Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
GAS GAS 2006: Νέα μοντέλα μοτοσυκλέτας και quad

Gas Gas 450Αποδοτικότερα, ελαφρύτερα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον!
Στις 20 Ιουνίου 2005, η GAS GAS Motos, παρουσίασε τα μοντέλα μοτοσυκλετών και Quad της επόμενης χρονιάς.

Η εταιρία για το 2006, επικεντρώθηκε σε δύο τομείς: στην εξέλιξη των μοντέλων της, που χάρη στη συμπεριφορά, την απόδοση και την αντοχή τους είναι στην κορυφή και στην παρουσίαση νέων μοτοσυκλετών, quads, κινητήρων και εξαρτημάτων, που συμπληρώνουν τον εκτεταμένο κατάλογο της.

33 διαφορετικά μοντέλα έχει πλέον η Gas Gas να επιδείξει, καλύπτοντας κάθε απαίτηση στο χώρο του Trial, Enduro, Μini bikes, Motocross, Supermotard, ενώ έχει και μια πλήρη σειρά Quad.

To Off-Road.gr σας μεταφέρει τις πρώτες πληροφορίες!







Η παραγωγή της νέας σειράς 2006, ξεκίνησε σταδιακά από τον Ιούνιο, ενώ τα πρώτα μοντέλα έχουν ήδη περάσει τη γραμμή παραγωγής από τα μέσα Ιουλίου.

FSE 450Η GAS GAS, έχει σχεδιάσει, μέσα από το ανανεωμένο τεχνικό της τμήμα και σε στενή συνεργασία με το δυναμικό της στα Trial, Enduro και Quad, μια εκπληκτική σειρά, τελειοποιώντας τα δυνατότερα σημεία της: Την τεχνική υπεροχή και την άριστη συμπεριφορά των μοντέλων της.

Τα νέα μοντέλα του 2006, έχουν εξελιχθεί στα σημεία, σε μια διαρκή προσπάθεια για μείωση βάρους και αύξηση της ποιότητας, σε μηχανικά μέρη και φινίρισμα.

Ένας από τους τομείς που ασχολήθηκαν ιδιαίτερα οι τεχνικοί, ήταν οι εκπομπές καυσαερίων και η φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Ο Ισπανός κατασκευαστής, εκτιμά, ότι οι δίχρονοι κινητήρες έχουν ακόμα πολλές δυνατότητες για μείωση των εκπομπών καυσαερίων και γιαυτό συνεχίζει την εξέλιξη τους.

Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές του εργοστασίου, συνεχίζουν την ανάπτυξη  και εξέλιξη των τετράχρονων.

Με ευρεία χρήση καταλυτικών εξατμίσεων, όλα τα δίχρονα μοντέλα του 2006, καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro II.

Trial: Τελειοποιώντας τον ηγέτη

Όλα τα 2006 Gas Gas TXT Pro, ελάφρυναν.
H Gas Gas, εκτιμά ότι υπάρχουν ακόμα δυνατότητες, για μείωση βάρους, στις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες.
Χρόνο με το χρόνο παρουσιάζει νέα μοντέλα, κάθε φορά ελαφρύτερα, με αποτέλεσμα να έχουν κορυφαία συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.

TXT pro 280Το TXT, είναι τo μοναδικό Trail, που φορά αλουμινένια καλάμια αντί για ατσάλινα, περιορίζοντας το συνολικό βάρος κατά ένα κιλό, φέρνοντας το στην κορυφή της κατηγορίας του.

Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Πίσω χρησιμοποιείται ένα Ohlins monoshock, εξασφαλίζοντας προοδευτικότητα και απόδοση κάτω από όλες τις συνθήκες.

Τα ΤΧΤ 2006, συνεχίζουν την ιστορία των προηγούμενων μοντέλων.
Τα ΤΧΤ, έχουν χαρακτηρισθεί σαν αμιγώς ειδικευμένες – εξελιγμένες μοτοσυκλέτες Trial, ένα χαρακτηριστικό που δεν είναι, πλέον, προνόμιο μόνο των εργοστασιακών αναβατών: Τώρα μπορεί οποιοσδήποτε ιδιώτης, να αποκτήσει ένα GAS GAS Trial και να απολαύσει μια σταθερή, ευέλικτη μοτοσυκλέτα, παιχνίδι στην οδήγηση.

