Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Πανελλήνιο κύπελλο Trail Ride-Raid 2005: Δεύτερος γύρος Θήβα - Επιτέλους Raid!

Κυριακή πρωί 05:30: Ενώ αρκετοί είναι αυτοί που δεν έχουν βγει από τα ξενυκτάδικα, ο πρώτος από τους αναβάτες είναι ήδη φευγάτος!
Ένα τεράστιο φεγγάρι, προσπαθεί να κάνει την νύκτα μέρα, συντροφεύοντας ευχάριστα τους αγωνιζόμενους στα πρώτα χιλιόμετρα της απλής.
Ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride – Rally Raid 2005, ξεκινά!
*** Incar πλάνα απο το 107! ***









Autofestival, Ιπποκράτειος, Αγ. Μερκούρης, Αυλώνα, Κλειδί, Δαφνούλα, Νεοχωράκι, Πεδίο βολής Θήβας: 70 χιλιόμετρα σε δύο ώρες.

Οι πρώτοι αναβάτες έκαναν τη μισή από την παραπάνω διαδρομή νύκτα. Κάθε είδους πατέντα, είχε χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει το φωτισμό, του δρόμου, του κοντέρ και φυσικά του road book!
Φακοί, λαμπάκια, led -  ότι μπορείτε να φανταστείτε.
Καλύτερη στιγμή το ανέβασμα από αριστερή σε δεξιά φουρκέτα, λίγο μετά το Κλειδί: Στην πρώτη, έβλεπες το τεράστιο φεγγάρι να δύει στο βάθος του ορίζοντα.
Η δεύτερη σου προσέφερε τον ήλιο στα καλύτερα του: να ξεπροβάλει, πίσω από τις πλαγιές της Δίρφυς, απέναντι στην Εύβοια!
Εντωμεταξύ, η φύση ξύπναγε γύρω σου, γεμίζοντας τον τόπο με μυρωδιές. Ααααααα…… απόλαυση!

Η οδήγηση με μοτό νωρίς το πρωί, λίγο πριν από το πρώτο φως, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.
Όλες οι αισθήσεις σου είναι σε εγρήγορση, τα φώτα από τη μοτοσικλέτα φωτίζουν μόνο εκεί που πρέπει να πάει το μάτι, ενώ ταυτόχρονα η γνώση ότι λαμβάνεις μέρος, σε ένα μοναδικό αγώνα του είδους στη χώρα μας, σε γεμίζει αδρεναλίνη!
Φυσικά ο ρυθμός αυτή την ώρα δεν είναι τρομερά γρήγορος, απλά σβέλτος.

 Με το πρώτο φως, το μπουλούκι, φτάνει στις πεδιάδες της Θήβας. Ανεφοδιασμός, στο τελευταίο βενζινάδικο πριν το ΣΕΧ και αναμονή με κουβεντούλα πριν το ρολόι.
Ένας – ένας, περνά την πινακίδα του σταθμού ελέγχου και ετοιμάζεται για την εκκίνηση της ειδικής.

Για ορισμένα πληρώματα (μοτο και 4Χ4) τα προβλήματα ξεκίνησαν από την απλή, με σκασμένα ελαστικά και μερικά μηχανικά προβλήματα.


Εν αναμονή της κόκκινης σημαίας εκκίνησης της ειδικής και .... πάμε!
Πού όμως; Ανέβασμα στο αναχωματάκι και .... ο δρόμος δείχνει να παίζει κρυφτό από την αρχή!

Ώωπ! Νάτος, δεξιά κατεβαίνει με όρεξη την πλαγιά. Ο αλυτάρχης στην ενημέρωση, είχε πει, ότι θα ήταν μια πολύ γρήγορη ειδική, με το πιο δύσκολο κομμάτι της στην αρχή.

Πράγματι, ο δρόμος ήταν γεμάτο λούκια, ανηφοροκατηφόρες, ενώ μια περιήγηση μέσα από το –ξερό- ποταμάκι, έδωσε και λίγο άμμο!

