Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Laguna ... Σέκος!



Το προηγούμενο Σάββατο βρέθηκα στην πίστα της Laguna Seca για να παρακολουθήσω από κοντά τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές 4 διαφορετικών πρωταθλημάτων, αυτών της Rolex Sports car series, Formula Bmw, Atlantic Sports Car championship & Historic Motor Sports Association....

Λίγα λόγια για την Laguna Seca
Βρίσκεται κοντά στο Μόντερεϋ της Καλιφόρνια περίπου 2 ώρες νότια του Σαν Φρανσισκο, είναι στην ουσία αυτό που λεει το όνομα της στα Ισπανικά, μια νεκρή λίμνη.

Η πίστα έρχεται γύρω από την λίμνη και στρίβει ανάμεσα στους περιβάλλοντες λόφους με αποτέλεσμα να είναι μια πίστα με έντονες υψομετρικές διαφορές.




Η πιο διάσημη ίσως στροφή του πρωταθλήματος για αυτά τα αυτοκίνητα είναι η Corkscrew (τυρμπουσον στα…ελληνικά!), η οποία ισοδυναμεί υψομετρικά με πτώση από τον  4 όροφο, με την ταχύτητα που την παίρνουν τα αυτοκίνητα.

Πρώτη κατηγορία που ξεκίνησε τις δοκιμές ήταν η BMW και αμέσως μετά η Atlantic και οι δύο με μονοθέσια.

Ρυθμίσεις αεροδυναμικής, αλλαγές ελαστικών, σεταρισματα αναρτήσεων όλα ήταν μέσα στο παιχνίδι και στα pits δεν σταματούσαν να μπαίνουν και να βγαίνουν μονοθέσια.

Σειρά είχαν τα ιστορικά και μετά τα Ρολεξ. Από πλευράς θεάματος τα ιστορικά ήταν παραπάνω από όσο θα μπορούσε να περιμένει κανείς.

Οι δυο προηγούμενες κατηγορίες παρόλο που είχαν έναν σχετικό θόρυβο ούτε καν πλησίαζαν στα ντεσιμπέλ τα ιστορικά.



Μόνο να σας πω ότι στην εκκίνηση των δοκιμών, όπου γίνεται flying, μετά φοράς ελληνιστί, από τον θόρυβο και τον κραδασμό στην εξέδρα αναγκάστηκα να αφήσω την φωτογραφική και κρατηθώ στα κάγκελα φοβούμενος ότι θα ξηλώσει.

Το Best sound award παει παμψηφεί στην μοναδική BMW μου συμμετείχε, η οποία από μόνη της έκανε τα αυτά όσων δεν είχαν ωτοασπίδες (του γράφοντας συμπεριλαμβανομένου) να πονάνε σε κάθε της πέρασμα.

Η πιο ενδιαφέρουσα όμως κατηγορία ήταν αυτή της Rolex sports Car/Grand Am Series. Για δύο λόγους:

Πρώτον γιατί είναι αυτοκίνητα παραγωγής τα οποία τρέχουν και δεύτερον γιατί όπως βλέπετε στην εικόνα πιο κάτω εκτός από τις ωραίες τεχνικούς των ομάδων, κυκλοφορούσε μια Ελληνική σημαία σε κάποιο κράνος στα pits.





Μετά από μια μικρή έρευνα στα paddoks το μυστήριο λύθηκε και ιδιοκτήτης και οδηγός ενός Mazda RX-8 ήταν ο «δικός» μας Tommy Constantine ή Αθανάσιος Κωνσταντίνου, όπως μου εξήγησε.

Δεύτερης γενιάς ελληνοαμερικάνος , γεννημένος στο Σικάγο (με πολύ καλή προφορά στα Ελληνικά) και 15 χρόνια εμπειρία στους αγώνες.

Μάλιστα εκείνη την ημέρα ήταν η πρώτη του επαφή με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και για αυτό και ήταν σαφώς πιο αργός από τους άλλους στις δοκιμές.

Η υπόθεση έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα όταν ήρθε η συζήτηση στην ομάδα του Tommy, η οποία δεν είναι άλλη από την Playboy Racing (Ποια άλλη ομάδα θα μπορούσε να χορηγεί Έλληνα στην Αμερική;!).



Η πρόσκληση για το motor home της ομάδας δεν χρειάστηκε και πολύ σκέψη για αν γίνει αποδεκτή.

Αυτό ίσως που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η φιλικότητα και ο επαγγελματισμός τόσο των κοριτσιών οι οποίες μου συστήθηκαν δια χειραψίας όσο και του Tommy και του μάνατζερ του οι οποίοι ήταν άκρως φιλικοί και εξυπηρετικοί, παρόλο που ήταν 12:00 το μεσημέρι και είχαν αγώνα στις 14:00 χωρίς καν να έχω δείξει δημοσιογραφική ταυτότητα.

Χαρακτηριστικά να πω εδώ ότι ο Tommy έφερε πίσω τα κορίτσια, το οποία πήγαιναν εκείνη την στιγμή για βόλτα στα paddoks, ειδικά για βγούμε φωτογραφία, για τον φίλο από την Ελλάδα.

Thanks Tommy!

[Λειψιππός]







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.042620 seconds. ]