Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Αγώνες: Γιατί όχι και ΅μεις;

Τόσο καιρό δεν έχω εκφέρει γνώμη, δεν μου ζητήθηκε, ούτε τώρα μου ζητείται αλλά τώρα τουλάχιστον μπορώ, καθώς έφυγα από την «σφηκοφωλιά», οπότε δεν μπορεί να μου προσάψει κανείς συμφέρον στα τεκταινόμενα ή εμπάθεια με ανθρώπους και καταστάσεις.
Δεν προσπαθώ εδώ πέρα ούτε να «την πω» ούτε να «φωτογραφίσω» κάποιον, αν σας έρχεται κάποιος στο μυαλό είναι δικό σας πρόβλημα, εγώ δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο άτομο σε καμία περίπτωση.

Κύριο χαρακτηριστικό των αγώνων στην Ελλάδα είναι η κοινή ρίζα. Υπάρχει μια λογική η οποία ορίζεται από αυτούς που ξεκίνησαν τα ράλλυ γενικά στην χώρα. Χαρακτηριστικό των ατόμων αυτών είναι το χρήμα. Το αυτοκίνητο είναι γενικά ακριβό σπορ. Αυτοί που είχαν κάποια χρήματα, παλιά, είχαν αμάξι, αυτοί που είχαν πολλά χρήματα, το έτρεχαν κιόλας. Δημιουργήθηκαν έτσι λέσχες με αντικείμενο το αυτοκίνητο.

Η πιο παλιά στην Ελλάδα είναι και η πιο μεγάλη, και λόγω του ότι τα μέλη της είχαν το χρήμα, είχαν και τα κονέ για να «καβατζώσουν» την λέσχη με διάφορες λειτουργίες σχετικές με το θέμα αντικείμενο, επικερδείς αλλά και με κύρος κυρίως, πράγμα το οποίο τους έδινε εξουσία από το χρήμα το οποίο είχαν.
Σαν αποτέλεσμα έχουμε μια λέσχη που είχε τα σκήπτρα σε όλα τα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι πρότινος. Η λέσχη αυτή όμως δεν μπορούσε να τρέξει μόνο με τα μέλη της. Έπρεπε να βάλουν στο κόλπο και άλλους για να παίξουν αυτοί.

Για να τρέξουν τους αγώνες τους τα μέλη πλήρωναν κριτές για να κρατάνε χρόνους. Για να μαζεύουν τα αμάξια όταν πήγαιναν βόλτες και χάλαγαν, δημιουργήθηκε η οδική βοήθεια. Μέχρι εδώ όλα εντάξει, μια λέσχη πληρώνει κάποιους ανθρώπους για να κρατάνε χρόνους στα ράλλυ και φορτηγατζήδες για να τους μαζεύουν όταν μένουν. Οι μεν κάνουν το παιχνίδι τους και από αυτό επωφελούνται μερικά άτομα βγάζοντας ένα μεροκάματο που αλλιώς δεν θα έβγαζαν.

Βασικό στοιχείο εδώ είναι να μην ξεχνάμε ότι τα μέλη της λέσχης έχουν πολύ χρήμα και έχουν δημιουργήσει μια «αριστοκρατία» στο χώρο του αυτοκινήτου. Μέχρι και σήμερα, μαζεύονται, πάνε τις εκδρομές τους, παίζουν το χαρτάκι τους και κάνουν και έκαναν αγώνα να γουστάρουνε, έχοντας όλο το σύστημα να τους σιγοντάρει.

Που στραβώνει το πράγμα; Ότι αυτά που κάνει η λέσχη είναι μια καλή ιδέα και φέρνουν αρκετό χρήμα σε αυτούς που ασχολούνται με αυτό. Τα μέλη είναι ευχαριστημένα αλλά κάποιοι σταματάνε να παίζουν για την φανέλα και το γυρνάνε μόνο στο ταμείο. ¶παξ και βγάζουμε σιγοντάρουμε, αλλιώς γεια σας!

