το θηρίο;
Κι αν πιο κάτω ο δρόμος κόβεται ή δεν καταλήγει πουθενά;
Πού θα βρείτε μέρος να κάνετε μανούβρα;
Και πόσο διατεθειμένοι θα είστε να «ακουμπήσετε» τους προβόλους και να σύρετε την κοιλιά σε πέτρες ή να γδάρετε το μεταλλικό χρώμα σε κλαδιά που πάντα καραδοκούν;

Δεν θα σας πω και για το πόσο κοστίζουν τα διάφορα ηλεκτρονικά, αν πνίξετε το αυτοκίνητο σε διάβαση ποταμού. Απλώς θα σας ρωτήσω πώς θα νιώσετε αν λασπωθούν τα δέρματα και οι μοκέτες.

«Θες να κάνεις το κέφι σου στα βουνά; Βρες ένα μεταχειρισμένο Samurai», μου είχε πει ένας έμπειρος off-roader πριν από χρόνια.
Και είχε δίκιο.

Χώρια που τα μικρά τζιπάκια «πλανάρουν» και δεν βυθίζονται στην άμμο, τη λάσπη και τα εν γένει σαθρά εδάφη, ενώ τα σπρώχνεις και πολύ πιο εύκολα – και δεν καίνε κι ένα σκασμό βενζίνη.

Βέβαια, από την άλλη δεν χωράνε πολλά πράγματα, σου σπάνε τη μέση στις λακκούβες και σου ταλαιπωρούν τα αυτιά στον αυτοκινητόδρομο.

Ποιος πάει όμως για εκτός δρόμου περιπέτειες οικογενειακώς;
Κι αν πάει για περιπέτειες, τι τον νοιάζει λίγη ταλαιπωρία;

Παγκόσμιο ρεύμα, λένε, εναντίον των 4x4. Αλήθεια;

Τότε γιατί όσες εταιρείες δεν έχουν τετρακίνητα στην γκάμα τους σκοτώνονται να καλύψουν όπως-όπως το κενό;

Δείτε τη Fiat, που στράφηκε στη Suzuki για να αποκτήσει κι αυτή ένα crossover, το Sedici.

Ή την Peugeot-Citroen, που ανέθεσε στη Mitsubishi την εξέλιξη και παραγωγή των 4007 και C-Crosser.

Τώρα μαθαίνω ότι τα ίδια γίνονται και στην «καταραμένη» στις ΗΠΑ κατηγορία των pick-up.

Η Suzuki υιοθετεί μοντέλο της Nissan για να έχει κι αυτή ένα τετρακίνητο ημιφορτηγό, σαν αυτά που ακόμα ζητούν οι Αμερικάνοι.

Κι από την πλευρά του, ο Sergio Marchionne της Fiat δεν κρύβει τη χαρά του που η συνεργάτιδά του, η Tata, θα αποκτήσει τη Land-Rover, ώστε να επωφεληθεί κι αυτός από την τεχνογνωσία της στα 4x4.

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης




Land Corner: Οι αφανείς ήρωες

Συνάδελφοι γειά σας,

Τις δύο προηγούμενες φορές μιλήσαμε σχετικά με τα πράγματα που αρκετοί επιλέγουν για να «γαργαλήσουν» στα Landies τους.

Πράγματα που μάλλον αποτελούν επιλογή εκούσιας ή ακούσιας μίμησης ή και ελλιπούς ενημέρωσης αρκετές φορές.  

Άλλες φορές όμως είναι ζήτημα αισθητικής βελτίωσης η οποία αν και εμφανέστατη τελικά είτε δεν έχει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα ή δημιουργεί, τις πιo πολλές φορές, περισσότερα προβλήματα και μειονεκτήματα παρά λύσεις ή βελτίωση του χαρακτήρα και των συνολικών ικανοτήτων του αυτοκινήτου.

Ας δούμε όμως κάποια πράγματα που αν και δεν φαίνονται εύκολα τελικά μάλλον προσφέρουν πολλά θετικά και ίσως κανένα μειονέκτημα.

Για αυτό και θα τα ονομάσουμε «ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ» καθώς χωρίς να φωνάζουν ή να φαίνονται πολύ, προσφέρουν σημαντικά ευεργετήματα και μας προστατεύουν, εμάς, τα αυτοκίνητά μας και την, εξαιτίας των αυτοκινήτων μας, πολύπαθη τσέπη μας.


Ποδιές προστασίας
Αρχίζουμε με τον πλέον δημοφιλή «αφανή ήρωα» καθώς σε αρκετές περιπτώσεις τελικά ίσως να είναι και το πιο εμφανές εξάρτημα από αυτά που θα μας απασχολήσουν αυτόν τον μήνα.