Η μοτοσυκλέτα θα πλημμυρήσει τις αισθήσεις του αναβάτη, με το υψηλής απόδοσης προοδευτικό κινητήρα, το σταθερό πλαίσιο και την κορυφαία ανάρτηση, μεταφέροντας σε αυτόν κάθε χρήσιμη πληροφορία για το έδαφος που κινείται.

Το ΤΧΤ 2006, θα κυκλοφορήσει σε 125, 200, 250, 280 και 300 κ.ε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΤΧΤ Pro 300 Racing Raga, μια replica της μοτοσυκλέτας που χρησιμοποίησε την προηγούμενη χρονιά, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Indoor Trial, δεν υπάρχει στη σειρά του 2006, μια και κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό 370 μοτοσυκλετών.

Δίχρονα Enduro: Μεγαλύτερη απόδοση και μικρότερο βάρος

Τη φιλοσοφία μείωσης του βάρους, ακολούθησε και τη νέα σειρά Enducross EC, κάτι που είναι πάντα καλοδεχούμενο για τις Off-Road μοτοσυκλέτες.
Αυτό, μαζί με την βελτίωση της προοδευτικότητας αλλά και της απόδοσης των κινητήρων, κάνει όλες τις μοτοσυκλέτες της σειράς, 125, 200, 250 και 300 κ.ε. να έχουν παρόμοια συμπεριφορά, ανεξάρτητα από τα κυβικά που θα επιλέξει ο αναβάτης. Αν αναζητάτε μια μοτοσυκλέτα, με συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις, χρόνο με το χρόνο και ισχυρή παρουσία στην αγορά off-road, αυτή είναι μια από τη σειρά Enducross EC.

Αν και το 250, είναι το πιο καλοπουλημένο, κυρίως στην Ισπανία, είναι γεγονός ότι και το 125 και τα 200 - 300, έχουν αγαπηθεί από τους αναβάτες τους, μια και η συμπεριφορά, ο εξαιρετικός τους κινητήρας, που αποδίδει σε όλη την κλίμακα των στροφών, αλλά και η τιμή τους, τους δίνουν την πρώτη θέση στην αγορά, σε αναλογία ποιότητας / τιμής.

Η σειρά ξεκινά από το EC 125, μια ιδανική μοτοσυκλέτα για αγώνες.
Η παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2004, φορά κίτρινη περιβολή με φανταστικά γραφικά και έχει νέα καταλυτική εξάτμιση, νέο τιμόνι μεταβλητής διατομής, νέο ψηφιακό πολυόργανο, πλαίσιο τύπου Deltabox μεγαλύτερης διατομής, καθώς και διαφορετικές ρυθμίσεις αναρτήσεων, που το κάνουν πιο σταθερό και ακριβές ενώ ταυτόχρονα πιο ξεκούραστο.
Ο κινητήρας του EC 125, αποδίδει μεγαλύτερη δύναμη, σε ευρύτερο φάσμα στροφών.

Το δημοφιλές EC 200  - μια μοτοσυκλέτα για όλα τα επίπεδα οδηγών – και το EC 250 – ειδικά για να ικανοποιεί τους πιο απαιτητικούς αναβάτες – επίσης υιοθετούν νέα καταλυτική εξαγωγή, για να καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro II, νέο τιμόνι μεταβλητής διατομής, διαφορετικές ρυθμίσεις αναρτήσεων και ενισχυμένο πλαίσιο Deltabox με νέους σωλήνες.

EC 250Το 250, επιπλέον, έχει και διακόπτη επιλογής της διπλής χαρτογράφησης ανάφλεξης και νέο σύστημα εισαγωγής reed.
Αισθητικά και τα δυο λάμπουν, κίτρινα τα EC200 και κόκκινα-μπλε τα EC250.

Η συμπεριφορά τους, κάτω από όλες τις συνθήκες, είναι το ισχυρό χαρτί των EC, με άμεση απόκριση στις εντολές του αναβάτη σε ανοικτά και κλειστά κομμάτια.

