Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Κύπελλο Trail Ride - Raid 2005: Πήλιο... το βουνό των Κενταύρων!

Ο τρίτος αγώνας του Κυπέλλου Trail Ride – Raid 2005, πραγματοποιήθηκε στο καταπράσινο βουνό του Πηλίου, στην καλύτερη –ομολογουμένως- εποχή του.
Η φύση έχει ξυπνήσει και δουλεύει σε πυρετικό ρυθμό με στόχο, να καλύψει τα πάντα με πράσινο.

Η απόσταση από την Αθήνα, δεν πτόησε ιδιαίτερα τους αναβάτες που αποφάσισαν να γνωρίσουν το μαγικό βουνό.
Στα αυτοκίνητα η συμμετοχή ήταν περιορισμένη –κρίμα- όσοι δεν ήρθαν έχασαν μια καταπληκτική σφικτή / τεχνική διαδρομή.
Αυτή τη φορά κανείς δεν πλησίασε τη ΜΩΤ και ουσιαστικά κέρδισαν οι «γρηγορότεροι». Θυμηθήκαμε τα "παλιά" Trail Ride.







Τη φιλοξενία του αγώνα ανέλαβε ο Δήμος Ζαγοράς, που κινητοποίησε όλη την περιοχή.
Τα καταλύματα ήταν φθηνά και ταυτόχρονα καλά, ενώ το βράδυ του Σαββάτου, στήθηκε μεγάλο πανηγύρι από το Δήμο και τον Αγροτουριστικό Σύλλογο Γυναικών Ζαγοράς, στο Κασσαβέτειο, με «τσιτσί», τοπικές λιχουδιές και.... υπερβολική δόση τσίπουρου.
Η βραδινή δροσιά ξεκούρασε τα πληρώματα και ανέβασε τη διάθεση όλων.

Φήμες λένε, ότι κάποιοι, έκαναν επιδρομή –raid- στα σουβλάκια και στο τέλος χτύπησαν και μερικά.... κιλά κεράσια, με αποτέλεσμα την επόμενη, κατά τη διάρκεια του αγώνα να κάνουν, αναγκαστικές στάσεις περιορισμού ΜΩΤ!

Πάμε!
Η θερμοκρασία την Κυριακή, ήταν ιδανική και η πρώτη μοτοσυκλέτα, ξεκίνησε από το κέντρο της Ζαγοράς στις 08:30.

Τρία χιλιόμετρα αργότερα, πάταγε χώμα σε ένα φιδωτό, εκπληκτικό, σκεπαστό δρομάκι, μέσα στις φτέρες, τις μηλιές και τα πλατάνια.
Φυτευτή πέτρα, βρεμένο –γλιστερό- τσιμεντάκι και ... δεν ισιώνει πουθενά!
Όταν δεν στρίβεις, ανεβαίνεις, κατεβαίνεις ή πηδάς αναχωματάκια!

Συνεχίζεις με την ελπίδα ότι κάπου θα «κουμπώσεις» μια ταχύτητα πάνω – αλλά όχι – η διαδρομή δεν σε αφήνει!
Λούκια – ελάχιστη λάσπη, πέτρες γούβες – γουβάρες σε κρατούν στην τσίτα.
Ιδανικό κομμάτι, για μικρές μοτο και ελαφρά – σβέλτα τετρακίνητα!

Ευτυχώς η πλοήγηση με τη βοήθεια του ακριβέστατου road book ήταν εύκολη. Βοηθούσε και το γεγονός ότι οι διασταυρώσεις ήταν ουσιαστικά ελάχιστες και σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Έτσι, τουλάχιστον μπορούσες να αφιερωθείς στην οδήγηση.



Το πρώτο ΣΕΔ – τελικά ήταν και σημείο μέτρησης – ήρθε στο 22,87 χιλιόμετρο.
Με την προσπάθεια για τα 47 χλμ ΜΩΤ και τα χέρια κομμένα απο το ζόρι, ο Αλέξανδρος –Raptor- Ψωφάκης (Yamaha Raptor 660 Quad) «έριξε» 27’’ στον Σπύρο –Superspy- Κατσιμαλή (KTM 640) – ξεκαθαρίζοντας από την πρώτη μέτρηση τις προθέσεις του, δηλαδή να πάρει το «αίμα» του πίσω, για τον αγώνα της Θήβας.
Ακολούθησαν τα «παιδιά απ’ τη Δράμα», Συμεών –PINO- Μιχαηλίδης (Suzuki DRz400) και Στέλιος –SMOKIE- Βιτούνης, στην τρίτη και τέταρτη αντίστοιχα.

