Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trial 4X4 "Fedima Cup" - 2/4/2006

Trial 4X4Ο εξ αναβολής αγώνας Trial 4X4 της IRON TEAM έλαβε μέρος στον γνωστό χώρο της πίστας Terradura που έχει φιλοξενήσει τόσες, τέτοιου είδους, διοργανώσεις που οι φίλοι του σπορ την νιώθουν πια σαν δεύτερο σπίτι τους.

Όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την διεξαγωγή ενός πετυχημένου αγώνα ήταν παρόντα: Η μέρα ανοιξιάτικη, το έδαφος στεγνό (για τους θεατές) αλλά οι λάκκοι με την λάσπη έτοιμοι να εγκλωβίσουν τους αγωνιζόμενους.

Ο κόσμος που ήρθε για να παρακολουθήσει τον αγώνα ήταν αρκετός, ωστόσο όχι όσος θα περιμέναμε μια ηλιόλουστη Κυριακή, σε ένα τόσο οικείο πια μέρος.








Οι 23 συμμετέχοντες χωρισμένοι σε δύο κατηγορίες (Κ1 και Κ2) αγωνίσθηκαν σε 5 εμπόδια που αποδείχθηκαν αρκετά «σκληρά» για τα τετρακίνητα τους.
Στις 11:30 ξεκίνησε ο αγώνας, μετά την απαραίτητη ενημέρωση των αγωνιζομένων από τον Παναγιώτη Σιδέρη.

Τα αυτοκίνητα της Κ2 «άνοιγαν» τα εμπόδια, για να ακολουθήσει η Κ1. Ίδια εμπόδια, κοινή είσοδος-έξοδος για τις δύο κατηγορίες, με μοναδική διαφοροποίηση την κατάργηση ή διαφοροποίηση σε κάποιες πόρτες.

Είναι αξιοσημείωτο το πόσο αλλάζει τον βαθμό δυσκολίας διέλευσης σε ένα εμπόδιο, η μετακίνηση ενός πασάλου κατά 20-30 εκατοστά. Το πάτημα διαφοροποιείται και είδαμε τετρακίνητα της Κ1 χωρίς μπλοκέ και πανάκριβες αναρτήσεις να περνούν από εκεί που δεν μπορούσαν τα «τέρατα» της Κ2, απλώς γιατί τους επετράπη με την μετακίνηση κάποιας πόρτας να πατήσουν λίγα εκατοστά πιο δίπλα.
Αυτή άλλωστε είναι η ομορφιά αυτού του σπορ.

Το πρώτο εμπόδιο έδειξε εξ αρχής σε όλους ότι η μέρα θα ήταν συναρπαστική. Οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι δεν κατάφεραν να το περάσουν και οι βαθμοί ποινής έπεσαν σαν βροχή. Το «τερατώδες» Defender του Μάριου Παράβαλου ανέλαβε από νωρίς τον απεγκλωβισμό των άτυχων.   

Αξιοσημείωτη η προσπάθεια του Άρη Δηλανά (Κ1 Jeep Cherokee 4000) που ήταν ο μόνος που το ολοκλήρωσε χωρίς βαθμούς ποινής.
Ο Νίκος Πολίτος (Κ1 Suzuki Jimny 1300) άφησε την μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας του μέσα στην παχιά λάσπη και ... ποιος θα βουτήξει να την πιάσει?
 
Το δεύτερο εμπόδιο ήταν ανηφορικό με μεγάλα λούκια (ευτυχώς όμως χωρίς λάσπη) και απαιτούσε δύναμη και... φόρα.
Άτυχος εδώ στάθηκε ο Μανόλης Πουπάκης (Κ2 Suzuki Samurai 1300) που είχε «την στιγμή του» και έφερε δύο θεαματικές τούμπες. Δεν πτοήθηκε όμως και αφού με την βοήθεια των διοργανωτών το αυτοκίνητο επανήλθε στην σωστή ...θέση, συνέχισε και ολοκλήρωσε την προσπάθεια του.

