Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Αναγνώριση εδάφους για το Dakar 2006: Δεύτερο μέρος

Dakar 2006 RecosΗ αναγνώριση του εδάφους είναι η τελική φάση του σχεδιασμού της διαδρομής ενός αγώνα rally-raid.
Τότε γίνονται οι τελικές ρυθμίσεις και το γράψιμο του road-book.

Για το Dakar του 2006 αυτήν την αποστολή έχουν οι Etienne Lavigne, David Castera και Stephane Lebail μαζί με την ομάδα αναγνώρισης.

Για 4 εβδομάδες χάραξαν τον φετινό αγώνα, ενώ κάθε μέρα μοιράζονταν μαζί μας τις περιπέτειες τους.

Διαδρομή: Πορτογαλία, Μαρόκο, Μαυριτανία, Μάλι, Γουϊνέα και Σενεγάλη.

Στο πρώτο μέρος είχαμε διαβάσει πληροφορίες για τη διαδρομή στην Ευρώπη και τα πρώτα χιλιόμετρα στο Μαρόκο. Τώρα θα συνεχίσουμε για την ολοκλήρωση της διαδρομής μέσα στο Μαρόκο και τα πρώτα χιλιόμετρα στη Μαυριτανία...






Paris Dakar 2006Ημέρα 9η - Μπλοκαρισμένοι στο πουθενά....

Η μέρα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα καλά – καλά, και ήδη οι κινητήρες έχουν πάρει μπροστά.

Το άγχος και η ανυπομονησία είναι έκδηλα σε όλους μας. Μπορείς να τα δεις στα μάτια, στα νευρικά χαμόγελα, στον τρόπο που πίνουμε την τελευταία γουλιά καφέ δίπλα στο αυτοκίνητο πριν ξεκινήσουμε.
Σήμερα όλοι γνωρίζουν ότι το ταξίδι θα είναι μακρύ και δύσκολο.

Μπροστά μας ο δρόμος χάνεται στο σκοτάδι μέσα σε μια ερημική έκταση.
Μετά από αυτήν: Το άγνωστο.

Περίπου, αφού οι χάρτες που είχαμε μελετήσει πριν φτάσουμε στην Αφρική, καθώς και οι συμβουλές που μας έδωσε εχθές ο γέροντας βοσκός, μας έχουν δώσει μια καλή ιδέα για το τι να περιμένουμε.
Βέβαια εκείνες τις στιγμές δεν ξέραμε τις εκπλήξεις που μας περίμεναν.

Τα πρώτα χιλιόμετρα τα καθαρίσαμε γρήγορα πριν ακόμα ξημερώσει αλλά προοδευτικά το έδαφος άρχισε να γίνεται δύσκολο και σκληρό.
Άρχισαν να εμφανίζονται μεγάλα αυλάκια που καταπονούσαν τόσο τους επιβάτες, όσο και τα οχήματα.

Αναγκαστήκαμε να επιβραδύνουμε για να διαφυλάξουμε τον εξοπλισμό μας.
Τελικά σταματήσαμε εντελώς: Ο δρόμος εξαφανιζόταν μέσα σε μια τεράστια έκταση με πέτρες και βράχους.
Έπρεπε να αποφασίσουμε αν θα γυρίσουμε πίσω ή θα το ρισκάραμε να συνεχίσουμε, με κίνδυνο να πληγώσουμε τα οχήματα μας.

Αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω.
Τα μάτια του Stéphane, ήταν καρφωμένα στους χάρτες, ψάχνοντας για τον διάδρομο που μας είπε εχθές ο βοσκός και θα μας οδηγήσει έξω από αυτήν την αφιλόξενη περιοχή.
Μάταια!!

Υπήρχαν στιγμές που νομίζαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο αλλά μετά από λίγο ανακαλύπταμε ότι είχαμε κάνει λάθος.

Οι ώρες περνούσαν χωρίς να μπορούμε να βρούμε μια λύση.
Έτσι αποφασίσαμε να σταματήσουμε για την νύχτα εκεί που βρισκόμαστε:

Στην μέση του πουθενά!