Η GAS GAS έχει πουλήσει περίπου 9000 EC 300, στη Γαλλία το 2004. Έτσι το 300 έχει λάβει σημαντική θέση στον κατάλογο της GAS GAS για αυτή τη χώρα, αλλά και για την υπόλοιπη Ευρωπαϊκή αγορά, με βελτιώσεις στα σημεία.

Πέρα από τον καταλύτη που χρησιμοποιείται σε όλη τη σειρά EC, οι βελτιώσεις για το 2006, περιλαμβάνουν, διπλή χαρτογράφηση ανάφλεξης με διακόπτη επιλογής, νέο σχήμα σωλήνων πλαισίου (Deltabox), νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων, νέο τιμόνι μεταβλητής διατομής και νέο ψηφιακό πολυόργανο.

Για πολλούς αναβάτες και ειδικούς, το EC 300 είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα enduro που υπάρχει!

Συμπυκνώνει τα προτερήματα των δίχρονων και τετράχρονων μοτοσυκλετών σε ένα σύνολο:
Εξαιρετική απόδοση χαμηλά, προοδευτικότητα και δύναμη ψηλά. Παρέχει παράλληλα, άριστη πρόσφυση και ευελιξία, κάτι που την κάνουν μια από τις γρηγορότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας της, χωρίς να χρειάζεται να είναι η πιο δυνατή στα 300 κ.ε.

Από τότε που γεννήθηκε, μια δεκαετία πριν, η σειρά Enducross, δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται, υιοθετώντας πακέτα βελτιώσεων κάθε χρονιά, που συντελούν στην παρουσίαση μιας νέας μοτοσυκλέτας κάθε περίοδο.

Αυτή η προσπάθεια του εργοστασίου, αντανακλάται στις πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη καθώς και στους ειδικούς, που κάθε χρόνο, αξιολογούν τα Enduro της Gas Gas μέσα στα καλύτερα της κατηγορίας.

Enduro FSE 4S: Αύξηση δύναμης και ευστροφίας

Τα κόκκινα FSE 450 και FSE 500 αποτελούν τον πυρήνα της τετράχρονης σειράς enduro.

Οι δυο μοτοσυκλέτες, παρουσιάζουν πολλές βελτιώσεις για το 2006, πέρα από τα νέα γραφικά τους.

Τα τετράχρονα Gas Gas, είναι εξοπλισμένα με τον κινητήρα, που δοκιμάστηκε σε μοτοσυκλέτες όπως το Pampera, το Supermotard, καθώς και στο Wild quad και τους πρόσφερε επιτυχίες στους αγώνες.

Η νέα σειρά, έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά τόσο από πλευράς κινητήρα όσο και πλαισίου, επιτυγχάνοντας μια άψογη συνεργασία, μεταξύ τους.

FSE 500Οι τετράχρονοι κινητήρες των enduro Gas Gas, FSE 450 και 500 – καθώς και οι αντίστοιχοι των εκδόσεων Supermotard – έχουν περάσει από εκτεταμένα στάδια εξέλιξης, με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης, της απόδοσης και της ροπής σε όλο το εύρος των στροφών λειτουργίας των.

Το πρώτο αξιοσημείωτο σημείο, είναι η μείωση της διαδρομής του εμβόλου, που έχει σαν αποτέλεσμα την κατά 23%, αύξηση της ροπής και της δύναμης στις υψηλές στροφές.
Το έμβολο το 450, είναι πλέον 97χιλ., μονού ελατηρίου, ενώ ταυτόχρονα νέος είναι και ο εκκεντροφόρος που φροντίζει για την αναπνοή του κινητήρα και την αυξημένη απόδοση.

Νέος και ο στρόφαλος, ο οποίος ζυγίζεται με ακρίβεια, έτσι ώστε να ελαττωθούν οι κραδασμοί και η αδράνεια, ενώ το κάρτερ περιέχει ένα ανανεωμένο σύστημα παροχής λαδιού, καθώς και ένα μεγαλύτερο κατά 20% προ-φίλτρο.

Νέα και ελαφρύτερη είναι η εξάτμιση, με αλουμινένιο τελικό, ενώ βελτίωση έχει και η μανιβέλα εκκίνησης.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε, με ελαφρώς σκληρότερες ρυθμίσεις, με ένα Ohlins monoshock πίσω και ένα UpSide-Down Marzocchi μπροστά.

