Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Οδύσσεια 2002 - Moto-Rally (Αποτελέσματα - Φωτό)

2002
MOTORALLYΤριήμερος αγώνας αντοχής μοτοσικλέτας (Μαραθώνιος) έγινε στην Πελοπόννησο, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22,23,24/6).
Το σημείο εκκίνησης και τερματισμού ήταν το Ξυλόκαστρο

Update 27/6/2002: Αποτελέσματα - Εντυπώσεις - Φωτο










2002
MOTORALLY Για δεύτερη φορά στη χώρα μας διοργανώνεται η ΟΔΥΣΣΕΙΑ, το τριήμερο του ΑΓ. Πνεύματος (22,23,24 Ιουνίου), με δημιουργό το ΒΑΣΙΛΗ ΛΙΑΚΟ. Οι παλιότεροι θα θυμάστε την ΟΔΥΣΣΕΙΑ του ’84 και οι νεώτεροι θα έχουν ακούσει γι’ αυτή.

Πρόκειται για ένα τριήμερο αγώνα αντοχής – rally που διεξάγεται στην περιοχή της Πελοποννήσου. Πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, μεγάλες ειδικές, με απαιτήσεις αυτονομίας και φυσικής αντοχής. Ο αγώνας δεν απευθύνεται μόνο στους οδηγούς ENDURO αλλά σε όλους όσους αρέσουν οι μεγάλες χωμάτινες περιηγήσεις.

Μπορούν να λάβουν μέρος όλοι όσοι έχουν μηχανές enduro και on-off, με κάποιες μετατροπές έτσι ώστε να καλύπτεται η αυτονομία των135 χιλιομέτρων που απαιτείται, ακόμα και μεγάλα δικύλινδρα. Χαλαροί χρόνοι στις απλές βοηθούν για την ασφαλή διεξαγωγή.
Η διαδρομή γενικά θα γίνει από χωματόδρομους, ακόμα και στις ειδικές, σε αρκετά σημεία εγκαταλελειμμένους και δεν προβλέπεται να έχει ιδιαίτερες δυσκολίες αυτή κάθε αυτή.

Το δύσκολο μέρος, όπως σε όλα τα rally raid, θα είναι η διάρκεια του αγώνα και ιδιαίτερα για τους οδηγούς μοτοσικλέτας που δεν έχουν συνηθίσει σε αγώνες τόσο μεγάλους. Με μια καλή στρατηγική για αντοχή θα μπορέσουν όλοι να αντεπεξέλθουν.

Ο ανεφοδιασμός έχει προβλεφθεί να γίνει σε πρατήρια κατά την διαδρομή. Σε κάποια σημεία, τα πρατήρια είναι εκτός διαδρομής αλλά κοντά. Εκεί έχει δοθεί περισσότερος χρόνος ώστε να προλάβετε άνετα την τροφοδοσία σας αν δεν έχετε δική σας εξωτερική βοήθεια.

Μπορούν να συμμετάσχουν και 4Χ4, σε μορφή Rally Raid, σε ξεχωριστή κατάταξη.

Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει την Παρασκευή 21 Ιουνίου. Το service και ο ανεφοδιασμός είναι ελευθέρα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, εκτός από τους χώρους ΣΕΧ & ΣΕΔ, καθώς και σε όλο το μήκος των ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ. Το βράδυ θα υπάρχει δυνατότητα να πάρετε τη μηχανή για service η να την αφήσετε στον ελεγχόμενο χώρο στάθμευσης στο Ξυλόκαστρο.

Η διαδρομή διεξάγεται σε 1100 χλμ με 2 ειδικές και 3 απλές κάθε μέρα. 80% βατό χώμα και 20% άσφαλτος. Η διάρκεια θα είναι 10-12 ώρες ημερησίως. Πλοήγηση θα γίνεται με βιβλίο διαδρομής (road book) ενώ θα υπάρχει και σήμανση στις ειδικές.

Αναλυτικότερα ο αγώνας θα διέλθει από τους νομούς Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαΐας:

1η μέρα:
 Ξυλόκαστρο - Τρίκαλα, Αρτεμίσιο, Πάρνωνας, Μαίναλο, Τρίκαλα - Ξυλόκαστρο, 420χλμ, εκκίνηση 1ος 08:00 από Τρίκαλα, τερματισμός 1ος 19:30

2η μέρα: Ξυλόκαστρο - Τρίκαλα, Μαίναλο, Λούσιος, Λάδωνας, Τρίκαλα - Ξυλόκαστρο, 360 χλμ, εκκίνηση 1ος 08:00, τερματισμός 1ος 18:30

3η μέρα: Ξυλόκαστρο - Τρίκαλα, Τσιβλός, Καλάβρυτα, Λιβάρτζι-Αροάνιος, Σπήλαιο Λιμνών, Χελμός, Τρίκαλα - Ξυλόκαστρο, εκκίνηση 1ος 08:00, τερματισμός 1ος 18:00

Ο αγώνας θα αρχίζει κάθε πρωί στις 07:00 από το Ξυλόκαστρο, όπου θα υπάρχει εκκίνηση με ράμπα, (χαρές και πανηγύρια), και μέσω απλής, (30χλμ) θα ξεκινάει μετά από 1 ώρα, από τα Τρίκαλα. Έτσι θα υπάρχουν μεγαλύτερες δυνατότητες ανεφοδιασμού, διαμονής και θα μπορείτε να κάνετε και τα μπάνια σας.
Η διαδρομή κάθε μέρας θα μοιράζεται το προηγούμενο βράδυ, σε φύλα Α5 (φροντίστε να φέρετε μαζί σας σελοτείπ κλπ για την προετοιμασία του ρολού του road book). Οι ειδικές θα είναι σηματοδοτημένες με μικρότερη 10 χλμ και μεγαλύτερη 30 χλμ.

Οι συμμετοχές ανοίγουν στις 7 Ιουνίου και λήγουν στις 19 Ιουνίου.
Όσοι δεν έχουν αγωνιστική άδεια μπορούν να βγάλουν μίας εκδήλωσης από την γραμματεία του αγώνα την Παρασκευή (κόστος 36 Ευρώ).

 Η συμμετοχή για τις μηχανές είναι 150 ευρώ και για τα αυτοκίνητα 200 ευρώ.

Δηλώσεις συμμετοχών γίνονται με ταχυδρομική επιταγή στο όνομα ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΙΑΚΟΣ, Διεύθυνση Καραμανλή 3, ξενοδοχείο ΑΡΙΩΝ, 20400 Ξυλόκαστρο.

Οι κατηγορίες μοτοσικλετών θα είναι:
α) 125-2T & 250-4T
β) 125-250-2T & 250-400-4T
γ) 250+2T & 400+4T
σε περίπτωση που υπάρξουν συμμετοχές δικύλινδρων μαστόδοντων τότε πιθανόν να υπάρξει μια ακόμα κατηγορία.