Το GPS μας έδειχνε την πικρή αλήθεια. Βρισκόμαστε μόλις 50 χιλιόμετρα μακριά  από το σημείο από όπου είχαμε ξεκινήσει το πρωί!
Αύριο θα ξημερώσει μια καινούργια ημέρα.



Ημέρα 10η - Ο δρόμος με τις λευκές πέτρες!

Το σκοτάδι υποχωρεί σιγά – σιγά και η κατασκήνωση μας αρχίζει να ζεσταίνεται.

Η νύχτα ήταν σύντομη και ακόμα είμαστε μουδιασμένοι, καθώς προσπαθούσαμε να ξεκινήσουμε την δουλειά της καινούργιας ημέρας.
Ωστόσο ο χρόνος που αφιερώσαμε στην μελέτη των χαρτών, χρησιμοποιώντας τους φακούς κεφαλής, κατά την διάρκεια της νύχτας, δεν πήγε χαμένος.

Μετά από λίγα χιλιόμετρα βρήκαμε τον σωστό δρόμο και με πολύ προσοχή τον ακολουθήσαμε.

Αργά αλλά σταθερά το τοπίο αρχίζει να αλλάζει με τον ορίζοντα συνεχώς να μεγαλώνει περισσότερο. Επιταχύνουμε τον ρυθμό μας καθώς η διαδρομή επιτέλους άρχισε να ανοίγει, μέχρι που συναντάμε τους πρώτους αμμόλοφους και καταλαβαίνουμε ότι εισερχόμαστε σε μια καινούργια περιοχή.

Στο trip master βλέπουμε ότι μέσα σε λίγες ώρες καταφέραμε να ξεπεράσουμε την χθεσινή καθυστέρηση.
Στις πλευρές του δρόμου αρχίζουν να εμφανίζονται άσπρες πέτρες, ενώ μπροστά μας βλέπουμε τα απομεινάρια μιας εγκαταλελειμμένης πόλης που μοιάζει με ζωγραφιά πάνω στην άμμο της Μαροκινής ερήμου.

Η μέρα έφτασε στο τέλος της και είχαμε χαράξει ακόμα μια ειδική.

Αυτή η ειδική θα επιφυλάσσει εκπλήξεις, για αυτούς που θα παθιαστούν από τον ανοιχτό ορίζοντα και θα ξεχάσουν να καταλαγιάσουν τον ενθουσιασμό τους, πριν φτάσουν στο τέλος της.

Άλλωστε το κλειδί της επιτυχίας δεν είναι να μπορείς απλώς να οδηγήσεις γρήγορα!



Ημέρα 11η - Πηγαίνοντας νότια.

Ξημερώνει και βλέπουμε τον ορίζοντα θολό. Οι αμμόλοφοι του νοτίου Μαρόκου δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι βγάζουν καπνούς. Είναι η άμμος που στροβιλίζεται από τον δυνατό άνεμο της ερήμου.

Αφού χαιρετούμε τις πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, περνάμε τα σύνορα και μπαίνουμε στην Μαυριτανία.

Μπροστά μας απλώνεται για ακόμη μια φορά η έρημος. Τεράστια, βαθιά..
Σταματάμε για λίγα λεπτά και θαυμάζουμε.

Κοιτούμε ο ένας τον άλλο και χαμογελάμε με ενθουσιασμό, πριν ξαναμπούμε στα αυτοκίνητα και συνεχίσουμε, προς τα Νότια και τα ατελείωτα τοπία της Μαυριτανίας.

Το ταχύμετρο δείχνει διψήφια νούμερα και τα χιλιόμετρα περνούν γρήγορα.
Ο  Stephane έχει συνεχώς το βλέμμα του στο GPS αφού είναι πολύ σημαντικό να μην παρασυρθούμε από την ταχύτητα και από τον όλο και πιο πλατύ ορίζοντα.

Αυτή η πρώτη ειδική στην Μαυριτανία θα είναι πολύ γρήγορη αλλά και πολύ απαιτητική στην πλοήγηση.
Από εδώ και πέρα το ταλέντο στην πλοήγηση του συνοδηγού θα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, εξίσου σημαντικό με το οδηγικό ταλέντο του οδηγού.

