| |
Ο Νοέμβριος αναμένεται «καυτός», γεμάτος Trail Ride – Raid!
Ένα ακόμα Trail Ride - Raid διοργανώνεται στις 14 Νοεμβρίου, σε
μια διαδρομή 130 χιλιομέτρων, στον πανέμορφο Ταύγετο από τη λέσχη
μοτοσικλετιστών Καλαμάτας!
Εσείς που θα είστε;
*** Αποτελέσματα ***
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Γενική
AUTO
4Χ4
4Χ4
RAID
Γενική
ΜΟΤΟ
Enduro
On-Off
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σημείο εκκίνησης: Ν.Ο.Κ.
(Παραλία Καλαμάτας).
Ώρα εκκίνησης: 09:00 το πρωί
Με τι ερχόμαστε;
Με Enduro, On-Off, On-Off Twin, SUV ή 4Χ4
Πώς θα μάθω περισσότερα και που δηλώνω συμμετοχή;
www.off-road.gr
www.lemoka.gr
Γιώργος Μπάρκας
Τηλ 27210 91394
Fax 27210 94586
Κιν 6937315368
www.lemoka.gr
Email : kosmima@acn.gr
Δήλωση
συμμετοχής
Γενικός Κανονισμός Trail Ride - Raid
Ειδικός Κανονισμός Trail Ride Ταυγέτου
Θα πληρώσω συμμετοχή;
Ναι , 25 € η μηχανή και 30 € το αυτοκίνητο
Τι είναι το Trail Ride – Raid;
Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Ό αγώνας τύπου Trail Ride – Raid,
είναι μια αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της
Ελλάδας, με την σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑ.
Μπορεί να έχει μήκος ανά ημέρα από 90 χλμ μέχρι και 500 χλμ και
συνολικό μήκος έως 1200 χλμ. Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνά τις 3
ημέρες. Το μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό διαδρομής που διεξάγεται σε
άσφαλτο, είναι 25% των συνολικών χιλιομέτρων της διαδρομής. Το υπόλοιπο
ποσοστό πρέπει να διεξάγεται σε χωματόδρομους κακής βατότητας ή εντελώς
εκτός δρόμου. Ο αγώνας τύπου «Trail ride – raid» δεν είναι
αγώνας Enduro ή Trial και ούτε μπορεί να τους αντικαταστήσει. Είναι
αγώνας αντοχής και προσανατολισμού.»
Με απλά λόγια, είναι ένας χωμάτινος αγώνας, για 4Χ4 και μοτοσικλέτες,
με απαιτήσεις αντοχής και προσανατολισμού. Για λόγους ασφαλείας οι
διαδρομές πρέπει να είναι τέτοιες, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα για
υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες.
Διοργανωτής είναι η «ΛΕΣΧΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ». Η
διαδρομή του αγώνα είναι 130 χιλιόμετρα και συμμετέχουν μοτοσικλέτες
και αυτοκίνητα.
Με τι θα έρθω;
Σύμφωνα με τον κανονισμό:
ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ: Οι αγώνες αντοχής
τύπου «Trail Ride - Raid»
δέχονται συμμετοχές μοτοσικλετών που διαθέτουν επίσημη άδεια
κυκλοφορίας. Αυτές οι μοτοσικλέτες πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς
ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, όπως
επίσης και τους κανονισμούς ασφαλείας του παρόντος Κανονισμού.
Οι μοτοσικλέτες υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες:
- Ομάδα Enduro: Μοτοσικλέτες
παντός εδάφους, σειράς παραγωγής, μέχρι
656 κ.ε. και «βάρους χρήσης» έως 135 κιλών.
- Ομάδα On-Off: Μοτοσικλέτες
παντός εδάφους, σειράς παραγωγής, μέχρι
656 κ.ε. και «βάρους χρήσης» 135,1 έως 180 κιλών.
- Ομάδα Μεγάλα On-Off:
Μοτοσικλέτες, παντός εδάφους, σειράς παραγωγής,
άνω των 656 κ.ε., ή «βάρους χρήσης» άνω 180,1 κιλών
ανεξαρτήτως κυβικών.