Η θέση οδήγησης, με τιμόνι μεταβλητής διατομής, είναι πολύ χαμηλά, βοηθώντας το κέντρο βάρους και ταυτόχρονα, επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση του αναβάτη.

Η νέα μορφή των σωλήνων του πλαισίου, δίνει μεγαλύτερη ακαμψία και το σύνολο συμπληρώνεται από το νέο πολυόργανο, που περιλαμβάνει και ψηφιακό στροφόμετρο.

Supermotard και  Cross, βελτιωμένη αισθητική

Προερχόμενα από τη σειρά enduro,  οι MC (moto-cross) και SM (Supermotard) μοτοσυκλέτες, έχουν υποστεί τις απαραίτητες αλλαγές που τις προσανατολίζουν προς την ειδική χρήση.
Επίσης έχουν νέα γραφικά και φυσικά όλες τις αλλαγές των Enduro.

Παρόμοιες στη βασική φιλοσοφία τους, με τις Enduro (ΕC), οι MC είναι αισθητικά όμοιες, με διαφοροποίηση ουσιαστικά στις αναρτήσεις και στον τρόπο απόδοσης του κινητήρα.

Τετράχρονος κινητήρας στο trial Boy 50

Η Gas Gas, θέλει να δώσει ώθηση στα παιδιά και τις παιδικές μοτοσυκλέτες. Για αυτό, πέρα από τα Boy και Rookie 50, με κατεύθυνση το trial και το enduro αντίστοιχα, ο κατασκευαστής παρουσίασε το Boy 50-4S για το 2006, αρχικά για trial και αργότερα για το enduro, ικανοποιώντας την απαίτηση της αγοράς για τετράχρονους κινητήρες.

EC BOY 50Έτσι, όταν η σειρά με τον τετράχρονο 50κ.ε. βγει στην αγορά, η Gas Gas, θα παρέχει τρεις διαφορετικούς κινητήρες για κάθε έκδοση του Boy, trial και enduro: Τον δίχρονο, αερόψυκτο και φθηνότερο κινητήρα, τον δίχρονο 50κ.ε., υγρόψυκτο, υψηλής ποιότητας - τελευταίας γενιάς και τον νέο, σύγχρονο τετράχρονο 50 κ.ε.

Νέα στη σειρά είναι και τα ΤΧΤ Cadet 80, με τροχούς 17’’ και 19’’, καθώς και το TXT Rookie 80.

Νέα παρουσία στη σειρά και το MC 65, μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αποκλειστικά για τους νέους και ταλαντούχους αναβάτες, με δίχρονο κινητήρα, υγρόψυκτο 65 κ.ε. και μαζεμένες διαστάσεις, αποτελώντας μια εξαιρετική βάση για γνωριμία με τη μοτοσυκλέτα.
Έχει τροχούς 14’’ μπροστά και 12’’ πίσω, μοντέρνα γραφικά και επιθετική εμφάνιση.

Το μικρό του αδελφάκι, είναι το EC 50 Rookie, ένα υψηλής ποιότητας mini bike, με εξάρι κιβώτιο και κινητήρα 50 κ.ε.. Ένα σύνολο που σε κάνει να νομίζεις ότι οδηγάς μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα.
Όλες οι εκδόσεις Rookie έχουν βελτιώσεις στο πλαίσιο, ώστε να γίνουν ελαφρύτερες.

Η σειρά των mini bikes κλείνει με τα EC 50 Boy και την αντίστοιχη έκδοση motocross το MC 50 Boy.

Εξαιρετικές μοτοσυκλέτες, για τους νέους, που ξεκινάνε την γνωριμία τους με το χώμα, προσφέροντας αρκετά πράγματα που βρίσκει κανείς σε μεγαλύτερες.
Ψυχή τους, κινητήρες 49 κ.ε., υγρόψυκτοι στην έκδοση EC και αερόψυκτοι στην MC, με αυτόματη μετάδοση σε κάθε περίπτωση.

H EC έχει τροχούς 10’’ μπροστά – πίσω, ενώ η MC έχει 14’’ μπροστά – 12’’ πίσω.

