Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Fedima 4X4 Trial Cup 2008: Παιανία 7/9/2008


Ο Ζαρλαχάς είχε το δύσκολο έργο του να ανοίγει τα εμπόδια και να φτιάχνει τη διαδρομή για τους υπόλοιπους.
Στο τέλος έμεινε από πίσω άξονα.


Έδαφος: Σαθρό, σκόνη και λίγη πέτρα
Θερμοκρασία: 38 Βαθμοί περίπου
Θεατές: περίπου 150

Ζέστη, σκόνη, σαθρό έδαφος και μη συμπλήρωση της Κ1 ήταν τα χαρακτηριστικά του αγώνα που οργάνωσε η λέσχη Περιστερίου ανοίγοντας την φθινοπωρινή αγωνιστική περίοδο.

Η μέρα έδειξε από το πρωί ότι θα ήταν ζόρικη. Οι φιλότιμες προσπάθειες των ανθρώπων της λέσχης ώστε να γεμίσει με νερό η τεχνητή λακκούβα ήταν άκαρπες.

Αναμενόμενο θα μου πείτε, μια και είμαστε μόλις στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου και το έδαφος καταπίνει λαίμαργα κάθε σταγόνα νερού.

Παρόλαυτα αρκετοί ήρθαν για να συμμετέχουν και ακόμα περισσότεροι για να τους δουν.

Δε συνέβη το ίδιο και για την εισαγωγική κατηγορία της Κ1 που δε κατάφερε να συμπληρώσει τις απαραίτητες συμμετοχές και ενσωματώθηκε στην Κ2.




Το παιχνίδι παίχτηκε στα πασσαλάκια. Πολύ στενά τα εμπόδια για τον Ντάγκα.
Εδώ οι θεατές εγκαταλείπουν στα γρήγορα το εμπόδιο!


Αρκετοί ήταν αυτοί που δήλωσαν στην Κ2 και στην Κ3 με στόχο να αποκομίσουν ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια διασκέδασης.

Η λέσχη είχε φροντίσει για τα απαραίτητα, (ασφενοφόρο, πυροσβεστική, καντίνα και ηχητική εγκατάσταση).

Ήδη από το πρώτο εμπόδιο το έδαφος «κατάπινε» τα αυτοκίνητα.

Το έδαφος άλλαζε συνεχώς μορφή με αποτέλεσμα με δυσκολία, ελάχιστοι να ολοκληρώσουν. Χαρακτηριστικό ήταν ότι κολλημένο Samurai χρειάστηκε τη βοήθεια τελικά τριών αυτοκινήτων για να ξεκολλήσει.

Βέβαια δεν έλειψαν και οι ατυχίες όπως αυτή του Δουκέρη που ήρθε στον αγώνα με το Rally Land Rover και έμεινε στο πρώτο εμπόδιο από μπαταρία.

Τα εμπόδια στα σημεία που δεν είχαν σαθρό, ήταν τόσο σφικτά που είχε σαν αποτέλεσμα ακόμα και τα μικρά να «βρίσκουν» στα πασσαλάκια.



Ο Σπύρος Δουκέρης, κατέβασε το rally στο Trial και έκανε flat out τα εμπόδια



Δεν έλειψαν οι «στριμμένοι» άξονες και αρκετοί βγήκαν έτσι εκτός μάχης, όπως ο Αρτινός Θεόφιλος Ζαρλαχάς στην Κ3.

Αξίζει να σημειωθεί η υπερπροσπάθεια των «μικρών» K1 που αντιμετώπιζαν τα εμπόδια τις Κ2 με πείσμα και αρκετές φορές άφησαν τους πάντες έκπληκτους.

Από τις θεαματικότερες στιγμές το πλάγιασμα του Top Cannibal – Παναγιώτη Συκαρά, που έφτασε στο σημείο να ακουμπήσει η πόρτα στο έδαφος και να επανέλθει καθώς και η σούζα «λαμπάδα» του General Lee Άρη Κοσμά. Ο προφυλακτήρας και τα ράουλα του πίσω εργάτη σταμάτησαν την τούμπα και το αυτοκίνητο βγήκε αλώβητο.