Την οργάνωση κάνουν από κοινού η ΜΟΤΟΛΕΣΧΗ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ και το IRON TEAM.

Σε όλους τους διαγωνιζόμενους θα απονεμηθεί αναμνηστικό συμμετοχής. Ετοιμαστείτε, ξεσκονίστε το road book, καιρός να το χρησιμοποιήσετε...


To off-road.gr θα είναι εκεί και θα φροντίσει για την ενημέρωση σας!

Πληροφορίες στα τηλέφωνα:
07430 22319
07430 25729
097 3702830
094 6274502
010-3224086
Fax: 07430 22416
email: artvali@otenet.gr



ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ

ΑΠΟΛΛΩΝ 07430-22239
ΚΡΕΟΛΗ 07430-25360
ΦΑΝΤΗΡΑ 07430-22648
ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ 07430-22272
MIRAMARE 07430-22375
ΣΥΚΙΩΝ 07430-23229
GREEN VILLAGE 07430-23263
ΑΡΙΩΝ 07430-22230

ΤΡΙΚΑΛΑ

ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ 07430-91131
ΕΡΜΗΣ 07430-91148
ΖΗΡΕΙΑ 07430-91355
ΤΡΙΚΑΛΑ 07430-91259
ΧΕΛΙΔΟΡΕΑ 07430-91444
ΚΡΙΤΣΩΝΗΣ 07430-91234
ΣΠΑΘΗΣ 07430-91229
ΚΟΡΚΑΡΗΣ 07430-91055
ΜΠΟΥΛΤΑΣ 07430-91141 & 0977431697
ΚΙΣΣΑΣ 07430-91267 & 0944169571


Διαβάστε τι έγινε στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ του '84





ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΑΓΩΝΑ Α'


ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ROAD BOOK
Σας παρουσιάζουμε βασικούς τρόπους χρήσης του road book που έχουμε ετοιμάσει για την ΟΔΥΣΣΕΙΑ για να διευκολύνουμε την πλοήγηση σας στην διαδρομή.

1)Βασικός κανόνας είναι να μην αφήνετε τον φαρδύτερο η μεγαλύτερο δρόμο που ακολουθείτε (είτε είναι άσφαλτος είτε χωματόδρομος) αν αυτό δεν σημειώνεται στο ROAD BOOK

2)Χρησιμοποιείτε πάντα καλό κοντέρ και φροντίστε να το μηδενίζετε κατά την εκκίνηση κάθε ημέρας.

3)Το ROAD BOOK αποτελείται από φύλλα διαστάσεων Α5 τα οποία είτε τα έχετε σαν τετράδιο και σχίζετε κάθε σελίδα που τελειώνει, είτε τα κολλάτε το ένα μετά το άλλο ώστε να δημιουργήσετε ένα ρόλο για χρήση στην ειδική θήκη (ROAD BOOK case).Στο κάθε φύλλο υπάρχουν 4 καρέ τα οποία έχουν αύξοντα αριθμό για να βρίσκετε πιο εύκολα την σειρά διαβάζοντας από τα αριστερά προς τα δεξιά.

4) Επίσης στην κάτω δεξιά γωνία του κάθε καρέ είναι γραμμένα τα μερικά χλμ. της απλής διαδρομής που διανύετε και στην κάτω αριστερή τα ολικά χλμ. της ημέρας. Αριστερά επάνω είναι γραμμένος ο αύξων αριθμός του κάθε καρέ.

5)Προτείνουμε να σημειώνετε τον συνολικό αριθμό χιλιόμετρων που γράφει το κοντέρ σας κάθε πρωί στην εκκίνηση ώστε να υπολογίσετε σε ποιον αριθμό χλμ. πρέπει να κάνετε ανεφοδιασμό καύσιμου.

6)Στην αρχή κάθε απλής διαδρομής είναι σημειωμένα σε ένα καρέ τα χλμ. της απλης, ο ιδανικός χρονος, καθως και τα χλμ. της ειδικής (αν υπάρχει μέσα στην απλή) καθώς και η μ.ω.τ. της απλής.

7)Στην άνω δεξιά γωνία του καρέ το οποίο παρουσιάζει ένα ΣΕΧ η ΣΕΔ η την αρχή η το τέλος μιας ΕΙΔΙΚΗΣ υπάρχει σημειωμένο το σύμβολο του (βλέπε σύμβολα).

8)Πολλές και διάφορες πληροφορίες υπάρχουν σημειωμένες πάνω σε κάθε καρέ αναλόγως με τι χαρακτηριστικά παρουσιάζει το κάθε σημείο(βλέπε σύμβολα).

9)Διαβάστε προσεκτικά το ROAD BOOK της επόμενης μέρας και ρωτήστε για να ξεκαθαρίσετε τυχόν απορίες κατά την ενημέρωση των αναβατών.

10)Την προηγούμενη κάθε μέρας και μετά την προμήθεια του ROAD BOOK της επόμενης θα γίνεται ενημέρωση αναβατών.

ΔΕΙΓΜΑ ΣΕΛΙΔΑΣ ROAD BOOK
2002
MOTORALLY ROAD BOOK

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ROAD BOOK
2002
MOTORALLY ROAD BOOK

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ CROSS COUNTRY - RALLY

1. Διάρκεια αγώνα 3 μέρες, συνολικό μήκος 1100χλμ περίπου (32 ώρες)

2. Κατηγορίες ανά κυβισμό:
#1. 125 (2Τ) μαζί με 250 (4Τ)
#2. 250 (2Τ) μαζί με 400 (4Τ)
#3. 251 και άνω (2Τ) μαζί με 400 και άνω (4Τ)

3. Πλοήγηση με ROAD BOOK και χάρτη που διανέμεται την προηγούμενη κάθε σκέλους.

4. Ανεφοδιασμοί καυσίμου από πρατήρια που έχουν μέγιστή απόσταση μεταξύ τους 135 χλμ.

5. Απαγορευμένη ζώνη επισκευών και ανεφοδιασμού εντός των χώρων ΣΕΧ, ΣΕΔ, ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ και ΕΠΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ (αν υπάρξει).