Όλες οι mini bikes Boy και Rookie καθώς και τα MC 65 είναι κόκκινα.

Νέα σειρά Line K, οικονομικότερη.

Μια νέα σειρά παρουσίασε η Gas Gas για το 2006, τη Line K.

Mini PaddockΗ Line K, συγκεντρώνει μοτοσυκλέτες και quad, με αερόψυκτους τετράχρονους κινητήρες.

Όλα τα νέα προϊόντα, έχουν πολύ ελκυστικές τιμές.

 Η Line K, έχει τρία όμορφα quad, με το κορυφαίο από αυτά να φορά ένα κινητήρα 250 κ.ε., ακολουθούμενο από το μεσαίο μοντέλο με 110 κ.ε. και το μικρό των 49κ.ε..

Όλοι οι κινητήρες είναι αερόψυκτοι, τετράχρονοι.

Εδώ θα βρούμε και το Trail Bike Dune, με ένα μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 124 κ.ε. To Dune είναι μια οικονομική μοτοσυκλέτα, για γενική χρήση και συμπληρώνει την Pampera 400.

Τη σειρά κλείνει μια παιχνιδο-μοτοσυκλέτα, το Minipaddock 110.
Mικρών διαστάσεων,  με μόλις 1,420 μήκος, μεταξόνιο 1,040 και τροχούς 10’’.

Στόχος του Minipaddock, είναι να καλύψει τις ανάγκες, όλων εκείνων που θέλουν ένα μικρό, διασκεδαστικό και εύκολα μεταφερόμενο mini bike.

Gas Gas Wild HP QuadWild HP και ενοποιώντας τα quad

Με την παρουσίαση των quad της σειράς Line K η οποία συμπληρώνει την μικρή κατηγορία, η Gas Gas, ασχολήθηκε ελεύθερα πλέον με τα μεγαλύτερα μοντέλα της βασίζοντας τα, για το 2006, στον δίχρονο κινητήρα των 300 κ.ε.

Δύο από αυτές τις εκδόσεις είναι με ή χωρίς το σύστημα ανάφλεξής Ducati Reverse, ενώ οι υπόλοιπες δυο χρησιμοποιούν όλα τα αγωνιστικά εξαρτήματα για να κυριαρχήσουν στο χώρο των αγώνων.

Το Wild HP 450-4S, μια replica του quad που χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα της Gas Gas στους αγώνες, θα ανακοινωθεί σύντομα.


Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της Gas Gas, μπορείτε να βρείτε στην Ελληνική αντιπροσωπία:
eXTra Products
Αντιπροσωπίες – Εισαγωγές, Καλλιρόης 39,

117 43, Ν. Κόσμος, Αθήνα
Τηλ. 210 9243825, Fax. 210 9220446
Email: extramot@otenet.gr.

[ Σπύρος Κατσιμαλής ]



Gas Gas 125 EC
EC 125

ENGINE:
-New "V-Force" reed block.
-CDI with double map switch.
-EU2 European Homologation
CHASIS:
-New profiles in the black painted Frame (Deltabox system)
-New Handlebar with variable diameter
-New multifunctional Digital Spedometer
-New aluminium kickstarter.
-Renewed settings in Front & Rear Suspensions
-New Decoration 
-New Blinkers 

TECHNICAL SPECS.
ENGINE:
Type: 2-stroke, single cylinder, liquid cooled
Disscplacement: 124cc
Bore x Stroke: 54x54,5 mm
Gearbox: 6 gears
Ignition: Kokusan digital CDI
FRAME:
Frame: DELTABOX
Front Suspension: upsidedown Marzocchi fork, diam. 45mm.
Rear Suspension: Ohlins Shock, aluminium swingarm
Brakes:Nissin  discs 260/220 mm. Diam.
DIMENSIONS:
Wheel base: 1.476mm
Seat Height: 940mm
Weight:96 Kg.
Fuel tank: 9,5 liters


GAS GAS EC 250 2006
EC 250

ENGINE:
-New "V-Force" reed block.
-CDI with double map switch.
-EU2 European Homologation
CHASIS:
-New profiles in the black painted Frame (Deltabox system)
-New Handlebar with variable diameter
-New multifunctional Digital Spedometer with RPM.
-New aluminium kickstarter.
-Renewed settings in Front & Rear Suspensions
-New Decoration 
-New Blinkers 