Η εμπρόσθια ποδιά προστασίας τοποθετείται για να θυσιάσει τον εαυτό της σε περίπτωση που από δικό μας κακό υπολογισμό κάποια ψηλή πέτρα ή εμπόδιο βρεθεί κοντά στην εμπρός μπάρα του τιμονιού.

Πολλές φορές προστατεύει και τον ίδιο τον άξονα αλλά για την δουλειά αυτή υπάρχουν πιο εξειδικευμένα εξαρτήματα.

Η εμπρόσθια ποδιά λοιπόν μπαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα και με κλίση προς το εσωτερικό και κάτω.

Έτσι, αν τα υπολογίσουμε λάθος, εκεί θα χτυπήσει πρώτα η πέτρα ή το εμπόδιο δίνοντας  πολλές πιθανότητες να την γλιτώσει η εμπρός μπάρα του τιμονιού μας.

Πολλές πιθανότητες και όχι βεβαιότητα, καθώς όλα εξαρτώνται από την ταχύτητα που πηγαίνουμε αλλά και από την αντοχή, τα υλικά και τον σχεδιασμό της εμπρός ποδιάς που θα επιλέξουμε.

Ένα σημείο που θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή είναι το θέμα της ψύξης του συστήματος μετάδοσης του αυτοκινήτου.  

Η πείρα ετών από χρήστες αυτοκινήτων με βαρύ εξοπλισμό που κινούνται σε ανοικτούς δρόμους με παρατεταμένες ταχύτητες γύρω στα 100 με 120 χαω (να κάνουμε τους νομοταγείς και να μην συζητήσουμε για πιο πάνω από το όριο……) έχει δείξει ότι δημιουργούνται προβλήματα υπερθέρμανσης των λιπαντικών τόσο του κιβωτίου ταχυτήτων όσο και του κεντρικού διαφορικού.  

Κυρίως με τις εμπρός ποδιές προστασίας χωρίς τρύπες. Έχει φανεί τελικά ότι η μεταβολή της ροής του αέρα δημιουργεί πρόβλημα στην σωστή και επαρκή ψύξη του κιβωτίου ταχυτήτων και ίσως και του κεντρικού διαφορικού.  

Η λύση είναι είτε η αφαίρεση της μονοκόμματης (χωρίς τρύπες) ποδιάς προστασίας, είτε το άνοιγμα τρυπών σε αυτή ή η τοποθέτηση ποδιάς με τρύπες, είτε τέλος η τοποθέτηση ψυγείου λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων.  

Η τελευταία λύση είναι και η καλύτερη αλλά δυστυχώς και η ακριβότερη. Ιδίως όμως για την πατρίδα μας με τις υψηλές καλοκαιρινές της θερμοκρασίες και για αυτοκίνητα με μεγάλο φορτίο ή υψηλές αποδόσεις κινητήρα είναι ίσως αυτό που πραγματικά διασφαλίζει τις καλύτερες πιθανότητες μακροζωίας του κιβωτίου ταχυτήτων.

Το κεντρικό διαφορικό όμως ακόμη δεν θα δροσίζεται αρκετά.

Έτσι η πρόταση που ακούγεται σαν πιο συμφέρουσα είναι η τοποθέτηση μίας ποδιάς με τρύπες εμπρός ή η επιλογή ενός εναλλακτικού σχεδίου το οποίο στην ουσία είναι μία μπάρα που στηρίζεται με βάσεις επάνω στο σασσί, τοποθετείται κάθετα σε αυτό και μπροστά και παράλληλα με την εμπρός μπάρα του τιμονιού.

Έτσι και το σύστημα μετάδοσης ψύχεται κανονικά και η μπάρα του τιμονιού μας προστατεύεται εξίσου καλά από κάτι που θα δεχθεί πρώτο το αρχικό χτύπημα και ίσως απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης.

Στα νεότερα μοντέλα η ποδιά προστασίας πλέον προστατεύει το κάρτερ και το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και λειτουργεί περισσότερο σαν γλίστρα προστασίας των μηχανικών μερών στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου αλλά και του εμπρός προφυλακτήρα.

Άλλη ποδιά προστασίας αλλά όχι και τόσο αγαπημένη σαν επιλογή, ίσως γιατί δεν φαίνεται εύκολα, αλλά ακόμη πιο απαραίτητη, είναι η ποδιά για το τεπόζιτο καυσίμων.

Δυστυχώς στα Land Rovers τα τεπόζιτα δεν είναι τόσο προστατευμένα από πιθανές επαφές με το έδαφος, πέτρες ή χοντρά κλαδιά όσο θα έπρεπε. (και πού να δείτε τι γίνεται με τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων 4Χ4…..)