Οι «συνήθεις ύποπτοι» Σούλιος, Μαρουλάκης, Βαρβαγιάνης και Καμαρούλιας πρέπει να του ΄δώσαν και κατάλαβε την προηγούμενη νύκτα με το τσίπουρο, ενώ ο Μεγαλοοικονόμου είχε μια κομμένη αλυσίδα και καθυστέρησε αρκετά.
Πέμπτος ο Γιώργος Αργυράκης (Yamaha TTR600) με την εξάδα να «κλείνει» με τον Θεόδωρο –Tsita- Χριστοδούλου που ανέβηκε με «άγριες» διαθέσεις στο Πήλιο.


Στα τετρακίνητα οι Μάριος Λάμπρου/Τηλέμαχος Λάμπρου (RAV4) πλησίασαν την ΜΩΤ της κατηγορίας τους πιο πολύ (4Χ4: 39χλμ), ακολουθούμενοι απο τους Δημήτρη Κούτσικο/Γεωργία Γεωργαλά (Range Rover).
Σαφώς ταχύτεροι, αλλά με διαφορά απο την ΜΩΤ της κατηγορίας τους, (4X4 Raid: 42) ακολούθησαν οι Γιώργος Κουτάς / Πέτρος Κουντούρης (LR 110) με διαφορά 3’’ απο τους Μανώλη –Eggle- Εγγλεζόπουλο/Σούλα –Souki- Εγγλεζοπούλου (LR 90).
Οι Σταύρος Καραφωτιάς / Παναγιώτης Ψωμιάδης (Jeep Wrangler – 4Χ4 Raid) ακολούθησαν στην πέμπτη θέση, με την εξάδα να κλείνει με τον σταθερό Χριστόδουλο Πενταρά / Αντώνη Μαυρίδη (LR Discovery 4X4).


Πάμε 2!
Στο βλέμμα της φλαταδούρας που ακολουθούσε το ΣΕΔ, οι αναβάτες και τα πληρώματα, αναθάρρησαν – πιθανόν να ήταν το μοναδικό σημείο που τα χιλιόμετρα ανέβηκαν.
Σύντομα όμως η διαδρομή, επέστρεψε στο κλασσικό Πηλιορείτικο μοτίβο του δεξιά σε αριστερή σε δεξιά, σε πάνω, σε κάτω, στο κενό κλπ

Ένα κατηφορικό στενό δρομάκι, με κυλιόμενη πέτρα πέρναγε τη διαδρομή, «ξυστά» απο το Βόλο.
Ξερό σκληρό χώμα, πολύ σκόνη και η στεναδούρα – στεναδούρα. Άγνωστο πόσες πλαγιές ανεβοκατέβηκαν τα πληρώματα, μέχρι που μετά απο ένα ασφάλτινο κομμάτι «έμπαινε» ξανά στην πολυπόθητη σκιά του δάσους των Κενταύρων.

Καλό χώμα, ελάχιστες πέτρες και πολλά «γιάπ» οδήγησαν τα πληρώματα στον κύκλο του βορειοανατολικού Πηλίου.
Η θέα ήταν μαγευτική, όταν ξεπρόβαλε το Αιγαίο αριστερά, ύστερα απο ένα διάσελο.  Λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω ένα ποταμάκι, δημιουργούσε μια μικρή λιμνούλα δίπλα σε μια καταπληκτική παραλία.
Στην παραλία ή στον αγώνα; Ήταν το δίλημμα που σου έπαιρνε το μυαλό!
Οχι ... πάμε παρακάτω, πρέπει να ανακαλύψουμε και να γνωρίσουμε και άλλα εκπληκτικά στενά δρομάκια!