6. ΧΩΡΟΣ ΕΠΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ ορίζεται από Αλυτάρχη και Αγωνοδίκες μόνο σε ακραία περίπτωση (π.χ. πυρκαγιά, πλημμύρα, κατολίσθηση κ.λ.π)

7. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
#1. Απαιτείται αριθμός κυκλοφορίας και άδεια
#2. License ENDURO ή παιδιάς (που εκδίδεται από τη γραμματεία την Παρασκευή 21/6)
#3. Μαρκάρονται: μηχανή και σκελετός
#4. Ελέγχεται η κατάσταση των ελαστικών, τα φρένα, τα φώτα (ιδιαίτερα τα φώτα)
#5. Θέματα ασφαλείας, όπως ρουχισμός, κατάσταση μοτοσικλέτας, σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου (παρακαλώ όχι μπιτόνια δεμένα στο φτερό ή όπου αλλού)

8. ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Δείτε το ενημερωτικό δελτίο Γ

9. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ όπως στον κανονισμό ENDURO (να μας συγχωρήσουν όσοι συμμετέχοντες δεν τρέχουν στους αγώνες ENDURO άλλα δεν βρίσκουμε καλύτερο τρόπο επιλογής σειράς εκκίνησης)

10. ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ένας ανά 1’ αν οι συμμετέχοντες είναι ως 60 και δύο ανά 1’ αν είναι ως 120

11. ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΑΣ, επιτρέπεται η προπορεία και επιστρέφονται οι κάρτες

12. ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ στα ΣΕΧ το ολόκληρο λεπτό (π.χ. αν ένας πρέπει να φτάσει στο ΣΕΧ στις 10.00’ μπορεί να μπει από 10.00’00’’ έως 10.00’59’’ χωρίς ποινή)

13. ΠΟΙΝΕΣ
#1. Αν σε συμπληρωματικό τεχνικό έλεγχο βρεθεί παράπτωμα σε θέματα ασφαλείας ποινή 15’
#2. Αν σε συμπληρωματικό τεχνικό έλεγχο βρεθεί αμαρκάριστος σκελετός ή μηχανή ποινή 30’
#3. Αν καταγγελθούν από αστυνομικό παραβάσεις ΚΟΚ στην πρώτη 30’ ποινή, στη δεύτερη 60’ και στην τρίτη αποκλεισμός
#4. Ρυμούλκηση από άλλο όχημα εκτός ανωτέρας βίας (κρίση αγωνοδικών) 180’
#5. Προπορεία ή αργοπορεία στα ΣΕΧ ποινή 1’ ανά λεπτό
#6. Αργοπορεία εκκίνησης άνω των 30’’ ποινή 1’
#7. Αργοπορεία άνω των 30’ σε μια απλή ποινή 60’
#8. Αργοπορεία άνω των 60’ σε μια απλή ποινή αποκλεισμού
#9. Ποινή αποκλεισμού για επισκευή εντός χώρου ΣΕΧ ή ΣΕΔ ή ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
#10. Ποινή 60’ για είσοδο ανάποδα εντός χώρου ΣΕΧ ή ΣΕΔ ή ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

14. Σήμανση ΣΕΧ, λευκή σημαία, σε 200μ κίτρινη σημαία σε 20μ τραπέζι κριτή

15. Σήμανση ΣΕΔ, μπλε σημαία

16. Σήμανση ΕΙΔΙΚΩΝ, αρχή και τέλος με κόκκινες σημαίες

17. Προσωρινά αποτελέσματα σε δύο (2) ώρες μετά τον τερματισμό του τελευταίου εντός χρόνου

18. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ως 30’ μετά τον τερματισμό του τελευταίου

19. ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ τέσσερις (4) απλές και δύο (2) ειδικές κάθε ημέρα, με μήκος ειδικών 10-30χλμ

20. ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, καλό είναι να έχετε μαζί σας κάποια εργαλεία για την μοτοσικλέτα, ένα μικρό φαρμακείο, ένα κινητό τηλέφωνο, ένα σουγιά πολλαπλών χρήσεων, λίγη ξηρά τροφή, νερό και αρκετή... διορατικότητα


------------------------------------------

Καταβάστε τον κανονισμό & τη δήλωση σε μορφή WORD
Κανονισμός αγώνα (WORD)
Δήλωση συμμετοχής (WORD)

------------------------------------------


Ο Τεχνικός έλεγχος θα γίνει την Παρασκευή 21 Ιουνίου απο τις 17:00 στο γήπεδο απέναντι απο τη μαρίνα Ξυλοκάστρου.
Η license για όσους δεν έχουν κοστίζει κοστίζει 36 Ευρώ και θα εκδοθεί στη γραμματεία την Παρασκευή, με την προσκόμηση του διπλώματος σας.



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Β’

1)Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει την Παρασκευή 21/6/02 στο γήπεδο ποδοσφαίρου Ξυλόκαστρου (περιοχή μαρίνας) από 17.00-22.00.

2)Η ενημέρωση αναβατών στον ίδιο χώρο στις 22.30.

3)Το ROAD BOOK θα μοιραστεί κατά τον τεχνικό έλεγχο της Παρασκευής και τις άλλες μέρες κατά την βραδινή ενημέρωση.

4)Η σειρά εκκίνησης θα είναι όπως στο ENDURO αλλά μόνον όσον αφορά τις κατηγόριες,(δηλ. πρώτα τα μικρά, μετά τα μεσαία και τέλος τα μεγάλα).Η επιλογή της σειράς σε κάθε κατηγόρια θα γίνει με σειρά προτεραιότητας. Αν στην ίδια κατηγόρια έχετε ομάδα η παρέα καλύτερα δηλώστε όλοι μαζί για να ξεκινήσετε την πρώτη μέρα όλοι μαζί στη σειρά που εσείς θα επιλέξετε (σαν ομάδα η παρέα).Τις επόμενες ημέρες η εκκίνηση θα δοθεί βάσει κατάταξης.

5) Θα κάνουμε μια μικρή περιγραφή των ειδικών διαδρομών ελπίζοντας να σας βοηθήσουμε:

1η μέρα, 1η ειδική “ ΦΑΡΜΑΚΑΣ “
23χλμ. στην αρχή ανηφορική με πέτρα και στροφές 180μοιρων και στη συνέχεια οροπέδιο και περιμετρικός με ανοικτές στροφές για μεγάλα κυβικά – προσοχή στα χασίματα – τέλος φαρδύς κατηφορικός με συχνές στροφές 180μοιρων σε πατημένο χώμα χωρίς ιδιαίτερα επικίνδυνα χασίματα.

1η μέρα, 2η ειδική “ ΦΑΛΑΝΘΟΝ “
18χλμ. όλη σε δάσος, στην αρχή πολύ τεχνική και στη συνέχεια περιμετρικός δασικός με αρκετά χασίματα σκιές, πέτρες και διάφορες άλλες “υπουλιές”, για αυτό μεγάλη προσοχή. Το έδαφος είναι χώμα ξεραμένο με σκόρπιες πέτρες, στα χειρότερα σημεία.

2η μέρα, 3η ειδική “ ΟΛΙΓΥΡΤΟΣ “
22χλμ.αρχικα φαρδύς ανηφορικός δασικός με στροφές 180μοιρων αλλά και ανοικτές παρατεταμένες με πατημένο χώμα και σκόρπιες πέτρες, στη συνεχεία κατεβαίνει αρχικά με φαρδύ δασικό κατόπιν στενεύει και το έδαφος γίνεται πιο δύσκολο. Τελειώνει με πολλές εναλλαγές στροφών και εδάφους.

