| |
24 ώρες Αττική; Τί
είναι αυτό;
Πρόκειται για ένα 24ώρο αγώνα αντοχής στα περίχωρα της Αθήνας. Ένας
αγώνας αντοχής, εκτός δρόμου, ειδικά σχεδιασμένος για τετρακίνητα
οχήματα. Θα ξεκινήσει το Σάββατο 13 Μάρτη και θα τερματίσει την Κυριακή
14, μετά από 24 ώρες συνεχούς οδήγησης και περίπου 600 χλμ. διαδρομής.
*** Κανονισμός και συμμετοχές ***
Τι χρειάζεται για να συμμετάσχει
κάποιος;
Ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο, καθαρόαιμο ή SUV, νόμιμο για χρήση στο
δρόμο. Δύο ή και περισσότερα μέλη πληρώματος. Ζώνες ασφαλείας
τουλάχιστον 3 σημείων για κάθε μέλος του πληρώματος. Χειροκίνητο
πυροσβεστήρα. Τρίγωνο και φαρμακείο. Έναν ιμάντα έλξης 5 μέτρων, με
δυνατότητα έλξης τουλάχιστον 2 τόννων. Σημεία έλξης εμπρός και πίσω.
Ένα φτυάρι. Δύο κινητά τηλέφωνα ξεχωριστών εταιριών. Αν δεν έχετε
τετρακίνητο η οργάνωση μπορεί να σας ενοικιάσει από την εταιρεία
Thrifty!
Τι θα προσφέρει η οργάνωση;
Πλήρες αναλυτικό road book της διαδρομής. Καρνέ του αγώνα. Αναλυτική
λίστα με τους Σταθμούς Ελέγχου Χρόνου και τα ωράριά τους. Αριθμούς και
ειδικό κανονισμό.
Ποιο είναι το ζητούμενο;
Το ζητούμενο είναι να μπορέσει το πλήρωμα να βρει το δρόμο με τη
βοήθεια του road book και να αντέξει τις σκληρές οδικές συνθήκες για 24
ολόκληρες ώρες. Ο νικητής θα κριθεί από τις επιδόσεις του σε
συγκεκριμένες δοκιμασίες ακριβείας ταχύτητας (regularite) σε δύσκολα
σημεία της διαδρομής και από την ακρίβεια με την οποία θα τηρήσει τα
ωράρια του αγώνα. Η απαιτούμενη μέση ωριαία ταχύτητα δε θα ξεπερνά τα
30 χλμ./ώρα στο χώμα και τα 50 στην άσφαλτο. To 24 Ώρες Αττική 4Χ4 δεν
είναι ένας αγώνας ταχύτητας.
Ποια είναι η πρόκληση;
Πρώτα από όλα η πλοήγηση: το πλήρωμα, σε μία διαδρομή prima vista, θα
πρέπει με βάση το road book να βρει το σωστό δρόμο και να περάσει από
όλα τα ΣΕΔ και τα ΣΕΧ της διαδρομής μέσα σε δεδομένα χρονικά περιθώρια.
Σε δεύτερο πλάνο η αντοχή: το πλήρωμα θα πρέπει να αντέξει να κινείται
σε μέτριο ρυθμό για 24 ολόκληρες ώρες!
Ποιος θα κερδίσει;
Όποιος κάνει καλύτερα τα παραπάνω. Όποιος είναι πιο ακριβής στα
regularite. Όποιος δεν χάσει το δρόμο του. Όποιος δεν αργήσει στα ΣΕΧ.
Όποιος δεν χρειαστεί βοήθεια από άλλους αγωνιζόμενους στο δρόμο. Όποιος
τελικά είναι καλύτερος off roader. Θα υπάρξουν ξεχωριστές κατηγορίες
για SUV, καθαρόαιμα και pick up (φορτηγάκια).
Τι κοστίζει;
Το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται σε 300 euro για κάθε αυτοκίνητο με
διμελές πλήρωμα. Αν αυτή πληρωθεί πριν τις 20.2.2004 θα δίδεται έκπτωση
100 euro. Αν πληρωθεί πριν τις 29.2.2004 θα δίδεται έκπτωση 50 euro.
Για τα μέλη του Ιχνηλάτη ισχύει έκπτωση στις παραπάνω τιμές. Τα έξτρα
άτομα, πάνω από τα 2, στοιχίζουν 30 επιπλέον euro. Στο κόστος
συμμετοχής συμπεριλαμβάνεται η αγωνιστική άδεια παιδειάς για όλα τα
μέλη του πληρώματος. Οι συμμετοχές λήγουν Παρασκεή 5 Μαρτίου 2004. Για
συμμετοχές, μπορείτε να να κάνετε κατάθεση στον λογαριασμό της τραπέζης
EFG Eurobank, αναγράφοντας το πλήρες όνομα σας, αριθμός λογαριασμού :
0910100196380. Παρακαλούμε όπως αποστείλατε την απόδειξη πληρωμής με
fax στο : .