Σαν «βάρος χρήσης» θεωρείται το βάρος μοτοσικλέτας, έτοιμης
για λειτουργία χωρίς καύσιμο, αναβάτη και εξοπλισμό αυτού.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Οι αγώνες αντοχής τύπου «Trail Ride - Raid» δέχονται
συμμετοχές αυτοκινήτων 4Χ4 εκτός δρόμου που διαθέτουν κίνηση στους
τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή και επίσημη άδεια κυκλοφορίας.
Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που
προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος
Κανονισμού.
Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων
σημείων για όλους τους επιβαίνοντες. Επίσης θα πρέπει να διαθέτουν
πυροσβεστήρα σκόνης δύο (2) κιλών, ο οποίος θα πρέπει να διαθέτει
σύστημα ταχείας ελευθέρωσης και να είναι τοποθετημένος σταθερά στο
αυτοκίνητο σε τέτοιο σημείο που το πλήρωμα να μπορεί να έχει πρόσβαση
σε αυτόν από τη θέση του.
Τα ανοικτά αυτοκίνητα που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής,
υποχρεούνται να τοποθετήσουν Roll Bar εγκεκριμένου τύπου (Άρθρο 253,
παράρτημα J ΔΑΚ) Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται στις πιο κάτω ομάδες:
― Ομάδα 4X4 - Raid: Αυτοκίνητα
παντός εδάφους (Cross-country), με
κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων,
βελτιωμένα.
― Ομάδα 4X4: Αυτοκίνητα παντός
εδάφους (Cross-country) σειράς
παραγωγής, με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και βοηθητικό κιβώτιο
ταχυτήτων
― Ομάδα SUV: Αυτοκίνητα παντός
εδάφους (Cross-country) σειράς παραγωγής
με δυνατότητα κίνησης στους τέσσερις τροχούς, χωρίς βοηθητικό κιβώτιο
ταχυτήτων. Σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται και όλες οι εκδόσεις του
SUBARU FORESTER
Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για
να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την
ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό
παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην
έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε
σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που
επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό:
Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις,
προσθήκες.
Αμορτισέρ & ελατήρια - σούστες:
Επιτρέπεται η αλλαγή των αμορτισέρ
και των ελατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους, τα σημεία
στήριξης τους και η αρχή λειτουργίας τους, θα είναι αυτά του
κατασκευαστή. Επιτρέπεται η προσθήκη ή αφαίρεση αριθμού σουστό-φύλλων
όχι όμως και τα σημεία στήριξης των ή και η αρχή λειτουργίας τους.
Μπλοκέ ή διαφορικά περιορισμένης
ολίσθησης: Επιτρέπεται η αλλαγή των
απλών διαφορικών με κάθε είδους μπλοκέ ή περιορισμένης ολίσθησης και
των συστημάτων ελέγχου των.
Ελαστικά: Επιτρέπεται η αλλαγή
των γνήσιων με ελαστικά τύπου ΑΤ ή ΜΤ,
στις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στο βιβλίο οδηγιών του
(manual) ή με μέγιστη απόκλιση από αυτές ±5%. Δεν επιτρέπεται
όμως η αλλαγή διάστασης ζάντας.
Εργάτης ή βίντσι: Επιτρέπεται η
προσθήκη εργάτη, εφόσον αυτός είναι
τοποθετημένος σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Ποδιές προστασίας: Επιτρέπεται
η προσθήκη ποδιάς προστασίας, εφόσον
αυτή καλύπτει μηχανικά μέρη, μόνο κάτω από το όχημα.
Για οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση που μπορεί να προκύψει
αμφιβολία, ο συμμετέχων είναι υποχρεωμένος να φέρει επίσημα έγγραφα
(όχι φωτοαντίγραφα), που να αποδεικνύουν ότι ο πρόσθετος εξοπλισμός,
βελτίωση, αλλαγή παρέχεται από τον κατασκευαστή σε μορφή μαζικής
παραγωγής, αλλιώς το τετρακίνητο, αυτόματα θα περνά στην κατηγορία
4X4-Raid.
Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4 – Raid:
Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται
υποχρεωτικά όσα οχήματα έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές
που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην
κατηγορία 4Χ4. Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να
είναι: Βελτιώσεις συστημάτων ασφαλείας (Roll Bar ή cage), αλλαγή
καθισμάτων με τύπου «μπάκετ» κλπ., αλλαγή αριθμού αμορτισέρ
ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου
λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος
κ.α. Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην συμπεριλάβει την ανωτέρω
κατηγορία στον αγώνα του και να μην δεχθεί τη συμμετοχή αυτών των
αυτοκινήτων σε καμιά άλλη κατηγορία. Αν όμως την συμπεριλάβει, τότε
μπορεί να ορίσει διαφορετική ημερομηνία λήξης συμμετοχών, για αυτά τα
αυτοκίνητα καθώς και να ζητήσει διαφορετικό παράβολο συμμετοχής.
Ο οργανωτής μπορεί να ορίσει ωράριο ελέγχου εξακρίβωσης που δεν θα
συμπίπτει με τις άλλες κατηγορίες. Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να
εξετασθούν από πτυχιούχο τεχνικό έφορο που θα ορισθεί από την ΕΘΕΑ. Ο
αλυτάρχης θα μπορεί να ορίσει διαφορετική σειρά εκκίνησης, για την
ανωτέρω κατηγορία. Επίσης για να απονεμηθούν κύπελλα σε αυτή την ομάδα,
θα πρέπει να έχουν δηλώσει συμμετοχή 6 αυτοκίνητα της ομάδας 4Χ4 -
Raid.
Δηλαδή, μπορείτε να έρθετε με οποιοδήποτε Enduro, On-Off & Twin,
4Χ4 & SUV. Αν έχετε απορία σε ποια
ομάδα ανήκετε, κάντε ένα τηλέφωνο να τα πούμε!
Η διαδρομή;
Γενικά: Σύμφωνα με τον
κανονισμό: «Ο καθορισμός των διαδρομών
πρέπει να επιτρέπει στη πλειονότητα των πληρωμάτων που βρίσκονται εντός
αγώνος να πραγματοποιούν το μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής με το φως
της ημέρας και να είναι τέτοια που να μην επιτρέπει στα οχήματα να
αναπτύξουν συνολική μ.ω.τ. πέραν των 50 χιλιομέτρων. Οι οργανωτές
παροτρύνονται να σχεδιάζουν διαδρομές τέτοιου επιπέδου δυσκολίας που η
μέγιστη δυνατή μ.ω.τ. να μην ξεπερνά τα 35 χιλιόμετρα. Αν αναγκαστικά
πρέπει να χρησιμοποιήσουν κάποια μεγάλη διαδρομή που πιθανόν, ικανός
αγωνιζόμενος μπορεί να ξεπεράσει τα 50 χιλιόμετρα μ.ω.τ. συνολικά, θα
πρέπει η διαδρομή αυτή να γίνει απλή.»
Και ειδικά: Στο συγκεκριμένο
αγώνα, η διαδρομή κινείται σε αγροτικούς
και δασικούς δρόμους, άσχημης και πολύ άσχημης βατότητας και
αντιπυρικές ζώνες. Ξεκινάει από την παραλία της Καλαμάτας ανεβαίνει στο
όρος «Καλάθι», συνεχίζει στον Ταΰγετο σε υψόμετρο 1400
μέτρα και επιστρέφει στην παραλία της Καλαμάτα
Όπως αναφέραμε και
προηγουμένως, σε αυτή την αγωνιστική διοργάνωση, τα χιλιόμετρα είναι
συνολικά 130.
Στη σχεδίαση της διαδρομής, η μέση ωριαία εκτιμάται ότι θα είναι στα
επίπεδα των 35 χιλιομέτρων για τα 4Χ4 και 45 χιλιόμετρα για
μοτοσυκλέτα.
Η προετοιμασία:
Φυσικά ένα σετ λάστιχα, για χρήση εκτός δρόμου, είναι το λιγότερο που
μπορείτε να τοποθετήσετε στο όχημα σας (Μοτοσικλέτα & 4Χ4). Στις
μοτοσυκλέτες το ελαστικό είναι το Α και το Ω.
Οι αναβάτες θα πρέπει να φορούν κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισμό
(επιγονατίδες κλπ) και φυσικά το κράνος είναι απαραίτητο!