2η μέρα, 4η ειδική “ ΤΡΑΓΟΣ “
10χλμ.η πιο μικρή ειδική αλλά με ποικιλία εδάφους, ανηφόρες, κατηφόρες, σκληρό χώμα, μαλακό χώμα, ψηλό χόρτο, ξεραμένες ροδιές, σκιές, στροφές 180μοιρων και άλλες πιο ανοικτές και ευθείες στο τέλος.

3η μέρα, 5η ειδική “ ΑΡΟΑΝΙΑ “
14χλμ. ανηφορική όλη μέσα σε δασός, με στροφές 180μοιρων στην αρχή χωρίς καλή πρόσφυση, μετά παρατεταμένη ανηφόρα με φυσικά αλματάκια και τεχνικές στροφές αλλά καλύτερη πρόσφυση, στη συνέχεια ωραίος δασικός με φυσικά μπερμ και πολύ σκιά αλλά ωραίο έδαφος.

3η μέρα, 6η ειδική “ ΣΤΥΞ“
29χλμ. όλη σε δασός με στενή τεχνική ανηφόρα και παγίδες στην αρχή φαρδαίνει λίγο κατηφορίζοντας στη συνεχεία και με ποικιλία στροφών εδάφους και σκιών καταλήγει στην όμορφη Ζαρούχλα. Είναι η μεγαλύτερη ειδική αλλά όχι και η δυσκολότερη όσον αφορά το έδαφος.


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Γ’ (12/6/2002)

Οι αριθμοί συμμετοχήςδεν θα δοθούν τελικά από την οργάνωση και ο κάθε αγωνιζόμενος θα πρέπει να φροντίσει για τους δικούς του. Όσοι θα τρέξουν πρώτη φορά και δεν γνωρίζουν / έχουν, τα νούμερα τους, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την οργάνωση για περισσότερες λεπτομέρειες.
Τέλος όχι στείλατε συμμετοχή χωρίς το τηλέφωνο σας, κάντε τώρα ένα τηλέφωνο στην οργάνωση και δώστε το, είναι απαραίτητο.


15/6/2002
Οι συμμετοχές λίγουν19/6. Καιρός να βγούν αυτά τα ΚΤΜ, XR, DR κλπ απο την αποθήκη για έναν αγώνα στα μέτρα τους.
Η μέγιστη αυτονομία είναι135 χλμ για μιά απλή και οι υπόλοιπεςκάτω απο 115χλμ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Δ’
1) Όταν ακολουθείτε ευθεία πορεία είτε είστε σε άσφαλτο ,είτε σε χώμα, δεν αφήνετε την πορεία σας για να στρίψετε δεξιά η αριστερά
αν δεν είναι σημειωμένο στο ROAD BOOK.

2) Σε αρκετές περιοχές, ιδιαίτερα σε πεδιάδες, μπορεί να συναντήσετε
συχνές διασταυρώσεις (κάθε 50 η 100μ.) που δεν είναι σημειωμένες. Εσείς ακολουθείτε πάντα τον πιο πατημένο δρόμο η την ευθεία. Αν κάποια διασταύρωση έχει γωνία μικρότερη των 90μοιρων και ο δρόμος είναι ίδιου πλάτους η και μικρότερου, που θα μπορούσε να σας βάλει σε δίλημμα, σίγουρα θα είναι σημειωμένος.

3) Προσέξτε ιδιαίτερα στις πεδιάδες, που έχουν συνήθως καλλιέργειες. Εκεί θα συναντήσετε πολλές διασταυρώσεις. Μην βιαστείτε και παρατηρήστε το ROAD BOOK τον δρόμο και το κοντέρ σας. Οι πεδιάδες είναι τα επικίνδυνα σημεία για να μπερδευτείτε, ευτυχώς τελειώνουν γρήγορα και οι χρόνοι είναι χαλαροί, γι' αυτό προσοχή.

4) Το άλλο δύσκολο με τις πεδιάδες είναι ότι έχουν διασταυρώσεις χωρίς χαρακτηριστικά σημάδια για να σημειωθούν στο ROAD BOOK,η το χειρότερο, μπορεί να συναντήσετε δυο διασταυρώσεις με την ίδια εμφάνιση και χωρίς χαρακτηριστικά σημάδια, εκεί μόνο το κοντέρ θα σας βοηθήσει (σε αυτή την περίπτωση πάντως είναι σημειωμένο στο ROAD BOOK με θαυμαστικά).

5) Αν κάπου χαθείτε κοιτάξτε στο ROAD BOOK ποιο ήταν το τελευταίο χωριό η χαρακτηριστική διασταύρωση που περάσατε, ποιο είναι το επόμενο που πρέπει να συναντήσετε, ανοίξτε τον χάρτη για να προσανατολιστείτε και προσπαθήστε να ξαναμπείτε στη διαδρομή (καλύτερα σε ένα χωριό από όπου περνά η διαδρομή) ώστε να συνεχίσετε με το ROAD BOOK προσθέτοντας μετά τα μερικά χλμ. από διασταύρωση σε διασταύρωση.

6) Αν έχετε χαθεί και συναντήσετε κάποιον άνθρωπο ρωτείστε για τον συντομότερο δρόμο που θα σας βγάλει στο επόμενο χωριό της διαδρομής (επιμείνετε να σας δείξει τον συντομότερο και όχι τον δρόμο με την καλύτερη βατότητα που συνήθως είναι πολύ μακρύς).

7) Μεγάλη προσοχή όταν διασχίζετε πόλεις η χώρια. Ακολουθείτε πάντα τον κεντρικό δρόμο εκτός αν είναι σημειωμένη κάποια άλλη διαδρομή. Σε μερικά χωριά έχει παρόδους κάθε 10μ., δεν σημειώνονται όλες βέβαια γιατί θα σας μπερδέψουμε χειρότερα – εσείς ακολουθείτε πάντα τον κεντρικό.

8) Όταν περνάτε από πόλεις η χωριά ελαττώστε ταχύτητα και προσέξτε πολύ σεβαστείτε τους κατοίκους, προσέξτε τα παιδία (που συνήθως θα σας προτείνουν να κάνετε "σούζα" –μην παρασύρεστε). Προσοχή στα ζώα, πτηνά κλπ.(πρώτες σε κουταμάρα έρχονται οι κότες-είναι πιθανόν, ενώ βρίσκονται στην άκρη του δρόμου να έρθουν τρέχοντας στις ρόδες σας).Σεβαστείτε τις καλλιέργειες και τον κόπο των αγροτών. Χαμηλώστε ταχύτητα όταν περνάτε κοντά σε μελίσσια για να μην τα εξαγριώσετε. Προσέξτε να μην κόψετε σωλήνες νερού που ίσως είναι απλωμένες στον δρόμο. Και τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό ΠΡΟΣΟΧΗ στις απλές διαδρομές, είναι πιθανόν να κινούνται άλλα οχήματα σε αντίθετη φορά με σας-ιδιαίτερη ΠΡΟΣΟΧΗ στις «τυφλές» στροφές (είστε πιο ευαίσθητοι από το σασί ενός τρακτέρ).Οι χρόνοι είναι χαλαροί-ακόμη κι αν έχετε καθυστερήσει πολύ για κάποιο λόγο προτιμήστε να «φάτε» λίγο «καπέλο» παρά να ρισκάρετε-μην χαλαρώνετε την προσοχή αν το οδόστρωμα δεν είναι καλό και η ορατότητα μεγάλη. Αν νοιώθετε κούραση σταματήστε σε μια πηγή για λίγο ρίξτε λίγο νερό στο πρόσωπο φάτε κάτι που θα σας δώσει γρήγορα ενέργεια και ξεκινήστε.

