| |
111
νέοι, παλιοί, έμπειροι, άπειροι, πάντως όχι πρωταγωνιστές στο
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro, ξεκίνησαν στο Μαρκόπουλο Αττικής τον 1ο
Αγώνα για το Attika Enduro Cup 2006.
Ένας αγώνας που διοργάνωσε ο
Αττικός σύλλογος φίλων αγώνων Enduro & εκτός δρόμου οδήγησης Motor
& Nature, και σκόπευε να βάλει στο πνεύμα των αγώνων πολλούς νέους
αναβάτες που οργώνουν κάθε Σαββατοκύριακο τα βουνά πέριξ της Αθήνας,
αλλά και να «προπονήσει» πολλούς παλιούς και γνώστες, εν
όψη της αρχής των αγώνων του είδους για το 2006.
*** Αναλυτικά αποτελέσματα και οι
πρώτες φωτογραφίες ***
Κάθε αρχή και δύσκολη!
Το Μαρκόπουλο φιλοξένησε με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα, και όλοι οι
τοπικοί παράγοντες έκαναν τα πάντα για να βοηθήσουν. Η διαδρομή ήταν
περίπου 122 χιλιόμετρα, σε δύο κύκλους των 55 χλμ προς τον Κουβαρά και
την Κερατέα, πάνω από το βουναλάκι του Πόρτο Ράφτη, και πάλι πίσω.
Υπήρχε και μικρή ασφάλτινη ουρά που δεν μπορούσε να αποφευχθεί.
Η βροχή της προηγούμενης μέρας έκανε το θαύμα της για ένα ιδανικό
τερέν, και η ηλιόλουστη μέρα ήταν ότι έπρεπε για αγώνα!
Δύο ειδικές
περίμεναν για δύο φορές τους αγωνιζόμενους, μία ΜΧ δίπλα σε δρόμο με
θέαση και μία Special Test Cross Country που «έπαιζε» με
μια αντιπυρική ζώνη.
Όμορφες αν και μικρές, ιδανικές για το είδος του
αγώνα, μετρούσαν και τις δύο φορές καθώς ήταν ορατές και σχετικά αργές
σε μέση ωριαία ταχύτητα.
|
Η
διαδρομή ήταν έξυπνα σχεδιασμένη, με σκοπό την εύκολη πρόσβαση και
θέαση από τους πολλούς φίλους που έσπευσαν να υποστηρίξουν τους
γνωστούς και όχι μόνο, αλλά και από τους τοπικούς κάτοικους που είδαν
στο μέρος τους έναν αγώνα enduro.
Περνούσε συχνά δίπλα από δρόμους,
ποταμάκια, είχε όμως και πολλά δύσκολα μονοπάτια και off-road περάσματα
που δυσκόλεψαν υπέρ του δέοντος ειδικά άπειρους και νέους αναβάτες με
βαριές μοτοσυκλέτες.
Ειδικά ένα δασικό ανηφορικό μονοπάτι, ήταν μαρτύριο με πολλούς ευτυχώς
θεατές σε ρόλο βοηθών, όπως παράλληλα κι ένα αντίστοιχο κατηφορικό –
«στραμπουλιχτικό» με πέτρα και σκαλοπάτια που ήθελε πολλή
προσοχή ώστε να μην φύγεις από το πάτημα.
Η μεγαλύτερη πίκρα όμως ήταν μια αντιπυρική ζώνη με μυτερή κυλιόμενη
πέτρα, όπου οι δίσκοι μύρισαν, το σπρώξιμο έπεσε σύννεφο, και ο ιδρώτας
έσταζε με το λίτρο!
Οι χρόνοι βέβαια ήταν υπερβολικά χαλαροί, και ελάχιστοι χρεώθηκαν
βαθμούς ποινής από τους αναβάτες που τερμάτισαν.
|
Το μόνο μελανό σημείο του αγώνα, θα λέγαμε ότι ήταν η σήμανση, καθώς τα
χάρτινα σήματα ήταν ελάχιστα και αραιά (λόγω και του μπουρινιού της
προηγούμενης μέρας) ενώ η κορδέλα ήταν ανεπαρκής καθώς δεν φαινόταν, με
αποτέλεσμα να πέφτει πολύ ψάξιμο, ιδίως στον πρώτο γύρο, κάτι που
έριχνε ακόμη περισσότερο την μέση ταχύτητα.
Το
καλό ήταν ότι σε
αντίθεση με τους πρωταθληματικούς αγώνες που βλέπουμε μόνο καινούργιες
και καθαρόαιμες μοτοσυκλέτες enduro, εδώ απολαύσαμε πολλά παλιά
μοντέλα, όπως Suzuki DR 350, Yamaha DT WR 200, Honda XR 250, αθάνατα
διχρονάκια, αλλά και βαριά on-off όπως ΚΤΜ LC4, CCM 604 και 404, και
πολλά άλλα!
Παράλληλα, είδαμε και πολύ κόσμο, αφού όλος ο «καλός
ο κόσμος» του enduro –εν όχη αγωνιστικής χαλαρότητας- ήρθε να
παρακολουθήσει, να βοηθήσει ή / και να κάνει την εντουρόβολτά,
βοηθώντας την οργάνωση, όπως σύσσωμη η αγωνιστική ομάδα του Hell In
Store 018 που ήταν και ο μεγάλος χορηγός του αγώνα.
[Δημήτρης Αθανασουλόπουλος]
|
Downloads
- Links
Αναλυτικά αποτελέσματα σε Excel
Διαβάστε και γράψτε εντυπώσεις
στη σχετική συζήτηση στο Forum.
Διαβάστε ακόμα
Oxtar Hard Race Trophy.
Πανελλήνιο πρωτάθλημα Scramble: Πρώτος αγώνας.
Υπάρχουν
πάνω απο 300 φωτογραφίες. Επικοινωνήστε με το φωτογράφο στο 694 5436515.
More articles
|
|
| |
|