Μετά από κάποιο καιρό το πράγμα στραβώνει τελείως. Υπάρχουν άτομα που ασχολούνται με τους αγώνες μόνο για το κέρδος. Τους βλέπουν και οι άλλοι και αρχίζουν όλο και πιο πολλοί το ίδιο τροπάριο μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα όπου το Ακρόπολις είναι με την χορηγία και εποπτεία ιδιωτών.

Στα χαμηλά όμως πέφτει ρεμούλα! 200-300 ευρώ παραπάνω για κάποιον κάνουν την διαφορά εκεί που τα μέλη δεν νοιάζονται (αυτοί είπαμε έχουν αρκετά χρήματα για να μην τους νοιάζει). Μετά από 60 χρόνια ζύμωσης λοιπόν φτάνουμε στο σήμερα.

Γενικά ο κανόνας λεει ότι αν δεν μπλέκεσαι πολύ στα πόδια της αριστοκρατίας μπορείς να κάνεις ότι θες και να βγάζεις και καμιά δεκάρα στην πορεία.
Πρωταθλήματα, κύπελλα κτλ με συναφή αγωνίσματα όπως raid / dragster / trial / drift ξεφυτρώνουν ανενόχλητα και ευδοκιμούν αφού στην ουσία δεν υπάρχει κανένας λόγος από την κεντρική εξουσία να τα ελέγξει στο βαθμό που χρειάζεται.
Οι πληβείοι κάνουν το παιχνίδι τους και οι πατρίκιοι συνεχίζουν ακάθεκτοι το δικό τους. Όταν το κανονικό Ακρόπολις έγινε εμπορικό αγαθό και δεν μπορούσαν να τρέξουν , το πούλησαν και απλά έφτιαξαν το Ιστορικό για να συνεχίσουν το παιχνίδι (αν νομίζετε ότι λεω μπούρδες απλά κοιτάξτε πόσες συμμετοχές είχε το ένα , πόσες το άλλο!)

Όλοι εμείς λοιπόν με τους εναλλακτικούς αγώνες είμαστε τα «παιδάκια» που παίζουν για την αρχή του σπορ. Δεν τους νοιάζει ούτε πρόκειται εύκολα να τους νοιάξει. Μόνο το Ακρόπολις είναι γύρω στο μισό εκατομμύριο ευρώ σε έξοδα, 50 συμμετοχές με 80 ευρω παράβολο είναι 4000, σοβαρά μιλάμε;

Όπερ, στην Ελλάδα αυτοί οι αγώνες οποιουδήποτε είδους θα διοικούνται κυρίως από αυτούς που οι περισσότεροι θα ονομάζουν με διάφορα κοσμητικά του τύπου «λαμόγια, ρουφιάνοι, τσιράκια κτλ» γιατί πολύ απλά αυτά τα άτομα έχουν βρει τρόπο να βγάζουν χρήμα εκεί που οι άλλοι δεν μπορούν.

Πολύ απλά γιατί αυτούς τους νοιάζει να βγάλουν χρήμα πρωτίστως και μετά να γίνει ένας σωστός αγώνας . Θα παρακάμψουν / στρεβλώσουν / αγνοήσουν ότι κανονισμό δεν τους συμφέρει προκείμενου να μείνουν ζωντανοί και είναι αυτοί που θα συνεχίσουν το σπορ. Αυτοί θα επιβιώσουν γιατί πολύ απλά θα έχουν χρήμα να κάνουν και δεύτερο και τρίτο αγώνα.

Αυτοί που πάνε για την φανέλα θα έχουν χρεοκοπήσει στα μισά του πρώτου γύρου.
Και αν κάποιος πιστεύει ότι το σύστημα θα τους κόψει να του θυμίσω ότι το σύστημα είναι αυτό που εξήγησα παραπάνω, είτε μας αρέσει, είτε όχι.
Και όλοι εμείς εδώ απλά είμαστε τα παιδάκια στην αλάνα που κλωτσάνε το κουβάρι ενώ οι μεγάλοι παίζουν στην ¶ Εθνική μέσα στο γήπεδο.


Κείμενο: [Λείψιππος]

 
Σχετική συζήτηση στο forum

 



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040628 seconds. ]