Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Croatia Trophy 2014 - Stage 7 - Photo/Video/Results






Super Swamper day

Η σημερινή μέρα ήταν μικρή αλλά «ζουμερή». Η άνοδος των υδάτων εξαιτίας της βροχής οδήγησε την οργάνωση να πετσοκόψει για ακόμα ημέρα τη διαδρομή.
Το μενού είχε μια από τα ίδια, αλλά σε μεγάλη δόση. Βάλτος και Άγιος ο Θεός.

Λίγα χιλιόμετρα χωμάτινου δρόμου και μετά ντου στο νερό. Εδώ η ροπή και σε δεύτερο χρόνο ο εργάτης έχουν το λόγο. Λιώνεις το γκάζι και ελπίζεις να περάσεις. Έτσι απλά.

Το έδαφος βυζαίνει και μόλις σε ρουφήξει ο γρήγορος εργάτης κάνει τη διαφορά.

Η πλειονότητα των αυτοκινήτων της Trophy – αλλά και αρκετά της Adventure- έχουν μηχανικούς / υδραυλικούς κύριους εργάτες, συντονισμένους με την ταχύτητα περιστροφής των τροχών.

Οι ταχύτητες τους αλλά και η ευκολία χρήσης τους, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα ήταν άδικο να συγκριθούν έστω και με αυτές των πιο ισχυρών ηλεκτρικών.

Και είναι λογικό: απ’ την μία έχεις το μοτέρ του αυτοκινήτου που ακόμα και στα πιο αδύναμα αυτοκίνητα, έχει χαλαρά 70+ ίππους και απο την άλλη τον περιορισμό των μπαταριών (διάρκεια) και της ισχύς των ηλεκτρικών μοτέρ.

Η συνταγή είναι απλή και αποτελεσματική: Ένας μηχανικός / υδραυλικός εργάτης μπαίνει χαμηλά στο πίσω μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου. Το σχοινί (και εξαιρετικά σπάνια το συρματόσχοινο) ταξιδεύει από πίσω – συνήθως- αριστερά από τα πόδια του συνοδηγού και περνώντας από το μηχανοστάσιο βγαίνει από το μπροστινό χωνί.

Thats it! Ο οδηγός όταν χρειάζεται εμπλέκει την κίνηση του εργάτη και τον χειρίζεται με το γκάζι. Το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει – ξεκολλά στα δύσκολα σαν να είχε ερπύστριες. Το σκηνικό συμπληρώνεται από έναν ηλεκτρικό εργάτη – κάβα- μπροστά και έναν στο κέντρο  για χρήση πίσω / πάνω.

Η αλήθεια είναι ότι οποιαδήποτε άλλη συνταγή είναι απλώς ημίμετρα για το συγκεκριμένο αγώνα, καθώς το τράβηγμα στους βάλτους είναι επίπονο και όσοι παίζουν ακόμα το παιχνίδι με τους ηλεκτρικούς απλά δεν έχουν καμιά ελπίδα. Τουλάχιστον όχι φέτος που το νερό έχει πλημμυρίσει τα πάντα.

Και φυσικά σε αυτές τις περιπτώσεις το diesel είναι μονόδρομος. Διότι καλός ο ήχος, γαμάτη η δύναμη, αλλά εδώ μιλάμε για υγρές καταστάσεις και η βενζίνη είναι για την παιδική χαρά και τα αμερικανάκια – όπως αρέσκονται να λένε και οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού.

Όχι ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά αυτές είναι απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα: Νερό = Diesel.

Στο κάτω – κάτω κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί και την άποψη του κορυφαίου του είδους Csaba Boros, πολυπρωταθλητή!

Aυτού ντε, του τυπά με την απλή φόρμα εργασίας το γκιο-γκιο στο κεφάλι και τη μόνιμη οδοντογλυφίδα στο στόμα, που όσο έτρεχε ήταν νικητής. Ένα VW 1.9 tdi  είναι αρκετό για να κάνεις τη δουλειά. Τα υπόλοιπα είναι στα χέρια του οδηγού και την ενσωματωμένη πυξίδα στο μυαλό του συνοδηγού. Το τελευταίο βέβαια για τους αγώνες που χρειάζεται η πλοήγηση και σίγουρα όχι για το Croatia Trophy, που ο συνοδηγός έχεις σβήσει τη λέξη από το λεξικό και κάνει το χαμαλίκι του τρέχα, βούτα, κολύμπα και όλα αυτά με ένα σχοινί εργάτη στην πλάτη.

Μα τι είναι αυτό τελικά που τραβά όλους αυτούς τους ανθρώπους – όλων των επιπέδων- να χαλάνε έναν σκασμό λεφτά, για να περνάνε δέκα μέρες σε ένα camp κόλαση, λάσπης και βρώμας, να ξενυχτάνε για να μαζεύουν τα ασυμμάζευτα και να ξυπνάν αξημέρωτα για να κυλιστούν ξανά – μανά μέσα στη λάσπη;
Πόσο πολύ έχουν περιορίσει την επαφή με την φύση οι κεντροευρωπαίοι ώστε να φτάνουν σε τέτοιες καταστάσεις αλλοφροσύνης;

Όπως λένε και οι ίδιοι αυτές τις μέρες, που αναγνωρίζουν την κατάσταση που βρίσκονται, είναι ότι «έτσι σκατά που έχουμε κάνει τη ζωή μας στις χώρες μας, που ουσιαστικά είναι απέραντες πόλεις χωρίς ίχνος άγριας ζωής, μέσα στους περιορισμούς, τους δήθεν και τα μη,  αυτό το γουρούνιασμα είναι η διέξοδος μας για να μην τρελαθούμε εντελώς».

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Off-Road.gr]
Video: [Damiano OffRoad]

Σχετικά Downloads – Links
Croatia-Trophy.org
Συζήτηση στο forum

Croatia Trophy 2014 - Leave everything behind! - Λίγο πριν τον πρόλογο
Croatia Trophy 2014 - Photos Prologue
Croatia Trophy 2014 - Stage 1
Croatia Trophy 2014 - Photos Trophy Games
Croatia Trophy 2014 - Trophy Games & Circuit
Croatia Trophy 2014 - Stage 5 - Photos/Video
Croatia Trophy 2014 - Stage 6 - Photos/video


Progressive Results Adventure with Stage 6 (Previous day)
Progressive Results Trophy with Stage 6 (Previous day)




Croatia Trophy 2014 - Off-Road.gr Gallery
Stage 7






































































































































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.026089 seconds. ]