9) Όταν κινείστε σε περιμετρικούς ορεινούς δρόμους προσοχή στους γκρεμούς γιατί είναι καλοκαίρι και το έδαφος σκληρό με κυλιόμενη πέτρα και έχει κακή πρόσφυση. Αν έχετε κάποια έξοδο και χρειάζεστε βοήθεια ειδοποιείστε άλλον αναβατή η τηλεφωνείστε (μέσω κινητού αν έχετε σήμα) στα τηλέφωνα που θα σας δοθούν για τέτοια περίπτωση
η περιμένετε τις σκούπες.

10) Καλό είναι να έχετε μαζί σας ένα φαρμακείο για πρώτες ανάγκες. Στο ROAD BOOK είναι σημειωμένα τα σημεία όπου μπορούν να σας προσφερθούν πρώτες βοήθειες για μικροτραυματισμούς. ΠΡΟΣΟΧΗ στα τσιμπήματα εντόμων ιδιαίτερα αν έχετε αλλεργία-καλύτερα να έχετε μαζί σας το κατάλληλο φάρμακο.


19/6/2002
****** ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ******


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1
111, ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ., WR250F, 0-300
112, ΓΚΑΓΝΗ ΗΡΩ, XR250, 0-300
113, ΚΟΝΟΠΙΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞ., WR250F, DPR, DIRTY WASH
114, ΛΑΖΑΡΗΣ , TTR250, DIRTY WASH
115, ΜΠΑΡΛΟΣ ΔΗΜ., WR250F, ACTION BIKE, ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, HOT WHEEL
116, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣ., XR250, ART METRON
117, ΚΟΛΟΚΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, TT250, ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗ
118, ΜΟΥΡΙΚΗΣ ΦΩΤΗΣ, KTM125, -

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2
211, ΧΟΥΝΤΡΑΣ ΑΘΑΝ., KTM 400, ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ, ΜΟΤΟ ΡΟΔΑ, 0-300
212, ΞΕΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, KTM 400, -
213, ΒΟΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, KTM 400, "BΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ""ΒΟΛΗΣ"", ΥΓΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΦΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, ΦΟΥΡΝΟΙ ΕΡΜΙΟΝIΔΑΣ"
214, DAMMEN MARC, HUSB 398, MARION TEAM
215, ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΕΥΑΓ., XR 400R, ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗ
216, ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΣΤΕΦ., CRM250, MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, WWW.OFF-ROAD.GR
217, ΔΕΡΙΖΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡ., WR400, MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, WWW.OFF-ROAD.GR

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3
311, ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, KTM 620, ΑΚΡΙΒΟΣ MOTO TYRES, MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, WWW.OFF-ROAD.GR
312, ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ, KTM 640, 0-300
313, ΠΡΟΒΙΑΣ ΝΙΚ., KTM 660, ΠΡΟΒΙΑΣ ΠΛΑΚΑΚΙΑ, MOTO STATUS, ELIO WORKSHOP
314, ΒΑΓΓΕΡ ΙΩΣΗΦ, KTM 620, DIRTY WASH, MAC, ADONIS WORKSHOP, ΑΚΡΙΒΟΣ
315, ΑΔΑΜΗΣ ΝΙΚ., KTM 640, -
316, ΤΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, HUSB 650 , DENICOL AFAM-HEBO
317, ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝ., HUSB 501, DENICOL AFAM-WP
318, ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ, HUSB 501, DENICOL AFAM-HEBO
319, ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ ΣΤΑΥΡ., XR 650, ART METRON
320, ΦΛΩΡΟΣ ΝΙΚ., GAGIVA 577, "ΦΩΤΟ ΘΕΜΗΣ, ΚΑΦΕΝΕΙΟ ""Ο ΒΥΡΩΝ"""
321, ΛΙΟΓΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, HUSKY 610, BAR ΛΟΥΚΙ
322, ΚΟΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, KTM 640, FROZEN FOODS ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, TEAM ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ ΘΕΜΗΣ
323, ΧΑΡΟΚΟΠΟΣ ΒΑΓ., KTM 640, DENICOL AFAM-HEBO-WP
324, ΑΛΕΞΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ, HUSB 501, DENICOL AFAM-HEBO-WP
325, ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΘΑΝ., HUSKY 570, "WORKS BIKE SHOP ""ΧΕΛΙΩΤΗΣ"""
326, ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΔΗΜ., KTM 640, "WORKS BIKE SHOP ""ΧΕΛΙΩΤΗΣ"""





ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ



Τριάντα ένας νέοι επίδοξοι Οδυσσέες, παρουσιάστηκαν την Παρασκευή 21 Ιουνίου στο γήπεδο Ξυλοκάστρου για τον έλεγχο των πλοίων τους, εεε… συγνώμη, των μηχανών τους για την τριήμερη Οδύσσεια 2002.

Αφού πέρασαν από έλεγχο τις πανοπλίας τους, ξεκίνησαν τις φρενήρεις προετοιμασίες των βιβλίων πλεύσης, (road book) με τις απαραίτητες οδηγίες για να αποφύγουν τον Κύκλωπα, τους Λαιστρυγόνες, τη Σκύλα και τη Χάρυβδη. (Μιλάμε για πολύ σελοτεϊπ….)

Ο βασικός κανόνας για ξεκούραση πριν από τον αγώνα δεν τηρήθηκε από τους περισσότερους και έτσι το στις 07:30 το πρωί, τριάντα ένας νυσταλέοι αναβάτες πήραν θέσεις εκκίνησης για την ΟΔΥΣΣΕΙΑ 2002.



Η πρώτη μέρα είχε χωριστεί σε τέσσερα κομμάτια με 49.8, 186.7, 69.6 και 130.7 χλμ αντίστοιχα, σύνολο 436,8 χλμ σε 12:40 ώρες!!!

Το πρώτο ΣΕΧ (Σκοτεινή) μετά από 110’ με μέση ωριαία 27.2 και το πρώτο χάσιμο για αρκετούς λίγο πριν την άφιξη. Ετοιμασίες για την πρώτη ειδική και οι συζητήσεις έχουν ανάψει…

Η ειδική «Φαρμακάς», ξεκινάει με ανηφορικό δρόμο με την γνωστή Ελληνική πέτρα παντού, συνεχίζει σε ανοικτό περιμετρικό με πολλά χιλιόμετρα και καταλήγει σε στενό τεχνικό δασικό μέχρι το τελείωμα της. Κριτές σε επίμαχα σημεία της διαδρομής φροντίζουν να δείχνουν την κατεύθυνση του δρόμου.