Τα αυτοκίνητα
τώρα, σύμφωνα με τον κανονισμό:
«Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή
περισσοτέρων σημείων για όλους τους επιβαίνοντες. Επίσης θα πρέπει να
διαθέτουν πυροσβεστήρα σκόνης δύο (2) κιλών, ο οποίος θα πρέπει να
διαθέτει σύστημα ταχείας ελευθέρωσης και να είναι τοποθετημένος σταθερά
στο αυτοκίνητο σε τέτοιο σημείο που το πλήρωμα να μπορεί να έχει
πρόσβαση σε αυτόν από τη θέση του.
Τα ανοικτά αυτοκίνητα που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής,
υποχρεούνται να τοποθετήσουν Roll Bar εγκεκριμένου τύπου (Άρθρο 253,
παράρτημα J ΔΑΚ)»
Δηλαδή, τοποθετήστε στέρεα μέσα στο όχημα, (συνήθως κάτω από τα πόδια
του συνοδηγού), ένα πυροσβεστήρα σκόνης 2 κιλών και ελέγξτε ότι
υπάρχουν ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων για όλους τους επιβαίνοντες
(σύμφωνα με τον κανονισμό στο αυτοκίνητο μπορούν να επιβαίνουν εκτός
από τον οδηγό έως 3 συνοδηγοί).
Αν το τετρακίνητο σας είναι «ανοικτού τύπου» και δεν
διαθέτει τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής πχ Willys, θα πρέπει να
τοποθετήσετε Roll Bar, εγκεκριμένου τύπου, σύμφωνο με το άρθρο 253 του
παραρτήματος J, του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα.
Αυτές είναι οι ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας και δεν θα επιτραπεί
εκκίνηση σε αυτοκίνητο που δεν τις έχει ακολουθήσει!
Ένα ζευγάρι, γαλότσες, αδιάβροχο και τουλάχιστον 1 ιμάντας με 2 ναυτικά
κλειδιά, είναι το λιγότερο που θα πρέπει να έχετε μαζί σας, για κάθε
περίπτωση.
Όλοι, καλό είναι να έχουν μαζί τους, ένα φορτισμένο κινητό για
επικοινωνία, σε περίπτωση ανάγκης. Στα σημεία της διαδρομής πού δεν
υπάρχει σήμα στο κινητό, θα κινούνται οχήματα με ασυρμάτους.
Μπορώ να έρθω από το Σάββατο το βράδυ;
Ναι, μας κάνουν προσφορές τα παρακάτω ξενοδοχεία :
HOTEL HAIKOS τηλ 27210 27210 – 27210 88902 www.haikos.gr
ΜΟΝΟΚΛΙΝΟ 30 €
ΔΙΚΛΙΝΟ 40 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 50 €
Με πρωινό
Επιβάρυνση παραμονής έως την Κυριακή 6μμ 15 €
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΝΕΔΩΝ»
Τηλ 27210 26811
ΔΙΚΛΙΝΟ 30 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 35 €
Χωρίς πρωινό
Επιβάρυνση παραμονής έως την Κυριακή 6μμ 50% της τιμής
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΦΛΟΙΣΒΟΣ»
Τηλ 27210 32177 – 27210 90080
PHARAE PALACE HOTEL
Τηλ 27210 94420
ΜΟΝΟΚΛΙΝΟ 42 €
ΔΙΚΛΙΝΟ 58 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 69 €
Περιλαμβάνεται πρωινό σε μπουφέ
HOTEL «ΠΑΝΟΡΑΜΑ»
Τηλ 27210 41066 – 27210 41070
ΔΙΚΛΙΝΟ 35 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 45 €
Πρωινό 4,4 €
ELITE HOTEL
Τηλ 27210 85303 – 27210 22434
ΜΟΝΟΚΛΙΝΟ 57,5 €
ΔΙΚΛΙΝΟ 65 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 75 €
Περιλαμβάνεται πρωινό σε μπουφέ
HOTEL REX
Τηλ 27210 94440
www.rexhotel.gr
ΜΟΝΟΚΛΙΝΟ 43,5 €
ΔΙΚΛΙΝΟ 69 €
Περιλαμβάνεται πρωινό
MESSINIAN BAY HOTEL
Τηλ 27210 41001 – 27210 41253
ΔΙΚΛΙΝΟ 50 € Με πρωινό
ΔΙΚΛΙΝΟ 62 € Με πρωινό & δείπνο
Παραμονή έως την Κυριακή 6μμ χωρίς επιβάρυνση
HOTEL «ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ»
Τηλ 27210 86824-5
ΜΟΝΟΚΛΙΝΟ 25 €
ΔΙΚΛΙΝΟ 30 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 40 €
HOTEL GALAXY
Τηλ 27210 86002
Fax 27210 28892
20€ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΤΑΥΓΕΤΟΥ
Τηλ 27210 99236
Fax 27210 98198
ΔΙΚΛΙΝΟ 30 €
ΤΡΙΚΛΙΝΟ 36 €
ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ
Σας προτείνουμε για διασκέδαση τα μπάρ «De luxe» στο
Ιστορικό Κέντρο Καλαμάτας
«Gala» στο λιμάνι της Καλαμάτας
Άλλες πληροφορίες:
• Στα τετρακίνητα ένας (ή περισσότεροι) συνοδηγός (οι) θα ήταν
χρήσιμος. Εκτός ότι διαβάζει το road book, μπορεί να χρησιμεύσει και
σαν «εργάτης μετακίνησης εμποδίων» ή «ώθησης»
αν τον χρειαστείτε!