Στο τρίτο εμπόδιο είχαν πλεονέκτημα τα «κοντά» τετρακίνητα. Ήταν ένα τεράστιο χαντάκι που οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να διασχίσουν κάθετα.
Ο Άρης Μαγιάφης (Κ2 Jeep Wrangler 4000) αντιμετώπισε προβλήματα με την μετάδοση του «θηρίου» του και χρειάσθηκε εξωτερική βοήθεια. Ουσιαστικά εδώ  τελείωσε ο αγώνας του.
Ο Γιάννης Χαραλαμπάκης (Κ2 Jeep Wrangler 4000) «έχασε» στην προσπάθεια του το πίσω ελατήριο και χρειάστηκε επίσης εξωτερική βοήθεια.     
Το ίδιο και αρκετοί ακόμα.


Το τέταρτο εμπόδιο περιελάμβανε αρκετή λάσπη που ανάγκασε πολλούς να «πατήσουν» τις πόρτες ενώ το πέμπτο ήταν μια τεχνική ανάβαση σε πλαγιά.

Γενικά ο αγώνας κύλησε ομαλά. Η διοργάνωση ήταν άμεσα παρούσα όπου χρειάστηκε ο απεγκλωβισμός με εξωτερική βοήθεια, ώστε να μην υπάρξει καθυστέρηση και τα αποτελέσματα βγήκαν σωστά και γρήγορα αμέσως μετά την λήξη του.
Στα θετικά και η παρουσία του Γιάννη Αθανασίου που είχε αναλάβει την περιγραφή (μέσω μικροφωνικής εγκατάστασης) του αγώνα αλλά με την εμπειρία του έπαιξε και τον ρόλο άτυπης γραμματείας αφού κρατούσε τους θεατές ανά πάσα στιγμή ενήμερους για την κατάταξη των κατηγοριών.

Τα μοναδικά παράπονα που ακούστηκαν από την μεριά των αγωνιζομένων αφορούσαν τον κανονισμό των αγώνων Trial και συγκεκριμένα τον διαχωρισμό των 270 εκατοστών στο μεταξόνιο, καθώς και την μέθοδο επίδοσης ποινών.
Ο προβληματισμός αυτός όμως αφορά κάποια άλλη συζήτηση και φυσικά τους ανθρώπους που γνωρίζουν το θέμα. Ίσως μια πιο επιτυχημένη επιλογή θα ήταν να αναφέρονται με κάποια διαφορετική ονομασία και όχι Κοντά – Μακριά, κάτι που οδηγεί σε λανθασμένες εντυπώσεις.

Κάποιοι –της τελευταίας στιγμής- παραπονέθηκαν ότι δεν τους δόθηκε περιθώριο να δηλώσουν.... λίγο πριν τον αγώνα. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι δεν μπορεί να περιμένουν μια κορυφαία οργάνωση και τα ταυτόχρονα να την έχουν αιχμάλωτη, μη δηλώνοντας συμμετοχή μέχρι τελευταία στιγμή.
 
Στην κατηγορία Κ1 νικητής αναδείχθηκε ο Άρης Δηλανάς με Jeep Cherokee 4000 (980 βαθμοί), ενώ στην Κ2 πρώτος ήταν ο Άγγελος  Μπελεγράτης επίσης με Jeep Cherokee 4000 (2490 βαθμοί).
Το γεγονός ότι τα δυο αυτοκίνητα που κυριάρχησαν ήταν «μακριά» ίσως λεει πολλά για την παραπάνω παράγραφο που αφορά τους προβληματισμούς για τον κανονισμό.


Κείμενο - Φωτογραφίες: [Γιώργος Φυτάς]


Διαβάστε ακόμα

Evros Adventure Trophy 2006

Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Πρώτο μέρος!

Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Δεύτερο μέρος!

Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Τρίτο μέρος!

Rain Forest Challenge 2005: Λίγο πρίν την εκκίνηση!

1ο Trial Fedima Cup 2006



Υπάρχουν περισσότερες απο 300 φωτογραφίες απο τον αγώνα.
Επικοινωνήστε με το φωτογράφο στο 6945436515, για να παραγγείλετε τις δικές σας.




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034893 seconds. ]