Με στόχο να είναι μικρά τα εμπόδια η λέσχη σχεδίασε τέσσερα για κάθε κατηγορία, αλλά παραόλαυτα ήταν ήδη απόγευμα ότα ξεκίνησε το τελευταίο εμπόδιο για την Κ2, το οποίο ήταν κοινό για την Κ3 (όπως και τα υπόλοιπα).

Από πλευράς υποδομών και προσπάθειας αξίζουν συγχαρητήρια στη λέσχη, αφού κατάφερε να τον φέρει σε πέρας με ελάχιστο δυναμικό.



Υπολογίζει ότι έχασε γύρω στα τρια κιλά μετά από αυτό το πλάγιασμα  ο Μαλτέζος.


Πάντως όπως έχουν δείξει οι τελευταίου αγώνες, ο βράχος, το rock crawling και οι ειδικές που δεν παίζονται στα πασσαλάκια αλλά στο οδήγημα είναι μονόδρομος.

Παράπονα εξέφρασαν οι περισσότεροι για την ποινολόγιση μια και η λέσχη δεν εφάρμοσε το δοκιμασμένο σύστημα με την ποινή ανά πόρτα με αποτέλεσμα αυτοκίνητα που σταμάτησαν για οποιοδήποτε λόγω ακόμα και στην πρώτη πόρτα να έχουν λιγότερους βαθμούς από άλλους που μπήκαν πιο βαθιά στο εμπόδιο και προσπάθησαν να ολοκληρώσουν.

Η απονομή έγινε στην κεντρική πλατεία της Παιανίας και όλοι ανανέωσαν το ραντεβού για τον επόμενο αγώνα.

Το Fedima Cup ολοκληρώνεται με τον τελευταίο αγώνα στις 22-23 Νοεμβρίου.



Το απόλυτο Jump από τον Συκαρά



Δηλώσεις αγωνιζομένων

Μανόλης Νταής

Προσωπικά πάντα κάνω το κέφι μου και αυτό που θέλω είναι να κερδίζει ο καλύτερος.

Εντάξει σε μερικούς αγώνες δεν κερδίζει ο καλύτερος πάντα.
Άλλοτε οι συνθήκες του αγώνα μπορεί να είναι για μικρό αυτοκίνητο, άλλοτε να είναι για μεγάλο αυτοκίνητο.

Σημασία έχει ότι σήμερα το χαρήκαμε πολύ, ο κόσμος πιστεύω ότι το χάρηκε και σαν εμπόδια δεν ήταν άσχημα.

Σχετικά με τις επιδόσεις μου, προσωπικά όπως είπα και προηγουμένως, τρέχω για να την βρίσκω που λέμε, τρέχω και ότι βγει.

Εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι είναι κρίμα που δεν έγινε η ποινολόγιση όπως με τον αγώνα του Μαρτίου στο Ύπατο και τον αγώνα των Μεγάρων.

Δηλαδή να υπάρχει προκαθορισμένη ποινή ανά πόρτα που να αφαιρείται όταν περνάς από αυτή. Αυτός είναι ο πιο σωστός τρόπος βαθμολόγησης σε αγώνα.



Πάντα θεαματικός ο Μανόλης Νταής


Έτσι όπως έγινε σήμερα, μπορεί πχ να βρεθώ τέταρτος χωρίς να το αξίζω. Γιατί εγώ μπορεί να μην συνέχισα σε κάποιο εμπόδια γιατί πχ. τακάρισα και θα έχω λιγότερους βαθμούς από κάποιους ανθρώπους που στο ίδιο εμπόδιο, πέρασαν τρεις – τέσσερις πόρτες περισσότερες και στο τέλος πήρανε περισσότερους βαθμούς ποινής με αποτέλεσμα εγώ να βγω καλύτερος από αυτούς.

