Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Buggy: Special Joyner Matador 650


Χάρη στη ροπή του κινητήρα και το μπλοκέ πίσω διαφορικό, τα παιχνίδια δεν έχουν τελειωμό.

Ας αρχίσουν οι ... χοροί!

Μπορεί το Matador της Joyner να μη διαθέτει τετρακίνηση, είναι όμως ικανό να σας χαρίσει τις ίδιες δυνατές συγκινήσεις, αν όχι περισσότερες, αφού η κίνηση στους πίσω τροχούς ξυπνάει το μικρό παιδί που κρύβετε μέσα σας...

Ποια είναι όμως η Joyner;
H Joyner είναι μια αμερικάνικη εταιρεία που κατασκευάζει οχήματα πολλαπλών χρήσεων, ελεύθερου χρόνου και αναψυχής.

Χάρη στην πολύ καλή ποιότητα των οχημάτων της, τη στιβαρή τους κατασκευή και τη μεγάλη τους αντοχή στο χρόνο και τις κακουχίες, πολύ γρήγορα κατάφερε να γίνει η Νο1 εταιρεία κατασκευής τέτοιων οχημάτων, τα οποία μάλιστα επιλέγονται από τις ένοπλες δυνάμεις της Αμερικής, τις ομάδες διάσωσης και την αστυνομία.

Η έρευνα, η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός όλων των οχημάτων της Joyner γίνεται εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αμερική, από μια ομάδα ανθρώπων που έχει ως εφόδια της αφενός την 20ετή εμπειρία της, αφετέρου τις διαρκείς δοκιμές, έρευνες και προσπάθειες περαιτέρω βελτίωσης.

 Η γραμμή παραγωγής βρίσκεται στην Κίνα, σε μια βιομηχανική εγκατάσταση 300.000 τετραγωνικών μέτρων, ενώ τα προϊόντα της διανέμονται μέσω ενός παγκοσμίου δικτύου πωλήσεων και στις πέντε ηπείρους.






El Matador
Εμείς είχαμε στην κατοχή μας το Matador των 650 κ.εκ., το οποίο με βεβαιότητα μπορούμε να πούμε ότι μας εξέπληξε σε όλους τους τομείς.

Εμφανισιακά, το Matador της Joyner θυμίζει έντονα τα Buggy που όλοι μας από παιδιά βλέπαμε στην τηλεόραση να οργώνουν τις παραλίες και θαυμάζαμε.
Η όλη κατασκευή βασίζεται πάνω σε ένα πανίσχυρο, ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει μέγιστη στρεπτική ακαμψία και ασφάλεια στους επιβάτες.

Η οροφή είναι πάνινη, κυρίως λόγω προστασίας από τη βροχή και τον ήλιο και αφαιρείται εύκολα, αποκαλύπτοντας ακόμα περισσότερο το σωληνωτό πλαίσιο του Matador.

Στον ουρανό υπάρχουν τρεις προβολείς σε νίκελ απόχρωση, οι οποίοι συνδυάζονται άψογα με τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα, προσθέτοντας μερικούς έξτρα πόντους στην αγριάδα του οχήματος.





Οι τροχοί που εξέχουν είναι 12 ιντσών, φορούν χωμάτινα ελαστικά της Kenda διαστάσεων 25x8 εμπρός και 25x10 πίσω, ενώ καλύπτονται από μαύρα πλαστικά φτερά, τα οποία τους κάνουν να δείχνουν ακόμα πιο ογκώδεις.

Όλος ο σκελετός είναι βαμμένος ηλεκτροστατικά και διαθέτει UV protection, με αποτέλεσμα το χρώμα να είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό τόσο στον καιρό όσο και στις κακουχίες.

Μέσα
Στο εσωτερικό, τα bucket καθίσματα προσφέρουν άψογη πλευρική στήριξη, ενώ οι ζώνες των τεσσάρων σημείων σε κρατάνε βιδωμένο στη θέση σου. Το σπορ τριάκτινο τιμόνι, σε συνεργασία με τον ευχάριστο και πλήρη πίνακα οργάνων, αλλά και τα βοηθητικά όργανα εκατέρωθεν αυτού, σε προδιαθέτουν να κινηθείς πάνω από τα όρια.




Η εμπρός ανάρτηση ρυθμίζεται ως προς τη προφόρτιση της.


Ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του Matador είναι οι αναρτήσεις του.
Το εμπρός σύστημα αποτελείται από διπλά ψαλίδια και αμορτισέρ υψηλής απόσβεσης με 5 σκάλες σκληρότητας, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό τη ρύθμιση του συστήματος, ανάλογα με τα γούστα και τις απαιτήσεις του. Αντίστοιχα εξαίσιο είναι και το πίσω σύστημα, το οποίο διαθέτει κι αυτό διπλά ψαλίδια και αμορτισέρ υψηλής απόσβεση, χωρίς όμως να προσφέρει δυνατότητες ρύθμισης σκληρότητας.

Στο σύνολό της η ανάρτηση είναι όσο σκληρή πρέπει, χωρίς να πιάνεται η μέση σου, έχοντας παράλληλα πολύ καλή άρθρωση.

Το σύστημα πέδησης, με τη σειρά του, είναι εξαίσιο για την κατηγορία, αφού αποτελείται από τέσσερα τρυπητά δισκόφρενα (ένα σε κάθε τροχό), τα οποία ακινητοποιούν το μόλις 390 κιλών αμάξωμα σε χρόνο dt.



Πραγματικά ξυπνάει το παιδί που κρύβεται μέσα σου!


Μοτέρ
Τελευταίο αφήσαμε τον εξαιρετικό κινητήρα, ο οποίος από τα μόλις 650 κ.εκ. του αποδίδει 36 Ps και 44 Nm ροπής στις 2.400 σ.α.λ.
Τιμές που χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις στο Matador, αν συνυπολογίσει κανείς το καλής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων με την πρώτη σχέση να είναι αρκετά κοντή, αλλά και το πολύ ελαφρύ βάρος του αμαξώματος.

Το Matador της Joyner είναι ένα καθαρόαιμο Buggy, το οποίο μπορεί να χαρίσει πολύ δυνατές συγκινήσεις στον οδηγό του.

Αν και ο εξοπλισμός που διαθέτει είναι υπερπλήρης, υπάρχουν ακόμα ένα σωρό extra με τα οποία μπορεί κάποιος να φέρει το Matador στα δικά του μέτρα και σταθμά.

Για όσους παραμένουμε ακόμα παιδιά και έχουν λίγο βαρύ δεξί πόδι, η Joyner έχει φροντίσει, προσφέροντας, εκτός από performance kit, και turbo kit, το οποίο πραγματικά μετατρέπει το Matador σε μηχανή παραγωγής δυνατών συγκινήσεων.

Κείμενο: [Πέτρος Ροκάς]
Φωτογραφίες: [Γιάννης Ματζιώτης]



Τα bucket καθίσματα, σε συνεργασία με τις ζώνες τεσσάρων σημείων, προσφέρουν άριστη στήριξη.


Info
Joyner Matador 650 cc
Τιμή: 7.900 ευρώ

Buggy Motors - www.teamjoyner.gr
Δ. Κοντογιάννη 5, Λυκόβρυση Αττικής
Τηλ.: 210-2837530, Fax: 210-2837531
E-mail: info@teamjoyner.gr


Διαστάσεις / Βάρος
Ολικό μήκος – 2.890 χλστ.
Ολικό πλάτος - 1.570 χλστ.
Ολικό ύψος - 1.600 χλστ.
Βάρος γεμάτο - 390 κιλά
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου - 23 λτ.
 
Κινητήρας
Τετράχρονος, Υδρόψυκτος, Δικύλινδρος
Χωρητικότητα - 644 κ.εκ.
Συμπίεση – 8,4:1
Ισχύς – 36 Ps
Ροπή – 44 Nm

Εκκίνηση
Μίζα
 
Κιβώτιο / μετάδοση
Χειροκίνητο τεσσάρων σχέσεων + όπισθεν
Κίνηση πίσω

Ανάρτηση
Εμπρός – Διπλά ψαλίδια με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
Πίσω – Διπλά ψαλίδια με αμορτισέρ υψηλής απόσβεσης

Ελαστικά
Εμπρός - 25x8 - 12
Πίσω - 25x10 - 12
 
Φρένα
Εμπρός - 2 δίσκοι
Πίσω - 2 δίσκοι


























More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035211 seconds. ]