Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Η ΚΤΜ είναι Ready to Race με σύγχρονα δίχρονα!


Από το ξεκίνημα της ΚΤΜ οι δίχρονες μοτο ήταν στο κέντρο της προσοχής

Οι δίχρονες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες έπαιζαν πάντα ένα σημαντικό ρόλο για την ΚΤΜ. 
Με  αυτό το δεδομένο, ο ιδιοκτήτης της KTM, ο Stefan Pierer, συνεχίζει να τονίζει, με έμφαση, την σημαντικότητα των δίχρονων κινητήρων  στο πεδίο των αγωνιστικών μοτοσυκλετών και την υποστήριξη της εταιρείας σε αυτό….

Η Αυστριακή εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών βεβαιώνει την προσήλωσή της στις δυνατότητες των δίχρονων κινητήρων.

Ο Stefan συνεχίζει να πιστεύει στις εφαρμογές που μπορεί να έχει ένας ελαφρύς και δυνατός κινητήρας και επενδύει στην ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας.


Κόστος και απόδοση

«Ηταν και είναι ξεκάθαρο σε μας ότι ο δίχρονος κινητήρας θα παίξει σημαντικό ρόλο στα σχέδιά μας, στα άμεσα αλλά και στα μελλοντικά» σχολίασε ο Stefan.

«Πάρτε ως παράδειγμα την επόμενη γενιά αναβατών Off-Road, ένα ιδιαίτερα σημαντικό, εμπορικά, κοινό, για το οποίο το κόστος σε σχέση με την απόδοση έχει ιδιαίτερη σημασία.
Για αυτούς ο δίχρονος κινητήρας είναι ακαταμάχητος.

Με αυτό το σκεπτικό συνεχίζουμε την έρευνα και την εξέλιξη των διχρόνων κινητήρων και σίγουρα υπάρχει ευρύ πεδίο για μια τέτοια εξέλιξη.

Αλλά και εμπορικά έχουμε δικαιωθεί, την περασμένη χρονιά σχεδόν 20.000 από τους πελάτες μας επέλεξαν να αγοράσουν δίχρονη μοτοσυκλέτα, σχεδόν το 50% της σχετικής παραγωγής μας.

Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι αυτή η μεγάλη μερίδα αναβατών θέλει να προπονείται πολύ, να χρησιμοποιεί συχνά την μοτοσυκλέτα του, γνωρίζοντας όμως εκ των προτέρων το κόστος αυτής της χρήσης, πόσα χρήματα θα χρειαστεί να ξοδέψει.»



Stefan Pierer


Πρώτη επιλογή σε αγώνες extreme Enduro
Ο Stefan Pierer συνεχίζει: «Πέραν αυτού, υπάρχουν πλέον μορφές αγώνων όπου είναι δύσκολο κάποιος να μην επιλέξει δίχρονη μοτοσυκλέτα. Ένα εμφανέστατο παράδειγμα είναι οι αγώνες Extreme Enduro που γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.

Ακόμα, προσέξτε -και εμείς το καλωσορίζουμε αυτό- την απόφαση της FIM να καθιερώσει κατηγορία Junior με δίχρονες μοτοσυκλέτες 125 cc μαζί με το παγκόσμιο πρωτάθλημα Motocross MX1/MX2.»


Οχι «είτε το ένα, είτε το άλλο»
Βασικά, η KTM θεωρεί ως απόλυτα λογικό να προσφέρει στην αγορά κινητήρες με διαφορετικό σκεπτικό κατασκευής και απόδοσης.

Ο Stefan Pierer δηλώνει: «Δεν πιστεύουμε στο: είτε το ένα, είτε το άλλο.
Στα επόμενα χρόνια, υπερσύγχρονοι δίχρονοι κινητήρες θα βρίσκουν αποδοχή από το κοινό όπως και οι σύγχρονοι τετράχρονοι κινητήρες, αλλά επίσης, αποδοχή θα έχουν και εντελώς καινούργιας λογικής κινητήρες, όπως είναι οι ηλεκτρικοί.

Ολοι οι τύποι κινητήρων θα χρειάζονται για να καλύψουν τις ειδικές ανάγκες της αγοράς των αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Για αυτό και θα έχουμε στην παραγωγή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Enduro σε λιγότερο από 2 χρόνια!

Υπάρχουν πολλές θετικές πλευρές σε αυτή την προσπάθεια. Με την εξέλιξη διαφορετικών ειδών κινητήρων, μπορούμε πλέον να φανταστούμε μια αγορά η οποία θα μπορεί να κατευθύνεται στοχευμένα σε πιο εξειδικευμένες δραστηριότητες»





Τέλος, ο προέδρος της ΚΤΜ και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υπογράμμισε:

«Στην ΚΤΜ, οι δίχρονοι κινητήρες θα παραμείνουν σαν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του σχεδιασμού μας. Εχουμε αναπτύξει και στελεχώσει την απαραίτητη υποδομή με την οποία έχουμε ήδη φτάσει σε καλό επίπεδο ανάπτυξης, ώστε να μπορούμε να κατασκευάσουμε ισχυρότερους, πιο ήσυχους και, το σημαντικότερο, πιο καθαρούς δίχρονους αγωνιστικούς κινητήρες»

Κείμενο: [KTM]
Φωτογραφίες: [KTM -Mitterbauer H]

More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035354 seconds. ]