Παλιοί ξεχασμένοι δρόμοι για 25 χιλιόμετρα, που ... πέρασαν χωρίς να το καταλάβουμε!
Πάνω που –μερικοί- χάζευαν τα tank- τσουπ να το πρώτο ΣΕΔ, που αποδείχθηκε ότι ήταν και η πρώτη μέτρηση.

Κανείς δεν έπιασε την ΜΩΤ που ήταν 50 για τις μοτο, 44 για τα 4Χ4 Raid και 41 για τα 4Χ4.
Τα φορτηγά θα είχαν ΜΩΤ 40, ενώ τα 4Χ4 Rally – ούτε αυτά ήρθαν – έχασαν – 48.

Πρώτος εδώ στις μοτοσικλέτες, ο Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ 640) με 00:33:06, ακολουθούμενος από τους Αλέξανδρο –Raptor- Ψωφάκη (#1 Yamaha Raptor 660) με 00:33:36 και Αντώνη –SPULSE- Σούλιο (#5 ΚΤΜ 640 Adv) με 00:36:24.

Τέταρτος ο Δημήτρης –HUSKY- Μεγαλοοικονόμου (#7 Husky 570TC) με 00:37:15, πέμπτος ο Λευτέρης –Cirica- Μαρουλάκης (#6 ΚΤΜ 620 Rally) με 00:38:22 και προβλήματα στα όργανα πλοήγησης του, ενώ την εξάδα έκλεισε ο Πέτρος Μπλιέρης (#38 ΚΤΜ 250) σε απόσταση αναπνοής με 00:38:31!

Στα αυτοκίνητα οι τρεις πρώτοι ήρθαν στο ίδιο λεπτό, με γρηγορότερο πλήρωμα αυτό των Γιώργου –PAJO- Χρηστακέα & Γιώργου –Gfrag- Φραγκιουδάκη (#102 Mitsubishi Pajero) και ΜΩΤ 43.08 με χρόνο 00:35:06.

Ακολούθησαν οι Κώστας Στάμου – Δημήτρης Δάφνης (#109 LR 90) με 00:35:27 και Σπύρος Δουράκος-Σπύρος Πούντος (#118 Mitsubishi Pajero) με 00:35:54.

Τέταρτο πλήρωμα οι Κωνσταντίνος Κιούσης – Κωνσταντίνος Παγουράς (#116 Suzuki Vitara), ακολουθούμενοι από τους Πέτρο –TALIBAN-Φίλη – Στρατή Γιαννάκο (#119 Daihatsu Feroza) και Σταύρο Δημητριάδη-Βαγγέλη Απρομούγκο (#137 Suzuki Jimny).

Από δω και μπρος, η διαδρομή ήταν «τάπα γκάζι». Γνωστός γουρουνοπατέρας, λέγεται ότι, εφάρμοσε την τακτική cruise control με δεματικό στο γκάζι!

Η διαδρομή παρέκαμπτε την Θήβα, έξυπνα και ακολουθούσαν αγροτικοί φαρδιοί δρόμοι με μεγάλη ορατότητα μέσα στην πεδιάδα, που έδωσαν την δυνατότητα να διορθωθεί η χαμένη ΜΩΤ.

Γρήγορα η διαδρομή μπήκε σε παλιές ακροπολικές ειδικές και ο Ελικώνας περίμενε τους αγωνιζόμενους για πιο τεχνικά κομμάτια, μέσα σε δασικούς δρόμους.

Το έξυπνο road book, χωρίς να είναι φλύαρο, έδινε τις κατάλληλες οδηγίες για να κατευθυνθούν οι συμμετέχοντες μέσα στο δαίδαλο δρόμων του βουνού.

Αρκετά πληρώματα μάζεψαν προπορεία, η οποία αναλώθηκε σε μια εντελώς εκτός δρόμου πλοήγηση μέσα σε ένα λιβάδι.