Όλα καλά και τα πνεύματα αρχίζουν και ζεσταίνονται στην μεγαλύτερη απλή του αγώνα. Γυμνό, Μεγαλοβούνι, (πολύ πέτρα), Στέρνα, Σχινοχώρι, Καρυά, Αρτεμίσιο, Τουρνίκι, Κρυονέρι, Κρύα Βρύση και χάσιμο για πολλούς σε ένα σημείο με δύο όμοιες διασταυρώσεις, Αχλαδόκαμπος, Ελαιοχώρι, Αγ. Γεώργιος, Καστρί, Κουτρούφα και ο ζεστός Πάρνωνας κάνει πολλούς να το ξανασκεφτούν.



ΣΕΧ 2 μετά από 335’ με μέση ωριαία 33.4, στο Αλεποχώρι (Τριπόλεως) και ξεκίνημα για το επόμενο κομμάτι. Φαίνεται ότι τα χιλιόμετρα (236.5) και η μεσημεριανή ζέστη (14:55) έπιασε πολλούς στον ύπνο και τα πρώτα καπέλα ( ή σομπρέρο ανάλογα με την περίπτωση) μοιράστηκαν απλόχερα στους περισσότερους στο ΣΕΧ 3 μετά από 100’ στα Πιανά με Μ.Ο. 41.8. Σουβλάκια από τους κριτές στο ΣΕΧ για παρηγοριά και εκκίνηση της δεύτερης ειδικής «Φάλανθον».

Πέτρα, πέτρα, πέτρα και μετά από 18 χλμ με τους κριτές στα Κ να κάνουν ακροβατικές φιγούρες προς την κατεύθυνση της διαδρομής στις διασταυρώσεις συνέχεια μέσω Βλαχέρνας, Χωτούσας, Διακόπι, Μάτι, Μεσσινό στη σκληρότερη απλή, το νοτιανατολικό γύρο της Κυλλήνης μέχρι τα Τρίκαλα και μετά κάτω στο Ξυλόκαστρο για τον τερματισμό της πρώτης μέρας.

Σκόνη, ταλαιπωρία που φαίνεται στα λάστιχα και αρκετές εγκαταλείψεις. Τα service έχουν ανάψει και γενικά επικρατεί ένας πανικός, μια κίνηση στο γήπεδο του Ξυλοκάστρου. Τα περισσότερα ελαστικά έχουν γίνει φυτίλια από την πέτρα και τη ζέστη…

Σκηνές απείρου κάλους στο service από αρκετούς αναβάτες που ναι μεν έχουν δεύτερα ελαστικά αλλά... δεν ξέρουν πώς να τα αλλάξουν...

Η αργοπορία συνεχίζει...


Καθυστερημένη εκκίνηση (08:00) από το Ξυλόκαστρο, (μέχρι και ο υπεύθυνος κριτής εκκίνησης δεν κατάφερε να ξυπνήσει στην ώρα του). Μπέρδεμα στη σειρά εκκίνησης που αλλάζει τρεις φόρες, την τελευταία με την βοήθεια αγωνιζομένου, (κακώς…).

Το πρώτο κομμάτι της απλής πολύ γρήγορο σε ανοικτό περιμετρικό στα βορειοδυτικά της Κυλλήνης με τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν αρκετά. Συνέχεια σε στενό κατηφορικό με πέτρα και άφιξη στο ΣΕΧ 4 στην Καστανιά μετά από 80’ για τα 56.2 χλμ με μέση ωριαία 42.2 και προετοιμασία για την πρώτη ειδική της ημέρας «Ολίγυρτος».

Καθυστέρηση για τον έλεγχο της ειδικής από την οργάνωση και εκκίνηση για την μεγαλύτερη ειδική του αγώνα (όπως αποδείχτηκε με την περικοπή της 6ης ειδικής)

22χλμ. αρχικά φαρδύς ανηφορικός δασικός με στροφές 180μοιρων αλλά και ανοικτές παρατεταμένες με πατημένο χώμα και σκόρπιες πέτρες, στη συνεχεία κατεβαίνει αρχικά με φαρδύ δασικό με πολύ χαλίκι, (γλιστράει….) κατόπιν στενεύει και το έδαφος γίνεται πιο δύσκολο με κατηφορικά και ανηφορικά κομμάτια, καταλήγοντας σε ανοικτό περιμετρικό με πολλά μελίσσια μέχρι το διάσελο της Σκοτεινής.

Το τραινάκι συνεχίζει μέσω Κανδήλας, Ορχομενού, Λεβιδίου, Μαινάλου, Πιανά, Λιμποβίτσι στο ΣΕΧ 5 στο Ζιγοβίτσι μετά από 190’, 116.6 χλμ με Μ.Ο. 36.8. Πολλοί αναβάτες ταλαιπωρήθηκαν σε αυτό το κομμάτι από τα μελίσσια. (Τσιμπήματα). Το τοπίο πάντως ήταν μαγευτικό και αξίζει τον κόπο μια επίσκεψη σε άλλους ρυθμούς.

Μέσω Παλαιοχωρίου, Μ. Φιλοσόφου, Βλόγγου, Αράχοβας, Λυκουρέσης, Σέρβου προχωρούμε σε εγκαταλελειμμένο δρόμο προς τον Αγ. Νικόλαο και τελικά στα Λαγκάδια. Πολύ χάθηκαν σε αυτό το κομμάτι. Συνέχεια για Γαλατά, Περδικονέρι και με τη λίμνη του Λάδωνα συντροφιά σε Αμυγδαλιά, Κερπινή, στο ΣΕΧ 6 μετά από 215’, 111.4 χλμ με Μ.Ο. 31.1 στο Παγκράτι για την θεαματικότερη, πιο κλειστή, μικρότερη (10 χλμ), τεχνική ειδική του αγώνα τον «Τράγο».

Η μοναδική ειδική που προσφερόταν για θεατές και ευχαρίστησε και πολλούς αγωνιζόμενους. Πολύ κλειστή με διαδοχικά κομμάτια ανηφόρα, κατηφόρα, χασίματα με άλματα, με ποικιλία εδάφους, σκληρό χώμα, μαλακό χώμα, ψηλό χόρτο, ξεραμένες ροδιές, σκιές, στροφές 180μοιρων και άλλες πιο ανοικτές και ευθείες στο τέλος (οι περισσότεροι βγήκαν στο χωράφι πριν το τέλος τόσο που στο μάλλον έγινε μέρος της ειδικής).


Συνέχεια σε ένα κομμάτι 7 χλμ με τις περισσότερες διασταυρώσεις από όλο τον αγώνα και έπειτα μέσω Βλαχέρνας, Χωτούσας, Μάτι, Μεσσινό, Στενό, στα Τρίκαλα και κάτω στο Ξυλόκαστρο.


