Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trail Ride η «Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας», για μοτοσικλέτες & 4x4

Αναζητήστε μαζί μας τη λάσπη την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου!

Το Off-Road.gr και το περιοδικό ΜΟΤΟ, αφιέρωσαν πολύ χρόνο για την σχεδίαση ενός trail ride, όπου πρώτη φορά θα μπορέσουν να λάβουν μέρος και μοτοσικλέτες αλλά και τετρακίνητα.
Ένα καταπληκτικό παιχνίδι προσανατολισμού – πλοήγησης  που θα χρησιμοποιήσει πολύ όμορφες και αρκετές φορές άγνωστες διαδρομές στην ευρύτερη «Σκοτεινή» πλευρά της Πάρνηθας.


















Οι εκδηλώσεις trail ride γίνονται με επιτυχία, με μοτοσικλέτες εδώ και χρόνια. Πρώτη φόρα όμως μια «έξυπνη» σχεδίαση θα δώσει την ευκαιρία και στα τετρακίνητα να λάβουν μέρος.
Το πιο ενδιαφέρον είναι η διαδρομή, η οποία προσφέρει σε όλους τους οδηγούς / αναβάτες τα ίδια ποσοστά δυσκολίας και θα κρατήσει το ενδιαφέρον ψηλά.

Από που ξεκινάμε; Απ’ το Δαφνί (όχι μέσα, απέναντι...)
09:00 Έναρξη συμμετοχών
09:45 Ενημέρωση οδηγών / αναβατών
10:00 Αναχώρηση πρώτου οχήματος
 
Που φτάνουμε; Σε ταβέρνα, στην περιοχή του Αυλώνα
Με τι ερχόμαστε; Με Enduro, On-off, On-off Twin, SUV ή 4x4
Θα πληρώσω συμμετοχή; Όχι, είναι ελεύθερη! Ξυπνάς το πρωί, έρχεσαι στο Δαφνί, παίρνεις το road book κι έφυγες!  
 
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ





Πληροφορίες, συμμετοχές στο superspy off-road.gr & 210 9211312 και φυσικά στο forum

ΓΕΝΙΚΑ
Τι είναι το Trail Ride; Είναι μια χωμάτινη βόλτα, που μπορείτε να έρθετε μόνοι ή με φίλους, να γνωρίσετε όμορφα μέρη της Ελλάδας και να περάσετε μερικές ώρες μαθαίνοντας τις δυνατότητες τις δικές σας και του οχήματος σας, είτε είναι μοτοσικλέτα, είτε 4Χ4.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΑΓΩΝΑΣ.

Ξεκινώντας από το σημείο συγκέντρωσης, αντί να κάνουμε ένα μεγάλο κομβόι οχημάτων, που μόνο προβλήματα και εκνευρισμό θα δημιουργούσε, ακολουθεί ο καθένας με το δικό του ρυθμό, τις οδηγίες που του δίνονται στο βιβλίο διαδρομής (Road Book) και διασχίζοντας όμορφα μέρη, καταλήγει στο τελικό σημείο συγκέντρωσης.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (ROAD BOOK)
Σας παρουσιάζουμε βασικούς τρόπους χρήσης του ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ που έχουμε ετοιμάσει για το Trail Ride για να διευκολύνουμε την πλοήγηση σας στην διαδρομή.

1) Βασικός κανόνας είναι να μην αφήνετε τον δρόμο που ακολουθείτε (είτε είναι άσφαλτος είτε χωματόδρομος) αν η αλλαγή πορείας δεν σημειώνεται στο ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ. Αν συναντήσετε κάποιο δρομάκι που δεν αναφέρεται στο βιβλίο, συνεχίζετε την πορεία σας στον δρόμο που ακολουθείτε.

2) Η σχεδίαση του ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ βασίζεται στα πρότυπα των διεθνών Rally Raid.
Αποτελείται από φύλλα διαστάσεων Α5 τα οποία είτε τα έχετε σαν τετράδιο και σχίζετε κάθε σελίδα που τελειώνει, είτε τα κολλάτε το ένα μετά το άλλο ώστε να δημιουργήσετε ένα ρόλο για χρήση στην ειδική θήκη (ROAD BOOK case). Στο κάθε φύλλο υπάρχουν 5 τουλίπες (καρέ ή νταμάκια)  τα οποία έχουν αύξοντα αριθμό για να βρίσκετε πιο εύκολα την σειρά διαβάζοντας από πάνω προς τα κάτω.

