| |
Νέα χρώματα φοράει για
το 2009 το YFM250R
Σχολείο για νέους!
Για 21 χρόνια την πρωτοκαθεδρία στα entry-level sport quad της Yamaha
κρατούσε το Blaster 200. Το quad που είχε ανδρώσει γενιές και γενιές
γουρουνόφιλων παρέδωσε το 2008 τη σκυτάλη στο Yamaha YFM250R που
υποσχέθηκε και πραγματικά κατάφερε να προσφέρει ατελείωτες ώρες
διασκέδασης στους νέους!
Η Yamaha ανανέωσε στα σημεία και κυρίως χρωματικά το μοντέλο για το
2009.
Εν αρχή είναι το ... μοτέρ!
Το Yamaha YFM250R, χρησιμοποιεί ένα κινητήρα 249κ.ε. αερόψυκτο, που
διαθέτει ψυγείο λαδιού, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 3.
Ο κινητήρας
έχει υγρό κάρτερ και κεραμική επίστρωση στον κύλινδρο, για χαμηλότερες
θερμοκρασίες και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
Το μοτέρ δεν είναι καινούργιο, αλλά προέρχεται από το Yamaha Tricker,
διατηρώντας το βασικό πλεονέκτημα του Trialbike, που είναι η γραμμική
απόδοση από χαμηλά, αντίθετα με τον κινητήρα του παλαιότερου Blaster.
Από τον πρώτο γύρο γίνεσαι ένα με το
YFM250R
Έτσι τα δύσκολα σημεία περνούν χαλαρά και αποτελεί ισχυρό βοήθημα για
τους νέους στο άθλημα των sport quad.
Γιατί το YFM250R είναι ακριβώς αυτό, Sport
quad, συμπληρώνοντας την
γκάμα που οδηγεί το YFZ450R.
Το πεντάρι κιβώτιο δίνει τη δυνατότητα να παίζεις με το συμπλέκτη και
να το ξεκολλάς στις στροφές. Η Yamaha επέλεξε να μην τοποθετήσει
όπισθεν, όπως ακριβώς και στο Blaster για να γλιτώσει το βάρος.
Το YFM ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία τελικής μετάδοσης με αλύσιδα, όπως
και τα μεγαλύτερα αδέλφια του.
Εκτός πίστας είναι άκρως διασκεδαστικό
Της οικογενείας λοιπόν...
Το YFM, κληρονόμησε όλα τα καλά στοιχεία των μεγαλύτερων αδελφών του,
που είναι χρόνια στο κουρμπέτι.
Οι ομοιότητες είναι φανερές. Τα παρελκόμενα για να πάρει έγκριση,
αφαιρούνται γρήγορα –όπως και στο 450- και το εργαλείο είναι έτοιμο για
να μυήσει νέο κοινό στις πίστες.
Το μικρό αδελφάκι δεν έχει μόνο το ίδιο look. Αρκετά ακόμα εξαρτήματα
προέρχονται από τα μεγαλύτερα γουρουνάκια της εταιρίας.
Οι δίσκοι
μπροστά είναι οι ίδιοι με του 450 με τις δαγκάνες του Grizzly 700. Με
τέτοια χαρακτηριστικά το τελευταίο που σε απασχολεί είναι το πώς θα
σταματήσεις, μια και αρκεί ένα χαΐδεμα για να κοκαλώσεις.
Η φιλοσοφία σχεδίασης του πλαισίου, ακολουθεί αυτή των μεγαλύτερων
αδελφών του με το κλειδί να βρίσκεται στο βάρος του YFM250R: Με μόλις
142 κιλά, είναι το ελαφρότερο της εταιρίας και πραγματικά
«πετάει».
Εντωμεταξύ με το νέο χρωματικό συνδυασμό, δείχνει ακόμα πιο μάχιμο.
Το μικρό βάρος κάνει τη διαφορά!
Μικρό στο μάτι...
Εδώ είναι το ζουμί! Μικρό αλλά θα χτυπήσει στα ίσα ακόμα μεγαλύτερα
quads.