Αν ο χθεσινός απολογισμός ήταν απογοητευτικός για τα ελαστικά, κανονικά κανείς λογικός δεν θα ξεκινούσε την επόμενη μέρα χωρίς καινούργιο σετ. Στα περισσότερα μηχανάκια το πίσω ελαστικό ήταν πραγματικά πομπέ… χωρίς ίχνος τακουνιού. Ακόμα και στα «μικρά» 125-250. Οι σωστά προετοιμασμένοι «επαγγελματίες» οδηγοί φυσικά τοποθέτησαν καινούργια. Στους ερασιτέχνες τελικά το μοναδικό ελαστικό που μπόρεσε να έχει κάποια μικρή αντοχή ήταν το BAJA της MICHELIN. Ακόμα και αυτό όμως μετά από 438+393=831 χιλιόμετρα «τάπα γκάζι» είχε ταλαιπωρηθεί.


Η καθυστέρηση για τον ύπνο ήταν μέσα στο πρόγραμμα και τελικά ή επόμενη μέρα ευτυχώς που ήταν πιο χαλαρή σε μέσες ωριαίες.
Εκκίνηση ακριβώς στις 07:30 για τον πρώτο και συνέχεια μέσω Τρικάλων σε ορεινό εγκαταλελειμμένο δρόμο προς το ΣΕΧ 7 στον Τσιβλό μετά από 190’, 109.3 χλμ με ΜΟ 34.5. Η άνετη προπορεία δίνει τη δυνατότητα για ένα μικρό 20’ διάλειμμα στο καφενείο κοντά στη λίμνη.

Ξεκίνημα της ειδικής «Αροάνια» με ανηφόρα και πέτρα όλη μέσα σε δασός, με στροφές 180μοιρων στην αρχή χωρίς καλή πρόσφυση, μετά παρατεταμένη ανηφόρα με φυσικά αλματάκια και τεχνικές στροφές αλλά καλύτερη πρόσφυση, στη συνέχεια ωραίος δασικός με φυσικά μπερμ και πολύ σκιά αλλά ωραίο έδαφος, κατηφορική με πολλά.

Το πρώτο ατύχημα του αγώνα, ευτυχώς ελαφρύ, του Θ. Χουντρά, που τραυματίστηκε κοντά στο μάτι από ένα κλαρί. Το ασθενοφόρο σοφά τοποθετημένο στο τέλος της ειδικής του δίνει τις πρώτες βοήθειες. Οι χρόνοι έχουν ανεβεί για όλους και η κούραση των προηγούμενων ημερών φαίνεται παντού. Τα χέρια πονούν και το σώμα δεν βρίσκει μια άνετη στάση.

Μέσω Σουβάρδου, Βραχνιάς, Καλαβρύτων συνεχίζουμε την ομορφότερη μέρα του αγώνα προς Σκεπαστό, Δροσάτο, Πετσακούς στον Ποντιά και μετά στο Καλλιφώνι μέσα από ορεινούς περιμετρικούς. Στο Λαγοβούνι ΣΕΧ 8 μετά από 215’ 101.1 χλμ. με ΜΟ. 28.2 και μετά από γρήγορα 49.4 χλμ σε 135’ με ΜΟ 22 καταλήγουμε στο ΣΕΧ 9, στη λίμνη Φενεού.

Η μεγάλη προπορεία και τα σουβλάκια που μοίραζε η οργάνωση σε συνδυασμό με το μαγευτικό τοπίο της λίμνης βοήθησαν για την συγκέντρωση δυνάμεων από όλους για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, «Στύξ», 29χλμ, τελικά για λόγους ασφαλείας περιορίστηκε στα 15χλμ, όλη σε δασός με στενή τεχνική ανηφόρα με νεροφαγώματα και παγίδες στην αρχή, φαρδαίνει λίγο κατηφορίζοντας στη συνεχεία. Συνέχεια μέσω Ζαρούχλας, Σαραντάπηχου, Καρυάς, Τρικάλων για τον τερματισμό στο Ξυλόκαστρο.


1160 χλμ σε τρεις μέρες με πολύ χώμα (85%), πέτρα, σκόνη και ζέστη. Αποκαμωμένοι οι περισσότεροι αναβάτες καταλήγουν στην σεμνή τελετή της απονομής, ανταλλάσσοντας απόψεις για τον αγώνα και λύπη για την λήξη του.

Εκτός από τους χρόνους στις ειδικές μεγάλο ρόλο στα αποτελέσματα έπαιξαν και τα «καπέλα» και κακώς σβήστηκαν αρκετά από αυτά.

Αν ο σκοπός είναι μόνο το κύπελλο, με τα χρήματα της συμμετοχής, των ελαστικών και της προετοιμασίας γενικά, αγοράζεις 10 με το ονομά σου και σου έρχεται και πιο εύκολα.

Μην ξεχνάμε οι αυτοί οι μεγάλοι αγώνες δεν είναι μόνο θέμα ταχύτητας αλλά κυρίως σωστής στρατηγικής για την αποφυγή εγκαταλείψεων, ελαστικών και την διατήρηση της αντοχής και του τερματισμού. Το να είναι κάποιο γρήγορος στις ειδικές και μόνο, δεν σημαίνει ότι είναι και καλός γενικά, αν αυτό έχει σαν αποτέλεσμά τις βλάβες (ελαστικά) και να χάνεται μετά χωρίς να ξέρει να διαβάζει ένα απλό Road Book.


Ο κυρίαρχος του αγώνα ήταν ο Χρήστος Τασούλης, που «έβαλε τα γυαλία» σε όλους τους άλλους νεώτερους του, πραγματικά άξιος.

Χαρακτηριστικό για την μη προετοιμασία των περισσοτέρων για ένα τέτοιο αγώνα είναι η μοναδική ξένη συμμετοχή του DAMMEN MARC από το Βέλγιο, ο οποίος δήλωσε την τελευταία μέρα συμμετοχή, ήρθε από το Βέλγιο και έτρεξε με ένα μηχανάκι που του παραχώρησε ευγενικά ο Χ. Τασούλης και … κέρδισε την κατηγορία του ενώ ήταν και τρίτος γενικής...

Σε συζήτηση μαζί του είπε ότι μια και δεν είναι αγωνιζόμενος (αν και ασχολείται επαγγελματικά με το χώρο μια και είναι υπεύθυνος μιας πίστας στο Βέλγιο) κάνει μόνο διαδρομές στην χώρα του (επίπεδη χωρίς ιδιαίτερα βουνά) και δεν ήξερε πώς να αντιμετωπίσει την Ελληνική πέτρα. (φαντάσου δηλαδή να έκανε και αγώνες….)


