| |
Στο ετήσιο κυνήγι για τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας βγαίνουν κλιμάκια
του ΣΔΟΕ. Φέτος με αφορμή μια σύλληψη ατόμου στη Θράκη, το οποίο
κυκλοφορούσε με πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας σε τετρακίνητο, έχοντας
σήμα από μοτοσυκλέτα χαμηλού κυβισμού, οι έλεγχοι θα έχουν σκοπό να
πιάσουν πιο «έντεχνες» παρατυπίες.
Συγκεκριμένα, ύστερα και από την υπέρογκη και αδικαιολόγητη αύξηση των
τελών κυκλοφορίας σε συνδυασμό με την έκτακτη εισφορά, οδήγησε πολλούς
απελπισμένους ιδιοκτήτες στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας. Όμως
στη συνέχεια ένας απροσδιόριστος αριθμός, ακολούθησε κάποια παράτυπη
διαδικασία, ώστε να κυκλοφορήσει ξανά στο δρόμο.
Κάποιες από τις «συνήθεις» παράτυπες διαδικασίες είναι:
-
Δήλωση απώλειας της άδειας κυκλοφορίας για παραλαβή
νόμιμου αντιγράφου. Στη συνέχεια έγινε η κατάθεση των πινακίδων και
ακολούθως η δημιουργία πλαστών πινακίδων, η αγορά σήματος από
μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού και η... επανακυκλοφορία του οχήματος στο
δρόμο.
- Φωτοτυπία της άδειας, επικυρωμένη από ΚΕΠ, φωτοτυπία των
πινακίδων, κατάθεση των πινακίδων στην εφορία, αγορά ή μη σήματος και
... επιστροφή στο δρόμο
- Κατάθεση πινακίδων, αδείας και στη συνέχεια ύστερα από σχετικό
«μπαξίσι», παραλαβή των πινακίδων, αδείας και σήματος, ενώ φαίνεται ότι
αυτά είναι κατατεθειμένα
- Δήλωση για κλοπή πινακίδων και άδειας, παραλαβή νέων καθώς και
αδείας, κατάθεση των νέων πινακίδων και αδείας, αγορά σήματος
μικρού κυβισμού και ... επανακυκλοφορία με τα παλιά στοιχεία
Φυσικά παίζουν και συνδυασμοί των ανωτέρω. Για την παραπάνω κατάντια
ευθύνεται ο κυβερνητικός μηχανισμός, στο σύνολο του, ο οποίος εγκλώβισε
τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων σε τέτοιο βαθμό, ώστε να καταφεύγουν σε
εξωφρενικές λύσεις.
Να μην ξεχνάμε ότι πριν από λίγα χρόνια, το κράτος επέτρεψε και
ουσιαστικά προέτρεψε τους πολίτες να προβούν σε αγορά νέων αυτοκινήτων
χωρίς να υπάρχει περιορισμός στα κυβικά, με μόνο όριο την αξία αγοράς.
Ιδιαίτερα στο χώρο των τετρακίνητων όπου είναι σύνηθες τα πολλά κυβικά
με μικρή ισχύ, αρκετοί προχώρησαν στην αγορά οχημάτων, ευτελούς
ουσιαστικά αξίας, αλλά πολλών κυβικών.
Στη συνέχεια ο κυβερνητικός μηχανισμός, αφού άφησε να παγιωθεί η
κατάσταση για μερικά χρόνια, άλλαξε σε μια νύκτα τα δεδομένα,
επαναφέροντας τα τεκμήρια με βάσει τα κυβικά, υπερδιπλασίασε τα τέλη
κυκλοφορίας και επέβαλε και έκτακτη εισφορά.
Οι ιδιοκτήτες εγκλωβίστηκαν, χωρίς να μπορούν πλέον να καλύψουν τα
χαράτσια, τα οχήματα τους έχασαν αμέσως τα 3/4 της αξίας τους καθώς δεν
υπάρχει πλέον αγοραστικό ενδιαφέρον λόγω των κρατικών χαρατσιών.
Κείμενο: [Σπύρος
Κατσιμαλής]
Σχετικά links
Σχετική συζήτηση στο Forum
More articles
|
|
| |
|