• Θα υπάρχει «σκούπα» (ουραγός) με μοτό και αυτοκίνητο.
• Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, θα υπάρχουν Σημεία Ελέγχου Διέλευσης
(Σ.Ε.Δ.), ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλα τα οχήματα θα περάσουν από τη
διαδρομή και δε θα κάνουν «ζαβολιές»!
• Υπάρχει όριο συμμετοχών «160», (80 4Χ4 & 80
μοτοσικλέτες). Φροντίστε να είστε στην ώρα σας (08:00 - 08:30) ή ακόμα
καλύτερα «κλείστε» πιο νωρίς με e -mail ή fax!
• Έχουν υπολογιστεί ανεφοδιασμοί για τα "καθαρά" περίπου στα 50
χιλιόμετρα (Μπορείτε να φέρετε τα καύσιμα σας και θα τα μεταφέρουμε στα
ανάλογα σημεία).
• Το σημείο εκκίνησης και τερματισμού είναι το ίδιο (Παραλία Καλαμάτας
– Ναυτικός Όμιλος Καλαμάτας).
• Σε όλους τους συμμετέχοντες θα μοιραστεί αναμνηστικό μετάλλιο στον
τερματισμό.
• Όσοι έχουν αγωνιστική άδεια (license) δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν
ημερήσια αγωνιστική άδεια. Αν δεν έχετε αγωνιστική άδεια, θα μπορείτε
να βγάλετε την ημέρα του αγώνα, με κόστος 16€. Χρειάζεται μόνο το
δίπλωμά σας.
• Στα τετρακίνητα, αγωνιστική άδεια θα πρέπει να έχουν (ή να βγάλουν
εκείνη την ημέρα) όλοι οι επιβαίνοντες στο όχημα. Θα μπορούν όμως να
οδηγήσουν μόνο όσοι έχουν δίπλωμα.
• Δεν μπορούν να λάβουν μέρος οχήματα με πινακίδες δοκιμής. Επίσης, αν
το όχημα δεν είναι στο όνομα του συμμετέχοντα, θα χρειαστεί επικυρωμένη
υπεύθυνη δήλωση παραχώρησης από τον ιδιοκτήτη.
• Θα υπάρχουν αριθμοί, τρεις για τις μοτοσικλέτες και δύο για τα
αυτοκίνητα τα οποία υποχρεωτικά θα πρέπει να τοποθετήσετε στα οχήματα
σας, στα σημεία που θα σας υποδείξει η οργάνωση. Επίσης υποχρεωτική θα
είναι η τοποθέτηση των σημάτων των χορηγών του αγώνα.
• Με τη συμμετοχή σας θα πρέπει να αναφέρετε και την κατηγορία του
οχήματος σας. Παρ’ όλα αυτά ο αλυτάρχης είναι ο μόνος υπεύθυνος για τον
ορισμό της κατηγορίας που ανήκει το όχημά σας και η τελική απόφαση
είναι αποκλειστικά δική του.