Κατεβάστε τον κανονισμό εδώ
(PDF - 112kb)
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
No
|
Κυβερνήτης |
Αυτοκίνητο |
Ομάδα
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
|
Πενταράς Χριστόδουλος
Ψωμιάδης Παναγιώτης
Φίλης Πέτρος
Κατσιμπάρος Ιωάννης
Δέδες Ισίδωρος
Καρατσόλης Αντώνιος
Παϊδας Γιώργος
Λουρίδας Λεωνίδας
Σπανδωνίδης Κων/νος
Δαγκαζιαν Aκης
Γαλανόπουλος Παναγιώτης
Νικολάου Ηλίας
Μαρκόπουλος Δημήτρης
Γιαννακούλης Δημήτρης
Μπουρέλλος Βαγγέλης
Αναστασιάδης Γιάννης
Χρηστακέας Γιώργος
Λεμπέσης Θοδωρής
Χωριανόπουλος Ηλίας
Παυλάτος Χρήστος
Ασπρόμουγγος Βαγγέλης
Μακρογιάννης Νίκος
Σιούτης Πέτρος
Μανιάτης Ιωάννης
Κυλίτης Αντώνης
Κωνσταντινίδης Παναγιώτης
Νικολακόπουλος Κώστας
Βασιλόπουλος Πέτρος
Κοκκινος Αλεξανδρος
Βάσαλος Βασίλης
Πολίτης Νίκος-Καλογρίτσας
Δουράκος Σπύρος
Παπαθέου 4-Τροχοί
Κόκκας AMS
Ξανθάκος 4x4 Mag
Δελλής Γιάννης
Πουλάκης-Τοπάλογλου
Ροκάνης Κωνσταντίνος
Κάππας Κωνσταντίνος
Χαλκιαδάκης Νίκος
Παναγίτσας Γιώργος
Παπαϊωάννου Πέτρος
Στάμου-Δαφνής
Κοσμάτος Δημήτρης
Ευτυχίδης Χάρης
Νόττις Γιώργος
Σταματογιαννόπουλος Γιώργος
Κούτας Γιώργος
Κιούσης Κωνσταντίνος
Αδάμ Τασσόπουλος
Χαρμάνης Θανάσης
Παλαιοκώστας Δημήτρης
Παπαγιαννακόπουλος Κων/νος
|
Land Rover Discovery 2.0
Jeep Cherokee
Lada Niva
Suzuki Samurai
Suzuki Samurai
Daihatsu Feroza
Land Rover 90
Land Rover 90
Jeep Wrangler 2.4
Suzuki Jimny
Land Rover Discovery 2.0
Land Rover 90
Lada Niva
Mitsubishi L200
Jeep Renegade
Land Rover 90
Mitsubishi Pajero
Suzuki Vitara 1.6 3d
Jeep Wrangler 2.5
Jeep Cherokee 2.5
KIA Sportage
Suzuki Jimny
KIA Sportage Thrifty
Suzuki Samurai
Jeep Cherokee 2.5
Daewoo Musso
Land Rover Freelander
Nissan X-trail
Toyota RAV 4
Toyota RAV 4
Daihatsu Terios
Nissan X-trail
Daihatsu Terios Thrifty
Daihatsu Terios Thrifty
KIA Sportage Thrifty
KIA Sportage
Suzuki Samurai
Suzuki Samurai
Suzuki Grand 1.6
Suzuki Vitara
Suzuki Jimny
Hyundai Galloper
Land Rover 90
Land Rover 90
Nissan Terrano
Land Rover 110
Land Rover Discovery 2.0
Land Rover 110
Suzuki Vitara
Mitsubishi L200
Mitsubishi Pajero
Land Rover 90
Land Rover 90 |
TEAM A
TEAM A
TEAM B / Samurai Cup
TEAM B / Samurai Cup
TEAM C / LR 90 Cup
TEAM C / LR 90 Cup
LR 90 Cup
TEAM D
TEAM D
TEAM D / LR 90 Cup
Vitara Cup
KIA Cup
KIA Cup
Samurai Cup
SUV Cup
SUV Cup
SUV Cup
SUV Cup
SUV Cup
SUV Cup
SUV Cup
SUV Cup
KIA Cup
KIA Cup
Samurai Cup
Samurai Cup
Vitara Cup
Vitara Cup
TEAM E / LR 90 Cup
TEAM E / LR 90 Cup
Vitara Cup
LR 90 Cup
LR 90 Cup |
More articles
|
|
| |
|