Ε αυτό είναι άδικο και δεν το θέλω. Νομίζω ότι καλύτερο ήταν το σύστημα στον αγώνα του Μαρτίου στο Ύπατο και έτσι θα έπρεπε να κάνουν και εδώ



Κάποια βραχάκια είχαν πάρει απόφαση να προβληματίσουν ιδιαίτερα τους αγωνιζόμενους.
Εδώ ο Νίκος Παλαιογιάννης, προσπαθεί να τα ... μετακινήσει


Γιώργος Διαμαντής
Ωραίος αγώνας, απλά ίσως να ήθελε λίγο καλύτερα εμπόδια στην αρχή, δηλαδή κάτι με μεγαλύτερη δυσκολία, ήταν όμως όλα πολύ ωραία.

Στο τελευταίο εμπόδιο δεν μπήκα γιατί θεώρησα ότι θα έμπαινα τζάμπα, παρότι ήμουν τρίτος, το αυτοκίνητο δε χώραγε στα πασσαλάκια.




Ο Liwsto Ζανιάς το ... έλιωσε στο πρώτο εμπόδιο της Κ3. Εγκατέλειψε από σπασμένο μπιλιοφόρο



Ιάκωβος Διακουμάκης

Ο αγώνας ήταν καλά στημένος, με στεναχώρησε λίγο η βαθμολογία με το σύστημα που επιβάλανε και θα πρέπει να βρεθεί μια λύση να έχουμε ενιαία βαθμολογία ώστε να είμαστε ευχαριστημένοι.

Δεν γίνεται ο οποίος δεν μπαίνει σχεδόν μέσα στο εμπόδιο να βγαίνει καλύτερος από τον οποιοδήποτε μπαίνει και προσπαθεί περισσότερο, καβαλώντας πασσαλάκια.

Αυτός που μπαίνει και συνεχίζει πάντα πρέπει να πριμοδοτείται σε βαθμολογία περισσότερο από αυτόν που με το μπαίνει σταματά.

Ευχαριστημένος είμαι από τον εαυτό μου, θέλει λίγο ενδυνάμωση το αυτοκίνητο.




Ήρθε, είδε και νίκησε ο Κρητικός Παπαδομανωλάκης


Ματθαίος Παπαδομανωλάκης
Καταρχήν περάσαμε καλά. Κάναμε ένα ταξίδι από την Κρήτη πάλι τέσσερα – πέντε παιδιά.

Το περιστέρι ανέκαθεν διοργάνωνε καλούς αγώνες, εντυπωσιακούς – τεχνικούς αγώνες. Περάσαμε ωραία και τον ευχαριστήθηκα τον αγώνα, γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω στον αγώνα και εν πάση περιπτώσει πιστεύω ότι αποζημιώθηκα.


Κείμενο - Φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής]

Σχετικά άρθρα - links

Fedima Cup 2008 - Trial Παιανίας 7/9/2008 - 1ο Φωτορεπορτάζ
Fedima Cup 2008 - Trial Παιανίας 7/9/2008 - 2ο Φωτορεπορτάζ
Συζήτηση στο Forum
Αποτελέσματα



Άρης General Lee Κοσμάς




Δεν έλειψαν τα μικροπροβλήματα, εδώ ο Δουκέρης, προδόθηκε από την μπαταρία του στην πρώτη πόρτα





Τα αυτοκίνητα μετακίνησαν τόνους σκόνης στο σαθρό




Πουπάκης προσπάθησε ήρεμη προσέγγιση στα εμπόδια


Ο Ανδρουλάκης άνοιξε μάχη με τις πέτρες και τις νίκησε



Ο Πουπάκης, απολαμβάνει το θέαμα και το πούρο του.



Ακόμα ένα Rally αυτοκίνητο στο αγώνα, αυτό του Κωνσταντάκου



Πανέμορφο το Jimny του Φιλίππου.



  Καλά τα κατάφεραν τα αυτοκίνητα της Κ1 στα εμπόδια της Κ2, εδώ ο Δημήτρης Παπαδημητρίου


 
Μιλάμε για καλή κλίση. Πίσω από τους θάμνους σε περίμενε η πλαγιά, καλά κρυμμένη.


 
Λίγα βράχια για το τέλος





Το ‘σωσε ο Top Cannibal Παναγιώτης Συκαράς





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039658 seconds. ]