• Στην εκκίνηση θα παραλάβετε μια κάρτα χρονομέτρησης, την οποία είστε
υποχρεωμένοι να διατηρήσετε σε καλή κατάσταση, να την παραδίδετε για
σφράγιση στους κριτές του αγώνα και να την παραδώσετε στο τέλος. Σε
περίπτωση, απώλειας, παραποίησης ή καταστροφής, είστε αυτομάτως εκτός
αγώνα.
• Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Ο διοικητικός έλεγχος θα αφορά
έλεγχο των εγγράφων που αναφέρονται στον συμπληρωματικό κανονισμό:
o αγωνιστικές άδειες (licence, αν δεν έχετε θα βγάλετε επιτόπου) o
άδειες οδήγησης
o πιστοποιητικό ιδιοκτησίας του οχήματος
o διάφορες εξουσιοδοτήσεις
o «ασφάλεια οχήματος»
• Σύμφωνα με τον κανονισμό: «Τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της
οργανωτικής επιτροπής δεν εφεσιβάλλονται.». Δηλαδή: Μην έρθετε
«ζεστοί» για ενστάσεις.... Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το
παιχνίδι σε .... φιλικούς τόνους.
• Τη διαδρομή θα την βγάλουν και μεγάλα enduro, αρκεί να έχουν τα
κατάλληλα ελαστικά. Μην διανοηθεί όμως κανένας να «σκάσει
μύτη» με Varadero, έτσι; Εκτός αν η σωματική του διάπλαση του
δίνει την δυνατότητα να το «βλέπει» σαν εντουράκι! BMW
GS650 και άλλα μεγάλα μονοκύλινδρα θα τη βγάλουν «καθαρή»
με τα σωστά λάστιχα. Αν έχετε μια μοτοσυκλέτα, θέλετε να έρθετε αλλά το
σκέφτεστε, κάντε ένα τηλέφωνο, να το συζητήσουμε.
• Αν θέλετε να προσφέρετε κάτι και να δείτε το λογότυπο σας στα άρθρα
για το trail ride, επικοινωνήστε με e-mail ή τηλεφωνικώς.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΤΟ
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
|
ΧΟΡΗΓΟΣ
|
ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
|
Βεζύρης Γεώργιος |
-
|
CCM 650 E
|
On-Off
|
Γεννάτος Πέτρος
|
-
|
ΚΤΜ EXC 400
|
Enduro
|
Ζαφείρης Φώτιος
|
-
|
Honda XLR250
|
Enduro
|
Κανελλεας Σταύρος
|
Metron Team
|
Honda XR650 Rally
|
On-Off
|
Καπετάνιος Γιώργος
|
-
|
KTM LC4 625
|
On-Off
|
Καπνιάρης Μάνθος
|
Dragon
|
Yamaga YZF Sport Quad 450
|
On-Off
|
Κατσίβελας Κυριάκος
|
-
|
KTM EXC 125
|
Enduro
|
Κατσιμαλής "SUPERSPY" Σπύρος
|
MZ-Motors.gr - Off-Road.gr -
Ελαστικά Ακρίβου - ΜΑΚΑΝ
|
MZ Baghira 660 Rally
|
On-Off
|
Κρινάς Παναγιώτης
|
-
|
Honda XR 250r |
Enduro
|
Λαγωνικάκος Δημήτρης
|
-
|
Υamaha TT250
|
Enduro
|
Μαγγανάς Στέφανος
|
-
|
Kawasaki KX125
|
Enduro
|
Μαρουλάκης Λευτέρης
|
-
|
KTM 620 Rally
|
On-Off
|
Μυλωνάς "DENIS" Σάββας
|
Stratego Adventure Team
|
ATV Limhigh 260
|
On-Off
|
Παπαδόπουλος Τηλέμαχος
|
MZ-Motors.gr
|
Yamaha DT200
|
Enduro
|
Περδίκης Γιώργος
|
-
|
ΚTM EXC400 |
Enduro
|
Πετρούτσος Αλέξανδρος
|
-
|
KTM 640 Adv
|
On-Off
|
Τσουκαλάς Νίκος
|
-
|
Yamaha YZF Sport Quad 450