Έτσι λοιπόν αν θέλουμε να κάνουμε «αγριάδες» ας διασφαλίσουμε πρώτα ότι και το τεπόζιτό μας δεν θα τρυπήσει στην πιθανότατη επαφή του με μία πέτρα.

Οι ποδιές προστασίας είναι συνήθως πολύ απλές στην τοποθέτησή τους και υπάρχουν διαθέσιμες για ΟΛΑ τα μοντέλα των Landies.

Κατασκευάζονται από γαλβανισμένο σίδηρο ή αλουμίνιο και θεωρούνται σαν ένα από τα πλέον απαραίτητα εξαρτήματα που θα έπρεπε ο κάθε οδηγός Land Rover που βγαίνει εκτός δρόμου να τοποθετεί στο αυτοκίνητό του.

Σκεφθείτε απλώς τι θα συμβεί αν τρυπήσει ή σχισθεί το τεπόζιτο καυσίμων σας.  

Και αν έχετε πετρελαιοκίνητο όχημα τέλος πάντων απλώς θα μείνετε από καύσιμο.  

Με τα βενζινοκίνητα όμως και τον υψηλό βαθμό ανάφλεξης του καύσιμου αυτού τι γίνεται?????

Εκτός από την ταλαιπωρία υπάρχει και ο εξαιρετικά πιθανός κίνδυνος ανάφλεξης του καύσιμου, ακόμη και έκρηξης (βρε μπας και βλέπουμε πολλές ταινίες δράσης????)

Αυτά για το μήνα αυτό.  Την επομένη φορά θα ασχοληθούμε με τις μπάρες του τιμονιού και τα καλύμματα για τους άξονες και τα διαφορικά μας.

Οι σκέψεις, τα σχόλια και οι διαφωνίες ή αντιρρήσεις σας έχουν την θέση τους στη στήλη των Landies στο περιοδικό μας.  

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο 4wd@mototech.gr είτε μέσω γράμματος στο περιοδικό. Σας περιμένουμε και ζητάμε την συμμετοχή σας

Παντελής Γιαμαρέλλος




Πάμε πίσω.... ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ!

Τότε που για να ήσουν καλός στη δουλειά σου, μέτραγε αυτό που έκανες να το έκανες από... πάππου προς πάππον. Η τέχνη να έχει μεταδοθεί από δύσκολα και μυστικά κανάλια της οικογένειας, όπως η καλή συνταγή περνά από τη μαμά στην... κόρη, λίγο πριν την πρώτη νύκτα του γάμου.

Το «μεγάλο μυστικό» κρατιόταν καλά και η τέχνη τού να δουλεύεις το... «μέταλλο» ήταν απόκρυφη. Κανείς δεν είχε το δικαίωμα να ισχυριστεί ότι μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερα από τους αυτούς που κατείχαν το «μυστικό».

Οι σκοταδιστές είχαν φροντίσει να απομυζήσουν κάθε δυνατότητα εμπειρίας και γνώσης από την κοινωνία, έτσι ώστε αυτοί να διαθέτουν το ... μονοπώλιο και να «χειρίζονται» καταστάσεις. Βλέπεις οι μεσαιωνικοί αυτοί αλχημιστές είχαν φροντίσει να διαφυλάξουν με κάθε τρόπο το «μυστικό». Αυτά, στην εποχή του μεσαίωνα όμως!

Ευτυχώς κάποια στιγμή, υπήρξαν άνθρωποι που είδαν πιο μακριά και πίστεψαν στη διάδοση της πληροφορίας. Ξαφνικά το «μυστικό» το γνώριζαν πολλοί και αυτόματα έπαψε να είναι μυστικό.

Με νύχια και με δόντια προσπάθησαν οι σκοταδιστές να επαναφέρουν τα πράγματα στην παλιά καλή εποχή.  Είδαν και απόειδαν και στο τέλος έφτασαν στο σημείο να διατυμπανίζουν, όχι πια ότι αυτοί κατέχουν το μυστικό, -πώς θα μπορούσαν άλλωστε- αλλά ότι αυτοί «ξέρουν» να το χειρίζονται καλύτερα, στο κάτω-κάτω αυτοί είναι που τόσα χρόνια είχαν το «καλούπι».