Τα χόρτα, αλλά και ένα παρόμοιο λιβάδι λίγα μέτρα πιο πριν, ταλαιπώρησαν αρκετούς. Ακριβώς στην έξοδο έγινε τελικά η δεύτερη μέτρηση, στο 82,76 χιλιόμετρο και την έκπληξη έκανε εδώ το πλήρωμα του ιπτάμενου RAV #107 των Βασίλη –ΒΑΣΙΛΙΑ- Δηλέ & Σπύρου –ΑΤΛΑ- Ματιάτου, πετυχαίνοντας με πολύ μεγάλη προσέγγιση την ΜΩΤ της κατηγορίας τους με 40.87!

Ακολούθησαν οι Θανάσης Νικολόπουλος – Αλέξης Μανωλάκης (#134 Nissan Terrano), με ποινή προπορείας , ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Χρήστος –CHRISKA- Καννελόπουλος – Νίκος –ΜΙΑΜ- Αναπλιώτης (#120 Suzuki Jimny).

Τέταρτοι εδώ οι Γιώργος –ΚΑΣΣΙΜΟΦΑΓΟΣ- Κουτάς – Πέτρος Κουντούρης (#108 LR 110), ακολουθούμενοι από τους Αντώνη Κυλίτη-Παντελή –PILI- Ηλιακάκη (#101 Jeep Cherokee) και Χριστόδουλο Πενταρά – Αντώνη Μαυρίδη (#114 LR Discovery).

Στις μοτοσικλέτες, και πάλι κανείς δεν μπόρεσε να «πιάσει» την ΜΩΤ. Καλύτερο χρόνο εδώ ο Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ) 1:45:17, ακολουθούμενος από τον Ψωφάκη (#1 Raptor) 1:46:17 και τον Μαρουλάκη (#6 ΚΤΜ) με 1:48:20.

Τέταρτος ο Σούλιος (#5 ΚΤΜ) 1:49:05, πέμπτος ο Χάρης Καμαρούλιας (#4 Yamaha WRF250) 1:50:49 και την εξάδα έκλεισε ο Βασίλης –BILLY- Βαρβαγιάννης (#3 KTM 525) με 1:51:23, αφήνοντας τον Μεγαλοοικονόμου στην έβδομη θέση με 1:51:30.




Έμεναν 58 περίπου χιλιόμετρα για το τελείωμα τις ειδικής και η τελευταία ευκαιρία για να «μαζευτούν» οι χρόνοι!

Η διαδρομή πλέον, διέσχιζε κάθετα τον Ελικώνα με στόχο τον τερματισμός της ειδικής στον αγωγό πάνω από την Δόμβραινα.
Ο Ελικώνας, πλέον ζεστός και φιλόξενος, απορρόφησε τους συμμετέχοντες μέσα στον όγκο του.
Ήταν ένα μίγμα από γλιστερή φλαταδούρα με γαρμπίλι, στενό δασικό δρόμο με πέτρα και έκλεινε με κατηφορικό περιφερειακό με «πολλά» που κατέληγε στον γλιστερό βοηθητικό δρόμο του αγωγού του Μόρνου.

Η πέτρα, το πρωινό ξύπνημα, η σκόνη και η πλοήγηση σε άγνωστη διαδρομή είχαν αρχίσει να αναδεικνύουν την καταπόνηση στα σώματα κυρίως των αναβατών και ο τερματισμός της ειδικής, με συνολικό μήκος 141,43 χιλιόμετρα, ήρθε ακριβώς εκεί που έπρεπε!

Στα αυτοκίνητα, έγιναν και πάλι ανακατατάξεις με καλύτερο εδώ το πλήρωμα των Ηλία Κεφαλά – Ναταλία Ανεμοδουρά (#104 Jeep Cherokee) και ποινή μόλις 00:00:06!
Ακολούθησαν οι Ιωάννης Δελής – Ιωάννης Σφυράκης (#103 Mitsubishi Pajero) με 00:00:10 και οι Κουτάς – Κουντούρης (#108 LR 110) με 00:00:16.