|
On-Off
|
Φωτόπουλος Χάρης
|
-
|
Suzuki RM
|
Enduro
|
Χαραλαμπάκης Νίκος
|
-
|
Suzuki RM
|
Enduro
|
Δροσόπουλος "KOSDROS" Κώστας
|
-
|
Suzuki DR650
|
On-Off
|
Οικονομάκος Γιώργος
|
Husaberg Ελλάς - Denicol - WP -
AFAM
|
Husaberg FE550
|
Enduro
|
Ψωφάκης "Raptor" Αλέξανδρος
|
Quad Racing Team
|
Yamaha Raptor 660
|
On-Off
|
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΑUTO
Αγγελής Νικόλαος -Καβαλάρης
|
Τσουλάκος Πολυζώης - Βρυκόλακας
|
Suzuki J4I |
4X4
|
Αλεξανδρόπουλος Χρήστος - Chrisva
|
Αμπάτης Λάμπρος
|
Lada Niva
|
4X4 Raid
|
Βαβαρούτσος Νικόλαος
|
Παπαδέας Δημήτριος
|
Mazda B2500
|
4X4
|
Βιδαλάκης Αθανάσιος - Vidas
|
-
|
Jeep Wrangler
|
4X4
|
Γαλανόπουλος Πάνος
|
Ξανθοπούλου Νούλα
|
Land Rover Disco
|
4Χ4
|
Γιαννακούλης Δημήτρης
|
Σιούτης Πέτρος
|
Mitsubishi L200
|
4X4
|
Δελλής Ιωάννης
|
Σφυράκης Ιωάννης
|
Mitsubishi Pajero
|
4Χ4 Raid
|
Δουράκος Σπύρος
|
Ιωάννου Μανώλης
|
Mitsubishi Pajero
|
4Χ4
|
Δρακόπουλος Θεόδωρος
|
Γκοτσόπουλος Κωνσταντίνος
|
Jeep Wrangler
|
4X4
|
Ευτιχίδης Χάρης
|
Κιμωνίδης Έκτρωρ
|
Nissan Terrano
|
4Χ4
|
Καζάνης Σάββας
|
Σιφηρόπουλος Μιχάλης
|
Lada Niva
|
4Χ4
|
Κακανιάρης Αντώνης - Metalaxe
|
Κουτσιάς Κωνσταντίνος - FYZ
|
Lada Niva
|
4X4
|
Καραφωτιάς Άκης
|
Χριστιάνου Εβίτα
|
Jeep Cherokee
|
4X4
|
Κεχαϊδης Γεώργιος
|
Χωριανόπουλος Αντώνιος
|
Suzuki Jimny
|
4Χ4
|
Κοντόπουλος Γεώργιος
|
Πετρόπουλος Παναγιώτης
|
Izuzu 4X4
|
4X4
|
Κυπριανού Γεώργιος - Tazmania
|
Χατζηβασίλογλου Μαριάνθη -
TazLady
|
Lada Niva
|
4X4 Raid
|
Μητσέας Κωνσταντίνος Τζαμάς
|
|
Toyota Hilux
|
4Χ4
|
Μπάκουρος Νικόλαος
|
Χαλκιόπουλος Παναγιώτης
|
Land Rover Disco
|
4X4 Raid
|
Μπαρδής Θεόδωρος - Tedos
|
Πατσάδα Λυδία - BrittBrat
|
Νissan Terrano II
|
4X4
|
Μπέσης Γεώργιος
|
|
Jeep Cherokee
|
4X4
|
Μπίλιας Παναγιώτης
|
Καμούστας Νίκος
|
KIA Sportage
|
4Χ4
|
Παλούμης Ηλίας Lada Club Πατρας
|
Πουλιάση Γαλάτεια - Lada Club
Πάτρας
|
Lada Niva
|
4X4
|
Παπαδημητρίου Δημήτριος
|
Σταυριανάκη Μαρία
|
Jeep Wrangler
|
4X4
|
Παπαθεοδώρου Φώτης Lada Club
Πάτρας
|
Αγαλού Αλεξάνδρα
|
Lada Niva
|
4X4
|
Παπαισιδώρου Νικόλαος
|
Παπαισιδώρου Χαράλαμπος
|
Land Rover Disco
|
4X4
|
Παπαχριστοφίλου Ευστάθιος
|
Ηλιόπουλος Νίκος
|
Suzuki Vitara
|
4X4
|
Πενταράς Χριστόδουλος 4Χ4 Club
Ναύπλιο
|
-
|
Land Rover Disco
|
4X4
|
Περίδης Νίκος - Siros Team
|
Φραγκιάς Αντώνης
|
Toyota Land Cruiser
|
4X4
|
Σαραφείδης Μιχάλης - XONTROS
|
Μπινόπουλος Παύλος - PAVLOX
|
Suzuki Vitara Cabrio
|
4Χ4 Raid
|
Σκληρής Κωνσταντίνος
|
Σταθάτος Μιχάλης
|
Daihatsu Terios
|
SUV
|
Σταματελόπουλος Δημήτριος
|
Αγγελονίδης Γεώργιος
|
Jeep Wrangler
|
4X4