Επιστροφή στην εποχή μας.
Πλέον δεν χρειάζεται να έχεις ανακαλύψει εσύ τον τροχό, για να σχεδιάσεις αυτοκίνητα. Δε χρειάζεται να σχεδιάζεις αυτοκίνητα για να ξέρεις να οδηγάς. Δε χρειάζεται να ανάψεις φωτιά τρίβοντας ξύλα μεταξύ τους. Δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάσεις όλα τα μανιτάρια που θα βρεις για να δεις αν τρώγονται. Δεν είναι απαραίτητο ο πατέρας σου να ήταν ναυπηγός και το ίδιο και ο παππούς σου, ο προπάππους σου κλπ.

Η πληροφορία υπάρχει ελεύθερη και το μόνο που χρειάζεται είναι να την αναζητήσεις.  Αμέσως μετά και με τη βοήθεια του...  μυαλού (όσο υπάρχει), μπορείς να αξιοποιήσεις την πληροφορία στην πράξη και σύντομα θα μπορείς να σχεδιάζεις και εσύ πλοία!

Ένα από τα προτερήματα λοιπόν της εποχής μας, είναι η εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία.
Όμως και τώρα, όπως θα ισχυριστούν κάποιοι, υπάρχουν αλχημιστές και στην εποχή μας που – νομίζουν και διαλαλούν - ότι δικαιωματικά η χημεία τους ανήκει.... λόγω εμπειρίας....

Αν δεν πιάνει αυτό το κόλπο, ρίχνουν λάσπη δεξιά και αριστερά με τη λογική, «ρίξε όλο και κάτι θα μείνει». Όμως δε φτάνει μόνο η εμπειρία και η λάσπη, χρειάζεται και η θεωρητική κατάρτιση, η χρήση των εγκεφαλικών κυττάρων αλλά και ... πολλά άλλα!

Δύσκολη εποχή για αλχημιστές!

Σπύρος Κατσιμαλής



Περιεχόμενα

Νέα & Αγορά
  • Νέα μοντέλα και επικαιρότητα: Οι τελευταίες ειδήσεις από το χώρο του 4x4
  • Land Corner: Μια γωνιά για τους φίλους της Land Rover
  • Αφιέρωμα: Αυτοκίνητο και περιβάλλον
  • Οδηγός αγοράς camcoders: Καταγράψτε τις οff-road περιπέτειές σας
  • Νέα αγοράς: Οι ταξινομήσεις και οι νέες προσφορές
  • Οδηγός αγοράς: Πίνακες τιμών και τεχνικών για επιβατικά, επαγγελματικά και μεταχειρισμένα 4x4
  • Φωτοαγγελίες: 120 επιλεγμένα μεταχειρισμένα 4x4
Πρόσωπα
  • Ανδρέας Ανδρικόπουλος: Συνέντευξη του προέδρου του ΣΕΑΑ
Παρουσιάζουμε
  • Citroen C-Crosser: To νέο γαλλικό μοντέλο στα βαθιά νερά της κατηγορίας των μεσαίων SUV
Supertest
  • Suzuki Grand Vitara: To πετυχημένο τετρακίνητο στην πιο εξαντλητική δοκιμή
Δοκιμάζουμε
  • Subaru Tribeca 3.6    : To πολυτελές SUV, βελτιωμένο στα σημεία
  • Jeep Cherokee 3.7: H αμερικάνικη εκδοχή των SUV, στην τελευταία της γενιά
  • Kia Sportage 2.0: To ανανεωμένο “value for money” SUV
  • Ηοnda CRE 230F: Προσιτό παιχνίδι για το χώμα
Συγκριτική Δοκιμή
  • Seat Altea Freetrack 2.0 TFSI vs Skoda Octavia5 Scout 2.0 FSI: Προερχόμενα από το ίδιο στρατόπεδο, αντιπαρατάσσονται στην κατηγορία των crossover
Travel
  • Στη Λευκάδα με ΒΜW X3 2.0: Ανακαλύπτοντας το χειμωνιάτικο Ιόνιο
Cross Country
  • Στην Πίνδο με Land Rover Defender 110: Γύρω από τη Βάλια Κάλντα, με σκληροπυρηνική παρέα
Tips
  • Υδάτινο κώλυμα: Συμβουλές για επίδοξα αμφίβια
Tuning
  • Chevrolet Blazer: Τετρακίνητο θηρίο αμερικάνικης κουλτούρας
Αγώνες
  • Νέα αγώνων: Η «τετρακίνητη» αγωνιστική επικαιρότητα
  • Οδηγός αγωνιζόμενων: Τα πρώτα βήματα για τους νέους αγωνιζόμενους
  • Κύπελλο Enduro 4x4 2008: Η αυλαία ανοίγει με λασπομαχία
  • Fedima Trial 4x4 Cup 2008: Ο πρώτος αγώνας στο Ύπατο

Στα περίπτερα από 20 Φεβρουαρίου....





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040040 seconds. ]