Τέταρτοι για αυτή τη χρονομέτρηση οι Δηλές-Ματιάτος (#107), ακολουθούμενοι από τους Κυλίτη-Ηλιακάκη (πέμπτοι #101) και Δουράκο-Πούντο (έκτοι #118).
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε απόσταση αναπνοής (+4’’ έβδομοι) τερμάτισε το πλήρωμα των Μάριου Λάμπρου-Δημήτρη Μασσάλα (#130) με ακόμα ένα Rav.


Στις μοτοσικλέτες και πάλι καλύτερο χρόνο ο Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ), με 2:50:09, ακολουθούμενος από τον κλασσικό Ψωφάκη (#1 Raptor) με 2:50:47, ενώ τρίτος ήταν ο Σούλιος (#5 ΚΤΜ) με 2:54:58.

Ο Μαρουλάκης (#6 ΚΤΜ) συνέχισε τέταρτος με 3:01:31, ακολουθούμενος από τον Μεγαλοοικονόμου (#7 Husky). Την εξάδα έκλεισε με ένα quad, κάνοντας την έκπληξη ο Σταύρος Κανελλέας (#15 Kawasaki KFX400), με 3:10:39.


Όμως το παιχνίδι δεν τελείωσε εδώ: 110 χιλιόμετρα έμεναν μέχρι τον τερματισμό και ήταν όλα χώμα!

Τα πληρώματα έπρεπε να κάνουν αυτή την απλή σε τρεις ώρες, χρόνος που κρινόταν υπέρ αρκετός, με στόχο την ήρεμη επιστροφή δίπλα από το κανάλι του Μόρνου για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και ακολούθως την γνωστή διαδρομή, που είχαμε κάνει αντίθετα το πρωί.

Τα χιλιόμετρα του Μόρνου, ήταν τελικά αρκετά βαρετά, ΑΛΛΑ έδωσαν το απαραίτητο χρώμα (σκόνης!!!) στα πληρώματα και ξεκούρασης για τα μάτια στην αχανή πεδιάδα!

Τα υπόλοιπα όμως με την αρκετή και καλή Ελληνική πέτρα προσέθεσαν το κερασάκι κούρασης στην τούρτα, οδηγώντας αρκετούς σε εγκατάλειψη εδώ.
Υπήρχαν και άλλοι όμως που θα ήθελαν τα τελευταία αυτά χιλιόμετρα να ήταν ειδική!


Η τεχνολογία ήταν αρωγός (GSM και υπολογιστές) και στον τερματισμό υπήρχαν ήδη με την άφιξη των πρώτων, αναρτημένα τα (προσωρινά) αναλυτικά αποτελέσματα ανά ειδική και συνολικά!


Στις μοτοσικλέτες νικητής αναδείχθηκε ο Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής (#2 ΚΤΜ 640) με σύνολο ποινών 09:16, έχοντας καταφέρει να συμμαζέψει τη μοτοσικλέτα του μόλις την τελευταία στιγμή, από τον προηγούμενο αγώνα.

Δεύτερος ο Αλέξανδρος –Raptor- Ψωφάκης (#1 Raptor 660) με 11:24 που δεν άφησε φουρκέτα για φουρκέτα να του ξεφύγει σηκώνοντας ένα μεγαλοπρεπές σύννεφο σκόνης στο πέρασμα του!
Ο Αλέξανδρος έμαθε πλέον εκτός από το να είναι γρήγορος, να «φυλάει» και το quad του και έχει μετατραπεί σε ένα φονιά μοτοσικλετών στη γενική!

Τρίτος ακολούθησε ο Αντώνης –Spulse- Σούλιος (#5 ΚΤΜ 640) με 21:11. Ο Σούλιος μπήκε στο τρυπάκι των Trail Ride – Raid, με την Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας και τώρα χτυπάει με άνεση θέσεις γενικής με το πλήρως εξοπλισμένο ΚΤΜ του!