Η ώρα είναι 18:00 και η αμμοθύελλα που σηκώθηκε ξαφνικά μας αναγκάζει να σταματήσουμε.

Ώρα να στήσουμε την κατασκήνωσή μας στο κέντρο των αμμόλοφων. Αποφασίζουμε να σκεπάσουμε οτιδήποτε είναι δυνατόν για προστασία από την μανία του ανέμου και της άμμου που εισχωρεί παντού.

Όταν κόπασε επιτέλους ο άνεμος στις 21:00, η θερμοκρασία είναι ακόμη στους 35°c.
Θα είναι μια πολύ ζεστή νύχτα.

Παρόλα αυτά πρέπει να ξεκουραστούμε γιατί η αυριανή ειδική, γεμάτη αμμόλοφους, θα είναι πολύ απαιτητική.



Ημέρα 12η - Οι φίλοι μας, οι αμμόλοφοι!

Για ακόμα μια μέρα ο ορίζοντας μας υποδέχεται γεμάτος ατελείωτους αμμόλοφους.
Σήμερα θα πρέπει να τους διασχίσουμε όλους!

Προπομπός του «καραβανιού» μας είναι ο David Castera πάνω στην μοτοσικλέτα του. Μας οδηγεί με ικανότητα ανάμεσα τους. Βοηθός μας είναι οι πληροφορίες που διαβάζουμε στους δορυφορικούς χάρτες που διαθέτουμε.

Καθώς περνούν οι ώρες η θερμοκρασία ανεβαίνει. Έχει πολύ ζέστη, κοντά στους 45°c.

Ευτυχώς η άμμος είναι σχετικά σκληρή, δεν έχει σχέση με την δύσκολη πούδρα που σε παγιδεύει τόσο εύκολα, έτσι προχωρούμε γρήγορα και το ολοκαίνουργιο φορτηγό μας της Renault ξεπερνά τις δυσκολίες εύκολα.
Κατά την διάσχιση ενός αμμόλοφου ένας από τους Μαυριτανούς οδηγούς μας χτυπά το κεφάλι του στο παρμπρίζ του τετρακίνητου όπου επέβαινε με αποτέλεσμα να χρειαστεί ράμματα πάνω από το μάτι του.

Το δειλινό ο ορίζοντας μαυρίζει ξαφνικά και ένας δυνατός αέρας αρχίζει να φυσά.
Βαριά σύννεφα πλησιάζουν την κατασκήνωσή μας, που μόλις είχαμε στήσει.
Αρχίζουν να ακούγονται βροντές και ο ουρανός γεμίζει λάμψεις.
Η θύελλα όμως μας προσπερνά και μετά από λίγο τα άστρα αρχίζουν να λάμπουν ξανά.

Ανοίγουμε τους υπολογιστές μας και αρχίζουμε την καταγραφή των πληροφοριών που συλλέξαμε σήμερα και την προετοιμασία της αυριανής ημέρας.



Μήπως τα παραπάνω σας γαργαλάνε το μυαλό;
Μείνετε κοντά μας για να ζήσετε και να μάθετε μέσα απο τις σελίδες του Off-Road.gr, του "ειδικού" τόπου για τα Rally Raid, τα πάντα για τον Βασιλιά των αγώνων του είδους!

Διαβάστε ακόμα:

Dakar 2006: Εξαιρετικό Rally Raid!

Αναγνωρίση εδάφους για το Dakar 2006: Πρώτο μέρος

Το Dakar 2006 πλησιάζει....

Οι συμμετοχές για το Dakar 2006, έκλεισαν για όλα τα οχήματα...
,

Το DAKAR 2006, έκλεισε τις συμμετοχές για τις μοτοσυκλέτες!

Το Dakar 2006 θα ξεκινήσει από τη Λισσαβόνα!

O Patrick Zaniroli, παραιτείται από την ASO ύστερα από 13 χρόνια...


Off-Road.gr Περιπέτεια: Τυνησία - Dakar 2003: Ο επίλογος!


Dakar.com


Φωτογραφίες: Dakar.com - Off-Road.gr





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035714 seconds. ]