Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Adventure trophy 2008: Ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας στην Εύβοια



Σαν το πιο σκληρό Trophy που έχει πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, χαρακτηρίστηκε από τους συμμετέχοντες ο πρώτος αγώνας του 2008, που διοργανώθηκε από τη λέσχη της Εκάλης από 29/2 έως 2/3 στη Β. Εύβοια.

Η επιλογή της περιοχής, αποδείχθηκε κλειδί στην όλη υπόθεση. Το έδαφος και η βλάστηση της Β. Εύβοιας, έδωσαν την ευκαιρία για τη σχεδίαση ενός αγώνα που χαρακτηρίστηκε σαν διοργανωτική υπέρβαση από τους συντελεστές της οργανωτικής επιτροπής.

Ήταν γνωστό από καιρό ότι η Εκάλη προγραμμάτιζε έναν δύσκολο αγώνα, τουλάχιστον για τα Ελληνικά δεδομένα.

Έναν αγώνα που απαιτούσε καλά προετοιμασμένα οχήματα και έμπειρες και ταυτόχρονα δεμένες ομάδες, που θα φρόντιζαν να ώστε να οδηγήσουν – πλοηγήσουν με στρατηγική για να πάρουν στο τέλος το πολυπόθητο Trophy!


Δεν είναι ξεκάθαρο αν αποτρεπτικό για τη συμμετοχή ήταν ο παράγοντας της φημολογούμενης δυσκολίας του αγώνα ή το παράβολο 500€ που ίσως να θεωρήθηκε από κάποιους υψηλό για τα μέχρι τώρα μέτρα των ελληνικών trophy.

Το γεγονός είναι ότι μόλις 14 ομάδες ξεκίνησαν τον αγώνα.
Απ’ την άλλη ίσως ήταν καλύτερα έτσι, γιατί παρά την θέληση της οργάνωσης για να ολοκληρώνονται τα σκέλη στον προϋπολογισμένο χρόνο, τελικά κάποια στιγμή οι καθυστερήσεις έφτασαν σε τέτοιο σημείο που ομάδες δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν μέρα και άφησαν σε εκκρεμότητα ειδικές για να εκτελεστούν το επόμενο πρωί.

Αυτό με τη σειρά του, δημιούργησε αυτόματα θέματα ανισότητας, μια και τα πληρώματα που δεν πρόλαβαν να μπουν στην ειδική, είχαν την δυνατότητα να επιστρέψουν πίσω στο camp, να κάνουν μαζέματα και επιδιορθώσεις με αποτέλεσμα την επόμενη να μπαίνουν στην ειδική, πιο σωστά προετοιμασμένοι και με την ευχέρεια να έχουν αποφασίσει με ηρεμία την «στρατηγική» που θα ακολουθήσουν.




Δύσκολη η θέση των οργανωτών και ο κανονισμός του αγώνα αποδείχθηκε ότι δεν καλύπτει αρκετά πράγματα.

Υπήρχαν αρκετά κενά και συνηγορούμενα και από τη δυσκολία των ειδικών το πρόβλημα διογκώθηκε.
Η μάχη για το πολυπόθητο trophy πλέον έχει ξεφύγει από το παρεΐστικο κλίμα των παλαιότερων ετών και κάποια «μικροθεματάκια» που πιθανόν να περνάγαν στο ντούκου τώρα αποτελούν σημεία σοβαρής τριβής.

Λογικό και αναμενόμενο μια και το επίπεδο έχει ανέβει, τα κόστη μεγαλώνουν, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και χορηγοί οπότε πλέον όλα μετράνε και έτσι πρέπει να είναι.

Είναι σίγουρο ότι η πρόθεση της Εκάλης ήταν να παρουσιάσει τον καλύτερο αγώνα που μπορούσε να υπάρξει από διοργανωτικής πλευράς.

Είναι επίσης σίγουρο ότι η διοργάνωση της στοίχισε πολλαπλάσια από τα έσοδα των συμμετοχών.




Υπήρχε έμπειρος κόσμος παντού, επικοινωνίες, ασφάλεια, υποστήριξη και οργανωτική θέληση.
Η επιλογή της διαδρομής ιδανική, συνολικά και όχι μόνο στις ειδικές.
Τα πανέμορφα τοπία διαδέχονταν το ένα το άλλο, αν και αρκετοί είναι αυτοί που ζητάνε πλέον πιο δύσκολες απλές. Λογικό και επιθυμητό.

Στον τερματισμό οι εντυπώσεις όλων ήταν ότι συμμετείχαν σε έναν δύσκολο αγώνα και επικροτούσαν την επιλογή για δύσκολες ειδικές.

Ταυτόχρονα όμως υπήρχε και ένας αέρας απογοήτευσης. Ρωτήσαμε τον Γιώργο Θεολόγη, μέλος της ομάδας των νικητών του αγώνα να μας πει τις εντυπώσεις του:

«Ήταν ένας ωραίος και δύσκολος αγώνας, που μου ενθουσίασε. Το επίπεδο συνεχώς ανεβαίνει και σαφώς τα πιο καλά προετοιμασμένα οχήματα οδηγούν. Θα πρέπει να μείνουμε λίγο σε αυτό το επίπεδο για να προλάβουμε να προσαρμοστούμε και ταυτόχρονα να μην επιδιώξουμε να μεγαλώσουν οι αγώνες σε ημέρες γιατί θα δυσκολευτούμε πολύ να τους ακολουθήσουμε.
Είμαι δυσαρεστημένος για την διοργάνωση γιατί δυσκολεύτηκε να σταθεί στο ύψος της και αυτό κάλυψε την ομολογουμένως μεγάλη διοργανωτική της προσπάθεια.»