Στην τέταρτη θέση, ο Λευτέρης –Cirica- Μαρουλάκης (#6 KTM 620 Rally) με 28:57, που ήρθε αργά το βράδυ του Σαββάτου από την Πάτρα, κατασκήνωσε στο Autofestival και την επόμενη ξεκίνησε τον αγώνα με το κλασσικό του ταμπεραμέντο –ανοίγω γκάζι – φάτε τη σκόνη μου!
Ένα πρόβλημα στα όργανα πλοήγησης του, τον ταλαιπώρησε και του στοίχισε πολύτιμο χρόνο.

Ακολούθησε ο Δημήτρης –Husky- Μεγαλοοικονόμου (#7 Husky 570TC) με 34:00, έχοντας επενδύσει χρόνο στο Husky και φέρνοντας το σε ένα αξιοζήλευτο επίπεδο προετοιμασίας για Rally Raid.
Ίσως είναι και ο μοναδικός στον κόσμο που το κάνει αυτό με ένα Husky!

Την εξάδα έκλεισε ο Χάρης Καμαρούλιας (#4 Yamaha WR250) με 47:45, έχοντας κάνει μια «καλή αγορά» οικοπέδου στη διαδρομή και παίρνοντας αρκετή δουλειά προετοιμασίας στο σπίτι για τον επόμενο αγώνα!

Ύστερα από τρεις προσπάθειες σε προηγούμενους αγώνες, το πλήρωμα των Βασίλη –Βασιλιά- Δηλέ & Σπύρου –Ατλα- Ματιάτου, απέκτησε την απαιτούμενη εμπειρία πλοήγησης και συνεργασίας και πυροβόλησε, αποδεικνύοντας ότι «μπορεί», χρησιμοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του εντελώς νορμάλ αυτοκινήτου τους (Toyota Rav #107).
Κάποιος εδώ και αρκετό καιρό τους είχε «πάρει τα μυαλά» λέγοντας τους, ότι το αυτοκίνητο τους μπορεί και είναι απλώς θέμα εμπειρίας. Τα παιδία έβαλαν το κεφάλι κάτω και το απέδειξαν! Εύγε!

Δεύτερο ακολούθησε ένα άλλο πλήρωμα που είχε κολλήσει για τα καλά το μικρόβιο των Rally Raid από πέρσι στη Ρούμελη. Οι Σπύρος Δουράκος-Σπύρος Πούντος (#118), ασχολήθηκαν σχεδόν ένα χρόνο και «έστησαν» ένα Mitsubishi Pajero ειδικά για τα Raid. Οι κόποι τους ανταμείφθηκαν με την δεύτερη θέση στη γενική και την πρώτη θέση στα 4Χ4 Raid.

Τρίτο το πλήρωμα των ιπτάμενων Γιώργου –Κασσιμοφάγου- Κουτά & Πέτρου Κουντούρη με LR 110 (#108). Ο Γιώργος παλαίμαχος motocrosser και εντουράς είχε αποφασίσει να ακολουθήσει το κύπελλο φέτος με μοτοσικλέτα, αλλά στον πρώτο αγώνα, ένα κρύωμα τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει το άλλο «όπλο» του και τώρα συνεχίζει στα 4Χ4

Τέταρτοι οι Χριστόδουλος Πενταράς – Αντώνης Μαυρίδης που έδειξαν ιδιαίτερη ψυχή και ικανότητα και ανέβασαν το τεράστιο LR Discovery 2.0 ψηλά.

Πέμπτοι το πλήρωμα των Κωνσταντίνου Στάμου – Δημήτρη Δάφνη με LR90 και την εξάδα έκλεισαν οι Αντώνης Κυλίτης-Παντελής Ηλιακάκης με Jeep Cherokee.



