Στη συνέχεια αφαιρέθηκαν τα ημιαξόνια
|
|
... και λύθηκε και ασφαλίστηκε ο κεντρικός άξονας μετάδοσης
|
|
Αφαιρούμε το καπάκι του διαφορικού
|
|
Και λύνουμε τα καβαλέτα που συγκρατούν το διαφορικό
|
|
Τα δυο διαφορικά στο πάγκο, δεξιά το παλιό, αριστερά το ARB με την
κορώνα τοποθετημένη
|
|
Η φωλιά του διαφορικού περιμένει να καθαριστεί για να ξεκινήσει η
τοποθέτηση
|
|
Ξεκινάμε με την τρύπα που θα τοποθετηθούν οι μαστοί μεταφοράς του αέρα
μέσα στο διαφορικό
|
|
ενώ ανοίγεται και μια οπή στη βάση του αριστερού καβαλέτου για να
μπορεί να κυκλοφορεί η βαλβολίνη στο αριστερό μέρος του άξονα
|
|
Ανοίγουμε βόλτες με κολαούζο και τοποθετούμε τον μαστό πάνω στο κέλυφος
του διαφορικού
|
|
Το νέο διαφορικό μαζί με τα εξαρτήματα του
|
|
Πάνω στο γκρουπ του διαφορικού υπάρχει ο αριθμός μοντέλου και ο
σειριακός αριθμός παραγωγής βάσει του οποίου αναγνωρίζεται η εγγύηση
από την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (Xtreme 4X4)
|
|
Αυτό είναι ένα απαραίτητο εργαλείο – μέγγενη για να μπορέσει να γίνει
με ακρίβεια η τοποθέτηση και ρύθμιση του διαφορικού
|
|
Το εργαλείο εφαρμόζει στις ειδικές οπές – θήκες που έχει το κέλυφος των
Dana και στη συνέχεια «ξεχειλώνει» το κέλυφος
|
|
Τα παρεμβύσματα λαδώνονται και τοποθετούνται στο δακτύλιο ενεργοποίησης
του ARB
|
|
Ο δακτύλιος τοποθετείται στο διαφορικό
|
|
... και γίνεται η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή χρησιμοποιώντας τις
αρχικές ροδέλες ρύθμισης
|
|
Πίσω στο πάγκο, σε αυτό το κουτί υπάρχουν όλα τα σχετικά πάχη ροδέλων
για την σωστή ρύθμιση του διαφορικού
|
|
Το διαφορικό επιστρέφει στον πάγκο και οι ροδέλες μετριούνται
|
|
Γίνεται τοποθέτηση παχύτερης ροδέλας...
|
|
....το γκρουπ επανατοποθετείται στο κέλυφος
|
|
και τοποθετούνται και εδώ παχύτερες ροδέλες
|
|
....που εφαρμόζονται με το ειδικό εργαλείο
|
|
...στη συνέχεια τροχίζεται ελαφρά το αριστερό καβαλέτο ...
|
|
...για να δώσει αέρα για το μπρούτζινο σωληνάκι του ARB
|
|
το καβαλέτο στη θέση του με τον απαραίτητο αέρα για το σωληνάκι
|
|
Στη συνέχεια τοποθετούμε ειδικό χρώμα που θα βοηθήσει για να φανεί το
πάτημα του πηνίου στην κορώνα
|
|
Έτοιμοι για δοκιμή
|
|
η μέγγενη αφαιρείται
|
|
και το διαφορικό γυρίζει μπρος – πίσω για να δείξει το πάτημα
|
|
το πάτημα είναι πλήρες όπως φαίνεται
|
|
τοποθετούμε το μπρούτζινο σωληνάκι ενεργοποίησης στο κέλυφος
|
|
στη συνέχεια το αφαιρούμε και το κόβουμε στο επιθυμητό μήκος
|
|
το σωληνάκι τοποθετημένο στο μαστό
|
|
τοποθετούμε το ελαστικό παρέμβυσμα στο μαστό
|
|
και στη συνέχεια βιδώνουμε τον δεύτερο μαστό που θα εκτονώσει
ταυτόχρονα και το σωληνάκι
|
|
κουμπώνουμε τα ημιαξόνια
|
|
βιδώνουμε το καπάκι του διαφορικού και συμπληρώνουμε με βαλβολίνη
|
|
προετοιμάζουμε τον αγωγό μεταφοράς αέρα ...
|
|
... και τον τοποθετούμε στον μαστό
|
|
o αεροσυμπιεστής τοποθετήθηκε στο χώρο του κινητήρα
|
|
περνάμε το σωληνάκι από το διαφορικό μέχρι το χώρο του κινητήρα και το
τοποθετούμε στον αεροσυμπιεστή
|
|
H ενεργοποίηση του ARB γίνεται από δύο διακόπτες, ο ένας βάζει σε
λειτουργία το κομπρεσέρ και ο δεύτερος στέλνει τον αέρα στο διαφορικό
και το θέτει σε λειτουργία
Με 'γεία!
|