3) Κάθε τουλίπα χωρίζεται σε 3 κουτάκια:
Στο μεσαίο, υπάρχει το σχήμα της τρέχουσας διασταύρωσης / σημείου καθώς και η πορεία που πρέπει να ακολουθήσετε, η οποία επισημαίνεται με βέλος.
Στο αριστερό, εμφανίζονται τα ολικά χιλιόμετρα της διαδρομής που πρέπει να έχετε διανύσει για να φτάσετε στο σημείο / διασταύρωση. Κάτω από τα ολικά χιλιόμετρα, εμφανίζονται τα μερικά, από το προηγούμενο σημείο καθώς και ένας αύξων αριθμός, ο αριθμός της τρέχουσας τουλίπας.
Στο δεξί κουτάκι, υπάρχουν διάφορα σχόλια / επισημάνσεις που αφορούν την τρέχουσα τουλίπα.

4)  Στην επικεφαλίδα κάθε σελίδας αναφέρονται η ονομασία της διαδρομής, το τρέχον τμήμα, τα συνολικά χιλιόμετρα της διαδρομής, τα μερικά του κάθε επιμέρους τμήματος και ένας ενδεικτικός χρόνος για το αντίστοιχο τμήμα.

5) Διαβάστε προσεκτικά το ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ πριν την αναχώρηση και ρωτήστε για να ξεκαθαρίσετε τυχόν απορίες κατά την διάρκεια της ενημέρωσης.

6) Μην βασίζεστε στους άλλους για την διαδρομή, δεν είναι ποτέ σίγουρο ότι είναι καλύτεροι από εσάς στην πλοήγηση και ότι ξέρουν ακριβώς που να πάνε.

7) Αν χαθείτε επιστρέψτε στην τελευταία γνωστή τουλίπα και μετρήστε ξανά τα μερικά χιλιόμετρα.

8) Χρησιμοποιείτε πάντα καλό κοντέρ και φροντίστε να το μηδενίσετε κατά την αναχώρηση ή στα σημεία που αναφέρονται στο ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.

9) Τα μερικά και ολικά χιλιόμετρα της διαδρομής έχουν βγει με ηλεκτρονικό, καλιμπραρισμένο κοντέρ και επιβεβαιωθεί με την χρήση GPS. Τα κοντέρ των οχημάτων διαφέρουν έως +-10%, συνήθως είναι αισιόδοξα και η ένδειξή τους μπορεί να μην ταιριάζει ακριβώς με αυτή του βιβλίου διαδρομής.
Τσεκάρετε το ποσοστό λάθους του κοντέρ σας στα πρώτα κομμάτια της ασφάλτου. Αν έχετε ξανακάνει διαδρομή με την βοήθεια road book και είστε εξοικειωμένοι με την χρήση του, ακολουθήστε από την αρχή τα ολικά χιλιόμετρα. Αλλιώς μηδενίστε σε κάθε επιβεβαιωμένη διασταύρωση και ακολουθήστε τα μερικά χιλιόμετρα, έως ότου προσαρμοσθείτε και αρχίσετε να ακολουθείτε τα ολικά χιλιόμετρα. Για το σκοπό αυτό η διαδρομή έχει χωριστεί σε επιμέρους τμήματα.

10) Προτείνουμε να σημειώνετε τον αριθμό χιλιόμετρων που γράφει ο ολικός χιλιομετρητής του κοντέρ σας πρωί την αναχώρηση, ώστε να υπολογίσετε σε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνετε ανεφοδιασμό καύσιμου, αν χρειάζεται.

11) Απολαύστε τη διαδρομή χωρίς υπερβολές! Το Trail Ride δεν είναι αγώνας!


Δείγμα βιβλίου διαδρομής (Road Book)




Ανάλυση….