|
Φουντουλάκης Βαρθολομαίος
|
Καρδαράς Κωνσταντίνος
|
Lada Niva
|
4Χ4
|
Χρηστακέας Γιώργος Pajo
|
Πήχας Στέφανος
|
Mitsubishi Pajero
|
4Χ4
|
Χρηστίδης Πέτρος - Γέρος
|
Βουτηράκης Παντελής - Pads
|
Suzuki Jimny
|
4X4
|
Ποιοί
είμαστε;
Η
Λέσχη
Μοτοσικλετιστών Καλαμάτας άρχισε να υφίσταται ως νομικό πρόσωπο μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα από το Μάρτιο του 2003.
Σκοπός της Λέσχης είναι η βελτίωση των συνθηκών για την ανάπτυξη του
μοτοσικλετιστικού επιπέδου στην πόλη μας και η συμβολή στην επίλυση των
προβλημάτων που αντιμετωπίζει στην χώρα μας, η συγκέντρωση των
ιδιοκτητών και γενικά των φίλων της μοτοσικλέτας, καθώς και η κάθε
είδους δράση για τη διάδοση της ιδέας της μοτοσικλέτας και για την
προαγωγή του επιπέδου στο οποίο βρίσκεται σήμερα από κάθε άποψη
(ασφάλεια, εκτίμηση της κοινής γνώμης κλπ).
Οργανώνουμε και πραγματοποιούμε εκδρομές για την ανάπτυξη της ιδέας της
μοτοσικλέτας. Επιδιώκουμε την σύσφιξη των σχέσεων των μελών και την
προβολή της στην κοινή γνώμη ανταλλάσοντας απόψεις, τεχνικές συμβουλές
και πληροφορίες. Στις προθέσεις μας περιλαμβάνονται η διοργάνωση
αγώνων, διαλέξεων, εορτών, μοτοσικλετιστών και πολιτιστικών εκδηλώσεων
και επιδείξεων.
Φιλοδοξούμε να αντιμετωπίσουμε και να επιλύσουμε, πάντα σε συνεργασία
με τους αρμόδιους φορείς, τα προβλήματα που είτε υπάρχουν, είτε θα
υπάρξουν στο μέλλον για τους μοτοσικλετιστές της πόλης μας ως
καταναλωτές.
Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα ασφαλούς οδήγησης.
Ήδη μερικά από τα μέλη μας έχουν παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια και
ελπίζουμε ότι θα έχουμε την δυνατότητα οργάνωσης τέτοιων σεμιναρίων και
στην Καλαμάτα. Αισιοδοξούμε να δημιουργήσουμε και Τράπεζα Αίματος για
τα μέλη μας. Προκειμένου να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, θα αναπτύξουμε
συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για τα προβλήματα που αφορούν τον
κόσμο των δύο τροχών στην χώρα.
Αποβλέπουμε επίσης στην σύσφιξη των σχέσεων και την συνεργασία με όμοια
σωματεία πού έχουν τους ίδιους ή παρεμφερείς με την Λέσχη μας σκοπούς ή
και με Ομοσπονδίες σωματείων της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Λέσχης Μοτοσυκλετιστών Καλαμάτας, έχει ως
εξής:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γεώργιος Μπάρκας
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δημήτριος Φίλντισης
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Χαράλαμπος Χαραλαμπόπουλος
ΤΑΜΙΑΣ: Αθανάσιος Ντάκουρης
ΕΦΟΡΟΣ ΥΛΙΚΟΥ: Νικόλαος Αρβανίτης
ΜΕΛΗ: Χρήστος Συκάς Βασίλειος Τσιάμης
More articles
|
|
| |
|