Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ico racing: Γνωριμία με τα Ico rallye 2000 & VR light


Σε δυάδα τα συναντάμε τις περισσότερες φορές.
Εδώ σε μια υποδειγματική εγκατάσταση σε Ελληνική μοτοσυκλέτα.

Χωρίς αυτά δεν έχει Rally!

Το πλέον διαδεδομένο κοντέρ για τις μοτοσυκλέτες στους αγώνες Rally Raid είναι το ICO Rally 2000 & VR Light.

Κατασκευάζεται από την ICO racing, στην Louisiana των ΗΠΑ και εδώ και χρόνια τροφοδοτεί τους αγωνιζόμενους στα Rally Raid με ένα αξιόπιστο και εξαιρετικά απλό σύστημα για την μέτρηση των αποστάσεων.

Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η απλότητα και η στιβαρότητα σαν κατασκευή.

Το κέλυφος είναι από χοντρό πλαστικό με την LCD οθόνη να δεσπόζει στο κέντρο.




Η πλακέτα του είναι ουσιαστικά ένα χρονόμετρο το οποίο σε συνδυασμό με τον αισθητήρα που έχει στην ρόδα, πολλαπλασιάζει τις ενδείξεις για να βγάλει την απόσταση και διαιρεί προς την μονάδα του χρόνου για να βγάλει την ταχύτητα.

Αυτή ακριβώς η απλότητα είναι και το μεγάλο του ατού αφού η πολύ μικρή μάζα της πλακέτας των ηλεκτρονικών και η δοκιμασμένη τεχνολογία το κάνουν αξιόπιστο αφού μπορεί να αντέχει μεγάλες επιταχύνσεις στους αγώνες, όπως πεσίματα, κραδασμούς, άλματα και ο,τι άλλο μπορεί να βρεθεί στο διαβα μιας μοτοσυκλέτας Rally, χωρίς να αντιμετωπίζει πρόβλημα.

Το μενού του είναι γενικά απλό και 3 κύριες λειτουργίες, αυτές του οδομέτρου, ταχύτητας και ώρας.

Η εισαγωγή της διαμέτρου του τροχού γίνεται σε εκατοστά πράγμα που αφαιρεί ένα μικρό ποσοστό ακρίβειας, αλλά εξισορροπείται από το ότι το λογισμικό του έχει την δυνατότητα αυτόματου καλιμπραρίσματος,.

Αν δηλαδή έχουμε μια απόκλιση της τάξης των 130 μέτρων κάθε χλμ κάθε φορά που διορθώνουμε την ένδειξη αυτή καταγράφεται και μετά από μερικές φορές το σύστημα αλλάζει μόνο του την ρύθμιση για να συμπίπτουν οι ενδείξεις μας.


Το cockpit του Despre


Επίσης έχει τη δυνατότητα να ξεχωρίζει τις διορθώσεις από τα χασίματα, έτσι μια μεγάλη αφαίρεση 5χλμ δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει την διάμετρο αυτόματα από 220 εκ σε 180εκ.

Οι ενδείξεις που διαθέτει το μηχάνημα είναι εύκολα προσβασιμες από το χειριστήριο του τιμονιού ταχύτητα.

Σημαντικό είναι ότι τα ίδια πλήκτρα και λειτουργίες υπάρχουν και πάνω στο ίδιο το μηχάνημα οπότε ακόμα και χωρίς το χειριστήριο στο τιμόνι μπορεί να λειτουργήσει.

Η τροφοδοσία ρεύματος γίνεται από δύο μπαταρίες τύπου «ασπιρίνης» οι οποίες κρατάνε αρκετές δεκάδες ώρες και το κύκλωμα είναι ανεξάρτητο από τα ηλεκτρικά της μηχανής.




Κύρια διάφορα των δυο εκδόσεων είναι ότι το Light έχει φωτιζόμενες ενδείξεις το οποίο υποχρεωτικά συνδέεται με την μπαταρία της μηχανής αφού το φως καταναλώνει πολύ ρεύμα και οι μικρές μπαταρίες το εξαντλούν γρήγορα.

Οι περισσότερες ομάδες στο Dakar το χρησιμοποιούν και μάλιστα λόγω του συμπαγούς μεγέθους του, σε δυάδες αφού η οθόνη του μπορεί να έχει μόνο μια ένδειξη την φορά. Έτσι υπάρχει και εφεδρεία σε περίπτωση που χαλάσει ένα από τα δύο.

Κείμενο: [Λείψιππος]
Φωτογραφίες: [Αρχείο Off-Road.gr - ICO Racing]


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.018228 seconds. ]