Μπράβο στα παιδία με τα δύο δίχρονα του αγώνα (118, Μουρίκης Φώτης και 216, Καραχάλιος Στέφανος) που έτρεξαν σε ένα αγώνα πιο δύσκολο γι’ αυτούς. Μπράβο στην μοναδική γυναίκα του αγώνα, 112, Ηρώ Γκακνή, που έδειξε το δρόμο σε πολλούς, που όλο λόγια είναι αλλά δεν ήρθαν με τη συμμετοχή τους να υποστηρίξουν τον αγώνα. Μπράβο και στα παιδιά των ΣΕΧ, ΕΔ και ενδιάμεσων για την βοήθεια τους.


Ένα μεγάλο εύγε στον Βασίλη Λιάκο, την ψυχή του αγώνα, που τα έκανε όλα.
Ναι έγιναν αρκετά λάθη άλλα του χρόνου με την βοήθεια όλων (συμμετοχές και χορηγούς) θα μπορέσει να φτιάξει έναν καλύτερο αγώνα με τους κανονισμούς που του αρμόζουν.

Για το τέλος φυσικά ένα μεγάλο εύγε στα παιδία που συμμετείχαν και έκαναν πραγματικότητα αυτόν τον αγώνα. Ήθελε κυρίως ψυχικό σθένος και κουράγιο γι’ αυτό.

Ντροπή σε αυτούς που έχουν τα μηχανάκια και θεωρούν εαυτούς, οδηγούς μεγάλων χωμάτινων αποστάσεων, εξορμήσεων κλπ και δεν ήρθαν σε έναν αγώνα που ήταν σαν ένα μεγάλο trial ride.



ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ


316 , ΤΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ , HUSB 650 , DENICOL AFAM-HEBO
317 , ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝ. , HUSB 501 , DENICOL AFAM-WP
214 , DAMMEN MARC , HUSB 398 , MARION TEAM
211 , ΧΟΥΝΤΡΑΣ ΑΘΑΝ. , KTM 400 , ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ, ΜΟΤΟ ΡΟΔΑ, 0-300
111 , ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. , WR250F , 0-300
117 , ΚΟΛΟΚΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ , TT250 , ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗ
215 , ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΕΥΑΓ. , XR 400R , ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗ
311 , ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ , KTM 620 , MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, ΑΚΡΙΒΟΣ MOTO TYRES, www.off-road.gr
217 , ΔΕΡΙΖΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡ. , WR400 , MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, www.off-road.gr
118 , ΜΟΥΡΙΚΗΣ ΦΩΤΗΣ , KTM125 , -
114 , ΛΑΖΑΡΗΣ , TTR250, DIRTY WASH
115 , ΜΠΑΡΛΟΣ ΔΗΜ. , WR250F , ACTION BIKE, ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, HOT WHEEL
312 , ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ , KTM 640 , 0-300
318 , ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ,HUSB 501 , DENICOL AFAM-HEBO
314 , ΒΑΓΓΕΡ ΙΩΣΗΦ , KTM 620 , DIRTY WASH, ΑΚΡΙΒΟΣ MOTO TYRES, MAC, ADONIS WORKSHOP
319 , ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ ΣΤΑΥΡ. , XR 650 , ART METRON
212 , ΞΕΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ , KTM 400 , -

Χωρίς να τερματίσουν και τις 3 ημέρες
112 , ΓΚΑΓΝΗ ΗΡΩ , XR250 , 0-300
113 , ΚΟΝΟΠΙΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞ. , WR250F , DPR, DIRTY WASH
116 , ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣ. , XR250 , ART METRON
216 , ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΣΤΕΦ. , CRM250 , MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, www.off-road.gr
313 , ΠΡΟΒΙΑΣ ΝΙΚ. , KTM 660 , ΠΡΟΒΙΑΣ ΠΛΑΚΑΚΙΑ, MOTO STATUS, ELIO WORKSHOP
315 , ΑΔΑΜΗΣ ΝΙΚ. , KTM 640 , -
323 , ΧΑΡΟΚΟΠΟΣ ΒΑΓ. , KTM 640 , DENICOL AFAM-HEBO-WP
324 , ΑΛΕΞΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ , HUSB 501 , DENICOL AFAM-HEBO-WP
320 , ΦΛΩΡΟΣ ΝΙΚ. , GAGIVA 577 , "ΦΩΤΟ ΘΕΜΗΣ, ΚΑΦΕΝΕΙΟ ""Ο ΒΥΡΩΝ"""
321 , ΛΙΟΓΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ , HUSKY 610 , BAR LOYKI
322 , ΚΟΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ , KTM 640 , FROZEN FOODS ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, TEAM ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ ΘΕΜΗΣ
325 , ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΘΑΝ. , HUSKY 570 , "WORKS BIKE SHOP ""ΧΕΛΙΩΤΗΣ"""
326 , ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΔΗΜ. , KTM 640 , "WORKS BIKE SHOP ""ΧΕΛΙΩΤΗΣ"""



ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΚΑΤ. Α’ 125 2Τ & 250 4Τ

111 , ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. , WR250F , 0-300
117 , ΚΟΛΟΚΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ , TT250 , ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗ
118 , ΜΟΥΡΙΚΗΣ ΦΩΤΗΣ , KTM125 , -
114 , ΛΑΖΑΡΗΣ , TTR250, DIRTY WASH
115 , ΜΠΑΡΛΟΣ ΔΗΜ. , WR250F , ACTION BIKE, ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, HOT WHEEL

ΚΑΤ. Β’ 250 2Τ & 400 4Τ
214 , DAMMEN MARC , HUSB 398 , MARION TEAM
211 , ΧΟΥΝΤΡΑΣ ΑΘΑΝ. , KTM 400 , ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ, ΜΟΤΟ ΡΟΔΑ, 0-300
215 , ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΕΥΑΓ. , XR 400R , ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗ
217 , ΔΕΡΙΖΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡ. , WR400 , MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, www.off-road.gr
212 , ΞΕΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ , KTM 400 , -

ΚΑΤ. Γ’ 250+ 2Τ & 400+ 4Τ
316 , ΤΑΣΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ , HUSB 650 , DENICOL AFAM-HEBO
317 , ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝ. , HUSB 501 , DENICOL AFAM-WP
311 , ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ , KTM 620 , MAKAN TRAVEL TECHNOLOGY, ΑΚΡΙΒΟΣ MOTO TYRES, www.off-road.gr
312 , ΣΚΑΡΗΣ ΦΩΤΗΣ , KTM 640 , 0-300
318 , ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ,HUSB 501 , DENICOL AFAM-HEBO
314 , ΒΑΓΓΕΡ ΙΩΣΗΦ , KTM 620 , DIRTY WASH, ΑΚΡΙΒΟΣ MOTO TYRES, MAC, ADONIS 319 , ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ ΣΤΑΥΡ. , XR 650 , ART METRON


---------------------------------------
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

2002
MOTORALLY

2002
MOTORALLY

2002
MOTORALLY

2002
MOTORALLY

2002
MOTORALLY

2002
MOTORALLY

2002
MOTORALLY

More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.038150 seconds. ]