Τουλίπα με αριθμό 36:
Εφόσον έχουμε κάνει 1,670 χιλιόμετρα από την τουλίπα 35 (δεν φαίνετε εδώ, είναι στην προηγούμενη σελίδα του βιβλίου διαδρομής) το κοντέρ μας θα γράφει 28,10 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Αυτό θα συμβεί στο σημείο του σχήματος που υπάρχει η κουκίδα. (Κάτω δεξιά στο σχήμα, ενδιάμεσα στα δέντρα).
Το σχήμα εξηγεί ότι θα μετά από μια μικρή δεξιά θα συναντήσουμε ένα κεντρικό χωματόδρομο που έρχεται από αριστερά, τον οποίο θα ακολουθήσουμε στρίβοντας δεξιά. Στο σημείο που θα τον συναντήσουμε, απέναντι ακριβώς ξεκινά μονοπάτι, που θα το αγνοήσουμε.

Τουλίπα με αριθμό 37:
Εφόσον έχουμε κάνει 430 μέτρα (0,43 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 36, το κοντέρ μας θα γράφει 28,53 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε μονοπάτι από δεξιά που θα αγνοήσουμε και θα συνεχίσουμε στον κεντρικό χωματόδρομο που κινούμαστε, ο οποίος θα έχει ελαφρά αριστερή κατεύθυνση.

Τουλίπα με αριθμό 38:
Εφόσον έχουμε κάνει 170 μέτρα (0,17 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 37, το κοντέρ μας θα γράφει 28,70 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε μονοπάτι από δεξιά που θα αγνοήσουμε και θα συνεχίσουμε στον κεντρικό χωματόδρομο που κινούμαστε, ο οποίος θα έχει ελαφρά αριστερή κατεύθυνση. Στα σχόλια μας παρακινούν να ρίξουμε μια ματιά δεξιά, όπου προφανώς θα μπορούμε να δούμε τα οχήματα που είναι πίσω μας, σε κάποιο προηγούμενο σημείο της διαδρομής!.

Τουλίπα με αριθμό 39:
Εφόσον έχουμε κάνει 700 μέτρα (0,70 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 38, το κοντέρ μας θα γράφει 29,40 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε κεντρικό χωματόδρομο, τον οποίο θα διασχίσουμε απέναντι και θα συνεχίσουμε με στην κατεύθυνση που είχαμε.
Το μικρό βελάκι αριστερά από το σχέδιο της διασταύρωσης, δηλώνει ότι ο δρόμος που θα κινηθούμε θα είναι κατηφόρα (το βελάκι δείχνει αντίθετα από την κατεύθυνση μας).
Στα σχόλια βλέπουμε την επισήμανση !!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσέξουμε στην διασταύρωση για οχήματα που πιθανός να περνάνε από εκείνο το σημείο καθώς και να μπούμε «κρατημένα» στην κατηφόρα που ακολουθεί.

Τουλίπα με αριθμό 40:
Εφόσον έχουμε κάνει 470 μέτρα (0,47 χιλιόμετρα) από την τουλίπα 39, το κοντέρ μας θα γράφει 29,87 χιλιόμετρα από την αρχή του τμήματος της διαδρομής.
Θα συναντήσουμε χωματόδρομο, τον οποίο ακολουθούμε αριστερά.
Το μικρό βελάκι δεξιά από το σχέδιο της διασταύρωσης, δηλώνει ότι ο δρόμος που θα κινούμαστε είναι κατηφόρα (το βελάκι δείχνει αντίθετα από την κατεύθυνση μας), οπότε θα πρέπει να φρενάρουμε πιο νωρίς για να μην βρεθούμε ξαφνικά στο εκτός δρόμου!


Πληροφορίες διαδρομής:
Η διαδρομή σχεδιάστηκε, ύστερα από αρκετό «ψάξιμο», έτσι ώστε να μην γίνει αδιάβατη, για τα τετρακίνητα και να μην «βαρεθούν» και οι μοτοσικλέτες.