TECHNICAL SPECS.
ENGINE:
Type: two-stroke, single cylinder, liquid cooled
Discplacement: 249,3cc
Bore x Stroke: 66,4x72mm
Gearbox: 6 gears
Ignition: Kokusan Digital CDI
FRAME:
Frame: DELTABOX
Front Suspension: upsidedown Marzocchi fork, diam. 45mm.diam.
Rear Suspension: Ohlins Shork,aluminium swingarm
Brakes:Nissin discs 260/220 mm. Diam.
DIMENSIONS:
Wheel base: 1.476mm.
Seat Height: 940mm.
Weight: 102 Kg.
Fuel tank: 9,5 liters

GAS GAS 300 - 2006
EC 300

ENGINE:
-New "V-Force" reed block.
-CDI with double map switch.
-EU2 European Homologation
CHASIS:
-New profiles in the black painted Frame (Deltabox system)
-New Handlebar with variable diameter
-New multifunctional Digital Spedometer with RPM.
-New aluminium kickstarter.
-Renewed settings in Front & Rear Suspensions
-New Decoration 
-New Blinkers

TECHNICAL SPECS
ENGINE:
Type: two-stroke, single cylinder, liquid cooled
Discplacement: 2973 cc
Bore x Stroke: 72x72mm
Gearbox: 6 gears
Ignition: Kokusan Digital CDI
FRAME:
Frame: DELTABOX
Front Suspension: upsidedown Marzocchi fork, diam. 45mm.diam.
Rear Suspension: Ohlins Shork,aluminium swingarm
Brakes:Nissin discs 260/220 mm. Diam.
DIMENSIONS:
Wheel base: 1.476mm.
Seat Height: 940mm.
Weight: 103 Kg.
Fuel tank: 9,5 liters


Gas Gas FSE 450 - 2006
EC 450

PRODUCTION START: September‘05
ENGINE
-Short stroke engine for 23% more torque and increased top-end power
-Wet-sump crankcase, revised oil system with 20% larger oil pre-filter
-Revised Kick-start gear system
-97 mm. Piston with only one compression ring
-New camshafts for increase HP.
-New lightweight exhaust system with aluminium muffler
-CHASIS
-Revised setting for Ohlins and Marzocchi suspension
-Reduced seat height
-Variable wall handlebars
-New frame profile for increase torsional rigidity
-New speedometer with rpm bar graph.

TECHNICAL SPECS.
ENGINE:
Type: 4 stroke, single cylinder, liquid cooled
Discplacement: 449cc
Bore x Stroke: 97x60,8
Gearbox: 6 gears
Ignition: integrated EFI
FRAME:
Frame: DELTABOX
Front Suspension: Marzocchi Upsidedown, 45mm, adjustable
Rear Suspension: Ohlins. adjustable
Brakes: Nissin discs 260/220 mm. Diam.
DIMENSIONS:
Wheel base: 1.475mm
Seat Height: 940mm.
Weight: 118 Kg.
Fuel tank:6,7 liters


GAS GAS EC 500 - 2006
EC 500
PRODUCTION START: December ‘05

MAIN FEATURES:
-New powerful engine, 4 strokes, liquid cooled
-New design of, cylinder cylinder head,crankshaft, and crakcases.
-New radiator, for a excellent cooling.
-High level of realibility.

TECHNICAL SPECS.
ENGINE:
Type: 4 stroke, single cylinder, liquid cooled
Discplacement: 502,5 cc.
Bore x Stroke: 97 x 68 mm.
Gearbox: 6 gears
Ignition: integrated EFI
FRAME:
Frame: DELTABOX
FrontFront Suspension: Marzocchi Upsidedown, 45mm, adjustable
Rear Suspension: Ohlins. Adjustable
Brakes: Nissin discs 260/220 mm. Diam.
DIMENSIONS:
Wheel base: 1.475 mm.
Seat Height 940 mm.
Weight: 118 Kgs.
Fuel tank: 6,7 Liters


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.038979 seconds. ]