Σε ένα απο τα πιο σκοτεινά κομμάτια είχαν στηθεί καμιά δεκαπενταριά θεατές, φωνάζοντας και εμψυχώνοντας τους αγωνιζόμενους:
«ΔΩΣΕΕΕΕ!!!!»...
Όμως τα χέρια, το σώμα και οι μηχανές πονούν... «Δώσαμε – δώσαμε», ο στόχος είναι πλέον το τέλος της ειδικής.

Η πολυπόθητη στάση, ήρθε τελικά μετά το 146 χιλιόμετρο που ήταν και η τελευταία μέτρηση.


Η τελευταία μέτρηση, βρήκε τους Ηλιά Κεφαλά / Ναταλία Ανεμοδουρά (Jeep Cherokee) πιο κοντά στη ΜΩΤ της κατηγορίας τους.
Ακολούθησαν οι Γιώργος Κουτάς / Πέτρος Κουντούρης (LR 110) ακολουθούμενοι από τους Βασίλη Δηλέ / Σπύρο Ματιάτο (Toyota Rav4).
Τέταρτοι οι Άκης Καραφωτιάς / Γιάννης Ευσταθίου (Jeep Cherokee), ακολουθούμενοι από τους Γιώργο Χρηστακέα / Άκη Καραμηνά. Την εξάδα έκλεισαν οι έμπειροι Αντώνης Κυλίτης / Παντελής Ηλιακάκης (Jeep Cherokee).

Στις μοτοσυκλέτες ο Αλέξανδρος Ψωφάκης (Yamaha Raptor 660), συμπλήρωσε την προσπάθεια του για την κορυφή, με τον Σπύρο Κατσιμαλή (KTM 640) να ακολουθεί με διαφορά 1:36.
Τρίτος ο τοπικός Ηλίας Γεωργίου (XR 600), με τον Σταύρο Ανανιάδη (ΚΤΜ 450) να τον ακολουθεί με διαφορά 1:29.
Θεόδωρος –Tsitas- Χριστοδούλου (KTM 250) και Αλέξανδρος –Epital- Επιτροπάκης (KTM 400) συμπλήρωσαν την πέμπτη και έκτη θέση.


Όχι και τόσο απλή!
«Έχετε μια ώρα για τον τερματισμό!» ενημερώνουν τα παιδιά στο ΣΕΧ.
Μια ώρα για 22 χιλιόμετρα – ζάχαρη....

Όμως δεν ήταν ακριβώς έτσι.... μετά απο το σύντομο κατηφορικό κομμάτι ασφάλτου, ακολουθούσαν 1,2 χιλιόμετρα άμμου στην παραλία του Χορευτού.
Σηματοδοτημένη με κορδέλα και με ένα – δύο ρυάκια, η διαδρομή διέσχιζε όλη την παραλία, μπροστά απο τα καφεστιατόρια και ... όλο τον κόσμο, που είχε κατέβει για άρτο και θεάματα!

Διαφορετική πολιτική ακολούθησε ο καθένας εδώ:
Τάπα γκάζι, για άρωμα ερήμου, μπαμπά μην πέφτεις για σιγουράτζα και θέλω οικόπεδο στην παραλία ήταν μερικές απο τις επιλογές.

Υπήρχε φυσικά – ιδιαίτερα προς το τέλος – η δυνατότητα για μόνιμη κατασκήνωση, μέσα στα λούκια που είχαν γίνει.
Εδώ ταλαιπωρήθηκε το πλήρωμα των Κων/νου Παπαγιαννακόπουλου / Γιάννη Αθανασίου (LR 110), μια και στην ειδική είχαν αφήσει ήδη ένα ημιαξόνιο.
Θεαματικότερο κατά γενική ομολογία στην άμμο το πλήρωμα των Γ. Κουτά / Πέτρου Κουντούρη (LR 110) που απλά πέταγε!

Η διαδρομή, έφερε τα πληρώματα στην ονειρική παραλία Ανάληψης Ζαγοράς, μέσα απο ένα λαβύρινθο δρόμων.
Το μπάνιο – που ζήταγε η οργάνωση – τελικά δεν έγινε απο όλους, μια και η θερμοκρασία του νερού δεν ήταν η .... προσδοκώμενη.
Στην ταβέρνα του τερματισμού, όλοι πλακώθηκαν με όλους – στις μπύρες, τα τσιτσίραβλα, τα κεφτεδάκια και τα υπόλοιπα μεζεκλίκια.