Πάνω από 1000 χιλιόμετρα διανύθηκαν, ψάχνοντας, συνδέοντας, απορρίπτοντας, ανασχεδιάζοντας και ελέγχοντας την διαδρομή. Στην «πρώτη» έκδοση της, τα χιλιόμετρα ξεπερνούσαν τα 130, κάτι το οποίο θα ταλαιπωρούσε ιδιαίτερα τους οδηγούς των τετρακίνητων, μια και η μέση ωριαία τους κυμαίνετε στα 18-20 χιλιόμετρα. Έτσι ύστερα από ανασχεδιασμό η οριστική διαδρομή έχει συνολικό μήκος περί τα 90 χιλιόμετρα.

Εκτός από τους κεντρικούς ή εγκαταλελειμμένους δασικούς και μονοπάτια που κινείται, σε επιλεγμένα σημεία θα υπάρχουν και αυξημένης δυσκολίας κομμάτια με μήκος από 500 – 1300 μέτρα.
Σε αυτά τα σημεία, αυτοκίνητα και μοτο θα δυσκολευτούν το ίδιο και αυτό επιτεύχθηκε με την επιλογή, «έξυπνων» περασμάτων.

Μπορείτε να έρθετε με Enduro, 4Χ4, On-Off, Δικύλινδρο On-Off ή SUV.  Σε κάθε περίπτωση θα «παίξετε». Αν ο καιρός συμπορευτεί μαζί μας και «φτιάξει» λάσπη, το παιχνίδι θα γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον!

Σε αρκετά σημεία, πέρα από το road book, βοήθεια θα προσφέρει και η σηματοδότηση ή οποία θα «μαζευτεί» μετά την εκδήλωση, για να μην βρωμίζουμε το περιβάλλον.

Στα τετρακίνητα ένας (ή περισσότεροι) συνοδηγός (οι) θα ήταν χρήσιμος. Εκτός ότι διαβάζει το road book, μπορεί να χρησιμεύσει και σαν «εργάτης μετακίνησης εμποδίων» αν τον χρειαστείτε!

Θα υπάρχει «σκούπα» με μοτο, για να μαζέψει τους «ξεστρατισμένους» και πιθανώς να υπάρχει και τετρακίνητη.

Δεν είναι απαραίτητο να έχετε mud ελαστικά, αλλά σίγουρα θα βοηθήσει.

Η «Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας» είναι το αντίστοιχο της σκοτεινής πλευράς της σελήνης. Δηλαδή το κομμάτι που «συνήθως» δεν βλέπουμε και δεν έχουμε ασχοληθεί με το τι υπάρχει εκεί.

Ξεκινώντας από το Δαφνί, αναγκαστικά θα διανύσουμε κάποια χιλιόμετρα ασφάλτου (14-15) μέχρι να πατήσουμε χώμα. Από κει και πέρα, σε ελάχιστα σημεία θα χρησιμοποιήσουμε άσφαλτο, κινούμενοι περιφερειακά στους πρόποδες της Πάρνηθας και θα καταλήξουμε στο χωριό Πύλη.
Το δεύτερο κομμάτι θα μας οδηγήσει μέσα από τη βορειοανατολική πλευρά του βουνού στον Αυλώνα.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, θα υπάρχουν σημεία ελέγχου διέλευσης (Σ.Ε.Δ.) ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλα τα οχήματα θα περάσουν από τη διαδρομή και δεν θα κάνουν «ζαβολιές»!

Τα έξοδα οργάνωσης, καλύπτονται από το Off-road.gr και το περιοδικό MΟΤΟ.

Υπάρχει όριο συμμετοχών (περίπου 80), φροντίστε να είστε στην ώρα σας (09:00 - 09:30) ή ακόμα καλύτερα «κλείστε» πιο νωρίς με email ή τηλέφωνο!

Τα οχήματα θα φεύγουν ένα – ένα μετά από διάστημα 30’’ έτσι ώστε να μην γίνει κομφούζιο. Δεν θα υπάρχει συγκεκριμένη σειρά αναχώρησης.
Αν κάποιοι έρθουν παρέα με άλλους, μπορούν να περιμένουν λίγο πιο κάτω στην διαδρομή για να συνεχίσουν μαζί.

