| |
Κάθε
χρόνο η αναμονή των νέων μοντέλων της TM racing είναι πολύ ενδιαφέρουσα
αφού περιμένουμε τις αλλαγές μιας μοτοσυκλέτας που είναι ήδη ένα σύνολο
προηγμένης τεχνολογίας, υψηλής αισθητικής και ασφάλειας.
Η απορία μεγαλώνει καθώς αναλογίζεται κανείς πως μπορεί να βελτιωθεί κι
άλλο κάτι το οποίο αγγίζει το ιδανικό.
Το Ιταλικό εργοστάσιο όμως βρίσκει πάντα τον τρόπο να μας εκπλήσσει. Ήδη
για τα νέα μοντέλα του 2006 έχουν ανακοινωθεί κάποιες αλλαγές και
αναμένονται και πολλές άλλες στην Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου τον
Σεπτέμβριο!
Μερικές απο τις αλλαγές έρχονται στις αναρτήσεις των μοτοσυκλετών καθώς
η στάνταρ έκδοση θα είναι πλέον PAIOLI48 εμπρός και SACHS πίσω.
Τα OHLINS και στις δύο περιπτώσεις θα είναι προαιρετικά.Με αυτόν τον
τρόπο η τιμή των ΤΜ δεν θα αυξηθεί πολύ ενώ ταυτόχρονα η ποιότητα θα
παραμείνει σε πολύ υψηλό επίπεδο, σύμφωνα πάντα με την TM racing.
Όλοι οι δίχρονοι κινητήρες είναι φτιαγμένοι απο την αρχή και θα έχουν
νέες, μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Επίσης θα πληρούν και τις προδιαγραφές
της Ε.Ε. όσον αφορά την εκπομπή ρυπών!
Όλα τα τετράχρονα θα έχουν νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής καθώς και
άλλες αλλαγές που θα ανακοινωθούν στο Μιλάνο τον Σεπτέμβριο.
Το πολύ δυνατό 660smx θα έχει πλέον τον σκελετό και το υποπλαίσιο που
χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα SM της ΤΜ στους αγώνες. Επιπλέον θα
βγαίνει και σε έκδοση ENDURO για όσους πιστεύουν πως μπορούν να το
οδηγήσουν στο χώμα, χωρίς όμως να βγάζει πινακίδα.
Τα minimoto του εργοστασίου πληθαίνουν και εκτός απο τα γνωστά C1, C2
και Sm1, Sm2, προστέθηκε και ένα ακόμη μοτοσυκλετάκι για λιλιπούτειους
αναβάτες, το οποίο όμως είναι τετράχρονο.
Αυτά και άλλα πολλά έχουμε να δούμε στα ΤΜ του 2006...
Περισσότερα τον Σεπτέμβριο...
[Δελτίο Τύπου ΤΜ]
More articles
|
|
| |
|