Στις μοτοσυκλέτες ο Αλέξανδρος Ψωφάκης (Raptor 660), πήρε την πρώτη θέση ακολουθούμενος από τον Σπύρο Κατσιμαλή (KTM 640).
Η έκπληξη ήρθε από τον Ηλία Γεωργίου (XR 600), που με την πρώτη συμμετοχή του πήρε την τρίτη θέση στη γενική. Μάλλον έχει πολύ μέλλον αν συνεχίσει να έρχεται και θα είναι ισχυρός αντίπαλος.
Τέταρτος, με 35’’ διαφορά από τον τρίτο ο Σταύρος Ανανιάδης (ΚΤΜ 450), ακολουθούμενος από τον Θεόδωρο Χριστοδούλου (ΚΤΜ 250). Την εξάδα έκλεισε ο έμπειρος Αλέξανδρος Επιτροπάκης (ΚΤΜ 400).

Αξίζει να σημειωθεί ότι ακολούθησε ο Χάρης Καμαρούλιας (Yamaha WR250) με 22΄΄ διαφορά, που τον κυνηγούσε ο Γιώργος Αργυράκης με 13’’ διαφορά και κατά πόδας είχε τον Συμεών Μιχαηλίδη με 4΄΄ διαφορά (!!).

Στα αυτοκίνητα, οι Γιώργος Κουτάς / Πέτρος Κουντούρης (LR 110) πήραν την πρώτη θέση, ακολουθούμενοι από τους Ηλία Κεφαλά / Ναταλία Ανεμοδουρά (Jeep Cherokee) και τους Άκη Καραφωτιά / Γιάννη Ευσταθίου (Jeep Cherokee).
Τέταρτοι οι Γιώργος –Pajo- Χρηστακέας / Άκης Καραμηνάς (Mitsubishi Pajero), ακολουθούμενοι από τους νικητές της Θήβας Βασίλη –Kill Bill- Δηλέ / Σπύρο –Ατλα- Ματιάτο (Toyota RAV4). Την εξάδα έκλεισαν οι Δημήτρης Κούτσικος / Γεωργία Γεωργαλά (Land Rover Commercial)

Στο όλο εγχείρημα, αμέριστη ήταν η συμβολή και η βοήθεια Δημοτών της Ζαγοράς, της Αστυνομίας και του Κέντρου Υγείας, που συνέβαλλαν τα μέγιστα στην άρτια διοργάνωση.
Τα 41 κύπελλα που περίμεναν τους καλύτερους ήταν κι αυτά μια ευγενική προσφορά του Δήμου, ενώ την βράβευση των νικητών πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Κώστας Λάσκος.


Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα ρούχα ένδυσης μοτοσυκλέτας AXO, που μάλιστα προκηρύσσει για φέτος το AXO Challenge με ειδικές παροχές σε είδη ένδυσης για τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα τους νικητές, η ΜΑΚΑΝ με τα είδη μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού ταξιδιού και περιήγησης, τα ελαστικά Cooper και το κατάστημα Hell in Store 018, ενώ την εκδήλωση υποστηρίζουν το SPEED WHEEL, τα Ελαστικά Χατζηγεωργίου και τα φίλτρα αέρος DNA.

Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης 0-300, το περιοδικό 4Χ4 magazine και φυσικά το off-road.gr.

Ο επόμενος αγώνας του κυπέλλου έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Οκτωβρίου στην Πάτρα, ενώ δύο ακόμα αγώνες θα γίνουν στην Πελοπόννησο και στη Ρούμελη.

Όμως επειδή το καλοκαιράκι είναι μακρύ – ετοιμάζεται και ένα Trail Ride σφικτό στην περιοχή της Αττικής, με στόχο καλοκαιρινό μπανάκι – θα γίνει αρχές Ιουλίου.

Περισσότερα σύντομα!




Αναλυτικά αποτελέσματα αυτοκινήτου (~pdf).

Αναλυτικά αποτελέσματα μοτοσυκλέτας (~pdf)
.

Διαβάστε για τον προηγούμενο αγώνα στη Θήβα!