Υπολογίστε περίπου 02:40Ω για ένα "γρήγορο" enduro έως και 05:30Ω για έναν που....  "έχασα μια διασταύρωση, μου ταίριαξε το road book και.... βγήκα στο Λουτράκι!"
 
Έχει υπολογιστεί ανεφοδιασμός για τα "καθαρά" περίπου στα 55 χιλιόμετρα .

Οι μοτοσικλέτες θα «βρούν» το Trail Ride, όπως ακριβώς και σε άλλες διοργανώσεις, (Τα πάντα μέσα, ξέρετε εσείς!)

Η διαδρομή, έχει "βγει" με ΚΤΜ 640 και ελεγχθεί με 4Χ4 και GPS!

Με εξαιρετική δυσκολία βρήκαμε ταβέρνα να μας φιλοξενήσει στον Αυλώνα!

Και κλήρωση δώρων σε όσους φτάσουν στην ταβέρνα!

Λοιπόν..... για να κάνουμε το παιχνίδι ποιο ενδιαφέρον, βρήκαμε.... δωροθέτες.....
Στο τέλος λοιπόν του trail ride, θα γίνει κλήρωση, μεταξύ αυτών που ολοκληρώσανε τη διαδρομή, δώρων (άλλα για τις μοτοσικλέτες και άλλα για τα 4Χ4).

Αν θέλετε να προσφέρετε κάτι και να δείτε το λογότυπο σας στα άρθρα για το trail ride, επικοινωνήστε με email ή τηλεφωνικώς!

ΝΑΙ.... ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΚΑΙ QUAD!


Μια απο τις συμμετοχές του trail ride!!!
Χμ... τ'ν τούτο; 4Χ4 ή Enduro;

Όσοι συμμετάσχουν και φτάσουν στην ταβέρνα, θα πάρουν και αναμνηστικό μετάλλιο!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
μέχρι και από την Κρήτη!!!! (Καλό ταξίδι να έχουν τα παιδία!)
Εμείς θα τυπώσουμε αρκετά ακόμα δρομοβιβλία για να πάρουν όλοι..... ακόμα και αυτοί που θα δηλώσουν τελευταία στιγμή στο σημείο αναχώρησης 09:00-09:30.

ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ;
Το σημείο αναχώρησης είναι στον παράδρομο της εθνικής Αθηνών - Κορίνθου, αριστερά όπως κατευθυνόμαστε προς Κόρινθο, μπροστά στη Μονή Δαφνίου, απέναντι από το Ίδρυμα Δαφνίου, στο σημείο που συναντά η Ιερά οδός την Αθηνών - Κορίνθου.

Στο σημείο εκείνο, ΔΕΝ μπορείτε να κάνετε αριστερά όπως ερχόσαστε από Αθήνα γι' αυτό πρέπει να στρίψετε στο προηγούμενο φανάρι, αμέσως μετά τα Goody's Χαϊδαρίου, μπροστά από την ΕΚΟ, αριστερά και να ακολουθήσετε τις ταμπέλες προς Μονή Δαφνίου.
Για προπόνηση, σας ετοιμάσαμε μια σελίδα Δρομοβιβλίου, που έχει αναλυτικές οδηγίες με αφετηρία τα Goody's (Πώπω, διαφήμιση..... πρέπει να μας κεράσουν και κάτι!)

Κατεβάστε τις οδηγίες εδώ σε μορφή PDF

ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ ΣΕ ΜΙΛΙΑ!
Ωστε έχετε κοντέρ που δείχνει μιλία και σκεφτόσαστε "Τι κάνουμε;". Τυπώσαμε το Δρομοβιβλίο σε .... Μίλια!!! Πάρτε ένα τηλέφωνο απλώς για να σας το ετοιμάσουμε!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!

Περισσότερες λεπτομέρειες και πολλές εκπλήξεις σύντομα.
Ετοιμαστείτε!
Πληροφορίες, συμμετοχές στο superspy off-road.gr & 210 9211312 και φυσικά στο forum


ΟΙ ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ
























More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.020054 seconds. ]