Ο αγώνας της Θήβας τα είχε όλα:
Νυκτερινή οδήγηση όσο έπρεπε, αδρεναλίνη, πέτρα, φλαταδούρες, μαλακό χώμα, σκληρό χώμα ακόμα και … άμμο μέσα στην κοίτη ενός ξεροπόταμου.
Είχε επίσης άψογη οργάνωση, έξυπνο road book, αρκετά χιλιόμετρα, σχεδόν καθόλου άσφαλτο -μόλις 8 χιλιόμετρα (!!) - Εθελοντές Σαμαρίτες, κεφάτους κριτές, αποτελέσματα στην ώρα τους και εορταστική ατμόσφαιρα!
Επίσης – έκπληξη- ΔΕΝ είχαμε γκρίνια στον τερματισμό!

Τα άμεσα συμπεράσματα είναι ότι το επίπεδο των αναβατών και των πληρωμάτων των 4Χ4, ανεβαίνει συνεχώς και έχει δημιουργηθεί μια σταθερή ομάδα συμμετεχόντων που έχει λατρέψει τους αγώνες Raid!

Οι αγώνες Raid είναι ένας συνδυασμός, ταχύτητας, πλοήγησης και στρατηγικής φύλαξης δυνάμεων και προφύλαξης του οχήματος με κύριο στόχο .... τον τερματισμό και αυτό είναι που μετρά στο τέλος!

Άξιοι δεν είναι μόνο οι νικητές, αλλά ΟΛΟΙ οι τερματίσαντες ακόμα και με ποινές χρόνου, μια και αυτοί οι αγώνες είναι σκληροί και καταπονούν ανθρώπους και μηχανές.
Έτσι πρέπει να είναι περήφανοι όλοι, πρωτίστως γιατί έφτασαν στον τερματισμό. Μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα.
Μέσα σε αυτούς είναι και τα παιδιά που έκαναν άλλος 50 χιλιόμετρα και άλλος 100+ με σκασμένα / κλαταρισμένα λάστιχα, με μηχανές (αυτοκίνητα/μοτοσικλέτες) λαβωμένες από εξόδους και αγορές οικοπέδων ή καθαρά μηχανικές βλάβες. Εικόνες που βλέπουμε μόνο σε αγώνες Raid!
Αυτοί που προσπάθησαν, αγωνίσθηκαν και είδαν τον τερματισμό!


Η άρτια διοργάνωση έγινε απο το 0300 ενώ χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα είδη ένδυσης µοτοσυκλέτας AXO, τα ελαστικά Cooper και τα καταστήµατα Hell in Store 001 και 018.
Τη διοργάνωση υποστηρίζουν επίσης τα καταστήµατα MAC και SPEED WHEEL, η εταιρεία ΜΑΚΑΝ, τα φίλτρα αέρος DNA, και τα Ελαστικά Χατζηγεωργίου.
Χορηγοί επικοινωνίας είναι το www.off-road.gr και το 4Χ4 Magazine.


Τώρα οι ετοιμασίες ξεκινούν για τον επόμενο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride 2005, που θα γίνει στο Θεϊκό βουνό του Πηλίου στις 11-12/6/2005.
Μην το χάσετε!

Αναλυτικά αποτελέσματα
19 σελίδες με συμμετοχές, συγκεντρωτικά αποτελέσματα, αποτελέσματα ανα διαδρομή και συγκεντρωτικά αποτελέσματα ανα κατηγορία μοτοσικλέτας ~900ΚΒ PDF.
14 σελίδες με συμμετοχές, συγκεντρωτικά αποτελέσματα, αποτελέσματα ανα διαδρομή και συγκεντρωτικά αποτελέσματα ανα κατηγορία αυτοκινήτου ~850ΚΒ PDF.

Δείτε και γράψτε εντυπώσεις απο τον αγώνα στο Forum!
Διαβάστε τι έγινε στον προηγούμενο αγώνα στην Εύβοια.
Δείτε φωτογραφίες απο τον αγώνα στο Gallery.
Πληροφορίες για τον επόμενο αγώνα που θα γίνει στο Πήλιο στις 11-12/6/2005

Incar πλάνα απο το #107! (wmv ~2,7MB)






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.039139 seconds. ]