Απογοήτευση στην ομάδα των Nomads μια και ήταν οι μόνοι που έβγαλαν όλες τις ειδικές του αγώνα και τελικά βρέθηκαν στην πέμπτη θέση, ενώ είχαν και μια άτυχη στιγμή στην τελευταία μικρή ειδική της Κυριακής, με αποτέλεσμα να καταστρέψουν το αυτοκίνητο τους.

Η οργανωτική επιτροπή, δια στόματος Α. Αποστολίδη, δήλωσε λίγο πριν την απονομή ότι υπήρξε θέμα με κενά στον κανονισμό τα οποία θα πρέπει να επανεξετασθούν ώστε να μην δημιουργήσουν προβλήματα στις επόμενες διοργανώσεις.

Με δυσκολίες λοιπόν ξεκίνησε η αγωνιστική χρονιά των Trophy και η προσοχή όλων είναι στραμμένη στον επόμενο αγώνα που διοργανώνεται από τη λέσχη Έβρου, στις 1-4 Μαΐου.

Είναι σίγουρο ότι το οργανωτικό βάρος μεγαλώνει σιγά – σιγά, καθώς ανεβαίνει το επίπεδο και κάπου στο μέλλον ίσως να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε τις διοργανώσεις των γειτόνων – εμπειρότερων στα Trophy.

Κείμενο - φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής]


Α/Κ Α/Α Αυτοκίνητο A

Α/Α Αυτοκίνητο B

Λέσχη - Ομάδα Χορηγός Τελικά
1 Θεολόγης Γεώργιος - Τρακίδης Άκης Suzuki Samurai Τζηρίνης Σάκης - Παλαμπουγιούκης Θεόδωρος Asia Rocsta Χορτιάτανς Fedima 3:27:30
2 Τουτουτζής Σταύρος - Κυριακίδης Ιωάννης Suzuki Samurai Μπαρμπέρης Βασίλειος - Δημητριάδης Θεόδωρος Mitsubishi Pajero

5:12:49
3 Κοκκίνης Γιώργος - Σταθάκος Δημήτρης Jeep Wrangler Πισκοπάκης Ιωάννης - Τζώρτζης Γεώργιος Jeep Wrangler Adventure Team of Creta DeWalt 5:22:56
4 10Α Ορφανάκης Χάρης - Σκύβαλος Δημήτρης Suzuki Samurai 10Β Απαλάκης Λευτέρης - Νικηφόρος Σήφης Suzuki Samurai NEMO
5:38:33
5 Μισκής Μιχάλης - Μουρατίδης Μιχάλης Suzuki Jimny - "teras" Σταματίου Μιχάλης - Ζλάτκος Αθανάσιος Jeep Cherokee "NOMAD" off road team
5:55:33
6 Καλαϊτζής Αθανάσιος - Καλαϊτζής Ιωάννης Suzuki Jimny Παπαδόπουλος Δημήτριος - Σαραφούδης Ηλίας Suzuki Samurai
ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 7:00:50
7 Βαστέας Εμμανουήλ - Ιατρίδης Κωνσταντίνος Suzuki Jimny Ματσικίδης Γεώργιος - Αλατζογιάννης Αλέκος Suzuki Jimny 4x4 Extreme
7:53:44
8 Σαββουλίδης Μάριος - Λινάρδος Βασίλης Suzuki Jimny Σύρρος Κώστας - Μισερλής Φάνης SS Barbarians The Original JET OIL 9:22:31

Τσεκμετζόγλου Ανάργυρος - Τσολάκης Δημήτριος Jeep Wrangler Παπαχαραλάμπους Μάκης - Μπάρμπας Δημήτριος Mitsubishi Pajero Hard Core Off Road Team Κομοτηνής Donny - Θρακιώτισσα DNF

Καλιαρόπουλος Νικόλαος - Καλιαρόπουλος Τριαντάφυλλος Suzuki Jimny Φιλίππου Ηλίας - Κάλης Γεώργιος Suzuki Jimny 4x4 X-Treme
DNF

11A Κασωτάκης Κωνσταντίνος - Τζώρτζης Θεμιστοκλής Suzuki Samurai 11B Κασωτάκης Γιάννης Suzuki Samurai
COLORFICIO SAMMARINESE TEAM DNF

12A Μιχαλάς Μιχαήλ - Τρούμπας Σεβαστός Land Rover 90 12B Ντούλιας Χρήστος - Αντρέλλος Σπυρίδων Jeep Renegade Κουκουρούκου
DNF

14Α Διμόφσκι Γιάννης - Σάββενας Γιώργος Suzuki Samurai 14Β Φτάκλας Μανώλης - Πονίρης Μιχάλης Suzuki Samurai Rhodes 4wd Exploring Club Rodos Casino DNF















































































































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.038603 seconds. ]