Φωτογραφίες στο Gallery


Είπαν στον τερματισμό:


Αλέξανδρος –Raptor- Ψωφάκης – Yamaha Raptor 660

Ήταν ο δυσκολότερος αγώνας, από όλους και δεν ευνοούσε τις γουρούνες!  (σ.σ. Γειά σου βρε Alex - που να τις ευνοούσε κι όλας δηλαδή!)
Ήταν πολύ όμορφη η διαδρομή, ήταν πολύ δύσκολη, είχε πολύ πέτρα, έφαγα πάρα πολύ σκόνη από τον Σπύρο.
Ευτυχώς δεν αντιμετώπισα προβλήματα – απλά μου φύγαν τα χέρια!

Γιώργος Κουτάς – LR 110
Ήταν πολύ ωραία διαδρομή, πολύ σφικτή για τα αυτοκίνητα - θα προτιμούσα να την είχα κάνει με μια μοτοσυκλέτα.
Ιδιαίτερα μια και το LR μας άφησε από το υδραυλικό τιμόνι.
Νομίζω ότι ήταν πιο δύσκολος αγώνας, ακόμα και από τη Ροδόπη. Τέλος καλό – όλα καλά, θα τα πούμε στο επόμενο.

Σταύρος Καραφωτιάς – Jeep Wrangler
Θεωρώ ότι ήταν από τους πιο δύσκολους αγώνες που έχουμε κάνει.
Ήταν μια διαδρομή 170 χιλιόμετρα η οποία έβγαλε όλες τις ζημιές των αυτοκινήτων.
Τα πρώτα 30-40 χιλιόμετρα ήταν σπαστήρι και το ίδιο και τα τελευταία.

Το δικό μας αυτοκίνητο, έβγαλε κάποιες ζημιές, που σε τόσους άλλους αγώνες δεν τις είχαμε συναντήσει. Ήταν ένα μάθημα που θα μας βοηθήσει για την βελτίωση των αυτοκινήτων μας.

Το road book ήταν πάρα πολύ καλά γραμμένο., οι χρόνοι ήταν σφικτοί, έχει αρχίσει και αποκτά ενδιαφέρον το παιχνίδι, πλέον όσον αφορά τους χρόνους, Το επίπεδο έχει ανέβει, και οι οδηγοί και οι συνοδηγοί έχουν περισσότερες απαιτήσεις, τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πιο καλοστημένα.

Όσον αφορά αυτή κάθε αυτή τη διαδρομή, είχε εκπληκτική φυσική ομορφιά, δυστυχώς όμως δεν μπορούσαμε να την απολαύσουμε, γιατί είχαμε όλη την προσοχή μας στραμμένη στην οδήγηση!

Παναγιώτης Ψωμιάδης, Συνοδηγός Σταύρου Καραφωτιά
Τα πήγαμε καλά. Έχω ξανακάνει πλοήγηση, δεν κάναμε ιδιαίτερα λάθη, ωραίος αγώνας, ωραίο road book, ήταν όλα καλά.


Ηλίας Κεφαλάς – Jeep Cherokee
Ήταν πολύ σκληρός αγώνας, δεν το περιμέναμε να πάμε τόσο καλά, μάλλον οι άλλοι δεν πήγαν πολύ καλά, μια και υπάρχουν πιο γρήγοροι οδηγοί με καλύτερα αυτοκίνητα.
Δε χαθήκαμε και η καλή πλοήγηση της Ναταλίας μας βοήθησε.


Άκης Καραφωτιάς – Jeep Cherokee
Πολύ καλός αγώνας. Ουσιαστικά ήταν μια δοκιμή του αυτοκινήτου, μια και το στήσαμε λίγο διαφορετικά και θέλαμε να δούμε πως δουλεύει σε rally κομμάτια.

Γιάννης Ευσταθίου, συνοδηγός Άκη Καραφωτιά
Για πρώτη φορά τα πήγαμε πολύ καλά, μου άρεσε πάρα πολύ.


Ηλίας Γεωργίου – Honda XR 600
Ήταν η πρώτη φορά, μου άρεσε πάρα πολύ και θα προσπαθήσω να ξανάρθω.
Δυσκολεύτηκα λίγο προς το τέλος από κούραση. Πλοήγηση έκανα πρώτη φορά, αλλά προσπάθησα και βρήκα άκρη.


Φωτογραφίες [Cuspid]



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.020295 seconds. ]