Ελαφρύ, με πλαίσιο στημένο για γρήγορη γεωμετρία, φιλικό και
γραμμικό μοτέρ που συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο θα σε
εκτοξεύσει μπροστά.
Στρίβει με τη σκέψη και οι ρυθμιζόμενες (προφόρτιση) αναρτήσεις των 190
χιλιοστών (μπροστά) – 200 χιλιοστών (πίσω) κάνουν τα πάντα μαγικό χαλί.
Το πακέτο συμπληρώθηκε από την Yamaha με ένα set ειδικά σχεδιασμένων
ελαστικών Dunlop, παρέα με ελαφρές ζάντες αλουμινίου.
Εκεί που θα σε φτιάξει είναι στα άλματα. Θα περάσεις με μια πάνω
μένοντας για πολύ περισσότερο στον αέρα ενώ η προσγείωση θα είναι σα να
πατάς στα πούπουλα!
Όρεξη για drift να έχεις και το YFM
θα φροντίσει για τα υπόλοιπα
Απόλυτος έλεγχος λοιπόν τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα. Αν η καρδιά
σου πάει να ακούς το μοτέρ να ουρλιάζει, θα αγγίξεις τα 110 χιλιόμετρα
(104 πραγματικά) στην άσφαλτο.
Τα ντρίφτ είναι παιχνιδάκι και το σύστημα ψαλίδι – πίσω ανάρτηση θα
βάλουν την δύναμη στο δρόμο.
Η Yamaha σχεδίασε το YFM250R με στόχο να αποτελέσει το σχολείο για τους
νέους στα sport quad, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μάθουν με ένα
φιλικό εργαλείο που θα τους βοηθήσει να μάθουν τα «κόλπα» και θα τους
προετοιμάσει για το μελλοντικό επόμενο βήμα των 450κ.ε.
Αντί για την συνταγή των ανταγωνιστών της, δεν έβαλε απλά ένα μικρό
μοτέρ σε ένα πλαίσιο της σειράς συμπληρώνοντας το πακέτο με φανταχτερά
πλαστικά.
Ένα χάδι στο συμπλέκτη και ξεκολλάς!
Έστησε ένα πραγματικά αγωνιστικό quad που οδηγεί το χώρο. Δεν
είναι τυχαίο ότι στις ΗΠΑ, βραβεύτηκε από την επιτροπή καταναλωτών σαν
το καλύτερο sport quad για το 2008. Τιμή τιμοκαταλόγου 6550 με ΦΠΑ και
ΕΤΤ
Ένα λευκό παρακαλώ!
Κείμενο: [Σπύρος
Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]
Σχετικά Links
Συζήτηση στο forum
Yamaha Motor
Τεχνικά Χαρακτηριστικά YFM 250R
Κινητήρας
|
Τύπος: |
Μονοκύλινδρος,
αερόψυκτος,
4-χρονος, 1EEK |
Κυβισμός: |
249 cc |
Διάμετρος
x
Διαδρομή: |
74 x 58 mm |
Συμπίεση:
|
9.5 : 1 |
Κάρτερ:
|
Υγρό
|
Καρμπυρατέρ: |
Mikuni
29mm |
Ανάφλεξη:
|
DC-CDI |
Σύστημα
εκκίνησης: |
Μίζα |
Χωρητικότητα
δοχείου καυσίμου: |
9 λίτρα |
Μετάδοση: |
Αλυσίδα |
Κιβώτιο: |
5
ταχύτητες |
|
|
Διαστάσεις |
Ολικό
μήκος: |
1,625 mm |
Ολικό
πλάτος: |
1,070 mm |
Ολικό
ύψος: |
1,040 mm |
Βάρος: |
142 κιλά |
Εμπρός
φρένο: |
Δύο
υδραυλικά δισκόφρενα |
Πίσω
φρένο: |
Υδραυλικό
δισκόφρενο |
Εμπρός
ελαστικά: |
AT 20 x
7-10 |
Πίσω
ελαστικά: |
AT 19 x
10-9 |
|
More articles
|
|
| |
|